Airborne gettin down NLA style!!!

Page 4 of 16 First ... 23456 ... Last

  1. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Lol kids are badass for sure!!! My kid practically does pushups with not proper form at 8 months. He stands on his toes with his arms on the floor and arches up and lowers himself then back up. He's wierd lol
    I agree, there the ****. Your boy might be working on those good mornings...or maybe a balarena lol jk most kids are on there toes. Just enjoy before they grow up, don't take long.


  2. Of course of course... No steroids like creatine... Lmao!
    •   
       


  3. Baby fever up in here!
    Independent Review

  4. Quote Originally Posted by PalmFist View Post
    Baby fever up in here!
    We've turned this log into a daycare for daddies lol

  5. Quote Originally Posted by msrider View Post

    We've turned this log into a daycare for daddies lol
    Haha straight up!!!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
    •   
       


  6. Just hit leg day! Short and sweet. Took 3 Swoll-N! I must say endurance is definitely up since taking which is a plus because that's where I lack.

    Squats: 8/5/3/3/1/1/1
    405
    500
    550
    585
    605
    650
    675

    Leg press: 8/8/8/8 calf press: 15/15/15/15
    5 plates
    6 plates
    7 plates
    8 plates

    Box Jumps: 8/8/8
    50 lb DB
    60 lb DB
    70 lb DB

    Hip and thigh abductors!

    Had a Recover-D Shake and DAMN!!! Was delish! The flavor is getting better each time. Had no GI issues this time with 2 scoops. Mmm Chocolate Eclair
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  7. killer on the squats bro!
    SERIOUS NUTRITION SOLUTIONS
    mack @ seriousnutritionsolutions.com
    "Revolutionizing Sports Nutrition, One Product At A Time"

  8. Quote Originally Posted by Mack411 View Post
    killer on the squats bro!
    all dudes #s are silly, don't you know that yet?



    lookit dem freakin jump squats

  9. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Just hit leg day! Short and sweet. Took 3 Swoll-N! I must say endurance is definitely up since taking which is a plus because that's where I lack.

    Squats: 8/5/3/3/1/1/1
    405
    500
    550
    585
    605
    650
    675

    Leg press: 8/8/8/8 calf press: 15/15/15/15
    5 plates
    6 plates
    7 plates
    8 plates

    Box Jumps: 8/8/8
    50 lb DB
    60 lb DB
    70 lb DB

    Hip and thigh abductors!

    Had a Recover-D Shake and DAMN!!! Was delish! The flavor is getting better each time. Had no GI issues this time with 2 scoops. Mmm Chocolate Eclair
    Great workout brother! I may put some abductors in my workout after I'm fully recovered too keep stretched and loose, maybe help me prevent injury.

    Recover-d gets better each time. I actualy crave it daily, gets addictive lol

  10. Quote Originally Posted by snagencyV2.0 View Post
    all dudes #s are silly, don't you know that yet?



    lookit dem freakin jump squats
    Haha my buddy Seth tought me those. He's 145 pounds squatting 475 and Deadlifting 500+. He has our state record and he did it raw haha he has less then 100 pounds before hittin world record.
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  11. Quote Originally Posted by msrider View Post

    Great workout brother! I may put some abductors in my workout after I'm fully recovered too keep stretched and loose, maybe help me prevent injury.

    Recover-d gets better each time. I actualy crave it daily, gets addictive lol
    Haha do it bro your hips will thank you.

    I agree! It's delicious
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  12. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post

    Haha do it bro your hips will thank you.

    I agree! It's delicious
    Will do! What's the game plan look like. Hope you have smooth selling through pct bro. Can't wait for your first meet. March rite?

  13. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Just hit leg day! Short and sweet. Took 3 Swoll-N! I must say endurance is definitely up since taking which is a plus because that's where I lack.

    Squats: 8/5/3/3/1/1/1
    405
    500
    550
    585
    605
    650
    675

    Leg press: 8/8/8/8 calf press: 15/15/15/15
    5 plates
    6 plates
    7 plates
    8 plates

    Box Jumps: 8/8/8
    50 lb DB
    60 lb DB
    70 lb DB

    Hip and thigh abductors!

    Had a Recover-D Shake and DAMN!!! Was delish! The flavor is getting better each time. Had no GI issues this time with 2 scoops. Mmm Chocolate Eclair
    Nice!
    NLA Performance: The Choice of Champions
    www.nlaperformance.com
    facebook.com/nlaperformance.com

  14. Quote Originally Posted by msrider View Post

    Will do! What's the game plan look like. Hope you have smooth selling through pct bro. Can't wait for your first meet. March rite?
    Yes sir ;-)
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  15. Quote Originally Posted by NLAFounder View Post

    Nice!
    Very :-D
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  16. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Haha my buddy Seth tought me those. He's 145 pounds squatting 475 and Deadlifting 500+. He has our state record and he did it raw haha he has less then 100 pounds before hittin world record.
    Lets get your buddy some NLA products and see if they help him increase 100 lbs.
    NLA Performance: The Choice of Champions
    www.nlaperformance.com
    facebook.com/nlaperformance.com

  17. Quote Originally Posted by NLAFounder View Post

    Lets get your buddy some NLA products and see if they help him increase 100 lbs.
    Totally down :-)
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  18. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post

    Yes sir ;-)
    Nice! Can't wait to see Epicness on You Tube with AB holding a big fat trophy

  19. Quote Originally Posted by msrider View Post

    Nice! Can't wait to see Epicness on You Tube with AB holding a big fat trophy
    It's gonna happen!!!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  20. all this talk in here,got me drinking a recover-d shake as i type this.mmmmm
    SERIOUS NUTRITION SOLUTIONS
    mack @ seriousnutritionsolutions.com
    "Revolutionizing Sports Nutrition, One Product At A Time"

  21. Quote Originally Posted by Mack411 View Post
    all this talk in here,got me drinking a recover-d shake as i type this.mmmmm
    Lol good stuff!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  22. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post

    Lol good stuff!
    AB Aprooved

  23. Quote Originally Posted by msrider View Post

    AB Aprooved
    This^^^ still wanna try supp d :-) I'm a stim ho
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  24. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post

    This^^^ still wanna try supp d :-) I'm a stim ho
    Yeah! Me too. You can't go wrong with your MM. I'm pumped Justin formulated a new supp-d with stim. Makes me wanna break **** lol

  25. What state ^^^?
    Independent Review

  26. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Big thank you to Kevin and my brother from another mother.... And father MSRider!!! For letting me run Swoll-N and RecoverD!
    I started the Swoll-N a lil while ago and I must say I am VERY impressed. I even bought more! So...

    About me:
    I'm Airborne, a powerlifter in training.
    Max lifts RAW
    Bench: 500
    Deadlift: 700
    Squat: 685
    Height: 6ft
    Weight: 255 last weigh in!

    Training:
    Right now I'm training for a Bench and Deadlift meet in March. I will be attempting to set our state record.
    Mon-Legs
    Tue-chest
    Wed-Abs
    Thur-Back
    Fri-Shoulders

    Will be tryin my first serving of RecoverD after my nights workout.

    Swoll-N so far has exceeded my expectations! I took a 3 week stim break which is the longest I have been off of them due to dosing Swoll-N. It acted not only as a pump product but an endurance product as well. Right now I'm dosing 3 on leg and shoulder days and 4 uncalled in Chest and Back days.
    Another log? Dammit AB how am I supposed to get anything done?
    "Dynamic Trio's Superior Third"

  27. Quote Originally Posted by PalmFist View Post
    What state ^^^?
    Oregon
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  28. Quote Originally Posted by R3ACTION View Post

    Another log? Dammit AB how am I supposed to get anything done?
    ;-) Oooooh ya
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  29. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Haha my buddy Seth tought me those. He's 145 pounds squatting 475 and Deadlifting 500+. He has our state record and he did it raw haha he has less then 100 pounds before hittin world record.
    outstanding!

    i love DB jump squats, been doing them for yrs..not with near those size DBs tho.

    my knees are cringing just thinking about that much weight.

  30. Quote Originally Posted by snagencyV2.0 View Post
    outstanding!

    i love DB jump squats, been doing them for yrs..not with near those size DBs tho.

    my knees are cringing just thinking about that much weight.
    It is scary. Mess ups can happen a lot with these
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Achilles show Airborne how its done! Antaeus Labs style!
    By Airborne42 in forum Supplement Logs
    Replies: 367
    Last Post: 01-03-2013, 11:54 PM
  2. Airborne gets down with iForce Testabolan V2 + Intimidate!
    By Airborne42 in forum Supplement Logs
    Replies: 482
    Last Post: 05-06-2012, 01:31 AM
  3. Replies: 30
    Last Post: 12-16-2011, 03:53 PM
  4. MentalTwitchs gettin down to business
    By MentalTwitch in forum Bodybuilding Contest Preperation
    Replies: 113
    Last Post: 09-02-2008, 11:48 PM
  5. Replies: 28
    Last Post: 03-03-2008, 07:16 PM
Log in
Log in