*** CONTROLLED LABS PROMO - REVIEW and WIN v2 !!!! ***

Page 1 of 15 123 ... Last
  1. *** CONTROLLED LABS PROMO - REVIEW and WIN v2 !!!! ***


    REVIEW and WIN v2


    We ran an awesome promo, picking one winner per month for their reviews of Controlled LABS products on Nutraplanet.

    I am continuing the promo, but now we will be choosing from the AM REVIEWS!

    This is a way to thank all of you, for utilizing a great feature that makes our home here @ AM so informative and enjoyable.




    • 1. Post a REVIEW of ANY CL Product on AM's new Review feature
    • 2. Post in this thread alerting me to the review.
    • 3. You may post as many reviews as you'd like




    Winners will be chosen ONCE per month by a random drawing.
    Reviews can be picked more than once, so the more reviews you do, the more chance you have of winning!
    United States customers only!

  2. Purus Labs Rep
    www.puruslabs.net
    •   
       


  3. Sub to remind me to do later !
    •   
       

  4. BOARD TYRANT | TEAM GET DIESEL | GETDIESEL.COM
    FeFiFo.com support
    DIESEL TEST = Underground Kings of Test elevation!

  5. Email me for free prodigy samples
    [email protected]
    www.pni-online.com

  6. I'm still noob so here you go
    White Flood (50 Servings)

  7. Quote Originally Posted by StephenGarcia
    I'm still noob so here you go
    White Flood (50 Servings)
    Your a cool noob tho I like ya
    Email me for free prodigy samples
    [email protected]
    www.pni-online.com

  8. Quote Originally Posted by howwedo107 View Post
    Your a cool noob tho I like ya
    lol <3

  9. Quote Originally Posted by StephenGarcia View Post
    I'm still noob so here you go
    White Flood (50 Servings)
    Awesome, thank you sir~!


    Quote Originally Posted by howwedo107 View Post
    Your a cool noob tho I like ya
    agreed! lol

  10. Purple Wraath Sample (1 packet)

    Great promo, thanks!
    Millennium Sport Technologies Representative
    www.millenniumsport.net
    Use code "RJA" for 50% off your next order!
  11. Millennium Sport Technologies Representative
    www.millenniumsport.net
    Use code "RJA" for 50% off your next order!

  12. Another one for today...

    White Flood Sample (1 Free packet)
    Millennium Sport Technologies Representative
    www.millenniumsport.net
    Use code "RJA" for 50% off your next order!

  13. White Flood (20 servings)

    REDuction PM Shot (30 servings)

    REDuction AM Shot Sample (1 packet)

    RAZdiponectin (100 Capsules)

    Orange Triad (270 tabs)

    Orange Oximega Greens (318 grams)

    Orange OxiMega (120 Softgels)

    Green Magnitude (418 grams)

    All legit. . Still have 8 Fish Oil in the freezer, 1 OT at work and a Reduction PM I just forgot to include. Weird, link cut off my 7 10 serving packs of White FLood too...


  14. Quote Originally Posted by blacklac View Post
    White Flood (20 servings)

    REDuction PM Shot (30 servings)

    REDuction AM Shot Sample (1 packet)

    RAZdiponectin (100 Capsules)

    Orange Triad (270 tabs)

    Orange Oximega Greens (318 grams)

    Orange OxiMega (120 Softgels)

    Green Magnitude (418 grams)

    All legit. . Still have 8 Fish Oil in the freezer, 1 OT at work and a Reduction PM I just forgot to include. Weird, link cut off my 7 10 serving packs of White FLood too...

    Dude, you robbed a Mall.

    Seriously though,

    I have submitted reviews of my favorite products:

    Purple Wraath
    Purple Psyko

    as well as

    Purple in Train

  15. Haha. I took advantage of sales at a certain website.

  16. Oh snap. Better throw my reviews up
    TWITTER.COM/DJBEANPOLE
    YOUTUBE.COM/DJBEANPOLEREVIEWS
    DJBEANPOLE.COM
  17. TWITTER.COM/DJBEANPOLE
    YOUTUBE.COM/DJBEANPOLEREVIEWS
    DJBEANPOLE.COM
  18. TWITTER.COM/DJBEANPOLE
    YOUTUBE.COM/DJBEANPOLEREVIEWS
    DJBEANPOLE.COM
  19. TWITTER.COM/DJBEANPOLE
    YOUTUBE.COM/DJBEANPOLEREVIEWS
    DJBEANPOLE.COM

  20. Congratulations to the September winner!

  21. Quote Originally Posted by T-Bone View Post
    Congratulations to the September winner!
    Who was it?

  22. Quote Originally Posted by T-Bone
    Congratulations to the September winner!
    Quote Originally Posted by Jymis

    Who was it?
    Ditto

  23. Here's a review I did.
    //anabolicminds.com/forum/product-review/210745-white-flood-50-a.html#post3649361

    well I don't have 150 posts yet so I can't link.

  24. Quote Originally Posted by blacklac View Post
    White Flood (20 servings)

    REDuction PM Shot (30 servings)

    REDuction AM Shot Sample (1 packet)

    RAZdiponectin (100 Capsules)

    Orange Triad (270 tabs)

    Orange Oximega Greens (318 grams)

    Orange OxiMega (120 Softgels)

    Green Magnitude (418 grams)

    All legit. . Still have 8 Fish Oil in the freezer, 1 OT at work and a Reduction PM I just forgot to include. Weird, link cut off my 7 10 serving packs of White FLood too...

    *DROOL*


  25. I can't tell everyone how happy I was to read those reviews. Thanks again to everyone who took the time to enter.

    ***Winners are picked at random***
    Stay tune next month for a new winner!



    PRODUCT FOR SEPTEMBER
    ORANGE TRIAD + FREE WF

    Name:  3770252498_9a733b6014.jpg
Views: 114
Size:  124.2 KB


    WINNER: bcazo

    ^^^ PLEASE EMAIL ME OR PM WITH ADDRESS
    RenegadeRows @ ControlledLabs.com

    Quote Originally Posted by bcazo
    LLets start with orange triad started taking it about 2 months ago and absolutly love it. It's a staple for me. Has all the right ingredients for the avid lifter. Love that it has the joint complex cuts down on the amount of pills i have to choke down each day!

    This was my first try of white flood and have used it a couple of times and like it. Stim effect is good not to strong and it gives a decent pump. I add mono to it for an added kick. No crash at the end which is always nice.

    Both products at this price are well worth a try.


  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Controlled Labs MONTHLY "Review and Win" Promotion
    By RenegadeRows in forum Company Promotions
    Replies: 302
    Last Post: 10-26-2012, 12:16 AM
  2. Controlled Labs White Flood and White Blood FINAL Review
    By luelinks in forum Supplement Logs
    Replies: 7
    Last Post: 09-08-2010, 09:38 PM
  3. Controlled Labs White Flood and White Blood FINAL Review
    By luelinks in forum Controlled Labs
    Replies: 4
    Last Post: 08-31-2010, 11:59 PM
  4. Replies: 94
    Last Post: 09-08-2007, 11:23 AM
  5. Replies: 17
    Last Post: 08-26-2007, 07:29 AM
Log in
Log in