Halfhumans 8wk Alpha mass&Bulk cycle

Page 4 of 9 First ... 23456 ... Last

  1. Quote Originally Posted by DrDeca
    YOUR HAIRRRRRRRRRRRRRRR
    Ik :-( I'm using my n2shampoo again. About to buy some toco 8 as well.
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to


  2. Woke up tired and snoozed the alarm for an extra 25min and went to work late. Lol it felt good though. Feeling like I've gained a little bit of fat all around. Not liking it lol. But this is a bulk so i will continue to do so.
    Took 4:4 with bfast (6am)
    Cals-1070
    Carbs-106
    Fats-36
    Protein-78
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  3. Looking good, keep it up man
    •   
       


  4. Can you still buy toco-8? PP is shut down
    "Lifting and Game of Thrones share the same calendar, there's only two seasons: cutting and bulking. And guess what? Winter's comin' so it's time to bulk up!"
    -Dom Mazzetti

  5. Quote Originally Posted by SuperPro
    Can you still buy toco-8? PP is shut down
    Ik I was thinking the Samething. Ik they said they still selling whatever is left excluding the ph line. Tomm I'm placing my order so ill keep u posted bro
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  6. Quote Originally Posted by srgraham69
    Looking good, keep it up man
    I appreciate it my man
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  7. Week 3 day 3

    Morning weight-183.4(+5.4)
    Am dosage- 4;4 (6am)
    Pm dosage (pre workout)-4;4 (1:15)
    Body part sculptered- legs, shoulders, traps

    Pr's for the day-none
    Cardio- None
    Abs- 10min

    Macros calories, carbs, fat, protein-
    3571/ 347/ 105/ 297

    Sides- None
    Pros- alpha male def kicked in this week. Strength seems to be risen a bit. Focus has been there since week 1 and pumps are always intense.

    On my mind currently (Random)- had my cheat meal. dominoes pizza yuuummz

    Had an excellent workout.
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  8. Mmm pizza..whole lg supreme from papa johns...keep it up

  9. Woke up took 4:4 with Breakfast, two hours later hitting the gym. Gonna kill my chest and biceps.
    One thing I'm not liking about this cycle is alot of bloat. I suggest taking Stanodrol with it.
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  10. How the **** did I miss this. Very interested in these products. I will b running my first PH cycle this spring AM and Ah, I want to see how these products compare. Keep killing it brosef

    PURUS SlinShot by Bean5er
    Independent

  11. Week 3 day 4

    Morning weight-183.3 (+5.3)
    Am dosage- 4;4 (6am)
    Pm dosage (pre workout)-4;4 (1:15)
    Body part sculptered- Chest, biceps and 3 sets of pull ups.

    Pr's for the day- None but feeling strong
    Cardio- None
    Abs- 5min (wasn't in the mood for it)

    Macros calories, carbs, fat, protein-
    2894/ 258/ 96/ 232

    Sides- None
    Pros- The usual

    On my mind currently (Random)- liking the 8 pills per day. Feeling more Alpha male, stamina and focus.
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  12. Quote Originally Posted by bean5er
    How the **** did I miss this. Very interested in these products. I will b running my first PH cycle this spring AM and Ah, I want to see how these products compare. Keep killing it brosef

    PURUS SlinShot by Bean5er
    Lol you can always catch up hehe. So far this cycle has met my expectations. I'm sure it'll only get better from here on out. This has been the best week as I knew it would start to shine this week (week 3).

    I appreciate it and will most definitely kill them weights (flexing)
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  13. So, I wanna go with one of these two with my low dose SD run starting December... What do you recommend? Mass or Bulk?
    I can't believe that God put us on this earth to be ordinary. - Lou Holtz

  14. Quote Originally Posted by Drizzie88 View Post
    So, I wanna go with one of these two with my low dose SD run starting December... What do you recommend? Mass or Bulk?
    If ur just gonna go with one I would say use the bulk with sd it will help with the lethargy and libido issues, mass is better for strength and lbm gains but will probably add to the sides of sd, you could use the sd to front load into a mass/bulk stack tho.

  15. I'm keeping this run short ... 4 weeks... I did an eight Week havoc/katanadrol and it messed me up... I've taken over 5 months off any PH and I'm waiting another month. I was gonna run SD/Androhard but we all know that idea is down the drain lol..
    Also, I'm using this run as a LBM/recomp. I don't really like the idea that bulk is a wet gainer...
    I can't believe that God put us on this earth to be ordinary. - Lou Holtz

  16. Quote Originally Posted by Drizzie88 View Post
    I'm keeping this run short ... 4 weeks... I did an eight Week havoc/katanadrol and it messed me up... I've taken over 5 months off any PH and I'm waiting another month. I was gonna run SD/Androhard but we all know that idea is down the drain lol..
    Also, I'm using this run as a LBM/recomp. I don't really like the idea that bulk is a wet gainer...
    You should definitely check out their new product 5-alpha test then, same active as ah, so far the reviews are looking good. Would also be the best choice for a 4 weeker IMO, bulk and mass can sometimes take a bit to kick in for some people, tho I am only on day 4 of bulk and can tell a noticeable increase in libido.

  17. Quote Originally Posted by srgraham69

    You should definitely check out their new product 5-alpha test then, same active as ah, so far the reviews are looking good. Would also be the best choice for a 4 weeker IMO, bulk and mass can sometimes take a bit to kick in for some people, tho I am only on day 4 of bulk and can tell a noticeable increase in libido.
    That sounds exactly right! Thanks bro
    I can't believe that God put us on this earth to be ordinary. - Lou Holtz

  18. Quote Originally Posted by srgraham69

    If ur just gonna go with one I would say use the bulk with sd it will help with the lethargy and libido issues, mass is better for strength and lbm gains but will probably add to the sides of sd, you could use the sd to front load into a mass/bulk stack tho.
    This exactly drizzy. You can run both which would be nice. For 8 weeks but u said u want to keep it short. But IMO I would do;
    Sd-20/20/20/20
    Bulk- 6/6/6/6
    Or add mass
    Mass-0/0/6/6/6/6/6/6 (this would be very nice) I haven't gotten any real sides so you shouldn't worry much. A little longer cycle will make gains more maintainable.
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  19. Woke up feeling great. Muscles feeling Fuller all around.

    Took 4:4 with breakfast
    Cals-1099
    Carbs-103
    Fats-48
    Protein-73

    I was drinking 2.5 cups of skim milk per day but I eliminated the skim milk for Almond milk. Less carbs and bloat.

    Name:  image-4174899079.jpg
Views: 111
Size:  199.4 KB
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  20. Just took 4:4 on a empty stomach and off to the gym I go. Today's Back, triceps and traps.
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  21. Week 3 day 5

    Morning weight-183.4(+5.4)
    Am dosage- 4;4 (6am)
    Pm dosage (pre workout)-4;4 (1:15)
    Body part sculptered- Back, triceps

    Pr's for the day-none
    Cardio- None
    Abs- none (I've been slacking on abs, need to get back on my grind)

    Macros calories, carbs, fat, protein-
    3439/ 274/ 129/ 285

    Sides- None
    Pros- The usual

    On my mind currently (Random)- Libido is riding high. Had morning sex and we all know thats impossible with no to low libido. Still getting random woodies
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  22. Very nice bro hope u have a good weekend

    PURUS SlinShot by Bean5er
    Independent

  23. Quote Originally Posted by bean5er
    Very nice bro hope u have a good weekend

    PURUS SlinShot by Bean5er
    Thank bro. Ditto
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  24. 5 pounds with no sides? Win, win!
    PES Representative
    http://pescience.com/insider http://facebook.com/pescience

  25. Quote Originally Posted by LiveToLift
    5 pounds with no sides? Win, win!
    Yes sir. Just some minor shedding. I still have a long way. Hopefully I gain another 5. Def liking this cycle so far.
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  26. Week 3 day 6

    Morning weight-184.8( +5.8 ) 8)

    Off day today
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  27. Took 4:4 with breakfast at 8:00am and two hours later hitting the gym. shoulders and traps.
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  28. Week 3 day 7

    Morning weight-185.2(+6.2)
    Am dosage- 4;4 (6am)
    Pm dosage (pre workout)-4;4 (1:15)
    Body part sculptered- shoulders, and traps

    Pr's for the day-None
    Cardio- None
    Abs- None

    Macros calories, carbs, fat, protein-
    2128/ 115/ 83/ 210

    Sides- None
    Pros- The usual

    On my mind currently (Random)- Wifey is pregnant!! Finally my boys swam! My first born child to be.

    Fell short on my calories today but met all others macros.
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  29. Congrats on the pregnancy bro, gonna be an alpha baby for sure!

  30. I second the congratulations.

    BTW, what is the extent of your hair shedding? I'm trying to figure out if I'm shedding any hair or if I'm just noticing what happens to be a "normal" amount of hair being shed (maybe 3-5 hairs per day when I randomly shake my hand through my hair or dry off my hair with a towel). How much are you losing?

  31. Quote Originally Posted by srgraham69
    Congrats on the pregnancy bro, gonna be an alpha baby for sure!
    Lol thank you kind sir.
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  32. Good gains so far man! And congrats you're gonna be a dad!
    "Lifting and Game of Thrones share the same calendar, there's only two seasons: cutting and bulking. And guess what? Winter's comin' so it's time to bulk up!"
    -Dom Mazzetti

  33. Quote Originally Posted by SuperPro
    Good gains so far man! And congrats you're gonna be a dad!
    Thanx bro. I appreciate it. Can't wait to see that belly grow :-)

    6 lbs in 3 weeks is great. I'm sure ill gain another 5lbs in 4 weeks. Ill be happy with 10lbs total.
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  34. Took 4:4 with breakfast
    Cals-1064
    Carbs-101
    Fats-45
    Protein-72

    Next week I'm going up to 10 caps on both and will ride it out all the way at 10 for the remainder of cycle. The difference I felt from 6-8 was a little bit more aggression. Lets see how this last week on 8 caps goes.
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  35. Popped 4:4 on a empty stomach and to the gym I go. Today's Chest and Biceps. Ima kill it today!
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  36. Week 4 day 1

    Morning weight-184.2(+6.2)
    Am dosage- 4;4 (6am)
    Pm dosage (pre workout)-4;4 (1:15)
    Body part sculptered- Chest, and biceps

    Pr's for the day-none
    Cardio- None
    Abs- none

    Macros calories, carbs, fat, protein-
    3167/ 194/ 135/ 288

    Sides- The only sides I've encountered is a bit of hair shedding and bloat.
    Pros- The usual

    On my mind currently (Random)- F?cking DMV. I need to return my NY plates and also change my license to NJ and insurance. All this is a pain in the ass. Had to change it for cheaper insurance. Thankfully for my friend in NJ for letting use his address. If anyone has car insurance hooks up in NY hit me :-)
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  37. Glad to hear your cycle is going well; I'm about to post an update in my own AM cycle thread as well. Regarding the hair shedding, how extensive is it for you? When are you observing it throughout the day and approximately how many hairs are you noticing? I'm not sure if what I'm noticing is what would be considered a normal amount of hairs to lose each day, or if I'm actually shedding because of the AM.

  38. Hate the ****ing DMV! lol
    ForeRunner Labs
    The Future of Human Performance
    Please LIKE FRL on Facebook


  39. Quote Originally Posted by SpicedCider
    Glad to hear your cycle is going well; I'm about to post an update in my own AM cycle thread as well. Regarding the hair shedding, how extensive is it for you? When are you observing it throughout the day and approximately how many hairs are you noticing? I'm not sure if what I'm noticing is what would be considered a normal amount of hairs to lose each day, or if I'm actually shedding because of the AM.
    Thanx bud. I've gained a good amount of weight. I'm loving it so far.

    In regards to the hair issue, I notice it throughout the day when I either just put my hands on my head and rub my head. Ill see about one or two hairs here and there. When I wash my hair that's when it's seen more. When I wash and look at the soup lather in my hands I would see about 5 or a bit more and when drying my hair about 2 or so. This is not everyday though, unless I'm trying not to pay to much attention to it or else I would get mad lol. I love my hair. I started my N2shampoo to help the issue.
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  40. Quote Originally Posted by Royd The Noyd
    Hate the ****ing DMV! lol
    It's the worst ****ing place to be at. Lol. If you want to torture someone who's gotten u mad, invite them to the DMV lol
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. LINK TO MY 8 WEEK ALPHA MASS/BULK/ReBoot Cycle!!
    By thetinyguy in forum Forerunner Labs
    Replies: 0
    Last Post: 10-19-2012, 01:31 AM
  2. Replies: 2
    Last Post: 09-05-2012, 11:17 AM
  3. Alpha Mass + Alpha Bulk Cycle Questions
    By murman89 in forum Forerunner Labs
    Replies: 10
    Last Post: 05-11-2012, 11:32 AM
  4. Bulking Cycle: Stak+Test or IDS Mass Tabs
    By FreeDiver in forum Supplements
    Replies: 3
    Last Post: 11-23-2009, 09:03 PM
Log in
Log in