What was your first preworkout?

Page 2 of 4 First 1234 Last

  1. Quote Originally Posted by StakedCop View Post
    Yup started going to the gym with my dad when I was young.. Wasn't allowed to lift till I was 13, lol used to ride my bike to the gym. I remember I couldn't wait to turn 16 so I could drive to the gym!
    haha! Damn!
    You probably bench press your car, and squat the delivery trucks!
    RecoverBro ELITE


  2. Quote Originally Posted by mattrag View Post
    haha! Damn!
    You probably bench press your car, and squat the delivery trucks!
    No... My bones hurt lol

    •   
       


  3. Quote Originally Posted by StakedCop View Post
    No... My bones hurt lol
    thats cause you've been taking preworkouts since you were 13... You just beating up your body bro. Rest so I can catch up. Im weak.. and small...

    Anyone out there try some of the more unheard of pre's? Like perhaps one I havent heard of.... lol
    RecoverBro ELITE

  4. Shock Therapy by Universal was the first and I think I have used just about every other since. Mattrag, I tried HorsePower by Ultimate Nutrition...friggin drain cleaner is all I have to say about that!
    Always open light. It’s not what you open with, it’s what you finish with. Louie Simmons

  5. Quote Originally Posted by AZMIDLYF View Post
    Shock Therapy by Universal was the first and I think I have used just about every other since. Mattrag, I tried HorsePower by Ultimate Nutrition...friggin drain cleaner is all I have to say about that!
    hahah! There's one I never heard of! nice!
    RecoverBro ELITE
    •   
       


  6. My first preWO, circa 1995 was primarily ECA...with occasional Ulitmate Orange used....shortly after college (~1999), got away from the fitness scene...picked it back up in 2002ish...first preWO used then (I think) was BSN NO Xplode also E-pharms (ergogenix at the time?) Amp...

  7. Gonna show my age a bit here...

    Ultimate Orange.

    Yup. Hardcore, baby!



    Edit: Schizm... HA!!! Beat me to it by a minute!
    -RecoverBro Zombie Specialist and Paracord Wrangler
    -Independent due to lies that hurt my family. Loyal to myself and my Bro's.

  8. Quote Originally Posted by T-AD View Post
    Gonna show my age a bit here...

    Ultimate Orange.

    Yup. Hardcore, baby!
    i think the local *** still has a dusty jug of this stuff on their shelves
    AM10 for 10% off at Mindandmuscle.com
    AM10 for 10% off at Mrsupps.com

  9. I had forgotten about Ultimate Orange!
    Don't worry, man, someday I'ma be nobody too.

  10. superpump 250. man it was great.

  11. It has a nice ingredient profile (horsepower) but read it taste/mixed like sand.

  12. Hot stuff back in late 80s and early 90s. Anyone remover that stuff.

    Awesome ****, but banned as all of the good stuff has been banned. Had ephedrine and other goodies. Most intense focus ever and when I started seeing huge gains.

    GHB was also legal back then and we would buy it at the health food store where we got our supplements.

  13. Nano-Vapor.. Crap tasted like mint listerine going down and those damn crystal things in it that suppose to make it work better made me feel like I was drinking listerine breath strips.
    "I am legally blind and if I can Squat,deadlift and over all get myself to the gym then anyone can get their a$$ in gear and get strong!!"-me






  14. My very first pre I took was jack3d, felt like I was phucked and said I'm never taking another supplement again haha
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  15. Powdered Gakic. Tasted like dead hermit crab.
    iForce Nutrition Representative
    iTrain. iCompete. iDominate…iForce!
    www.iforcenutrition.com

  16. Creatine caps.. I took like 1 gram Haha! Then I took N.O. explode and I went nuts

  17. ALR Industries WTF (Wake The Freak...)

  18. wow, i feel really old now! Universal's Ultimate Orange was my first pre until it got banned for having something to the tune of 4 anobolic compounds in it that weren't on the label?! I moved on to no xplode when it first hit the seen and got my pump from the dumps i had to take immediatley after...lol

  19. Quote Originally Posted by tnsquid
    wow, i feel really old now! Universal's Ultimate Orange was my first pre until it got banned for having something to the tune of 4 anobolic compounds in it that weren't on the label?! I moved on to no xplode when it first hit the seen and got my pump from the dumps i had to take immediatley after...lol
    Crazy, all the old school stuff they threw PHs in there and no1 knew...
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  20. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post
    Crazy, all the old school stuff they threw PHs in there and no1 knew...
    Interesting. I know I got huge in early 1990s (huge for me a skinny surfer by nature).

    Everything from back then is banned including GHB which was touted as a GH producing supplement.

    Anyone know if Hot Stuff from around 1991-4 had PH in it. Still the best pre-workout I ever took. My workout buddy told me banned due to Ephedra or whatever. Did not make you jittery. You just got so calm and focused and literally felt and believed you could pick up a car. Gave a nice warm sensation (not sweaty) and made you a lifting machine. I naturally hate stimulates, but loved that stuff.

    Haha, candidly, everything you buy now is child's play and darn near worthless compared to what we used to get. I did many different PWOs back then, but Hot Stuff and the post workout GHB and L-Tryptophan are only things that stick out in my mind.

  21. ^^^^^^^ That's how I felt when I took pre-ban Dymetadrine Extreme. I've never been able to replicate that kind of focus.
    Don't worry, man, someday I'ma be nobody too.

  22. You can still buy pre workout's with steroids in them.

  23. Quote Originally Posted by jbryand101b
    You can still buy pre workout's with steroids in them.
    Whats the name?
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  24. The 1st superpump250!! Been told there was something like 10mg of dbol in each serving!! i did put on 10lbs freshman year in HS!
    I pick things up... and i put em down...

  25. Cytomax
    ultima Orange

    I to also enjoyed the original Hot Stuff but I didn't think of it as a preworkout sup
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. 1 MR PREWORKOUT
    By jacktwodd in forum Supplements
    Replies: 3
    Last Post: 09-21-2011, 09:36 PM
  2. TCF-1 Preworkout??
    By good2Badawg in forum Supplements
    Replies: 10
    Last Post: 09-08-2010, 10:59 PM
  3. OEP and Preworkout
    By zwa004 in forum Supplements
    Replies: 12
    Last Post: 03-30-2010, 06:25 PM
  4. best preworkout
    By xpower2121 in forum Supplements
    Replies: 64
    Last Post: 03-09-2009, 05:04 PM
  5. The Best Preworkout Sup
    By dynomite in forum Supplements
    Replies: 37
    Last Post: 06-08-2007, 03:31 PM
Log in
Log in