Teens on steroids..

Page 3 of 12 First 123458 ... Last
  1. Registered User
    Dr.Stri8ed's Avatar
    Stats
    5'9"  192 lbs.
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Valrico
    Posts
    6,143
    Rep Power
    156097

    Quote Originally Posted by evandem27
    Cody Lewis at 19, check
    Him out.. Craziness
    Yeah and that motherf*cker is geared up too lol.

  2. Sunz out, Gunz out...
    Board Sponsor
    AaronJP1's Avatar
    Stats
    5'10"  183 lbs.
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    The South.
    Age
    30
    Posts
    18,570
    Rep Power
    2410136

    Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed

    Yeah and that motherf*cker is geared up too lol.
    I need2gear
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.
    www.InsaneVeins.com
  3. Registered User
    Dr.Stri8ed's Avatar
    Stats
    5'9"  192 lbs.
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Valrico
    Posts
    6,143
    Rep Power
    156097

    Quote Originally Posted by AaronJP1

    I need2gear
    Fock yeah I'm about to.
    •   
       

  4. Registered User
    mikeg313's Avatar
    Stats
    5'10"  220 lbs.
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    2,310
    Rep Power
    460191

    Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed

    Fock yeah I'm about to.
    Itsa very niiiice!
  5. Sunz out, Gunz out...
    Board Sponsor
    AaronJP1's Avatar
    Stats
    5'10"  183 lbs.
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    The South.
    Age
    30
    Posts
    18,570
    Rep Power
    2410136

    Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed

    Fock yeah I'm about to.
    On what
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.
    www.InsaneVeins.com
  6. Registered User
    evandem27's Avatar
    Stats
    5'8"  186 lbs.
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    741
    Rep Power
    4688

    Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed

    Yeah and that motherf*cker is geared up too lol.
    Lol go to metroflex gym in Texas, just walk in and ask please! There all roided up cody Montgomery is down there. Add him
    On FB, his girl is bangin!!
    I pick things up... and i put em down...
  7. Registered User
    Iron Warrior's Avatar
    Stats
    6'0"  265 lbs.
    Join Date
    Feb 2003
    Posts
    5,329
    Rep Power
    13066

    Damn, that's insane for their age although the second one looks more natural. Even with juice they still worked their butt off and probably have good genetics to go with it. There were idiots on my football team who juiced up and wouldn't compare with the Lorenzo kid.
  8. Registered User
    Dr.Stri8ed's Avatar
    Stats
    5'9"  192 lbs.
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Valrico
    Posts
    6,143
    Rep Power
    156097

    Quote Originally Posted by AaronJP1

    On what
    Prop, tren ace and mast prop.
  9. Registered User
    Dr.Stri8ed's Avatar
    Stats
    5'9"  192 lbs.
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Valrico
    Posts
    6,143
    Rep Power
    156097

    Quote Originally Posted by Iron Warrior
    Damn, that's insane for their age although the second one looks more natural. Even with juice they still worked their butt off and probably have good genetics to go with it. There were idiots on my football team who juiced up and wouldn't compare with the Lorenzo kid.
    Yeah I know they still bust their ass, but its stupid to swear u don't juice when u know u do. I know certain ppl don't need to know, but the ppl I'm very close with I've been real with them.
  10. Registered User
    Cheif's Avatar
    Stats
    6'0"  210 lbs.
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    293
    Rep Power
    2354

    Quote Originally Posted by evandem27 View Post
    Cody Lewis at 19, check
    Him out.. Craziness
    Damn, no doubt that he will go some where in the bodybuilding world. He looks great.

    I wonder what age he started juicing lol
  11. Registered User
    Cheif's Avatar
    Stats
    6'0"  210 lbs.
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    293
    Rep Power
    2354

    Quote Originally Posted by evandem27 View Post
    Lol go to metroflex gym in Texas, just walk in and ask please! There all roided up cody Montgomery is down there. Add him
    On FB, his girl is bangin!!
    Do you go to metroflex?

    If so, which one?

    I go to the one in Arlington, haha I get to train with Big Ron, and Branch Warren. Lol U guys jelly?

    I checked the metroflex out in Plano, and I saw him up there.
    That is what gave me the idea to post this thread.

    EDIT:
    Well I used to, I haven't been up there in a few months. Had to move, now its like a 15 minute drive, when there is a gym right next to my house. So do to convenience I go to the one close by.
  12. Registered User
    Cheif's Avatar
    Stats
    6'0"  210 lbs.
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    293
    Rep Power
    2354

    Quote Originally Posted by Iron Warrior View Post
    Damn, that's insane for their age although the second one looks more natural. Even with juice they still worked their butt off and probably have good genetics to go with it. There were idiots on my football team who juiced up and wouldn't compare with the Lorenzo kid.
    I completely agree with you man.
    They look great regardless.

    Same story with my football team, lol
    They looked like a bunch of fat slobs with bulky arms haha
  13. Registered User
    Cheif's Avatar
    Stats
    6'0"  210 lbs.
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    293
    Rep Power
    2354

    Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed View Post
    Yeah I know they still bust their ass, but its stupid to swear u don't juice when u know u do. I know certain ppl don't need to know, but the ppl I'm very close with I've been real with them.
    Same here man.
    Anyone who asks, I will tell straight up.

    If they dont ask, then shii, don't tell. haha
  14. Registered User
    Mrpersinality's Avatar
    Stats
    6'0"  200 lbs.
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    South Jersey
    Age
    32
    Posts
    365
    Rep Power
    3575

    Had a friend I grew up with run gear at 16. He is now in his late 20's and can't grow muscle for **** and is not jacked anymore at all. Low T all day. It's a shame
  15. Registered User
    Cheif's Avatar
    Stats
    6'0"  210 lbs.
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    293
    Rep Power
    2354

    Quote Originally Posted by Mrpersinality View Post
    Had a friend I grew up with run gear at 16. He is now in his late 20's and can't grow muscle for **** and is not jacked anymore at all. Low T all day. It's a shame
    Damn, that is unfortunate for him man.

    My friend ran a cycle when he was about that young, good thing he had me telling him what to do. hah that sounds bad seeing that
    I was the same age as him, but i have been researching anabolics since I was about 13 lol.

    So, I knew what I was talking about.

    He seems to be doing fine now though, just had his second kid.
  16. Registered User
    BigRigg's Avatar
    Stats
    5'8"  185 lbs.
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    1,260
    Rep Power
    150941

    I used to go to that 2nd kids gym, Plano metroflex. Texas. Dirty as **** and everyone is on something
    Always willing to learn :D
  17. Registered User
    Chawks's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    3
    Rep Power
    39

    That is just sick! Why ruin ur body that way and that young? It is mot worth it in the long run
  18. Registered User
    evandem27's Avatar
    Stats
    5'8"  186 lbs.
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    741
    Rep Power
    4688

    Just talked to Cody on FB, said he doesn't take anything, or know any info on steroids
    I pick things up... and i put em down...
  19. Registered User
    Cheif's Avatar
    Stats
    6'0"  210 lbs.
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    293
    Rep Power
    2354

    Quote Originally Posted by evandem27 View Post
    Just talked to Cody on FB, said he doesn't take anything, or know any info on steroids
    Do you believe him? lol
  20. Registered User
    Cheif's Avatar
    Stats
    6'0"  210 lbs.
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    293
    Rep Power
    2354

    Quote Originally Posted by evandem27 View Post
    Just talked to Cody on FB, said he doesn't take anything, or know any info on steroids
    Do you believe him? lol
  21. Registered User
    evandem27's Avatar
    Stats
    5'8"  186 lbs.
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    741
    Rep Power
    4688

    Quote Originally Posted by Cheif

    Do you believe him? lol
    Lol no.... Tried to squeeze it outta him
    I pick things up... and i put em down...
  22. Registered User
    larrybailey's Avatar
    Stats
    5'9"  185 lbs.
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Georgia
    Posts
    140
    Rep Power
    5162

    Cody lies! Lol :-)
  23. Registered User
    jonesBones40's Avatar
    Stats
    6'0"  190 lbs.
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Laramie, WYO
    Posts
    615
    Rep Power
    10998

    It's kids like this that make kids like me feel like **** hah
  24. Registered User
    jamesm11's Avatar
    Stats
    5'10"  220 lbs.
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    US
    Posts
    1,567
    Rep Power
    111312

    Quote Originally Posted by larrybailey
    Cody lies! Lol :-)

    And I think i read on bb.com he did gay for pay too (they would look up that kinda sh*t huh?)...at least it wasn't a melon like kai
  25. Registered User
    ginge205's Avatar
    Stats
    6'0"  190 lbs.
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    522
    Rep Power
    1616

    Quote Originally Posted by jamesm11

    And I think i read on bb.com he did gay for pay too (they would look up that kinda sh*t huh?)...at least it wasn't a melon like kai
    Whats that last bit mean. Melon like kai
  26. Registered User
    Cheif's Avatar
    Stats
    6'0"  210 lbs.
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    293
    Rep Power
    2354

    Quote Originally Posted by jamesm11 View Post
    And I think i read on bb.com he did gay for pay too (they would look up that kinda sh*t huh?)...at least it wasn't a melon like kai
    He did gay for pay?

    Elaborate please.
    I don't think he could have done anything like that at his age tbh.

    and lol at "(they would look up that kinda sh*t huh?)" haha
  27. Registered User
    Cheif's Avatar
    Stats
    6'0"  210 lbs.
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    293
    Rep Power
    2354

    Quote Originally Posted by evandem27 View Post
    Lol no.... Tried to squeeze it outta him
    Hahah maybe he'll come out with it!

    But then again, he could lose sponsors if he becomes to open with that ish.
  28. Registered User
    Cheif's Avatar
    Stats
    6'0"  210 lbs.
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    293
    Rep Power
    2354

    Quote Originally Posted by jonesBones40 View Post
    It's kids like this that make kids like me feel like **** hah
    Judging from your avatar (if that is you).

    You look much bigger than cody, but idk about Lorenzo. He is pretty damn beefy haha
  29. Registered User
    jonesBones40's Avatar
    Stats
    6'0"  190 lbs.
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Laramie, WYO
    Posts
    615
    Rep Power
    10998

    Quote Originally Posted by Cheif

    Judging from your avatar (if that is you).

    You look much bigger than cody, but idk about Lorenzo. He is pretty damn beefy haha
    I'm also 18 tho
  30. Registered User
    Cheif's Avatar
    Stats
    6'0"  210 lbs.
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    293
    Rep Power
    2354

    Quote Originally Posted by jonesBones40 View Post
    I'm also 18 tho
    Have you used any anabolic aid?

    If not, there you go.
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Ergopharms 6 oxo or 11 oxo and teens?
    By redrocket399 in forum Anabolics
    Replies: 2
    Last Post: 12-08-2008, 05:09 PM
  2. methyl 1-d teens?
    By redbull3411 in forum LG Sciences
    Replies: 6
    Last Post: 05-01-2008, 06:39 AM
  3. creatine and teens
    By bigjoey84 in forum Supplements
    Replies: 17
    Last Post: 04-12-2007, 04:36 PM
  4. Teens
    By noctorum in forum IGF-1/GH
    Replies: 29
    Last Post: 12-08-2005, 09:04 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Log in

Log in

Content Relevant URLs by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.