DW Off-Season 2012-2013

Page 3 of 18 First 12345 ... Last

  1. Definitely will DW. Sorry to hear about the loss.
    PEScience Representative
    http://pescience.com/insider http://facebook.com/pescience


  2. For sure DW sorry for the loss.
    Independent
    •   
       


  3. Sorry to hear bro. My prayers and condolences to your family.
    SFW and GFH

  4. Sorry to hear about the loss DW. You and your family will be in my prayers.
    PEScience Representative
    http://pescience.com/insider
    http://selectprotein.com

  5. Quote Originally Posted by Distilled Water View Post
    My dads wife passed away this morning. If you guys could say a prayer for him, I'd be grateful. He's battled alcoholism as long as I've been alive & has been doing pretty well as of late and I am worried about him. He's taking it pretty hard, which is to be expected. Thanks guys.
    That sucks bud... im sorry.... itll def be hard... prayer your way brother...

  6. Thanks for all support guys. Words can't describe how grateful I am for the prayers.
    Serious Nutrition Solutions Representative

  7. So sorry to hear about the loss.

  8. Things are starting to return back to normal, can't get over that way for another 3 weeks, unfortunately. Made I back to the gym today and it did me well. Gave me about an hour of my mind on the weights and surprisingly had a good workout. Man, it's been one crazy year for me...

    WeightXrepsXsets
    Meadow Rows
    135x8x3

    DB dead stop Row
    100x8x3

    Stretcher Pull Down
    100x10x2

    Heavy Pull Down
    Idk?x8x2

    DB Shrugs with 3 SEC squeeze
    105x12x3

    Hyperextensions
    25x12x3

    Standing heavy Rope Crunches
    3x8

    I may make some changes to my diet already, I felt really good today and feel really full & pump'd still a few hours after my workout. Minds always spinning.

    Thanks agin for the support guys, can't say enough!
    Serious Nutrition Solutions Representative

  9. Well, when it rains it pours.....looks like they're making cuts at work. Close to 50% of employees! I feel like my number may be up, I've noticed recently I've been doing a lot of "how to" type stuff for my job and writing procedures. Plus I have the lowest amount of time among those in management and almost the lowest in the company.

    Not to mention I was given a disciplinary review today bc I was looking at my phone Monday, talking with my dad. It took every ounce I had not to pick up my chair and throw it at the owner today when I explained to him what was happening and he said "policies are policies" theres some jaded lines when it comes to discipline at my work place.

    Welp, guess I'll be on here A LOT more, lol. Ahhh life goes on.....
    Serious Nutrition Solutions Representative

  10. Quote Originally Posted by Distilled Water
    Well, when it rains it pours.....looks like they're making cuts at work. Close to 50% of employees! I feel like my number may be up, I've noticed recently I've been doing a lot of "how to" type stuff for my job and writing procedures. Plus I have the lowest amount of time among those in management and almost the lowest in the company.

    Not to mention I was given a disciplinary review today bc I was looking at my phone Monday, talking with my dad. It took every ounce I had not to pick up my chair and throw it at the owner today when I explained to him what was happening and he said "policies are policies" theres some jaded lines when it comes to discipline at my work place.

    Welp, guess I'll be on here A LOT more, lol. Ahhh life goes on.....
    Sorry bro keep ur head up buddy **** happens for a reason even if it doesn't make sense at the moment. Keep training bro it will help.
    Independent
    •   
       


  11. Quote Originally Posted by bean5er

    Sorry bro keep ur head up buddy **** happens for a reason even if it doesn't make sense at the moment. Keep training bro it will help.
    Thanks boss. More unraveled today, I feel like I'm living in a sitcom. Ha an awesome workout today though!

    PinWheel curls
    60x3x8

    Preacher curl
    130x8
    130x8

    Preacher curl 3 SEC negative
    80x8
    85x8

    Rope push downs
    55x3x12

    Seated dip machine
    230x3x10

    Incline extensions
    80x12
    90x12
    Serious Nutrition Solutions Representative

  12. Post workout carb source tonight, it was one if those days....

    Name:  image-4085041521.jpg
Views: 51
Size:  548.0 KB
    Serious Nutrition Solutions Representative

  13. Quote Originally Posted by Distilled Water
    Post workout carb source tonight, it was one if those days....

    <img src="http://anabolicminds.com/forum/attachment.php?attachmentid=71 443"/>
    Almost did the same today! I'm a few days out from starting an oral so I may need to front load soon! :-) lol
    PEScience Representative
    http://pescience.com/insider http://facebook.com/pescience

  14. Nice choice on the beer bro. I know the situation you are in. My first job out of college was like that. They laid off 75 people in the first 6 months I worked there. Lucky I made it through the first round and found a better job before the second. Nothing sucks more than coming in to work every day and wondering if today will be the day. I had to do it for months. Best of luck.
    SFW and GFH

  15. Quote Originally Posted by LiveToLift

    Almost did the same today! I'm a few days out from starting an oral so I may need to front load soon! :-) lol
    Ahh 1 won't hurt hehe.

    Quote Originally Posted by Inarius
    Nice choice on the beer bro. I know the situation you are in. My first job out of college was like that. They laid off 75 people in the first 6 months I worked there. Lucky I made it through the first round and found a better job before the second. Nothing sucks more than coming in to work every day and wondering if today will be the day. I had to do it for months. Best of luck.
    Thanks man, I forbid light beer from my life after college. Can't stand the stud now. Guess it comes with age? Yeah it's crazy with work, I'm working on another job right now. I know I'm good at least through the end of the month. Luckily I've been saving A LOT and could with stand the storm for a bit. I wanted to go back to school, may just happen a little sooner now. Trying to stay ahead of the curve my man. Same thing happened with my coaching job out of school. 5 months in they said we have cuts to make, you're low man. I made it through that & I'll make it through this, just gets a bit stressful, as you know.
    Serious Nutrition Solutions Representative

  16. Lay offs suck but I guess that's part of life sometimes. Hoping the best for you, just keep ya head up & stay strong.

  17. Quote Originally Posted by gokix811
    Lay offs suck but I guess that's part of life sometimes. Hoping the best for you, just keep ya head up & stay strong.
    Thanks for the kind words miss!!!!
    Serious Nutrition Solutions Representative

  18. New breakfast


    Name:  image-3784553617.jpg
Views: 57
Size:  796.1 KB
    Serious Nutrition Solutions Representative

  19. damn that looks good!
    Day by Day, we get better and better! Tillí we canít be beat Ė Wonít Be Beat!

  20. Quote Originally Posted by mustang0341
    damn that looks good!
    Avocados 5 for $1!!!! One bright side of CA Central Valley I guess 25gr of fat & 10gr of fiber. I'm really digging these avocados brother. Low-carb treat!
    Serious Nutrition Solutions Representative

  21. Quote Originally Posted by Distilled Water View Post
    Avocados 5 for $1!!!! One bright side of CA Central Valley I guess 25gr of fat & 10gr of fiber. I'm really digging these avocados brother. Low-carb treat!
    that is an outstanding price
    Day by Day, we get better and better! Tillí we canít be beat Ė Wonít Be Beat!

  22. I don't know how much you guys care about basketball but this clip is from my alma mater and last nights game. 5'10" dunking on 6'5" got me pretty hype hahaha if you keep watching, the end shows it in slow motion
    http://youtu.be/_nYyaTZ_hBY
    Serious Nutrition Solutions Representative

  23. That is a pretty sick video bro! Dude is like 3 feet up there! I used to be so in to bball, loved watching street ball and pro. Don't have much time these days though.

  24. Quote Originally Posted by LiveToLift
    That is a pretty sick video bro! Dude is like 3 feet up there! I used to be so in to bball, loved watching street ball and pro. Don't have much time these days though.
    I loved street ball back in the day! I love some pick up ball, but sadly I too don't seem to have the time either...

    There were some pretty sick dunks I have seen at my school. You can look through some of the videos posted for some sick dunkfaces
    Serious Nutrition Solutions Representative

  25. http://youtu.be/j6V9J6oyoCo

    This kid is unreal ^^^^ it's too bad too many people knew he could throw down or else he would have poster-ized soooo many more poor kids lol
    Serious Nutrition Solutions Representative

  26. Killed legs today, it was an awesome workout. Weights were up from last week but I'm gonna go easy on stiff deads, I really want to focus on form vs. weight

    Worked up to 585 on leg press. Here was final set of "linear hack squats" really a buzz kill with no true hack squat machine
    http://www.youtube.com/watch?v=-jNcR4oUvJM

    Btw, for Inarius, today was a 3XL shirt day
    Serious Nutrition Solutions Representative

  27. Quote Originally Posted by Distilled Water View Post
    Killed legs today, it was an awesome workout. Weights were up from last week but I'm gonna go easy on stiff deads, I really want to focus on form vs. weight

    Worked up to 585 on leg press. Here was final set of "linear hack squats" really a buzz kill with no true hack squat machine
    http://www.youtube.com/watch?v=-jNcR4oUvJM

    Btw, for Inarius, today was a 3XL shirt day
    Haha I'm going to go to tge
    SFW and GFH

  28. Quote Originally Posted by Distilled Water View Post
    Killed legs today, it was an awesome workout. Weights were up from last week but I'm gonna go easy on stiff deads, I really want to focus on form vs. weight

    Worked up to 585 on leg press. Here was final set of "linear hack squats" really a buzz kill with no true hack squat machine
    http://www.youtube.com/watch?v=-jNcR4oUvJM

    Btw, for Inarius, today was a 3XL shirt day
    Haha I'm going to go to the mall tomorrow and get a couple 3xls. They are gonna be big but it'll be motivation to grow into them.
    SFW and GFH

  29. Quote Originally Posted by Inarius View Post

    Haha I'm going to go to the mall tomorrow and get a couple 3xls. They are gonna be big but it'll be motivation to grow into them.
    That's what I like to hear! I don't know if I'll ever be able to fill mine but I'll be damned if I won't try like hell.
    Serious Nutrition Solutions Representative

  30. Quote Originally Posted by Distilled Water
    http://youtu.be/j6V9J6oyoCo

    This kid is unreal ^^^^ it's too bad too many people knew he could throw down or else he would have poster-ized soooo many more poor kids lol
    That kid is sick! What's up with no room for bleachers in that gym man?
    PEScience Representative
    http://pescience.com/insider http://facebook.com/pescience
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. Replies: 6
    Last Post: 11-07-2007, 03:20 PM
  2. Everyone's Off Season Arsenal?
    By grexx in forum Nutraplanet
    Replies: 34
    Last Post: 10-09-2007, 10:23 PM
  3. Off-Season Pic 195 lbs.
    By frankpt in forum Pics
    Replies: 5
    Last Post: 03-15-2007, 06:37 AM
  4. Anybody have Off Season pics of Lee Priest?
    By phasar in forum General Chat
    Replies: 10
    Last Post: 05-30-2006, 05:16 PM
  5. on and off season pics
    By ironguru in forum Pics
    Replies: 8
    Last Post: 07-02-2005, 01:55 AM
Log in
Log in