Quest for Success vol#2 - Pumpin to the Ahhhnold

Page 3 of 44 First 12345 ... Last

  1. Lookn good Deuce man!
    Body Performance Solutions
    Home: http://bpsnutrition.net/
    Facebook: @Body Performance Solutions


  2. Quote Originally Posted by metroba View Post
    Lookn good Deuce man!
    Deuce man...
    just doesnt sound right...
    lets just stick with Deuce.
    SFW and GFH
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by metroba View Post
    Lookn good Deuce man!
    Why thank ya sir! Not good enough though...which is why this 5 month span is essential to me! I have something to prove to myself
    Millennium Sport Technologies Representative/Sponsored Athlete
    www.millenniumsport.net

  4. Quote Originally Posted by CTDeuce View Post
    Why thank ya sir! Not good enough though...which is why this 5 month span is essential to me! I have something to prove to myself
    Day 2 ready to post yet? eh? eh? eh?
    "I am legally blind and if I can Squat,deadlift and over all get myself to the gym then anyone can get their a$$ in gear and get strong!!" - malleus25
    WHITE WHALE!

  5. Quote Originally Posted by SilentBob187 View Post
    Day 2 ready to post yet? eh? eh? eh?
    haha Bob wins the reader of the month award right there!

    I'm going to wait til morning...I have a god awful headache and I am afraid that I might be getting sick, so I want to get to sleep now and hope it passes with some rest.
    Millennium Sport Technologies Representative/Sponsored Athlete
    www.millenniumsport.net
    •   
       


  6. Quote Originally Posted by CTDeuce View Post
    haha Bob wins the reader of the month award right there!

    I'm going to wait til morning...I have a god awful headache and I am afraid that I might be getting sick, so I want to get to sleep now and hope it passes with some rest.
    I found something for your headache!

    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=CrbKn5boVPA"]YouTube - Dumb and Dumber Most annoying sound in the world & Mocking[/ame]

    (Want to hear the most annoying sound in the world?)
    "I am legally blind and if I can Squat,deadlift and over all get myself to the gym then anyone can get their a$$ in gear and get strong!!" - malleus25
    WHITE WHALE!

  7. ^^^ That movie is hilarious. "Back up...I know CPR! Pills....pills are good, yeah yeah pills are good."

    Going to be tossing up yesterdays update real quick after this, but I wanted to explain how my week has operated so everyone understands why I did....what I did.

    I worked overnight all week, but had things I HAD to get accomplished during the day also (check out homes, check out new trucks, check out gyms, etc) so my sleep was awful. In the last 4 days I had slept a total of 13 hours. Taking Somnidren and Zmk helped....but supps can only do so much before your body starts to shut down.

    Yesterday (day 2) I was up again after sleeping maybe a total of 3 hours. It was my short day because I woke up at 1pm but knew i'd be asleep again by 11pm...so I don't eat much those days, and I don't do TOO much physically. Normally they are wednesdays, not tuesdays. For that reason I pushed back/traps to today...which I will be doing in a few hours and I used day 2 instead of day 3 as a rester.

    Thanks
    Millennium Sport Technologies Representative/Sponsored Athlete
    www.millenniumsport.net

  8. 10/7/08 - Day2

    Overview : What a mess today was eh? I woke up after another 3 or so joyous hours of sleep and I felt the fatigue right away. I know I had promised my girlfriend's daughter that i'd take her to the park, plus I wanted to check out some more gym's before deciding on one to get in to....so I moved the workout to wednesday and used tuesday as a rester. I hate messing with the program already but I was just too beat and thought I was potentially getting sick and wanted to fight it off.

    I have also deciced that I am going to delay the start of Phosphatidyl Serine for 2 months until I take my month off from Cre-02. I want to use it as a kind of a bridge from use to use. Since i'm 90 on/30 off for Cre-02...it'll work perfectly.

    Here is the highlight of yesterday. I knew i'd only eat maybe 3 times instead of my normal 6-7 since it was a short day...so I wanted to get in my food really well. We ended up going to the chinese buffet and I ate mainly all seafood. Here is a picture of how they love me dearly at the China Buffet.


    CRAB LEGS BABY!!!

    Tuesday - OFF:

    Other than 2 sessions of some nice "Cahhhdio" ...I rested today.

    Nutritional Totals:
    Calories - 2,143
    Fat - 72.3g - 650cals - 29 %
    Carbohydrate - 102.5g - 410cals - 18 %
    Dietary Fiber - 15.4g
    Protein - 289.2g - 1,209cals - 53 %

    Supplements:
    3 Mst Cre-02
    2 Mst Hardcore Shred Xs
    2 Mst Mvp365
    2 Lg Slin
    1 CL Purple Wraath
    1 XF Ice
    1 NOW Acidophilus
    4 Mst Zmk
    1 Mst Somnidren GH

    Millennium Sport Technologies Representative/Sponsored Athlete
    www.millenniumsport.net

  9. In for sure buddddddy! good luck for achieving your goals, i'll be here to cheer you on.

    Also be sure to report back on how that Slin is working for you

  10. Quote Originally Posted by Craigmatthew View Post
    In for sure buddddddy! good luck for achieving your goals, i'll be here to cheer you on.

    Also be sure to report back on how that Slin is working for you
    Thanks for checkin it out bro! I will definitely let you know how the Slin is working. Right now I have some craziness going on in my stomach...but I can't tell if it's straight stomach pains or maybe it's the product sending the carbs where they need to be or what haha. I have dedicated to running it for at least 2 months though. At that time I will be on my off month from Cre-02 and I can decide if I want to continue Slin or not. I will also still be running Xtreme Formulations ICE through then also (unless MST has a bcaa waiting for me by then )
    Millennium Sport Technologies Representative/Sponsored Athlete
    www.millenniumsport.net

  11. Quote Originally Posted by CTDeuce View Post
    Thanks for checkin it out bro! I will definitely let you know how the Slin is working. Right now I have some craziness going on in my stomach...but I can't tell if it's straight stomach pains or maybe it's the product sending the carbs where they need to be or what haha. I have dedicated to running it for at least 2 months though. At that time I will be on my off month from Cre-02 and I can decide if I want to continue Slin or not. I will also still be running Xtreme Formulations ICE through then also (unless MST has a bcaa waiting for me by then )
    Bad stomach pains? How are you dosing your slin? haha i hear you on our respective companies bringing out a bcaa product.. haha that would be damn sweet.

  12. Quote Originally Posted by Craigmatthew View Post
    Bad stomach pains? How are you dosing your slin? haha i hear you on our respective companies bringing out a bcaa product.. haha that would be damn sweet.
    Taking 2x2 times a day with heavy carb meals. It's not really intense pains or anything...I just feel stuff going on in there, haha. Not like the feeling you get with Acidophilus when thats working....but a different kind of feeling.

    I assume it has to be doing something though...whether it be good or bad. When I took AP it didn't do anything at all. It was like I was taking a pill filled with cotton candy (no offense to any usp reps that may be following along)...so it's gotta be doing something in there, haha.

    I am amped on Slin...but to be honest, the main focus of my supps right now is Cre-02 anyway. The stuff is just pure genius. I know you can personally attest to that
    Millennium Sport Technologies Representative/Sponsored Athlete
    www.millenniumsport.net

  13. Quote Originally Posted by CTDeuce View Post
    Taking 2x2 times a day with heavy carb meals. It's not really intense pains or anything...I just feel stuff going on in there, haha. Not like the feeling you get with Acidophilus when thats working....but a different kind of feeling.

    I assume it has to be doing something though...whether it be good or bad. When I took AP it didn't do anything at all. It was like I was taking a pill filled with cotton candy (no offense to any usp reps that may be following along)...so it's gotta be doing something in there, haha.

    I am amped on Slin...but to be honest, the main focus of my supps right now is Cre-02 anyway. The stuff is just pure genius. I know you can personally attest to that

    Yeah Slin for me so far has been effective, I'll continue to run it and finish the bottle before I make a final judgment. Btw.. yes.. cre-02 is a damn fine creatine, possibly the best I have tried to date. Now I have to spend even more $ on getting another bottle! haha

  14. haha the extra money spent will be totally worth it and you know it
    Millennium Sport Technologies Representative/Sponsored Athlete
    www.millenniumsport.net

  15. Quote Originally Posted by CTDeuce View Post
    Thank ya Madame! Yeah I understand that feeling. With the work schedule as awesome as ever, I myself have battled the same thing time and time again. You'll come through it though...you're a goal oriented person it seems!


    Part of me really wanted to, and the other part remembered how much typing was involved. As it stands now i'm really only sleeping 3-6 hours a night most nights, so adding something that'll take another 10 minutes even seems wild ya know? We'll see....I have 5 months, maybe i'll go back and forth haha


    Thank you sir! You've got to be happy with Boston's win last night. I greatly dislike Boston and The Angels....so that didn't matter to me either way
    That is blasphemy I say. You do not like Boston I am now unsubbed LOL
    Ask me for samples of the new RecoverPRO and Maniac. 3Z is coming July 1st Facebook for more info and maybe a great deal on it coming.
    http://twitter.com/#!/TeamAISports
    http://www.facebook.com/AISportsNutrition

  16. Quote Originally Posted by pembroke3355 View Post
    That is blasphemy I say. You do not like Boston I am now unsubbed LOL
    haha come on man...we already knew this about each other. It's okay though....I can laugh at your Patriots and you can laugh at my Yankees!
    Millennium Sport Technologies Representative/Sponsored Athlete
    www.millenniumsport.net

  17. 3 hours of sleep sounds scary man. Other than that lookn good!
    Body Performance Solutions
    Home: http://bpsnutrition.net/
    Facebook: @Body Performance Solutions

  18. Quote Originally Posted by metroba View Post
    3 hours of sleep sounds scary man. Other than that lookn good!
    haha that was 3 hours...4 consecutive nights. now THAT'S scary!

    it's cool...I slept good last night and had an awesome back/traps workout a little bit ago. Just cooked up some food for the next few days. Life is good for the moment.
    Millennium Sport Technologies Representative/Sponsored Athlete
    www.millenniumsport.net

  19. Damn bro - I dont know how you do it
    Body Performance Solutions
    Home: http://bpsnutrition.net/
    Facebook: @Body Performance Solutions

  20. Quote Originally Posted by metroba View Post
    Damn bro - I dont know how you do it
    Not Easily ....but it's gotta be done sometimes. I'm hoping things will get slightly easier once I live with my girlfriend. She knows my goals and totally respects them...and right now is the time where we're running around trying to get a house/loan/I need another car/money/ugh.

    yep...it's been a fun month and a half. No biggie though...I got this

    Neither side of my family was blessed with good luck...but at least one of the sides was raised on hard work. I will bust my ass day in and day out for what I want in life....I can't fail :bruce2:
    Millennium Sport Technologies Representative/Sponsored Athlete
    www.millenniumsport.net

  21. tardy, but subbed!

  22. I respect that man
    Quote Originally Posted by CTDeuce View Post
    Not Easily ....but it's gotta be done sometimes. I'm hoping things will get slightly easier once I live with my girlfriend. She knows my goals and totally respects them...and right now is the time where we're running around trying to get a house/loan/I need another car/money/ugh.

    yep...it's been a fun month and a half. No biggie though...I got this

    Neither side of my family was blessed with good luck...but at least one of the sides was raised on hard work. I will bust my ass day in and day out for what I want in life....I can't fail :bruce2:
    Body Performance Solutions
    Home: http://bpsnutrition.net/
    Facebook: @Body Performance Solutions

  23. Quote Originally Posted by delsolrob View Post
    tardy, but subbed!
    Rob! Happy to see you here bro, thanks for subbing! Always appreciate your support.
    Millennium Sport Technologies Representative/Sponsored Athlete
    www.millenniumsport.net

  24. Quote Originally Posted by metroba View Post
    I respect that man
    Thanks buddy
    Millennium Sport Technologies Representative/Sponsored Athlete
    www.millenniumsport.net

  25. Quote Originally Posted by CTDeuce View Post
    Rob! Happy to see you here bro, thanks for subbing! Always appreciate your support.
    heck yeah buddy! I'll be following along and dropping some notes when I can.

    you've got the ultimate support group here!

  26. Quote Originally Posted by delsolrob View Post
    heck yeah buddy! I'll be following along and dropping some notes when I can.

    you've got the ultimate support group here!

    That is oh so very true. I am waiting on one person to sub in that I thought would be here by now, haha. Other than that one person....I could not ask for a better group around me.

    *not saying that person is better, just expected their arrival by this point
    Millennium Sport Technologies Representative/Sponsored Athlete
    www.millenniumsport.net

  27. Quote Originally Posted by CTDeuce View Post
    haha come on man...we already knew this about each other. It's okay though....I can laugh at your Patriots and you can laugh at my Yankees!
    Did I ever mention?




    ...and apparently the Mariners....and Seahawks too! Argh!

  28. Quote Originally Posted by Millennium 1 View Post
    Did I ever mention?




    ...and apparently the Mariners....and Seahawks too! Argh!
    haha i almost spit my water on my screen when i saw this picture.

  29. Quote Originally Posted by Millennium 1 View Post
    Did I ever mention?




    ...and apparently the Mariners....and Seahawks too! Argh!

    lol...at least our teams suck together *no homo*

    well you know....except for the Giants that is
    Millennium Sport Technologies Representative/Sponsored Athlete
    www.millenniumsport.net

  30. Quote Originally Posted by CTDeuce View Post
    lol...at least our teams suck together *no homo*

    well you know....except for the Giants that is
    Yeah, I can't argue with that until they lose a few games.
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Which to believe? Quest Ultra E2 or Standard Quest E2?
    By pcgizzmo in forum Male Anti-Aging Medicine
    Replies: 2
    Last Post: 01-04-2012, 09:28 AM
  2. Quest for Success vol. #1
    By CTDeuce in forum Workout Logs
    Replies: 193
    Last Post: 10-08-2008, 02:00 PM
  3. What is success
    By Iron Warrior in forum General Chat
    Replies: 2
    Last Post: 11-28-2006, 12:05 PM
Log in
Log in