Looking for advice on what to get...

jrog3346

jrog3346

New member
Awards
0
So I'm about to run a cycle, and I'm going to be cutting. I was wondering what the best PH/PS would be to take. Or perhaps SARM. Or perhaps HGH. Looking for a 8 week cycle.

I cruise on test E year round. But would still like what I choose to not hurt my libido in anyway.

Thanks guys. I've been here for 10 years, but just made a new account. So this isn't my 1st post, but the first of many with this act.
 
Whisky

Whisky

Well-known member
Awards
4
  • Established
  • First Up Vote
  • RockStar
  • Best Answer
Hey bro, gonna help if you can give us a little more to work with..... kinda leaving everything on the table at the moment.

You don’t go to to a whore and ask for sexual activity more do ya, you’d tell her you like to be spanked, you’ve engaged in some moderate bdsm before so you know what you can handle, being called her bitch seems to get you off but anything bigger than a finger up the jacksie causes jrog to go to floppy town.

Sooooooo

what you run before? What was last blast? you cruise on test e (what dose) so we assume injectables are in scope?

current stats (age, weight, height, bf, main lifts etc)

concerns on libido fair enough, how is it generally? Have you ever run anything that’s impacted out either way before?
 
jrog3346

jrog3346

New member
Awards
0
Hey bro, gonna help if you can give us a little more to work with..... kinda leaving everything on the table at the moment.

You don’t go to to a whore and ask for sexual activity more do ya, you’d tell her you like to be spanked, you’ve engaged in some moderate bdsm before so you know what you can handle, being called her bitch seems to get you off but anything bigger than a finger up the jacksie causes jrog to go to floppy town.

Sooooooo

what you run before? What was last blast? you cruise on test e (what dose) so we assume injectables are in scope?

current stats (age, weight, height, bf, main lifts etc)

concerns on libido fair enough, how is it generally? Have you ever run anything that’s impacted out either way before?
Lol epic reply my man...

So I'm 37, been cruising on test for 4 years. I'm 6'0" 190 lbs. 15% BF. Looking to knock that down to about 12. I run 250mg a week of test, but now am at 500mg. Thinking about adding anavar. Anything is on the table. I can get it..

I haven't ran a cycle in a few years. Last one was 6 wks of superdrol.. which impacted my libido a lot. I need to still be able to give it to the old lady ya knuh...

Just looking to cut as much fat as possible.
 
Whisky

Whisky

Well-known member
Awards
4
  • Established
  • First Up Vote
  • RockStar
  • Best Answer
Lol epic reply my man...

So I'm 37, been cruising on test for 4 years. I'm 6'0" 190 lbs. 15% BF. Looking to knock that down to about 12. I run 250mg a week of test, but now am at 500mg. Thinking about adding anavar. Anything is on the table. I can get it..

I haven't ran a cycle in a few years. Last one was 6 wks of superdrol.. which impacted my libido a lot. I need to still be able to give it to the old lady ya knuh...

Just looking to cut as much fat as possible.
sounds like you want to a solid recomp bro. Add a little mass and take a bit of body fat off.

obviously a 250mg dose is a highish cruise dose (at that weight height) so gotta be sensible and just highlight you want to be keeping an eye on the health markers and taking k2 etc (you probably know this but just in case)

var would have probably been the first thing I’d have said. Pointless throwing anything harsher in than needed to achieve those goals. It’s also a DHT and based on the libido comment I’d stay in that area as it ‘should’ be the best for making sure your able to go up to your nuts in guts as and when needed.

primo if you can get legit would be an even better choice imo.

Epistane would also do it, shouldn’t have many sides, easier to tell if it’s bunk (the smell) and it has an anti estrogenic element which might off set any ai need on the test

that would probably be my top 3 but see what others chime in with
 
Renew1

Renew1

Well-known member
Awards
4
  • Established
  • First Up Vote
  • Best Answer
  • RockStar
Just be aware, Var and Primo do get faked a Lot.

And like Whisky said, be careful running higher doses constantly. It will finally catch up with you.

(y)
 
RIPDanDuchaine

RIPDanDuchaine

Active member
Awards
2
  • Established
  • First Up Vote
Just be aware, Var and Primo do get faked a Lot.

And like Whisky said, be careful running higher doses constantly. It will finally catch up with you.

(y)
I'm testing my var with a kit from roidtest.com, unfortunately, they don't have a test for primo. I thought that was strange, so I emailed the owner. But, the test I've bought from the guy is definingly legit, as well as his deca. But, I just wanted confirmation to make sure.

Btw, if I find out a blackmarket dealer is faking AAS, can I call them out here?
 
Whisky

Whisky

Well-known member
Awards
4
  • Established
  • First Up Vote
  • RockStar
  • Best Answer
I'm testing my var with a kit from roidtest.com, unfortunately, they don't have a test for primo. I thought that was strange, so I emailed the owner. But, the test I've bought from the guy is definingly legit, as well as his deca. But, I just wanted confirmation to make sure.

Btw, if I find out a blackmarket dealer is faking AAS, can I call them out here?
at a guess that might be considered source talk? Even though your highlighting a possible bunk source you’ll still be naming them.

I assume you mean off the back of a roidtest which you’d post with results? Obviously I’d expect just saying that you believe a source to be fake would be a defo no go.....
 
Renew1

Renew1

Well-known member
Awards
4
  • Established
  • First Up Vote
  • Best Answer
  • RockStar
Yeah, I wouldn't name a Steroid source on here at all.
I appreciate Roidtest, but the downside is you don't know the concentration, if it tests positive for a compound.
 
RIPDanDuchaine

RIPDanDuchaine

Active member
Awards
2
  • Established
  • First Up Vote
Yeah, I wouldn't name a Steroid source on here at all.
I appreciate Roidtest, but the downside is you don't know the concentration, if it tests positive for a compound.
Well, according to the video I watched on Roidtest, it simply tests for the prescience of that particular steroid. If the color doesn't conform with the test, then it's either bogus or not anavar.
 
RIPDanDuchaine

RIPDanDuchaine

Active member
Awards
2
  • Established
  • First Up Vote
Just be aware, Var and Primo do get faked a Lot.

And like Whisky said, be careful running higher doses constantly. It will finally catch up with you.

(y)
I found a test for primo.

LabMax has a test though, I'm looking into it right now.


EDIT: I ordered a primo test from LabMax and it was only $16. But, since they're in Canada the shipping was $13. But you have to order their special UV light with it too, so that's another $30 + $16 shipping, so it's not as cheap as it seems as first.
 
Renew1

Renew1

Well-known member
Awards
4
  • Established
  • First Up Vote
  • Best Answer
  • RockStar
Well, according to the video I watched on Roidtest, it simply tests for the prescience of that particular steroid. If the color doesn't conform with the test, then it's either bogus or not anavar.
Yep, that's exactly what I was saying.
If it shows the presence of Var (for instance), it could be 1mg per cap (or whatever) OR 100mg.
 
RIPDanDuchaine

RIPDanDuchaine

Active member
Awards
2
  • Established
  • First Up Vote
Yep, that's exactly what I was saying.
If it shows the presence of Var (for instance), it could be 1mg per cap (or whatever) OR 100mg.
Yeah, for something like that you'd have to send it off to a lab to run an HPLC device on it and then you'd be paying more than the AAS are worth!
 
Renew1

Renew1

Well-known member
Awards
4
  • Established
  • First Up Vote
  • Best Answer
  • RockStar
Yeah, for something like that you'd have to send it off to a lab to run an HPLC device on it and then you'd be paying more than the AAS are worth!
Absolutely.
Some guys don't think about the concentration not being verified, though.
So they think if it is Roid-checked, then it is good to go.
But that isn't the case (necessarily).

The problem with Var isn't just a high incidence of faked compound, but also a very high incidence of underdosed product.
 
jrog3346

jrog3346

New member
Awards
0
sounds like you want to a solid recomp bro. Add a little mass and take a bit of body fat off.

obviously a 250mg dose is a highish cruise dose (at that weight height) so gotta be sensible and just highlight you want to be keeping an eye on the health markers and taking k2 etc (you probably know this but just in case)

var would have probably been the first thing I’d have said. Pointless throwing anything harsher in than needed to achieve those goals. It’s also a DHT and based on the libido comment I’d stay in that area as it ‘should’ be the best for making sure your able to go up to your nuts in guts as and when needed.

primo if you can get legit would be an even better choice imo.

Epistane would also do it, shouldn’t have many sides, easier to tell if it’s bunk (the smell) and it has an anti estrogenic element which might off set any ai need on the test

that would probably be my top 3 but see what others chime in with
Thank you, I agree. I've never tried primo. I've ran epi 3 times. It's my favorite of all times. But I can't find it anymore. If you know a sauce, maybe you can DM me. Thanks buddy
 
jrog3346

jrog3346

New member
Awards
0
Just be aware, Var and Primo do get faked a Lot.

And like Whisky said, be careful running higher doses constantly. It will finally catch up with you.

(y)
What would you guys say is a perfect cruise dose for me then? 180mg? 200?
 
jrog3346

jrog3346

New member
Awards
0
sounds like you want to a solid recomp bro. Add a little mass and take a bit of body fat off.

obviously a 250mg dose is a highish cruise dose (at that weight height) so gotta be sensible and just highlight you want to be keeping an eye on the health markers and taking k2 etc (you probably know this but just in case)

var would have probably been the first thing I’d have said. Pointless throwing anything harsher in than needed to achieve those goals. It’s also a DHT and based on the libido comment I’d stay in that area as it ‘should’ be the best for making sure your able to go up to your nuts in guts as and when needed.

primo if you can get legit would be an even better choice imo.

Epistane would also do it, shouldn’t have many sides, easier to tell if it’s bunk (the smell) and it has an anti estrogenic element which might off set any ai need on the test

that would probably be my top 3 but see what others chime in with
Also... I've been using the same source for sauce for about 6 years. Always good to go. So I think it'll be legit. Never ran var before, but excited to try for a cut/recomp. If it's anything like epi, I'll love it.

Spring 2021, Blast cycle, cut/recomp:

Test E - 500mg week, 8 weeks
Anavar - 30mg day, 8 weeks
Multivitamin
Vit d
Fish oil
Aspirin
(I also take humapro protein tablets. About 35 a day. If y'all haven't tried it, excellent product, and handy ASF.)

Then back to my cruise of test, at 200mg a week. I take cialis daily already. My girl needs it everyday, and I have blood circulation problems. Long story lol. For example, I was born with half as many veins in my lower body as I was supposed to. When I take cialis I'm hard as FUK, and gain lots of size lol. So it became a staple in my daily intakes. Point being, even if I'm shut down a lil more, I should be ok no matter what. 👍
 
Whisky

Whisky

Well-known member
Awards
4
  • Established
  • First Up Vote
  • RockStar
  • Best Answer
What would you guys say is a perfect cruise dose for me then? 180mg? 200?
In my opinion a cruise dose should keep you in a normal range or marginally above it - the key being that it’s a level which allows all your health markers to return to normal and stay in normal ranges for a decent period of time. This is healthier than having elevated test year round which is likely where you are at now (that’ll knock on to kidneys, cholesterol, cardiovascular health etc)

you need blood work to confirm what your dosing does to you individually but for ‘most guys’ between 150 and 200mg would have them high or above range (I cruise on 160mg and that’s slightly above range).

really the only difference to trt is that a medical professional should aim to have you mid range which is normally 100-150mg (although I’ve seen both higher and lower). It’s individual though so get blood work and dial yours in.

imo the only reason to cruise at a higher dose would be to hold onto a higher level of lean mass (which your height and weight doesn’t suggest you have - that’s not an insult at all bro, just being honest as your health should be the primary focus and most guys aren’t wanting to be a mass monster, to look good, athletic and better than most guys then cruising on a dose that has you high end or slightly above range is ideal in my opinion).
 
Whisky

Whisky

Well-known member
Awards
4
  • Established
  • First Up Vote
  • RockStar
  • Best Answer
Also... I've been using the same source for sauce for about 6 years. Always good to go. So I think it'll be legit. Never ran var before, but excited to try for a cut/recomp. If it's anything like epi, I'll love it.

Spring 2021, Blast cycle, cut/recomp:

Test E - 500mg week, 8 weeks
Anavar - 30mg day, 8 weeks
Multivitamin
Vit d
Fish oil
Aspirin
(I also take humapro protein tablets. About 35 a day. If y'all haven't tried it, excellent product, and handy ASF.)

Then back to my cruise of test, at 200mg a week. I take cialis daily already. My girl needs it everyday, and I have blood circulation problems. Long story lol. For example, I was born with half as many veins in my lower body as I was supposed to. When I take cialis I'm hard as FUK, and gain lots of size lol. So it became a staple in my daily intakes. Point being, even if I'm shut down a lil more, I should be ok no matter what. 👍
that’s a solid plan by the way, just as a tweak I’d personally start the anavar on week 3 and taper up from 30g to 50g through the 6 weeks but that’s just a suggestion.

if you diet and training is on point either will work
 
jrog3346

jrog3346

New member
Awards
0
In my opinion a cruise dose should keep you in a normal range or marginally above it - the key being that it’s a level which allows all your health markers to return to normal and stay in normal ranges for a decent period of time. This is healthier than having elevated test year round which is likely where you are at now (that’ll knock on to kidneys, cholesterol, cardiovascular health etc)

you need blood work to confirm what your dosing does to you individually but for ‘most guys’ between 150 and 200mg would have them high or above range (I cruise on 160mg and that’s slightly above range).

really the only difference to trt is that a medical professional should aim to have you mid range which is normally 100-150mg (although I’ve seen both higher and lower). It’s individual though so get blood work and dial yours in.

imo the only reason to cruise at a higher dose would be to hold onto a higher level of lean mass (which your height and weight doesn’t suggest you have - that’s not an insult at all bro, just being honest as your health should be the primary focus and most guys aren’t wanting to be a mass monster, to look good, athletic and better than most guys then cruising on a dose that has you high end or slightly above range is ideal in my opinion).
Yeah for sure. Def time to get it all done
 
jrog3346

jrog3346

New member
Awards
0
that’s a solid plan by the way, just as a tweak I’d personally start the anavar on week 3 and taper up from 30g to 50g through the 6 weeks but that’s just a suggestion.

if you diet and training is on point either will work
Ok cool thanks
 
KingAnt

KingAnt

Member
Awards
1
  • Established
Hey bro, gonna help if you can give us a little more to work with..... kinda leaving everything on the table at the moment.

You don’t go to to a whore and ask for sexual activity more do ya, you’d tell her you like to be spanked, you’ve engaged in some moderate bdsm before so you know what you can handle, being called her bitch seems to get you off but anything bigger than a finger up the jacksie causes jrog to go to floppy town.

Sooooooo

what you run before? What was last blast? you cruise on test e (what dose) so we assume injectables are in scope?

current stats (age, weight, height, bf, main lifts etc)

concerns on libido fair enough, how is it generally? Have you ever run anything that’s impacted out either way before?
Lol
 
RIPDanDuchaine

RIPDanDuchaine

Active member
Awards
2
  • Established
  • First Up Vote
Just an update on the Primo testing. I emailed the owner of Roidtest and he gave me the link for the test for Primobolan. He also gave me a coupon for 10% off which is "TAKETENPOFF" (without the quotes).

 

Similar threads


Top