Unanswered 1st run with Anavar, with a testosterone base cycle log

warriorscode8

warriorscode8

Member
Awards
1
  • Established
So I’m not officially in a relationship with this girl yet, we are going slow and I respect her, but lately I’ve been going to the beach solo with my shirt off and been getting some nice attention from the ladies...am gonna try to get laid while I wait for the real deal. We’ll see lol. See I’ve only gotten laid twice in the past 2 years. The first year was by choice, I moved into a sober house and had to fix my broken ass brain, but this past year has been absolutely brutal. I just tend not to do the clubs/bars/whatever it is people do.
But I got some cialis raws for fun and it’s gonna have to happen soon! Lol

A few hours will be bench/dips/etc
 
Matthersby

Matthersby

Well-known member
Awards
4
  • RockStar
  • Established
  • First Up Vote
  • Best Answer
Great job brother.
Thought you were probably another Mick!!!
 
Matthersby

Matthersby

Well-known member
Awards
4
  • RockStar
  • Established
  • First Up Vote
  • Best Answer
So I’m not officially in a relationship with this girl yet, we are going slow and I respect her, but lately I’ve been going to the beach solo with my shirt off and been getting some nice attention from the ladies...am gonna try to get laid while I wait for the real deal. We’ll see lol. See I’ve only gotten laid twice in the past 2 years. The first year was by choice, I moved into a sober house and had to fix my broken ass brain, but this past year has been absolutely brutal. I just tend not to do the clubs/bars/whatever it is people do.
But I got some cialis raws for fun and it’s gonna have to happen soon! Lol

A few hours will be bench/dips/etc
Welcome, that’s close to half of us here. What was your poison of choice?
 

Mathb33

Well-known member
Awards
3
  • Established
  • First Up Vote
  • RockStar
Funny that half of us quit an addiction(mine was alcohol) to become addicted to steroids. Oh well **** it 😁
 
Matthersby

Matthersby

Well-known member
Awards
4
  • RockStar
  • Established
  • First Up Vote
  • Best Answer
Funny that half of us quit an addiction(mine was alcohol) to become addicted to steroids. Oh well **** it
This addiction/obsession makes me better at everything else and more dedicated. I’ll happily trade it for good for my garbage addictions
 
DaveyCrockett

DaveyCrockett

Member
Awards
1
  • First Up Vote
Agreed. Its a superior addiction, gear is. I gained some sort of magic androgen stare that loosens panties and has chicks saying "im a good girl i dont usually do this...we just met" and all i have to do to keep it is workout half an hour to 45 minutes a day.

Heres the real question to myself and the others here in recovery from other stuff...

Will i be able to stop using gear? Even if i wanted to? For me, i dont believe so. I havent even thought about taking time off from my use. Thats just me tho.
 

Mathb33

Well-known member
Awards
3
  • Established
  • First Up Vote
  • RockStar
Agreed. Its a superior addiction, gear is. I gained some sort of magic androgen stare that loosens panties and has chicks saying "im a good girl i dont usually do this...we just met" and all i have to do to keep it is workout half an hour to 45 minutes a day.

Heres the real question to myself and the others here in recovery from other stuff...

Will i be able to stop using gear? Even if i wanted to? For me, i dont believe so. I havent even thought about taking time off from my use. Thats just me tho.
We riding this boat together my man
 

Joshinator

Member
Awards
2
  • Established
  • First Up Vote
Agreed. Its a superior addiction, gear is. I gained some sort of magic androgen stare that loosens panties and has chicks saying "im a good girl i dont usually do this...we just met" and all i have to do to keep it is workout half an hour to 45 minutes a day.

Heres the real question to myself and the others here in recovery from other stuff...

Will i be able to stop using gear? Even if i wanted to? For me, i dont believe so. I havent even thought about taking time off from my use. Thats just me tho.
You literally dont take time off?
 
DaveyCrockett

DaveyCrockett

Member
Awards
1
  • First Up Vote
You literally dont take time off?
I cut down to a high cruise test dose from time to time. Id be on TRT normally but i wont go lower than about 300mg a week test. For me that is the time off
 

Joshinator

Member
Awards
2
  • Established
  • First Up Vote
I cut down to a high cruise test dose from time to time. Id be on TRT normally but i wont go lower than about 300mg a week test. For me that is the time off
Wow. Hows your lipid profile when you take "time off"?
 
warriorscode8

warriorscode8

Member
Awards
1
  • Established
Welcome, that’s close to half of us here. What was your poison of choice?
I have a long history lol. I actually started with OxyContin as a teenager. Quit the opiates and drank heavily for my early 20s. Finally gave up the booze, and caught a nasty nasty Benzo habit for a few years. Ended up in the ICU December 2017 and have turned it around since then. Had a few slip ups this past year, just little things- a little weed, beer, but the magic is gone and I end up feeling like **** for my lack of discipline.
I just feel so much better living this way, and it’s absolutely an excercise/steroid addiction. But I’m being pretty smart about it. Did the standard 500mg test cycle first. Decided to cruise and I’ve only done a few single compound cycles. This **** is so much fun I wanna do it right. No need to be stacking multiple things, or taking tren at this point!
Ya I remember being in the hospital after this last jackpot, and I was doing push-ups in my room with a pick line in my arm. Was fucking determined haha!
 
warriorscode8

warriorscode8

Member
Awards
1
  • Established
Agreed. Its a superior addiction, gear is. I gained some sort of magic androgen stare that loosens panties and has chicks saying "im a good girl i dont usually do this...we just met" and all i have to do to keep it is workout half an hour to 45 minutes a day.

Heres the real question to myself and the others here in recovery from other stuff...

Will i be able to stop using gear? Even if i wanted to? For me, i dont believe so. I havent even thought about taking time off from my use. Thats just me tho.
I’m absolutely gonna to be taking test forever. And I plan on going down the list and trying everything. Except Tren. I’m not risking it at this point lol
 
warriorscode8

warriorscode8

Member
Awards
1
  • Established
So yesterday I went to do my chest/tricep focused push day, and had to abort. On Sunday I was doing OHP, and I tweaked my elbow/shoulder a bit. Just a very slight pain. And it was lingering yesterday so I figured I’ll wait a few more days. I’ll be wearing my elbow sleeves again. So I just banged out so cardio. Sprints, Box jumps (42”), jump rope...repeat.
 
DaveyCrockett

DaveyCrockett

Member
Awards
1
  • First Up Vote
Wow. Hows your lipid profile when you take "time off"?
I posted my last labs in my cycle log. They were after running 500mg per week of test deca tren blend with some dbol.

Cholesterol 150
Triglyc. 156
HdL 29
Ldl 90
Ratio ldl/hdl 3.10
 
warriorscode8

warriorscode8

Member
Awards
1
  • Established
Because I have real bad anxiety issues and as great as it sounds, it’s not worth risking my mental health. I figure down the road if I’ve got my **** more together, I can revisit it. But it’s not in the cards for now. Trust me, I want to lol.
 

Mathb33

Well-known member
Awards
3
  • Established
  • First Up Vote
  • RockStar
There’s too many great alternatives to it that don’t destroy sleep and increase violence.
Definitely. I know I probably shouldn’t but next blast I’m adding Tren already made up my mind about it
 
warriorscode8

warriorscode8

Member
Awards
1
  • Established
The strength gains almost make it seem worth it...but I already struggle with sleep, anxiety etc so yeah. Honestly Anavar is giving me more than enough right now...I have Tbol planned next, maybe with NPP.
But like Matthersby said, I feel there are other ways to get to where I wanna go without Tren. I’m sure down the road I’ll try it.
 

Mathb33

Well-known member
Awards
3
  • Established
  • First Up Vote
  • RockStar
The strength gains almost make it seem worth it...but I already struggle with sleep, anxiety etc so yeah. Honestly Anavar is giving me more than enough right now...I have Tbol planned next, maybe with NPP.
But like Matthersby said, I feel there are other ways to get to where I wanna go without Tren. I’m sure down the road I’ll try it.
I’ll tell you how it is then lol because we have similar problems. I have a lot of sleep issues and like even on NPP right now I can barely sleep an hour straight lol. Also i used to have a lot of anxiety I managed to make it almost non existent but it shows itself on cycle sometimes so I’ll let you know how it treats me.
 
warriorscode8

warriorscode8

Member
Awards
1
  • Established
I’ll tell you how it is then lol because we have similar problems. I have a lot of sleep issues and like even on NPP right now I can barely sleep an hour straight lol. Also i used to have a lot of anxiety I managed to make it almost non existent but it shows itself on cycle sometimes so I’ll let you know how it treats me.
Yes please let me know. I’ve managed to deal with my anxiety, those fucking benzos really did a number on my gaba receptors. So it doesn’t take much to set me off. If I don’t sleep I am the biggest fucking baby in the world lol
 
warriorscode8

warriorscode8

Member
Awards
1
  • Established
Leg day today

Box Squats
worked up to 495x4, for 2 sets! Honestly couldve done more.
EDIT: Actually it was 520lbs- i used the Safety Squat Bar which is 72lbs!!!

Front Squats
worked up to 315x2.

Bulgarian Split Squats on Smith machine
worked up to 275x5

Ab rollout on bosu ball, cable crunches, calf raises, hamstring curls.

the weight is absolutely flying up. my elbow feels better so im probably gonna try a push/chest and tri workout tomrrow!!!!
 

Tbl16

Member
Awards
1
  • Established
Completely understand the concerns about Tren man, but when you think you’re ready it’s worth a shot. I have a history of anger and anxiety issues especially after my active duty time in the Marines ended. Actually had to go sit in on a couch and figure myself out after almost losing control and attacking a family member due to my anger. My anxiety previous to working the issues out was to the point if I went out in public socially, bar, club, anything in that vein, I would get physically sick and stuck in the bathroom unless I was drunk before showing up.

Flash forward a few years and I took the plunge. I ran test, DHB, and Tren Ace. No anxiety issues, I was able to keep the sides under control with vitamin B6 and had very impressive results. No extra anger, no anxiety, and still slept well. Now not everyone will get these results but if you can handle Tren it’s a hell of a ride.
 
warriorscode8

warriorscode8

Member
Awards
1
  • Established
Completely understand the concerns about Tren man, but when you think you’re ready it’s worth a shot. I have a history of anger and anxiety issues especially after my active duty time in the Marines ended. Actually had to go sit in on a couch and figure myself out after almost losing control and attacking a family member due to my anger. My anxiety previous to working the issues out was to the point if I went out in public socially, bar, club, anything in that vein, I would get physically sick and stuck in the bathroom unless I was drunk before showing up.

Flash forward a few years and I took the plunge. I ran test, DHB, and Tren Ace. No anxiety issues, I was able to keep the sides under control with vitamin B6 and had very impressive results. No extra anger, no anxiety, and still slept well. Now not everyone will get these results but if you can handle Tren it’s a hell of a ride.
Thanks for that bro. I think I will be able to handle it at some point. I know my curiosity will get the best of me eventually but I gotta be smart. I was a drug addict for over a decade and I still have issues going out and being around people. It’s also an added thing that I’m a big dude and people approach me in a certain way you know? I get a shitload of comments on my size, people assuming things...but I’m just a dude who’s been through a lot of ****, ptsd, you name it...I think people think I’m automatically this confident alpha male and I am...but I’m a very humble quiet dude...it’s just weird...ok not I’m babbling lol...I’m gonna give it a little time- I’ve only done Test, Dbol, Sarms and now Anavar so plenty of **** to play with! I got Tbol on deck and I plan on Npp...also have superdrol and anadrol raws as part of my next order so we’ll see!!!
 
Rocket3015

Rocket3015

Legend
Awards
4
  • RockStar
  • Legend!
  • Established
  • First Up Vote
Just got caught up !!
 
warriorscode8

warriorscode8

Member
Awards
1
  • Established
then after that banged out 495 for 6 brutal reps!

did some one arm barbell rows worked up to 135lb. thank you john meadows these are great,

405lb farmers walks with the trap bar

pull ups. one arm dumbell preacher curls- worked up to 60lb. and some cable curls.

 
warriorscode8

warriorscode8

Member
Awards
1
  • Established
i got i think 2/3 weeks left on the Var...i gotta check where im at. i honestly dont want it to end. after that ill be be cruising for a little bit and then its Turinabol and probably NPP. Fucking really enjoy Anavar though, and Ill definitley be going back to it in the future. Especially buying raws its not really expensive at all. also thinking about ordering some mk677 raws. because i think its time to put on some more weight after summer.....
 
warriorscode8

warriorscode8

Member
Awards
1
  • Established
while im at it....anyone have experience with MK677? is it worth it for a healthy 32 year old? im interested in the ability to shovel food down my face, plus the sleep/healing benefits sound pretty sweet. is it worth it?
 
Matthersby

Matthersby

Well-known member
Awards
4
  • RockStar
  • Established
  • First Up Vote
  • Best Answer
while im at it....anyone have experience with MK677? is it worth it for a healthy 32 year old? im interested in the ability to shovel food down my face, plus the sleep/healing benefits sound pretty sweet. is it worth it?
Price is somewhat of a deterrent for me.
GHRP-2 would likely increase it even more and for 1/4 of the price.
Hyde was cool enough to send me a supp called black hole that has natty appetite stimulants in it but the main ingredient is isolated cannabinoid that causes munchies. Im going to give it a try this week. MK seems well suited for tendon strength and increasing muscle cells and hyperplasia but over much time, like GH.
I am learning a lot of this, but from what I’ve been told and have recently researched this is the routes I’ve looked into for these matters.
 
warriorscode8

warriorscode8

Member
Awards
1
  • Established
Price is somewhat of a deterrent for me.
GHRP-2 would likely increase it even more and for 1/4 of the price.
Hyde was cool enough to send me a supp called black hole that has natty appetite stimulants in it but the main ingredient is isolated cannabinoid that causes munchies. Im going to give it a try this week. MK seems well suited for tendon strength and increasing muscle cells and hyperplasia but over much time, like GH.
I am learning a lot of this, but from what I’ve been told and have recently researched this is the routes I’ve looked into for these matters.
Yeah, I can get the raws, so it’s not too bad, but there seems to be a lot of mixed reviews on whether or not it’s worth it..I do have some healing to do. I cut all the fingers in my left hand to the bone back in 2008 (soma and working as a butcher don’t mix) so I got severe nerve damage there and I can’t bend my fingers much. And I had my right collarbone removed it’s a titanium rod now and 9 screws (alcohol, ex girlfriends and bicycles don’t mix either) but I’d look into BPC157 for those..I’ll do some reading on ghrp..thanks bro!
 
Matthersby

Matthersby

Well-known member
Awards
4
  • RockStar
  • Established
  • First Up Vote
  • Best Answer
Yeah, I can get the raws, so it’s not too bad, but there seems to be a lot of mixed reviews on whether or not it’s worth it..I do have some healing to do. I cut all the fingers in my left hand to the bone back in 2008 (soma and working as a butcher don’t mix) so I got severe nerve damage there and I can’t bend my fingers much. And I had my right collarbone removed it’s a titanium rod now and 9 screws (alcohol, ex girlfriends and bicycles don’t mix either) but I’d look into BPC157 for those..I’ll do some reading on ghrp..thanks bro!
I’ve had fairly significant results with the TB500 and BPC-157 combo. Need to really commit to it and include some Ipam possibly.
From what I gather, if you train around the injury and inject a combined 10mg/week of BPC/TB500 you can see some recovery. I was able to do 200lb rope facepulls last night with a damn near torn forearm-bicep strain/partial tear. It still hurts but I think If I go three months consistently minimum 10mg week, I think I may dodge this injury.
Gonna see you back $250/month and that’s with RUI’s 50-60% off sale right now.
 
warriorscode8

warriorscode8

Member
Awards
1
  • Established
A much cleaner 225 OHP, with body language. I actually think I can pull this off strict, but when I have the weight in my hands my body just automatically goes to trying to get it up at all costs. Still, this one was much better than the last.
 
Matthersby

Matthersby

Well-known member
Awards
4
  • RockStar
  • Established
  • First Up Vote
  • Best Answer
A much cleaner 225 OHP, with body language. I actually think I can pull this off strict, but when I have the weight in my hands my body just automatically goes to trying to get it up at all costs. Still, this one was much better than the last.
Waaaaaay nice. You’ll be just slow pushing it off you in no time. You damn near didn’t even use much of your body for push off there even.
 
warriorscode8

warriorscode8

Member
Awards
1
  • Established
So im on day 41 of 80mg Anavar. I believe I had enough for about 60 days, give or take a day. It's been pretty much everything I had hoped. To get stronger while remaining ripped and keeping my BF low. Im impressed with the strength gains, and the awesome vascularity and look it gives me. Ill do some pics later. I will definitely revisit Var in the future.

A question...how long do you guys typically wait to run another cycle? I got Tbol on deck but I was going to probably take at least 2 months off with just TRT. I honestly just want to jump right into it but I gotta give my body some rest. Im thinking October or November I jump into Tbol/NPP. I know lots of guys who blast and blast, but I do care about staying healthy, its a marathon not a sprint right?


Supposed to be Leg day today, but my lower back is sore as **** from deadlifts. So ill see how I feel in a few hours.
 
warriorscode8

warriorscode8

Member
Awards
1
  • Established
Also, hit a new P.R. Today on Deadlifts....585 on the straight bar!!!
 
warriorscode8

warriorscode8

Member
Awards
1
  • Established
Benching today. Kinda disappointed I haven’t progressed as much as I wanted to with th Var on the bench press. My squat, dead’s, and OHP have all gone up considerably tho! I mean it’s definitely helped me feel more confident getting 315 up, but I was hoping to be repping it.
It’s showing me that my training and mindset are going to do ten times more than any anabolic. I trained natty for a good 8 years and accomplished a lot through just hard ass training and consistency. The drugs help a ton, but it’s a small piece to the anabolic puzzle,
 
Last edited:

Similar threads


Top