The New Product Release Thread

Rocket3015

Rocket3015

Legend
Awards
4
  • RockStar
  • Legend!
  • Established
  • First Up Vote
booneman77

booneman77

Legend
Awards
5
  • First Up Vote
  • RockStar
  • Legend!
  • Established
  • Best Answer
Two years ? Like eight hours a day , five days a week ... kind of two years? l wonder how many scientists were working on this project? It will be glorious...
well it takes two years when you have monkeys creating a formula for you... lotta shiit being thrown around those development meetings haha
 
booneman77

booneman77

Legend
Awards
5
  • First Up Vote
  • RockStar
  • Legend!
  • Established
  • Best Answer


Almond Butter works FANTASTIC with mint and here I used almond butter and mint flavored
chocolate chips for this batch of Muscle Beach cookies:p
that's cheating tho cuz you have a chocolate protein base ha. Chocolate and mint = bueno, pb and mint.... skeptical
 

totalpackage

Well-known member
Awards
2
  • Established
  • First Up Vote
that's cheating tho cuz you have a chocolate protein base ha. Chocolate and mint = bueno, pb and mint.... skeptical
Almond Butter and Mint was what I used and = delicious:p PB and Mint = not so delicious :(
 
The Solution

The Solution

Legend
Awards
5
  • First Up Vote
  • RockStar
  • Legend!
  • Established
  • Best Answer
Ghost Update:


40 Second - BCAA Swedish Fish
41 Second - Sonic Cherry Limeade Gamer
7:25 - Pineapple Pump v2
8:25 - Peach Gamer & Pump v2
9:25 - Legend v2 SPK Redberry
10:15 - Oreo / Cookies & Cream Protein Taste Testing
 
Rocket3015

Rocket3015

Legend
Awards
4
  • RockStar
  • Legend!
  • Established
  • First Up Vote
Outright Cashew Cinnamon Sugar Donut

That sounds like one I would Like to try !!
 
Darkhorse192

Darkhorse192

Active member
Awards
2
  • Established
  • First Up Vote
I am on island I am sure, but I actually love the flavor of OG Monster zero. You know the one people say taste like battery acid and JP-8.
 
uforce

uforce

Active member
Awards
1
  • Established
I am on island I am sure, but I actually love the flavor of OG Monster zero. You know the one people say taste like battery acid and JP-8.
hahaha the black can with light blue writing? i don’t love it, but i drink it as a change up sometimes.
 
thebigt

thebigt

Legend
Awards
5
  • Best Answer
  • Established
  • Legend!
  • RockStar
  • First Up Vote
I am on island I am sure, but I actually love the flavor of OG Monster zero. You know the one people say taste like battery acid and JP-8.
if only monster gave the same results as original JP-8, it tasted like crap but i really liked the effects.
 
Rocket3015

Rocket3015

Legend
Awards
4
  • RockStar
  • Legend!
  • Established
  • First Up Vote
I am on island I am sure, but I actually love the flavor of OG Monster zero. You know the one people say taste like battery acid and JP-8.
Get D Shelf.JPG


I had to do it JP8x Hardcore !!
 

Top