Java Lather

Page 1 of 2 12 Last
  1. Java Lather


    Java Lather: The Latest in Gourmet Skincare

    Using only the finest ingredients effective at treating dry skin, helping treat scars and stretch marks, sun-damage, and other signs of aging, Java Lather's rich froth keeps skin soft and supple. With a sensual blend of coffee, latte, honey, and almonds, Java Lather will help wake you up in the morning and/or relax you in the evening.


  2. Quote Originally Posted by crader View Post
    ... Java Lather's rich froth keeps skin soft and supple. With a sensual blend of coffee, latte, honey, and almonds...
    It's not just for girls right? If not, I like it!
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by DR.D View Post
    It's not just for girls right? If not, I like it!
    It's for women...and men that are secure with themselves.
    Evolutionary Muse - Inspire to Evolve
    Flawless Skin Couture - We give you the tools to make you Flawless

  4. Quote Originally Posted by dsade View Post
    It's for women...and men that are secure with themselves.
    Oh ok, I like it then! lol

    Really though, it's good stuff. Kinda grows on you after the first bar.

  5. Quote Originally Posted by DR.D View Post
    Oh ok, I like it then! lol

    Really though, it's good stuff. Kinda grows on you after the first bar.
    I'm obsessed with the scent...even after a good 30 bars used. Hard to believe some of the other products where we use the same scent base actually smell better.

    Zenquility, Flawless, and Thermo-Glide all smell ever so slightly different..but even tastier than the soap.

    Now I'm hungry.
    Evolutionary Muse - Inspire to Evolve
    Flawless Skin Couture - We give you the tools to make you Flawless
    •   
       


  6. Quote Originally Posted by dsade View Post
    I'm obsessed with the scent...
    Indeed, the scent is addictive it seems. Like crack in a bar form, haha.

  7. Quote Originally Posted by DR.D View Post
    Indeed, the scent is addictive it seems. Like crack in a bar form, haha.
    We should sell it in tiny ziplocks that we hold in our cheeks.
    Evolutionary Muse - Inspire to Evolve
    Flawless Skin Couture - We give you the tools to make you Flawless

  8. Quote Originally Posted by DR.D View Post
    Indeed, the scent is addictive it seems. Like crack in a bar form, haha.
    You java lather crack addict you

    Evolutionary Muse - Inspire to Evolve
    Legendary


  9. Quote Originally Posted by Trauma1 View Post
    You java lather crack addict you
    That Java bar just be callin' my name man!

  10. i'm impressed with how long the bottle of the liquid version i bought has lasted

  11. Quote Originally Posted by warnerve View Post
    i'm impressed with how long the bottle of the liquid version i bought has lasted
    We went to a more concentrated version. The new liquid should actually last a month or so...not bad for the price.
    Evolutionary Muse - Inspire to Evolve
    Flawless Skin Couture - We give you the tools to make you Flawless

  12. My bars came in today and I've gotta say, this stuff rocks. Stretch marks are already less noticeable.
    "I am legally blind and if I can Squat,deadlift and over all get myself to the gym then anyone can get their a$$ in gear and get strong!!" - malleus25
    WHITE WHALE!

  13. Quote Originally Posted by SilentBob187 View Post
    My bars came in today and I've gotta say, this stuff rocks. Stretch marks are already less noticeable.
    In one day? Glad you like it!

  14. Quote Originally Posted by DR.D View Post
    That Java bar just be callin' my name man!
    For sho brotha, i'm an addict myself.

    Evolutionary Muse - Inspire to Evolve
    Legendary


  15. Quote Originally Posted by Trauma1 View Post
    For sho brotha, i'm an addict myself.
    Add me to the list of addicts. Wish there were discounts for buying in bulk.

  16. just used it for the first time today.....rough texture is good for exfoliating and I could feel it tingling on my skin...he he. How long can i expect it to last? NP only had one in stock when i purchased.

  17. lol I didn't know Dsade's co. made javalather, I love that stuff! Every time I use it I wonder where it's coffee comes from, my gf is from venezuela and every time we go there or family come here to visit, we bring back loads of coffee to keep stocked up for the year. It's very smooth and extremely potent aromatically, and 1 cup easily equals a stiff shot of espresso, hehe.

  18. Quote Originally Posted by snookl187 View Post
    just used it for the first time today.....rough texture is good for exfoliating and I could feel it tingling on my skin...he he. How long can i expect it to last? NP only had one in stock when i purchased.
    did you get the standard size or jumbo?

    jumbo lasts around 5 weeks for one person (reduce accordingly for number of users)

    Nutra should have been restocked yesterday.
    Evolutionary Muse - Inspire to Evolve
    Flawless Skin Couture - We give you the tools to make you Flawless

  19. Got the jumbo. Thanks for the quick reply. I'll pick up some with next months order if it's still in that is.

  20. This stuff definitely smells awesome! Only thing that would make it better would be if it were edible!

  21. Quote Originally Posted by shaddow View Post
    This stuff definitely smells awesome! Only thing that would make it better would be if it were edible!

    Oh.......there have been a few that have admitted to taking a little nibble off the java bar haha.......*cough*Mentaltwitch *cough*.....

    Evolutionary Muse - Inspire to Evolve
    Legendary


  22. Quote Originally Posted by Trauma1 View Post
    Oh.......there have been a few that have admitted to taking a little nibble off the java bar haha.......*cough*Mentaltwitch *cough*.....
    I licked it a few times. Never nibbled. (Oh the jokes that could be had.)
    Started tasting a little much like soap so I stopped. I was hopeful though.
    "I am legally blind and if I can Squat,deadlift and over all get myself to the gym then anyone can get their a$$ in gear and get strong!!" - malleus25
    WHITE WHALE!

  23. Quote Originally Posted by SilentBob187 View Post
    I licked it a few times. Never nibbled. (Oh the jokes that could be had.)
    Started tasting a little much like soap so I stopped. I was hopeful though.
    You have NO idea hahahaha!!

    Evolutionary Muse - Inspire to Evolve
    Legendary


  24. MMMM im gonna place an order for 5 of these bars. 3 of em are gonna end up being eaten haha.

    heck ill prolly take a shower just to have an excuse to use the soap haha.

    but i used one at cellardudes house. ummm...... its not what you think though. i dropped it just once.... ONCE!

    lol jk
    but yeah first time i tried it was at cellardudes place. I forgot to tell him i washed more than just my face with the soap.... LOL

  25. Is it okay to use it as face wash everyday? I just used the soap on my face and it feels nice but is it wise to use soap on the face daily.
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Replies: 260
    Last Post: 10-31-2007, 02:47 PM
  2. Java Lather Soap by RPN
    By Grant in forum Supplement Logs
    Replies: 43
    Last Post: 08-17-2007, 03:44 PM
  3. Java Lather gets a performance BOOST
    By dsade in forum Nutraplanet
    Replies: 49
    Last Post: 08-15-2007, 06:41 PM
  4. Java Lather suggestion
    By brwnsuga in forum Nutraplanet
    Replies: 6
    Last Post: 08-11-2007, 12:02 AM
  5. More praise for Java Lather Soap
    By johnfaceman in forum Supplement Logs
    Replies: 3
    Last Post: 07-23-2007, 11:01 PM
Log in
Log in