Have a laugh and don't make this mistake

  • Thread starter CasperKValentine
  • Start date

CasperKValentine

Member
Awards
1
  • First Up Vote
Thought some of you may get a laugh out what I just did. Sometimes I like to whip up my own preworkout, normally just basic staples, Citrulline, Arginine, Beta Alanine, ect. Thought I’d research some things and try adding something new. Liked the health benefits I was reading on Ashwagandha. Got some and added that to my normal potion (that’s my wife calls it. LOL). For flavor I usually just add a single serving pack of Crystal Light Lemonade and it normally taste fine. The Ashwagandha makes it not so good. It’s weird, it burns your throat a little. Turns your water a brownish color. Today my dumb a$$ is trying to multitask while whipping up my pre. I forgot to put in the lemonade packet! I’m glad nobody was around to see the look on my face when I took a big swig. Nothing like a gulp of battery acid preworkout!
 
HIT4ME

HIT4ME

Well-known member
Awards
4
  • RockStar
  • Established
  • First Up Vote
  • Best Answer
Just don't ever think you will add Berberine to that concoction. It will make you think the Ashwagandha tastes good.
 
thebigt

thebigt

Legend
Awards
5
  • Best Answer
  • Established
  • Legend!
  • RockStar
  • First Up Vote
lol..i remember bulk cissus
 
banjobounce

banjobounce

Active member
Awards
2
  • Established
  • First Up Vote
Bulk gynema sylvestre.... Just don't.
 

totalpackage

Well-known member
Awards
3
  • Established
  • First Up Vote
  • RockStar
Sulbutiamine powder if you really wanna gag and it's a good ingredient to have in pre's
but companies couldn't find a way to mask the horrible taste so they left it out but Chuck
Diesel always put it into his pre's so that's why his pre's were never rated high on flavor.
 

CasperKValentine

Member
Awards
1
  • First Up Vote
I know it isn't too popular but maybe look into "wafer paper" very cheap, available on amazon, popular with bulk kratom to mask taste going down.... Kind of a temporary capsule for stuff that tastes like ****
Interesting, never heard of that. My concoction isn't bad when I actually remember to put the lemondade packet in. I could see why that would be great for Kratom. To me it seems like drinking something with a big scoop of dirt in it.
 
celc5

celc5

Well-known member
Awards
2
  • Established
  • First Up Vote
lol..i remember bulk cissus
Cissus was the absolute worst!

And in response to the OP, ashwaganda gives me a feel good effect for 20-30 minutes. Then I crash. Im not a fan of ash during the day, especially preworkout. I think Tyrosine would give u the effect ur looking for tho. Just a thought.
 
HIT4ME

HIT4ME

Well-known member
Awards
4
  • RockStar
  • Established
  • First Up Vote
  • Best Answer
I know it isn't too popular but maybe look into "wafer paper" very cheap, available on amazon, popular with bulk kratom to mask taste going down.... Kind of a temporary capsule for stuff that tastes like ****
Or a sheet of toilet paper if you really want to go that route. There's some risks there if you do a lot of it, and you gotta do it fast because moisture will carry the taste through. But yeah, the wafer paper is the better route. haha.

Sulbutiamine powder if you really wanna gag and it's a good ingredient to have in pre's
but companies couldn't find a way to mask the horrible taste so they left it out but Chuck
Diesel always put it into his pre's so that's why his pre's were never rated high on flavor.
Oh yeah. This and berberine are two of the worst things I've ever had by a long shot. They are actually a little bit similar, but still different. Even the smallest amount of either will make you run away. The closest I can think of is to take a latex glove and burn it and then eat it. Not even sure that would explain it. Both are really rough.
 

totalpackage

Well-known member
Awards
3
  • Established
  • First Up Vote
  • RockStar
Or a sheet of toilet paper if you really want to go that route. There's some risks there if you do a lot of it, and you gotta do it fast because moisture will carry the taste through. But yeah, the wafer paper is the better route. haha.



Oh yeah. This and berberine are two of the worst things I've ever had by a long shot. They are actually a little bit similar, but still different. Even the smallest amount of either will make you run away. The closest I can think of is to take a latex glove and burn it and then eat it. Not even sure that would explain it. Both are really rough.
Burnt latex glove Lol you hit it right on the nose and that''s what Sulb powder taste like :)
 

Similar threads


Top