Test E, Sdrol, Winny Recomp Log. Time for some REAL gear!

Page 6 of 6 First ... 456
  1. Professional Member
    Lukef2000's Avatar
    Stats
    5'10"  200 lbs.
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4,483
    Rep Power
    1861626
    Level
    64
    Lv. Percent
    74.44%
    Achievements Activity ProActivity AuthorityPosting Pro

    Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed

    Seriously its horrible but when I did coke and smoked tobacco, I could eat pretty dirty and gain hardly any fat lol.
    Bet you didn't maintain any muscle tho LOL

  2. Professional Member
    DangerDave's Avatar
    Stats
    5'8"  215 lbs.
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    4,847
    Rep Power
    1049562
    Level
    58
    Lv. Percent
    73.28%
    Achievements Activity ProActivity AuthorityPosting Pro

    Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed

    Seriously its horrible but when I did coke and smoked tobacco, I could eat pretty dirty and gain hardly any fat lol.
    I was the same way bro. I still smoke but way less. And I stay away from booger sugar now lol.
    The advice I give is just that... Advice, purely my opinion. Not medical advice
  3. Elite Member
    Dr.Stri8ed's Avatar
    Stats
    5'9"  192 lbs.
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    6,173
    Rep Power
    156116
    Level
    54
    Lv. Percent
    49.51%
    Achievements Activity ProPosting ProPosting Authority

    Quote Originally Posted by Lukef2000

    Bet you didn't maintain any muscle tho LOL
    I did actually I just wasn't making gains though,
    •   
       

  4. Professional Member
    Lukef2000's Avatar
    Stats
    5'10"  200 lbs.
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4,483
    Rep Power
    1861626
    Level
    64
    Lv. Percent
    74.44%
    Achievements Activity ProActivity AuthorityPosting Pro

    Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed

    I did actually I just wasn't making gains though,
    Oh really! Your lucky then. If i have a big night out I lose about 10lbs off my lifts lol. Not worth it IMO lol
  5. Elite Member
    Dr.Stri8ed's Avatar
    Stats
    5'9"  192 lbs.
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    6,173
    Rep Power
    156116
    Level
    54
    Lv. Percent
    49.51%
    Achievements Activity ProPosting ProPosting Authority

    Quote Originally Posted by Lukef2000

    Oh really! Your lucky then. If i have a big night out I lose about 10lbs off my lifts lol. Not worth it IMO lol
    Yeah seriously I hate backtracking f*ck that.
  6. Senior Member
    technique88's Avatar
    Stats
    5'10"  225 lbs.
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    2,205
    Rep Power
    179622
    Level
    37
    Lv. Percent
    33.77%
    Achievements Activity ProPosting Pro

    Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed

    Yeah seriously I hate backtracking f*ck that.
    Throw some PCP in there and I bet your lifts wouldn't suffer =)
    My muscles are pharmaceutically enhanced.
  7. Elite Member
    Dr.Stri8ed's Avatar
    Stats
    5'9"  192 lbs.
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    6,173
    Rep Power
    156116
    Level
    54
    Lv. Percent
    49.51%
    Achievements Activity ProPosting ProPosting Authority

    Quote Originally Posted by technique88

    Throw some PCP in there and I bet your lifts wouldn't suffer =)
    Hahaha umm how much does an Escalade weigh? I'm pretty sure that's a PR yo.
  8. Senior Member
    xigotmailx's Avatar
    Stats
    5'10"  180 lbs.
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1,005
    Rep Power
    42676
    Level
    25
    Lv. Percent
    86.37%
    Achievements Posting Pro

    PCP is no joke when it comes to strength! Tried it at age 16 and the goal for the night was to flip a car. My friend and I did manage this feat with the help of a geo metro lol
    I don't go lift, I don't go workout, I don't go train....I go get sexy....sexy as fwuark!!!!!!!!!
  9. Senior Member
    technique88's Avatar
    Stats
    5'10"  225 lbs.
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    2,205
    Rep Power
    179622
    Level
    37
    Lv. Percent
    33.77%
    Achievements Activity ProPosting Pro

    Quote Originally Posted by xigotmailx
    PCP is no joke when it comes to strength! Tried it at age 16 and the goal for the night was to flip a car. My friend and I did manage this feat with the help of a geo metro lol
    Definitely a stable to every PCT
    My muscles are pharmaceutically enhanced.
  10. Elite Member
    Dr.Stri8ed's Avatar
    Stats
    5'9"  192 lbs.
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    6,173
    Rep Power
    156116
    Level
    54
    Lv. Percent
    49.51%
    Achievements Activity ProPosting ProPosting Authority

    Quote Originally Posted by technique88

    Definitely a stable to every PCT
    Brb putting my lab coat on.
  11. New Member
    Spidersilva's Avatar
    Stats
    5'10"  187 lbs.
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    176
    Rep Power
    139
    Level
    11
    Lv. Percent
    50.02%

    Woke up today and I'm down 2 pounds in 1 day. I know without gear you are supposed to lose at most 1 pound a week but since I'm on a gear would it be safe to lose more than that w/o losing much muscle?
  12. Elite Member
    Dr.Stri8ed's Avatar
    Stats
    5'9"  192 lbs.
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    6,173
    Rep Power
    156116
    Level
    54
    Lv. Percent
    49.51%
    Achievements Activity ProPosting ProPosting Authority

    Quote Originally Posted by Spidersilva
    Woke up today and I'm down 2 pounds in 1 day. I know without gear you are supposed to lose at most 1 pound a week but since I'm on a gear would it be safe to lose more than that w/o losing much muscle?
    You're not losing any strength r u?
  13. New Member
    Spidersilva's Avatar
    Stats
    5'10"  187 lbs.
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    176
    Rep Power
    139
    Level
    11
    Lv. Percent
    50.02%

    No strength loss at all. I'm actually getting stronger.
  14. Elite Member
    Dr.Stri8ed's Avatar
    Stats
    5'9"  192 lbs.
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    6,173
    Rep Power
    156116
    Level
    54
    Lv. Percent
    49.51%
    Achievements Activity ProPosting ProPosting Authority

    Quote Originally Posted by Spidersilva
    No strength loss at all. I'm actually getting stronger.
    That's what's up, don't even worry about your weight then.
  15. New Member
    Spidersilva's Avatar
    Stats
    5'10"  187 lbs.
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    176
    Rep Power
    139
    Level
    11
    Lv. Percent
    50.02%

    Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed View Post
    That's what's up, don't even worry about your weight then.
    Alright thanks bro. I panicked today and went to burger king lol. I'm so scared to lose what I worked so hard for. After my last cycle i cut way too fast and lost nearly all my gains.
  16. Elite Member
    Dr.Stri8ed's Avatar
    Stats
    5'9"  192 lbs.
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    6,173
    Rep Power
    156116
    Level
    54
    Lv. Percent
    49.51%
    Achievements Activity ProPosting ProPosting Authority

    Quote Originally Posted by Spidersilva

    Alright thanks bro. I panicked today and went to burger king lol. I'm so scared to lose what I worked so hard for. After my last cycle i cut way too fast and lost nearly all my gains.
    I've done that b4 I should've known better too.
  17. Professional Member
    DangerDave's Avatar
    Stats
    5'8"  215 lbs.
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    4,847
    Rep Power
    1049562
    Level
    58
    Lv. Percent
    73.28%
    Achievements Activity ProActivity AuthorityPosting Pro

    I hate going by my weight bro. I do better if I just look in the mirror and use a tape measure to track my growth. The scale messes with my head and will psych me out lol. I weigh myself 1 maybe 2 times a week first thing in the AM before I lift.
    The advice I give is just that... Advice, purely my opinion. Not medical advice
  18. Elite Member
    Dr.Stri8ed's Avatar
    Stats
    5'9"  192 lbs.
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    6,173
    Rep Power
    156116
    Level
    54
    Lv. Percent
    49.51%
    Achievements Activity ProPosting ProPosting Authority

    Quote Originally Posted by DangerDave
    I hate going by my weight bro. I do better if I just look in the mirror and use a tape measure to track my growth. The scale messes with my head and will psych me out lol. I weigh myself 1 maybe 2 times a week first thing in the AM before I lift.
    Yeah I feel the same way yo, the mirror never lies.
  19. Senior Member
    technique88's Avatar
    Stats
    5'10"  225 lbs.
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    2,205
    Rep Power
    179622
    Level
    37
    Lv. Percent
    33.77%
    Achievements Activity ProPosting Pro

    Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed

    Yeah I feel the same way yo, the mirror never lies.
    I don't know about that one...I feel that the mirrors at gyms make you look so much more jacked and shredded. I'm very pale so its hard to see my cuts but at the gym I look like I'm sitting at 8% BF haha
    My muscles are pharmaceutically enhanced.
  20. Elite Member
    Dr.Stri8ed's Avatar
    Stats
    5'9"  192 lbs.
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    6,173
    Rep Power
    156116
    Level
    54
    Lv. Percent
    49.51%
    Achievements Activity ProPosting ProPosting Authority

    Quote Originally Posted by technique88

    I don't know about that one...I feel that the mirrors at gyms make you look so much more jacked and shredded. I'm very pale so its hard to see my cuts but at the gym I look like I'm sitting at 8% BF haha
    Well lol yeah it depends on the mirror and lighting and also contrast of the background with your skin.
  21. Professional Member
    DangerDave's Avatar
    Stats
    5'8"  215 lbs.
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    4,847
    Rep Power
    1049562
    Level
    58
    Lv. Percent
    73.28%
    Achievements Activity ProActivity AuthorityPosting Pro

    I go by my mirror in my bathroom.. same lighting every time.
    The advice I give is just that... Advice, purely my opinion. Not medical advice
  22. Senior Member
    technique88's Avatar
    Stats
    5'10"  225 lbs.
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    2,205
    Rep Power
    179622
    Level
    37
    Lv. Percent
    33.77%
    Achievements Activity ProPosting Pro

    Sucks being pale =( I need to ultra low on BF and super dry to look shredded. Its amazing how much a tan really emphasizes your muscles.
    My muscles are pharmaceutically enhanced.
  23. Elite Member
    Dr.Stri8ed's Avatar
    Stats
    5'9"  192 lbs.
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    6,173
    Rep Power
    156116
    Level
    54
    Lv. Percent
    49.51%
    Achievements Activity ProPosting ProPosting Authority

    Quote Originally Posted by technique88
    Sucks being pale =( I need to ultra low on BF and super dry to look shredded. Its amazing how much a tan really emphasizes your muscles.
    That's how one of my homeboys is too, he tans a lot now.
  24. Senior Member
    technique88's Avatar
    Stats
    5'10"  225 lbs.
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    2,205
    Rep Power
    179622
    Level
    37
    Lv. Percent
    33.77%
    Achievements Activity ProPosting Pro

    Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed

    That's how one of my homeboys is too, he tans a lot now.
    Unfortunately skin cancer is very common in my family. I'm sh*t out of luck. That spray tan **** makes you look orange.
    My muscles are pharmaceutically enhanced.
  25. Elite Member
    Dr.Stri8ed's Avatar
    Stats
    5'9"  192 lbs.
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    6,173
    Rep Power
    156116
    Level
    54
    Lv. Percent
    49.51%
    Achievements Activity ProPosting ProPosting Authority

    Quote Originally Posted by technique88

    Unfortunately skin cancer is very common in my family. I'm sh*t out of luck. That spray tan **** makes you look orange.
    Lol yeah it does, but he's italian so he really doesn't burn.
  26. New Member
    Spidersilva's Avatar
    Stats
    5'10"  187 lbs.
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    176
    Rep Power
    139
    Level
    11
    Lv. Percent
    50.02%

    Sooo my cycle comes to an end today and I'm supposed to start my PCT tomorrow. My clomid came in the other day and I have a feeling it's fake. The pills look EXACTLY like the ones from my Oral winstrol. Both from same guy who sold me the legit test and legit injectible winny. Not sure what to do at this point because it's kinda late to find a new source. Don't have much money atm and was gonna order DAA caps and some Erase to complete my PCT.

    My cycle lasted about 16 weeks. My PCT looks like this atm: Clomid 200mg/150mg/100mg/50mg , DAA 4 caps a day, and I'm not too sure how to dose the Erase. Any help would be appreciated. Also I'll post before and after pics tomorrow.
  27. Professional Member
    DangerDave's Avatar
    Stats
    5'8"  215 lbs.
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    4,847
    Rep Power
    1049562
    Level
    58
    Lv. Percent
    73.28%
    Achievements Activity ProActivity AuthorityPosting Pro

    Drop your clomid dose man. 100/100/50/50. Run the Erase just like it says on the bottle and taper off a week or 2 past the clomid.

    You will know if the clomid is bunk in a day or two after your first dose. If you get really emotional and sh*t then its legit lol. Don't run it higher than 100 or you will be an emotional wreck.
    The advice I give is just that... Advice, purely my opinion. Not medical advice
  28. Elite Member
    Dr.Stri8ed's Avatar
    Stats
    5'9"  192 lbs.
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    6,173
    Rep Power
    156116
    Level
    54
    Lv. Percent
    49.51%
    Achievements Activity ProPosting ProPosting Authority

    Quote Originally Posted by DangerDave
    Drop your clomid dose man. 100/100/50/50. Run the Erase just like it says on the bottle and taper off a week or 2 past the clomid.

    You will know if the clomid is bunk in a day or two after your first dose. If you get really emotional and sh*t then its legit lol. Don't run it higher than 100 or you will be an emotional wreck.
    Yeah you'll b watching Lifetime crying and sh*t. Lol
  29. New Member
    Spidersilva's Avatar
    Stats
    5'10"  187 lbs.
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    176
    Rep Power
    139
    Level
    11
    Lv. Percent
    50.02%

    Quote Originally Posted by DangerDave View Post
    Drop your clomid dose man. 100/100/50/50. Run the Erase just like it says on the bottle and taper off a week or 2 past the clomid.

    You will know if the clomid is bunk in a day or two after your first dose. If you get really emotional and sh*t then its legit lol. Don't run it higher than 100 or you will be an emotional wreck.
    Alright thanks for the help man. Crossing my fingers that **** is legit lol.

    Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed View Post
    Yeah you'll b watching Lifetime crying and sh*t. Lol
    Hahaha that's hilarious.
  30. Professional Member
    DangerDave's Avatar
    Stats
    5'8"  215 lbs.
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    4,847
    Rep Power
    1049562
    Level
    58
    Lv. Percent
    73.28%
    Achievements Activity ProActivity AuthorityPosting Pro

    Quote Originally Posted by Dr.Stri8ed

    Yeah you'll b watching Lifetime crying and sh*t. Lol
    That's no joke Haha I have cried over some dumb sh*t while using clomid lol
    The advice I give is just that... Advice, purely my opinion. Not medical advice
  31. New Member
    Spidersilva's Avatar
    Stats
    5'10"  187 lbs.
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    176
    Rep Power
    139
    Level
    11
    Lv. Percent
    50.02%

    Oh and I just bought the DAA and Erase today so I'll most likely just be on only clomid for the first week. Hope that doesn't cause any problems.
  32. Elite Member
    Dr.Stri8ed's Avatar
    Stats
    5'9"  192 lbs.
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    6,173
    Rep Power
    156116
    Level
    54
    Lv. Percent
    49.51%
    Achievements Activity ProPosting ProPosting Authority

    Quote Originally Posted by DangerDave

    That's no joke Haha I have cried over some dumb sh*t while using clomid lol
    Me too lol. All this muscle and so many tears lol.
  33. Elite Member
    Dr.Stri8ed's Avatar
    Stats
    5'9"  192 lbs.
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    6,173
    Rep Power
    156116
    Level
    54
    Lv. Percent
    49.51%
    Achievements Activity ProPosting ProPosting Authority

    Quote Originally Posted by Spidersilva
    Oh and I just bought the DAA and Erase today so I'll most likely just be on only clomid for the first week. Hope that doesn't cause any problems.
    U should b okay.
  34. Professional Member
    DangerDave's Avatar
    Stats
    5'8"  215 lbs.
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    4,847
    Rep Power
    1049562
    Level
    58
    Lv. Percent
    73.28%
    Achievements Activity ProActivity AuthorityPosting Pro

    Quote Originally Posted by Spidersilva
    Oh and I just bought the DAA and Erase today so I'll most likely just be on only clomid for the first week. Hope that doesn't cause any problems.
    Yep you will be fine brother. Don't sweat it.
    The advice I give is just that... Advice, purely my opinion. Not medical advice
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. Any reason to use OTC PS if you can get real gear?
    By RandomDude in forum Anabolics
    Replies: 4
    Last Post: 03-19-2012, 06:31 PM
  2. First time sdrol/phera stack
    By michael75 in forum Anabolics
    Replies: 10
    Last Post: 02-04-2010, 05:38 PM
  3. time to get mean omnevol/sdrol cycle
    By 1fasts14 in forum Anabolics
    Replies: 10
    Last Post: 07-16-2008, 06:27 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Log in
Log in