Cjc1295 dac and Ipamorelin vs MK 677

conrad1980

New member
Awards
0
Jeg har tatt MK 677 en stund, men det er trettheten som tar livet av meg. Jeg gikk på 20mg og deretter 10mg og nå slutter jeg eller går ned til 5mg daglig??
Jeg vil gjerne prøve CJC 1295 Dac og ipamoralen. Dette er ganske dyrt og jeg lurer på en dose på 1mg CJC1295 per uke 0,2mg per dag med ipamoralen. Er dette nok? Ser etter litt antialdring for hud og hår og litt muskelvekst. Vil denne dosen fungere bra? Eller bortkastede penger hvis dosen ikke dobles?
Cjc1295 ipamoalen vs Mk 677 kan det sammenlignes? Gjør cjc/ipa deg veldig sliten? Jeg har også målt et litt høyt fasteblodsukker på 6,4 i snitt. Er dette høyt? Cjc/ipa og blodsukker? Jeg har passert 40 år. Jeg tar 250mg testo e i tillegg
 

conrad1980

New member
Awards
0
I've been taking MK 677 for a while, but it's the fatigue that's killing me. I was on 20mg then 10mg and now I stop or go down to 5mg daily??
I would like to try CJC 1295 Dac and the ipamoralen.
This is quite expensive and I am wondering about a dose of 1mg CJC1295 per week 0.2mg per day with the ipamoralen.
Is this enough? Looking for some antiaging for skin and hair and some muscle growth. Will this dosage work well? Or wasted money if the dose is not doubled?
Cjc1295 ipamoalen vs Mk 677 can it be compared?
Does cjc/ipa make you very tired? I have also measured a slightly high fasting blood sugar of 6.4 on average.
Is this high? Cjc/ipa and blood sugar? I have passed 40 years.
I take 250mg testo e in addition
 
Smont

Smont

Legend
Awards
5
  • Established
  • First Up Vote
  • Best Answer
  • RockStar
  • Legend!
1mg cjc per week will do nothing, you need around 3-4mg a week to notice anything, 2mg combined with ipam and mk677 would work too.

Don't go under 10mg of mk, honestly I think anything under 12.5mg is a waste
 

conrad1980

New member
Awards
0
okay So the starting dose is 2mg cjc a week and 0.2mg ipamorelin per day.

Now the goal is not to get huge, but a little antiaging and a little muscle growth, but 2mg cjc is the minimum anyway?
 
Smont

Smont

Legend
Awards
5
  • Established
  • First Up Vote
  • Best Answer
  • RockStar
  • Legend!
okay So the starting dose is 2mg cjc a week and 0.2mg ipamorelin per day.

Now the goal is not to get huge, but a little antiaging and a little muscle growth, but 2mg cjc is the minimum anyway?
Bare minimum
 
Smont

Smont

Legend
Awards
5
  • Established
  • First Up Vote
  • Best Answer
  • RockStar
  • Legend!
more is not always better but these things have minimum effective doses. A 200lb man wants about 4mg of cjc dac per week for optimal results.

The whole I'm not looking to get huge thing is irrelevant. Peptides don't get anyone huge.

I'm also a rep for a research chem company for whatever it's worth, I have a decent amount of experience with these things
 

Nodus1

Member
Awards
2
  • First Up Vote
  • Established
OP, when do you take the MK677? I have noticed periods of lethargy when taking it during the day, but when taken before bed, lethargy becomes a non-issue.
 

conrad1980

New member
Awards
0
Jeg tar det også på kvelden. Jeg har prøvd å tatt det tidligere på kvelden også for å se om jeg våkner mer utvilt, men nei. Like trøtt. Svetter mye og har crazy Dreams:)
 

Nodus1

Member
Awards
2
  • First Up Vote
  • Established
‎I also take it in the evening. I've tried taking it earlier in the evening too to see if I wake up more rested, but no. Just as tired. Sweats a lot and has crazy Dream‎
Hmm... I might look at a different compound altogether since the benefits aren't really worth the lethargy. Also, I noticed that the skin and hair benefits, at least, stick around for a while after discontinuing use. I'm considering going with a two week on (5 out of 7 days)/two week(+) off regiment.
 

conrad1980

New member
Awards
0
Jeg vurderer Cjc 1295 og ipamorelin, men det er en god del dyrere.
Jeg har hørt at mange bruker mk 5 dager og 2 dager fri.
Hvor lenge er det anbefalt å bruke MK? Jeg er på jakt etter et medikament som jeg kan bruke over lang tid.
Jeg er 40 år Pluss og ferdig med unger. Planen er å gå på testo e noen år og hadde håpet at MK kunne gi meg anti aging egenskaper. Spørs bare om jeg må finne noe annet?
 

chainsaw

Well-known member
Awards
2
  • Established
  • First Up Vote
more is not always better but these things have minimum effective doses. A 200lb man wants about 4mg of cjc dac per week for optimal results.

The whole I'm not looking to get huge thing is irrelevant. Peptides don't get anyone huge.

I'm also a rep for a research chem company for whatever it's worth, I have a decent amount of experience with these things
Thinking of switching to regular cjc1295 NO dac. Just read some negatives about dac. Was using 4mg a week of Dac. So what would my dose look like for cjc1295, I read 100mcg twice per day. Should I go above that?
 

Similar threads


Top