Fat Sacks and Natty Stacks

Page 9 of 160 First ... 7891011 ... Last

  1. Quote Originally Posted by LiveToLift View Post
    Fat smack gets me through some tough work days bro and recycle is some seriously good stuff!! Enjoy!
    Fatsmack is getting me through work right now!!! How did you dose recycle?
    Olympus labs Rep
    Use "BCAZ30" for 30 % off at http://olympus-labs.com/
    "BCAZ35" for 35% off subscription items.


  2. Quote Originally Posted by bcazo

    Fatsmack is getting me through work right now!!!
    Love it!
    PES Representative
    http://pescience.com/insider http://facebook.com/pescience

  3. Bout to hit legs.

    Purus Labs Rep
    www.puruslabs.net
    •   
       


  4. I know LTL :-(
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  5. Anyone wanna challenge me, im gonna run the exact same thing as the "is death certain thread"













    haha jkjk

  6. Quote Originally Posted by bmftisftw
    Anyone wanna challenge me, im gonna run the exact same thing as the "is death certain thread"

    haha jkjk
    LMFAO^^^ now that's funny
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  7. Quote Originally Posted by bcazo View Post
    Fatsmack is getting me through work right now!!! How did you dose recycle?
    The first week and a half I ran 4 caps a day. sometimes 4 pre-workout and sometimes 2 pre and 2 8 hours later. Then jumped to 6 caps a day for the last 5 weeks. 3 pre-workout and 3 about 8 hours later. I still have about a week left I think, and loving it!
    PES Representative
    http://pescience.com/insider http://facebook.com/pescience

  8. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    LMFAO^^^ now that's funny
    looking to gain 30 lbs in one month

  9. Quote Originally Posted by bmftisftw View Post
    Anyone wanna challenge me, im gonna run the exact same thing as the "is death certain thread"













    haha jkjk
    Go for it... Just let me know if you want flowers or donations at your funneral? LMAO JKJK
    Olympus labs Rep
    Use "BCAZ30" for 30 % off at http://olympus-labs.com/
    "BCAZ35" for 35% off subscription items.

  10. Quote Originally Posted by bcazo View Post
    Go for it... Just let me know if you want flowers or donations at your funneral? LMAO JKJK
    Just sprinkle some protein powder on my body, as for flowers you could dumbells or something lmfao gotta lift in the afterlife

  11. I'll stop a 45 on u lol
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  12. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    I'll stop a 45 on u lol
    perfect

  13. Quote Originally Posted by bmftisftw

    perfect
    Hahah ur my boy blue
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  14. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Hahah ur my boy blue
    wont let me give you anymore rep oh well here in a bit!!!

  15. Lmao!!! Yo I think OP is dead. I bet all the cookies killed him!!! Gotta be the cookies....

  16. Quote Originally Posted by Jbeezee
    Lmao!!! Yo I think OP is dead. I bet all the cookies killed him!!! Gotta be the cookies....
    It couldn't have been!!!

  17. Quote Originally Posted by bmftisftw

    It couldn't have been!!!
    That many chemicals wouldn't hurt anybody. More is better duh.

  18. Quote Originally Posted by Jbeezee

    That many chemicals wouldn't hurt anybody. More is better duh.
    That's just a myth, he was prob eating McDonald's blended with wendys and mountain dew

  19. Quote Originally Posted by bmftisftw

    That's just a myth, he was prob eating McDonald's blended with wendys and mountain dew
    Guaranteed.

  20. Quote Originally Posted by LiveToLift View Post
    I still have almost a whole bottle of KY! Never run out man!!
    Gigidy Gigidy
    Always open light. It’s not what you open with, it’s what you finish with. Louie Simmons

  21. Quote Originally Posted by AZMIDLYF View Post
    Gigidy Gigidy
    I love what you did there!
    PES Representative
    http://pescience.com/insider http://facebook.com/pescience

  22. Quote Originally Posted by bmftisftw

    That's just a myth, he was prob eating McDonald's blended with wendys and mountain dew
    What's wrong with that?
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  23. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post
    What's wrong with that?
    IIFYM
    Purus Labs Rep
    www.puruslabs.net

  24. 375 is really starting to piss me off.
    Purus Labs Rep
    www.puruslabs.net

  25. Quote Originally Posted by LiveToLift

    Fat smack gets me through some tough work days bro and recycle is some seriously good stuff!! Enjoy!
    I'm gonna need a bottle to get through the next 2 months. Decided I would go in before work, not happening I'm beat!
    "Dynamic Trio's Superior Third"

  26. Quote Originally Posted by R3ACTION

    I'm gonna need a bottle to get through the next 2 months. Decided I would go in before work, not happening I'm beat!
    Wanna log it?

    PM me your name & address, if so.
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  27. Quote Originally Posted by AaronJP1

    Wanna log it?

    PM me your name & address, if so.
    ^^^win
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  28. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post
    Wanna log it?

    PM me your name & address, if so.
    wish i could log something

  29. Quote Originally Posted by hvactech

    wish i could log something
    Again?

    Shoot me a PM name & address for a Fat Smack XR log then.
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  30. how about a halovar sponsor?

  31. Quote Originally Posted by hvactech
    how about a halovar sponsor?
    Good try...

    I'm trying to keep it friendly for all ages.
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  32. Quote Originally Posted by AaronJP1

    Good try...

    I'm trying to keep it friendly for all ages.
    R3act is looking for a halo to run for his first cycle anyone run it before on here?
    PES Representative
    http://pescience.com/insider http://facebook.com/pescience

  33. Quote Originally Posted by AaronJP1

    Wanna log it?

    PM me your name & address, if so.
    How long? I just started dieting today and am only gonna run it for maybe 8 weeks....

  34. Quote Originally Posted by Jbeezee View Post
    How long? I just started dieting today and am only gonna run it for maybe 8 weeks....
    2 caps will last 6 weeks

  35. Shoulders are wrecked! Stay alpha guys.... Wait no stay large sacked!
    PES Representative
    http://pescience.com/insider http://facebook.com/pescience

  36. Quote Originally Posted by LiveToLift
    Shoulders are wrecked! Stay alpha guys.... Wait no stay large sacked!
    ^ win
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  37. I feel left out...

  38. Ps crushed my chest workout today

  39. Quote Originally Posted by bmftisftw
    I feel left out...
    Oh no. What is this v2? :-)
    PES Representative
    http://pescience.com/insider http://facebook.com/pescience

  40. Quote Originally Posted by LiveToLift

    Oh no. What is this v2? :-)
    V2?
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. SuppJudge's 2011 ****,RLS and PES Super Natty Stack!!
    By SuppJunkie in forum Supplement Logs
    Replies: 96
    Last Post: 12-19-2011, 09:07 AM
  2. can you stack fat burner and nitric oxide
    By val5 in forum Supplements
    Replies: 14
    Last Post: 06-16-2008, 11:12 PM
  3. Fat Burners and Stacking help.
    By RyanDownie in forum Supplements
    Replies: 4
    Last Post: 03-10-2008, 02:54 PM
  4. One+ and Boldione Stack
    By Kühn in forum Anabolics
    Replies: 2
    Last Post: 02-19-2003, 04:05 PM
Log in
Log in