soul0wners summer cut log! (Unsponsored)

Page 2 of 8 First 1234 ... Last

  1. Quote Originally Posted by soul0wner View Post
    I'll post up my workout sometime soon. Did chest, shoulders and triceps. Having a poptart post workout!! Fitting it in my macros!! Haha.
    I love pop tarts dude. don't get me started. or don't get me pop (s)tarted


    hardeeharharhar
    Formutech Nutrition Rep----------------Check out my CONQU3R log!:
    www.formutechnutrition.com------------- http://goo.gl/G8a4Ss
    www.facebook.com/fnutrition


  2. Quote Originally Posted by cswalczakny View Post

    I love pop tarts dude. don't get me started. or don't get me pop (s)tarted

    hardeeharharhar
    Haha! This is the first time I've tried fitting them in.

  3. Quote Originally Posted by soul0wner View Post

    Haha! This is the first time I've tried fitting then in.
    They're a crime of passion for me. The only thing I fit them in is my mouth in copious amounts
    Formutech Nutrition Rep----------------Check out my CONQU3R log!:
    www.formutechnutrition.com------------- http://goo.gl/G8a4Ss
    www.facebook.com/fnutrition
    •   
       


  4. smores only for me.

    Toaster Strudels FTMFW!
    Performax Labs Product Specialist
    Like Us On Facebook:
    https://www.facebook.com/PmaxLabs

  5. Haha, you guys make me want to add them to my shopping list. Haha! I'll probably only get the plain strawberry ones or something. I'll probably throw another one in tonight

  6. Here is yesterdays workout

    Incline DB Press
    45x11
    45x10
    45x10

    Flat DB Press
    45x12
    45x11
    45x11

    Seated DB Shoulder Press
    35x15
    35x16
    35x15

    DB Skull Crushers
    20x12
    20x11

    Rope Pushdown
    70x12
    70x12

    Followed by 10 minutes of cardio.

  7. Scale said 181.4 this morning. That's a good sign.

  8. Quote Originally Posted by soul0wner View Post
    Scale said 181.4 this morning. That's a good sign.
    what are you aiming for, weight wise?
    Formutech Nutrition Rep----------------Check out my CONQU3R log!:
    www.formutechnutrition.com------------- http://goo.gl/G8a4Ss
    www.facebook.com/fnutrition

  9. Quote Originally Posted by cswalczakny View Post

    what are you aiming for, weight wise?
    Like 160-165, or any weight with shredded bodyfat%.

  10. I'm like 20-21% and am trying to get rid of this stomach man.

  11. Quote Originally Posted by soul0wner View Post
    I'm like 20-21% and am trying to get rid of this stomach man.
    I hear ya. I'm at about 230 right now. I need to get down to 200-210 and I'll be pretty cut I think. I hate cutting. With a passion
    Formutech Nutrition Rep----------------Check out my CONQU3R log!:
    www.formutechnutrition.com------------- http://goo.gl/G8a4Ss
    www.facebook.com/fnutrition

  12. Quote Originally Posted by cswalczakny View Post

    I hear ya. I'm at about 230 right now. I need to get down to 200-210 and I'll be pretty cut I think. I hate cutting. With a passion
    Me too my brother!

  13. Had a chest workout yesterday that will be posted up sometime this weekend. Scale said 182 this morning :/ was 25 Cals over 2300 yesterday, shouldn't have made a difference.

  14. Quote Originally Posted by soul0wner View Post
    Had a chest workout yesterday that will be posted up sometime this weekend. Scale said 182 this morning :/ was 25 Cals over 2300 yesterday, shouldn't have made a difference.
    Shouldn't weigh in more than once a week. Weight fluctuates daily due to bowel contents and fluid balance
    Formutech Nutrition Rep----------------Check out my CONQU3R log!:
    www.formutechnutrition.com------------- http://goo.gl/G8a4Ss
    www.facebook.com/fnutrition

  15. Quote Originally Posted by cswalczakny View Post

    Shouldn't weigh in more than once a week. Weight fluctuates daily due to bowel contents and fluid balance
    I know, but it's like habit. And lately it's been less and less each day. You the man though!

  16. Not sure if ill get a workout in today, helping the rents with some yardwork. A lot of emotional stress on me the past 2 weeks as well, still carrying on dudes!

  17. Quote Originally Posted by soul0wner View Post
    Not sure if ill get a workout in today, helping the rents with some yardwork. A lot of emotional stress on me the past 2 weeks as well, still carrying on dudes!
    Yard work is good cardio! Sorry to hear about the stress man, I hear you there though. Long work hours, business trips, home repairs, moody pregnant wife, very little sleep and a challenging 3 year old son sums up the last few weeks for me. Lol

    Just don't be like me and eat your feelings. Believe me, eating a half gallon of ice cream and a large pizza in one sitting doesn't make it any better. But it DOES give me almost debilitating oedema in my legs. FML. Hahaha!

    We all fall off the wagon sometimes, just try your best and get back in track as soon as you can brother
    Formutech Nutrition Rep----------------Check out my CONQU3R log!:
    www.formutechnutrition.com------------- http://goo.gl/G8a4Ss
    www.facebook.com/fnutrition

  18. Haha, as good as that sounds I turned down some junk food yesterday, I treated myself to some diet coke though. Haha. Damn man, sounds like you've got a lot going on!

  19. Quote Originally Posted by soul0wner View Post
    Haha, as good as that sounds I turned down some junk food yesterday, I treated myself to some diet coke though. Haha. Damn man, sounds like you've got a lot going on!
    Just keep moving forward!
    Formutech Nutrition Rep----------------Check out my CONQU3R log!:
    www.formutechnutrition.com------------- http://goo.gl/G8a4Ss
    www.facebook.com/fnutrition

  20. Quote Originally Posted by cswalczakny View Post

    Just keep moving forward!
    I plan on it bro!! Feels good to eat this healthy! Might be having a cheat meal in the near future though, not sure.

  21. I should be updating my diet today to get current macros and calorie requirements for 180 pounds.

  22. Quote Originally Posted by soul0wner View Post
    I should be updating my diet today to get current macros and calorie requirements for 180 pounds.
    Cool man, post up for feedback!
    Formutech Nutrition Rep----------------Check out my CONQU3R log!:
    www.formutechnutrition.com------------- http://goo.gl/G8a4Ss
    www.facebook.com/fnutrition

  23. Sorry PMS are cleared
    Formutech Nutrition Rep----------------Check out my CONQU3R log!:
    www.formutechnutrition.com------------- http://goo.gl/G8a4Ss
    www.facebook.com/fnutrition

  24. Quote Originally Posted by cswalczakny View Post
    Sorry PMS are cleared
    I was just going to say something about that, haha. So I might just do it the way I've been eating just with less calories. But if I have a carb up day, how often should I do that? And just totally swap the carbs and fats on that day?

  25. It's going to be the same, so I'll wait until I drop some more weight.

  26. Quote Originally Posted by soul0wner View Post

    I was just going to say something about that, haha. So I might just do it the way I've been eating just with less calories. But if I have a carb up day, how often should I do that? And just totally swap the carbs and fats on that day?
    Twice a week to start then once a week after a couple of cycles. I'd just have trace fats on carb up day (fats naturally in your whole foods) don't add any pb or oil to anything
    Formutech Nutrition Rep----------------Check out my CONQU3R log!:
    www.formutechnutrition.com------------- http://goo.gl/G8a4Ss
    www.facebook.com/fnutrition

  27. Quote Originally Posted by cswalczakny View Post

    Twice a week to start then once a week after a couple of cycles. I'd just have trace fats on carb up day (fats naturally in your whole foods) don't add any pb or oil to anything
    And keep it to the calorie limit? Or I can go over? It will probably be my next calorie change, since now it won't be much of a difference.

  28. Trying to figure out a cheat meal schedule, I don't know if I should have one today with my bro, or wait until another date.

  29. Quote Originally Posted by soul0wner View Post

    And keep it to the calorie limit? Or I can go over? It will probably be my next calorie change, since now it won't be much of a difference.
    Going 300-500 cals over once a week will keep your metabolism high and keep starvation mode away
    Formutech Nutrition Rep----------------Check out my CONQU3R log!:
    www.formutechnutrition.com------------- http://goo.gl/G8a4Ss
    www.facebook.com/fnutrition

  30. Quote Originally Posted by cswalczakny View Post

    Going 300-500 cals over once a week will keep your metabolism high and keep starvation mode away
    Over the deficit or over maintenance?

  31. Quote Originally Posted by soul0wner View Post

    Over the deficit or over maintenance?
    Over maintenance
    Formutech Nutrition Rep----------------Check out my CONQU3R log!:
    www.formutechnutrition.com------------- http://goo.gl/G8a4Ss
    www.facebook.com/fnutrition

  32. Quote Originally Posted by cswalczakny View Post

    Over maintenance
    Damn bro, lol. That's going to be a tough one, going from 2,300 to 3,100. Haha.

  33. Quote Originally Posted by soul0wner View Post
    Damn bro, lol. That's going to be a tough one, going from 2,300 to 3,100. Haha.
    but it's going to feel sooooo good
    Formutech Nutrition Rep----------------Check out my CONQU3R log!:
    www.formutechnutrition.com------------- http://goo.gl/G8a4Ss
    www.facebook.com/fnutrition

  34. Quote Originally Posted by cswalczakny View Post

    but it's going to feel sooooo good
    Haha, oh yeah! Not on the wallet though, haha.

  35. Also, 179.2 today

  36. 4 more days until I get to fire the Alphamine back up!! Chest, Shoulders and Triceps

    I used my home gym machine for todays chest workout

    Incline Chest Press
    180x6
    180x6
    180x6

    Flat Chest Press
    180x10
    180x9
    180x8

    DB Shoulder Press
    40x12
    40x12
    40x9

    Rope Pushdown
    75x14
    75x12

  37. Quote Originally Posted by soul0wner View Post
    4 more days until I get to fire the Alphamine back up!! Chest, Shoulders and Triceps

    I used my home gym machine for todays chest workout

    Incline Chest Press
    180x6
    180x6
    180x6

    Flat Chest Press
    180x10
    180x9
    180x8

    DB Shoulder Press
    40x12
    40x12
    40x9

    Rope Pushdown
    75x14
    75x12
    Nice! I wish I had home gym. I have like 1200 square feet of unfinished basement, but I know I would never use it lol.

    I'm sipping on 2 scoops RL Alphamine as I type... Happy Juice
    Performax Labs Product Specialist
    Like Us On Facebook:
    https://www.facebook.com/PmaxLabs

  38. Quote Originally Posted by cubsfan815 View Post
    Nice! I wish I had home gym. I have like 1200 square feet of unfinished basement, but I know I would never use it lol.

    I'm sipping on 2 scoops RL Alphamine as I type... Happy Juice
    I <3 my home gym
    Formutech Nutrition Rep----------------Check out my CONQU3R log!:
    www.formutechnutrition.com------------- http://goo.gl/G8a4Ss
    www.facebook.com/fnutrition

  39. Quote Originally Posted by cswalczakny View Post

    I <3 my home gym
    Yeah, mine is sweet too. But I've been using the dumbbells a lot more lately.

  40. Quote Originally Posted by cubsfan815 View Post

    Nice! I wish I had home gym. I have like 1200 square feet of unfinished basement, but I know I would never use it lol.

    I'm sipping on 2 scoops RL Alphamine as I type... Happy Juice
    Oh that sweet sweet taste!
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. CEL PMAG, CLEN, T3-SUMMER CUT LOG
    By yankee902 in forum Supplement Logs
    Replies: 3
    Last Post: 06-03-2011, 06:03 AM
  2. Summer Cut Log (MK2866, T3, Albuterol)
    By Maxwell600 in forum Cycle Info
    Replies: 40
    Last Post: 04-13-2011, 07:02 PM
  3. On The Road To Summer Leanness (HDrol++ Cutting Log)
    By OnTheRoadTo in forum Cycle Info
    Replies: 33
    Last Post: 06-09-2010, 03:38 PM
  4. 11-sterone/Furaguno LOG. SUMMER CUT!!
    By RJPX919 in forum Supplement Logs
    Replies: 0
    Last Post: 05-08-2010, 11:02 AM
  5. Jim's Summer Cut CKD Log
    By blitzkriegjim in forum Weight Loss
    Replies: 9
    Last Post: 05-03-2009, 04:56 PM
Log in
Log in