FEEL THE POWER CRE-02 AND CARNAGE LOG! (sPoNsOred)

Page 8 of 13 First ... 678910 ... Last

  1. Quote Originally Posted by Aaelael View Post
    I would love to try this stack. . . i guess its called iron man but I won't lie geek!! its no joke my friend!! I have good size too!!! Decent diet and hard training!!! woo hoo!!!
    Im all about the hard training and diet bro. Gonna start recomping after my cut is done in about a month.

    Gotta gain some lbage!
    Serious Nutrition Solutions


  2. Quote Originally Posted by GeekPoop View Post
    Im all about the hard training and diet bro. Gonna start recomping after my cut is done in about a month.

    Gotta gain some lbage!
    Recomp!?!? WOo HOoo!!! I hear ya on that. . . I will have to do that at the end of the year! hahah stayin lean for the summer i will
    Your Competitive Advantage
    Lift Smart, Lift Hard, Lift For a Lifetime
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by Aaelael View Post
    Recomp!?!? WOo HOoo!!! I hear ya on that. . . I will have to do that at the end of the year! hahah stayin lean for the summer i will
    Definately man! I got quite the plan planned for may, "Ill be ripped up like rambo" thats from jersey beach show lol.
    Serious Nutrition Solutions
  4. Talking


    Quote Originally Posted by GeekPoop View Post
    Definately man! I got quite the plan planned for may, "Ill be ripped up like rambo" thats from jersey beach show lol.
    hahah hell ya!!!

    WEll ya'll Commin in live from MN baby!!!
    ITs rainy and i'm feelin a lil better but i know its the carnage and the cre02 talkin to me hahah!!! I have to squeeze in a quick leg work out!! i know i said i wouldn't do it but my upper body is shot hahah. . . love two a days!!! Push/Pull baby!!!!

    Hes what the routine will look like supper setted OMG!!!

    Frontsquat/Stiff Legged
    Calf Raises/Quad Extension
    adduction/abduction
    if im lucky maybe reverse hack. . . /hammy curl

    but we'll see what i'll have time for!! hahah wish me luck and lil motovation for today is. . . . Name:  rachelgallegos.jpg
Views: 357
Size:  25.8 KB
    Your Competitive Advantage
    Lift Smart, Lift Hard, Lift For a Lifetime
  5. Talking


    ^^ hahah

    well i was focused in the gym and pushed it hahah I HATE SUPER SETTING LEGS hahah

    legs
    Front Squat
    45 x 8 45 x 8 135 x 8 225 x 7 PR! 215 x 8

    Super Set Stiff Leg Dead Lift
    85 x 10 85 x 10 185 x 10 225 x 8 225 x 8 PR!

    One Set of Dead Lift
    315 x 8

    Calf press (Setted Machine Outer/Middle/Inner )
    260 x 15 290 x 15 315 x 15

    Super Setted Quad Extensions ( One Legged Outer/middle/inner)
    70 x 15 90 x 15 100 x 12

    Abduction
    90 x 10 130 x 10 130 x 10

    Super Setted

    Adduction
    90 x 10 130 x 10 130 x 10

    Summary
    OMG hahah this was intense all. Hhahah to do all of this in 50minutes hahaha i wish this upon no one!!! hahah but i have tommorow off thank god!!! hahah just need some time to relax and spend some money!!! hahah D.C. here i come for a weekend!!! w0w not this weekend but Dec.12th i'll be out in D.C. visiting Family!!! WOrk out made me feel like a million dollars but i have japanese class tonight that i'm not excited for today haha sooo much to do and sooo little time. . .its just one of those weeks but i know what will cheer me up!!!! Name:  HotBody10.jpg
Views: 315
Size:  86.3 KB Num Num hahah All Betta know hahah
    Your Competitive Advantage
    Lift Smart, Lift Hard, Lift For a Lifetime
    •   
       


  6. Nice prs on fs and sldl!! Dls aren't bad but sldls kill!! Anyways looks like you killed it!! Nj.

  7. thanks man!!! Always workin hard in the gym!!! have to!! Its the one place were i forget all about whats going on hahah besides iron ya dig!!!
    Your Competitive Advantage
    Lift Smart, Lift Hard, Lift For a Lifetime

  8. Quote Originally Posted by Aaelael View Post
    thanks man!!! Always workin hard in the gym!!! have to!! Its the one place were i forget all about whats going on hahah besides iron ya dig!!!
    Definately man, gotta let it all go there. One of my sayins is "this place aint a fcking coffee shop!!"
    Serious Nutrition Solutions

  9. hahah i love it!!! PLenty of time to talk outside or when your in the hot tub recoopin haha. . .i have a shirt that says i'm not here to talk! hahah its great!
    Your Competitive Advantage
    Lift Smart, Lift Hard, Lift For a Lifetime

  10. Quote Originally Posted by Aaelael View Post
    hahah i love it!!! PLenty of time to talk outside or when your in the hot tub recoopin haha. . .i have a shirt that says i'm not here to talk! hahah its great!
    Haha nice shirt man!!

    I want one of those, shut up and squat shirts. But if you wear animal clothing I think you gotta be 250lbs with massive forearms lol!!!
    Serious Nutrition Solutions

  11. Checking in on ya bro. Man I've been away for a week and you've kept on setting them pr's Comngrats man, you are moving up fast

    //CC
    SNS - Serious Nutrition Solutions
    My advice is exclusively my own and may not correspond with the views of SNS
    Questions or concerns? → conny[@]seriousnutritionsolutions.com
  12. Talking


    CC
    thank ya thank ya. . .i thought you might have been TKO'd for good hahah Good to hear from ya brutha. . .

    WEll all i'm here and debating on my work out. . . hahah 2 on 1 off is tough haha but i figure i took tuesday off with a sick day so i will do arms and shoulders so i should be good!!! AFternoon LIBIDO Check have to get excited for the weekend!! WOOO HOOO!!! Name:  76_1.jpg
Views: 408
Size:  65.3 KB
    not sure what i think about this one. . . .hmmmm likin the booty hahah
    Your Competitive Advantage
    Lift Smart, Lift Hard, Lift For a Lifetime

  13. Quote Originally Posted by Aaelael View Post
    hahah hell ya!!!

    WEll ya'll Commin in live from MN baby!!!
    ITs rainy and i'm feelin a lil better but i know its the carnage and the cre02 talkin to me hahah!!! I have to squeeze in a quick leg work out!! i know i said i wouldn't do it but my upper body is shot hahah. . . love two a days!!! Push/Pull baby!!!!

    Hes what the routine will look like supper setted OMG!!!

    Frontsquat/Stiff Legged
    Calf Raises/Quad Extension
    adduction/abduction
    if im lucky maybe reverse hack. . . /hammy curl

    but we'll see what i'll have time for!! hahah wish me luck and lil motovation for today is. . . . Name:  rachelgallegos.jpg
Views: 357
Size:  25.8 KB
    carnage/cre02/ultra rag would be almost as good as the legs on this dame, lol.
    GOD, FAMILY, COUNTRY!!!

  14. this is true my friend!! hahah. . . shoulder and arm work out today!! updates will be comming live lil lata
    Your Competitive Advantage
    Lift Smart, Lift Hard, Lift For a Lifetime
  15. Talking Day 32 + 33


    COme in live bruthas and sistas!! hahah I forgot to update ya'll last night and i wanted to say that i'm beat as all heat today!! i was going to do some cardio and just walk it out. .. hahah not sure if i will!!! haha!! ya sometimes you have to just do it and i think its just one of those days!!! but i have a NASTY knot in my lower lat

    Shoulders/Arms

    Power Press
    80 x 8 80 x 8 135 x 10 155 x 8 155 x 8 155 x 7

    Arnolds
    45 x 8 55 x 8 65 x 8 65 x 8

    Side/Front Delt Raises
    22.5 x 8 22.5 x 8 22.5 x 8 20 x 8


    ez curls
    65 x 8 65 x 8 65 x 8

    Curls Twisted with Forarms (Dumbbel)
    30 x 8 30 x 8 30 x 8

    NEgative Curls
    45 x 8 45 x 8 45 x 8 45 x 8

    Iso Standing Cable Curls
    60 x 10 70 x 10 70 x 10

    Summary

    Oh ya hahahah hah I'm All about the negatives now!!! I was talking to a power lifting buddy of mine and thats the best way to build mass is the do negative and positives. . . hahah i can't remember the specific terminology but you all know what i mean. . .instead of these explosive movements up and just letting it down you need the whole thing baby!!! my arms are shot haha that was a work out!!! AND my shoulders. . . I feel like wall haha n e ways cardio for today and a lil libido check yall!!! Name:  marzia_prince.jpg
Views: 2440
Size:  97.5 KB
    Your Competitive Advantage
    Lift Smart, Lift Hard, Lift For a Lifetime

  16. the only thing that could make that picture better is if they lost the roller skates for ice skates and had hockey sticks.
    Millennium Sport Technologies Representative/Sponsored Athlete
    www.millenniumsport.net

  17. Quote Originally Posted by CTDeuce View Post
    the only thing that could make that picture better is if they lost the roller skates for ice skates and had hockey sticks.
    WRONG!!!! what would make that picture better is ME!!!
    GOD, FAMILY, COUNTRY!!!

  18. Man I hate negatives, to much concentrating on if youre dropping it slow or to fast lol.
    Serious Nutrition Solutions

  19. I love the pump I get from negatives

    //CC
    SNS - Serious Nutrition Solutions
    My advice is exclusively my own and may not correspond with the views of SNS
    Questions or concerns? → conny[@]seriousnutritionsolutions.com
  20. Talking


    WEll yall its been a good RUN SO FAR!!! here i am coming in live at 8:28a.m. I have to go on a business trip today so the work out will be lacking. . . hahah I love road trips. . . off to IOWA i go to visit a seed processing plant that we have equity in. . . .so we have to check and see how things are running down there. . . . the weekend went well. . .saturday and sunday went very well considering saturday I just did a 20min cardio and bb trap rear and front

    trap bb raises front
    135 x 8 135 x 8 185 x 10 225 x10 315 x 7 375 x 5 PR!

    Trap Rear Raises bb
    135 x 8 135 x 8 185 x 8 185 x 8

    20 min cardio
    4 degree tilt at 3.5 - 4.0 mph
    (I hear that burns fat and not muscle so thats what i'm doin)

    Summary
    I felt compelled to go to the gym and do something!! hahaha it was just one of those weekends. Dosages remain the same everyone!!! I just want to thank MST with the opportunity!!! MAD PROPS TO MST right know!!!! I do know that this is a product that i will continue to use and I'm thinking that the stack i will do next is rag/cre02/carnage/citrovol xs/zmk I have deffinately thickened out like i wanted to and i will be doing b4 an after pictures by the end of the week!!!

    this was something that taught me a lot due to the fact that now i'm keeping a log book for my workouts! with the new lifestyle that i'm living bodybuilding i believe will be my out from all that i was doing b4 which was leadin me to a whole lot of no good. . . .hahah but enough with this sob story and TIME TO HIT IT HARD!!!! WOOOO HOOOOOO!!!!!!

    LIFT SMART, LIFT HARD, LIFT A LIFETIME!
    Your Competitive Advantage
    Lift Smart, Lift Hard, Lift For a Lifetime
  21. Talking


    COOOOMMMEEEE OOOOONNNN IIIIIIINNNNNN BaBy . . . i will have to say that this is will be my last log!!! as Things start to pick up at work and I finish all of my product by the end of this week tis a sad day!!! I figure i have 2 more entree's and then i have the B4 an AFTER pics to post!!! I was in IOWA yesterday touring a grain elevator that we own part of soo there was no working out besides the ol noggin Today I'm running on some coffee and about 5.5 hrs of sleep hahah rolled in at 12:00a.m and couldn't sleep till 1:30a.m. but COME GET SUM!!! WOOOO I"M IN THE ZONE BABY!!! HAHAHA double shot esspresso!! you have to love it!!!! LIBIDO LIBIDO LIBIDO CHECK!!!
    Name:  001.jpg
Views: 426
Size:  56.7 KB
    Your Competitive Advantage
    Lift Smart, Lift Hard, Lift For a Lifetime

  22. Quote Originally Posted by Aaelael View Post
    Oh ya hahahah hah I'm All about the negatives now!!! I was talking to a power lifting buddy of mine and thats the best way to build mass is the do negative and positives. . . hahah i can't remember the specific terminology but you all know what i mean. . .instead of these explosive movements up and just letting it down you need the whole thing baby!!! my arms are shot haha that was a work out!!! AND my shoulders. . . I feel like wall haha n e ways cardio for today and a lil libido check yall!!! Name:  marzia_prince.jpg
Views: 2440
Size:  97.5 KB
    Yes, slow negatives are great for damaging muscle fiber. I don't do any true negatives, but I focus on explosive contraction and bringing the weight down (or up) slowly each rep. Keep up the good work!
  23. Talking


    WOOO HOOOO!!! WEll Everybody GUESS WHO"S BACK!!!
    hahah i felt good in the gym!!! I feel weak but i LOOK GREAT!! I KEEP ON FILLIN OUT WITH THE 2 on 1 off method. . .upperbody is looking pretty big. . . I'm still pretty lean all things considered and i've gained some weight which is nice!!! 224 today after lifting w00 whoo thats 4lbs baby. . .

    Dosed
    3carnage 1.15 hrs bn4 work out
    4 tabs of Cre02 1.15 b4 work out
    2carnage 30 mins b4 work out
    3carnage after work out

    CHEST
    BB Bench (Negatives)
    135 x 5 135 x 5 185 x 8 245 x 5

    Super Setted with
    Decline Push Ups (Negatives)
    0 x 10 0 x 10 0 x 10

    Incline DB PRess (Negatives)
    95 x 8 95 x 8 95 x 8 95 x 6

    Super Setted with
    Incline Push Ups
    0 x 20 0 x 20 0 x 10

    Decline Cable Fly's
    60 x 8 70 x 8 80 x 8

    Super Setted with Bar Dips
    0 x 12 0 x 12 0 x 12

    Machine Fly's
    200 x 8 200 x 8

    Summary
    Didn't have time to finish my last set of Fly's but all went very well. . . i went with lower weight since i was focusing on negative movements!!! hahah negative push up are intense!!! i think this will promote great pumps and muscle mass. . . .So we'll do this for the next 3-4weeks and see what happens!!! hahah Its crazy as i'm learning as i go but i hope all goes well for the competition. . .for me it seems as if its right around the corner!!! haha soo well see what happens!! MST FTW!!! WOOO HOOOO!!
    Your Competitive Advantage
    Lift Smart, Lift Hard, Lift For a Lifetime

  24. Whens the competition big man? how many weeks out as well?
    Serious Nutrition Solutions

  25. Quote Originally Posted by Aaelael View Post
    COOOOMMMEEEE OOOOONNNN IIIIIIINNNNNN BaBy . . . i will have to say that this is will be my last log!!! as Things start to pick up at work and I finish all of my product by the end of this week tis a sad day!!! I figure i have 2 more entree's and then i have the B4 an AFTER pics to post!!! I was in IOWA yesterday touring a grain elevator that we own part of soo there was no working out besides the ol noggin Today I'm running on some coffee and about 5.5 hrs of sleep hahah rolled in at 12:00a.m and couldn't sleep till 1:30a.m. but COME GET SUM!!! WOOOO I"M IN THE ZONE BABY!!! HAHAHA double shot esspresso!! you have to love it!!!! LIBIDO LIBIDO LIBIDO CHECK!!!
    Name:  001.jpg
Views: 426
Size:  56.7 KB
    if i may critique this latest libido entry- the lips are not nearly pouty enough and eyes are too hard set-BUT those tits and ass are things of beauty.
    GOD, FAMILY, COUNTRY!!!
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. AgeForce HGH Powerpatch log - FEEL THE POWER!!!
    By Volvo140G in forum Supplement Logs
    Replies: 40
    Last Post: 04-27-2015, 05:06 PM
  2. Replies: 6
    Last Post: 05-27-2010, 05:50 PM
  3. islandmagic Cre-02 Nitroceps and Carnage log can you feel Me
    By islandmagic in forum Supplement Logs
    Replies: 164
    Last Post: 01-26-2010, 11:39 PM
  4. Replies: 70
    Last Post: 10-20-2009, 12:24 PM
  5. Cre 02 & Cordygen 5 Log via Emerge (Sponsored)
    By Emerge in forum Supplement Logs
    Replies: 202
    Last Post: 05-25-2009, 06:13 PM
Log in
Log in