Fat Sacks and Natty Stacks

Page 2 of 214 First 1234 ... Last
  1. AnabolicMinds Site Rep
    Spaniard's Avatar

    Quote Originally Posted by Airborne42

    What what, in JJs Butt!!!
    There he is!!!
    Founder & Owner
    Aspire. Train. Perform. Nutrition
    "More than a supplement company."


  2. Un-subbed.
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by Valdez View Post
    Welcome back : )
    Purus Labs Rep
    www.puruslabs.net
  4. AnabolicMinds Site Rep
    Spaniard's Avatar

    Quote Originally Posted by AaronJP1
    Un-subbed.
    No you're not
    Founder & Owner
    Aspire. Train. Perform. Nutrition
    "More than a supplement company."

  5. This thread is reviving our brothers! Aaron you aren't getting away that easy you little sh1t!
    PEScience Representative
    http://pescience.com/insider http://facebook.com/pescience

  6. LMAO I'm not gonna dwell on the bad shizz... I messed up... All I can do is stay positive and change and not make that mistake again... I was immature... Let's do this men!!!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  7. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    LMAO I'm not gonna dwell on the bad shizz... I messed up... All I can do is stay positive and change and not make that mistake again... I was immature... Let's do this men!!!
    Exactly, moving on to greener pastures and new PRs.
    Purus Labs Rep
    www.puruslabs.net

  8. Subbed yeahhh buddy
    Email me for free prodigy samples
    [email protected]
    www.pni-online.com

  9. I wanna look like a grizzly bear...
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  10. Quote Originally Posted by howwedo107 View Post
    Subbed yeahhh buddy
    Hell yeah! We gonna see some PNI product involved in the first competition?
    Purus Labs Rep
    www.puruslabs.net
    •   
       


  11. LMAO that is funny sh1t I probably won't keep it though.
    PEScience Representative
    http://pescience.com/insider http://facebook.com/pescience
  12. AnabolicMinds Site Rep
    Spaniard's Avatar

    Quote Originally Posted by LiveToLift
    This thread is reviving our brothers! Aaron you aren't getting away that easy you little sh1t!
    Quote Originally Posted by Airborne42
    LMAO I'm not gonna dwell on the bad shizz... I messed up... All I can do is stay positive and change and not make that mistake again... I was immature... Let's do this men!!!
    Quote Originally Posted by Randoja

    Exactly, moving on to greener pastures and new PRs.
    Quote Originally Posted by howwedo107
    Subbed yeahhh buddy
    Let's do this men! I'm ****ing stoked!!!

    Let's let them know "we are gay and here to stay!!!!" Am I right?!
    Founder & Owner
    Aspire. Train. Perform. Nutrition
    "More than a supplement company."

  13. Quote Originally Posted by Valdez View Post
    Let's do this men! I'm ****ing stoked!!!

    Let's let them know "we are gay and here to stay!!!!" Am I right?!
    Close enough! I'm in.
    Purus Labs Rep
    www.puruslabs.net

  14. Quote Originally Posted by Valdez

    Let's do this men! I'm ****ing stoked!!!

    Let's let them know "I am gay and here to stay!!!!" Am I right?!
    If that's your thing :-)
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  15. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    If that's your thing, then I'm definitely down! :-D (======
    wtf dude?
    PEScience Representative
    http://pescience.com/insider http://facebook.com/pescience

  16. I want to be a black bear, then will know whose best, once and for all
    Christopher
    http://anabolicminds.com/forum/old-school-hormone/239904-csa2179s-hulk-mirror.html#post4289751

  17. Quote Originally Posted by LiveToLift

    Me first me first! I love snausage! This thread had me at sack
    Cool story...broooo
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  18. Silver Back Gorilla right here...

    -points to myself-
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  19. I'm a sexy beast! Lol or a squatch
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  20. I'm a penguin bc they are cool (no pun intended) lolol
    Email me for free prodigy samples
    [email protected]
    www.pni-online.com

  21. Quote Originally Posted by Randoja
    Just general FYI the thread title isn't about nutsacks.
    Unsubbed
    Use code "fl3x10" to get a free shirt with your purchase at Mind and Muscle
  22. AnabolicMinds Site Rep
    Spaniard's Avatar

    Quote Originally Posted by howwedo107
    I'm a penguin bc they are cool (no pun intended) lolol
    Cool as a kumquat!
    Founder & Owner
    Aspire. Train. Perform. Nutrition
    "More than a supplement company."
  23. AnabolicMinds Site Rep
    Spaniard's Avatar

    Quote Originally Posted by FL3X MAGNUM

    Unsubbed
    He'll be back!
    Founder & Owner
    Aspire. Train. Perform. Nutrition
    "More than a supplement company."

  24. Quote Originally Posted by FL3X MAGNUM

    Unsubbed
    Bs! If there is sacks in the title you'll never leave! He'll keep cumming back.
    PEScience Representative
    http://pescience.com/insider http://facebook.com/pescience

  25. Quote Originally Posted by FL3X MAGNUM View Post
    Unsubbed
    Lol, you should stick some ageforce patches on someone and enter them in the comp like a horse race! SRS. I think it would be cool if company reps took note of the fact that this is still 6 weeks out and took the opportunity to put some supps in hand with a member they find suitable to represent them in something like this.
    Purus Labs Rep
    www.puruslabs.net
  26. AnabolicMinds Site Rep
    Spaniard's Avatar

    Quote Originally Posted by LiveToLift

    Bs! If there is sacks in the title you'll never leave! He'll keep cumming back.
    I see what you did there and I LIKE IT!
    Founder & Owner
    Aspire. Train. Perform. Nutrition
    "More than a supplement company."
  27. AnabolicMinds Site Rep
    Spaniard's Avatar

    Quote Originally Posted by Randoja

    Lol, you should stick some ageforce patches on someone and enter them in the comp like a horse race! SRS. I think it would be cool if company reps took note of the fact that this is still 6 weeks out and took the opportunity to put some supps in hand with a member they find suitable to represent them in something like this.
    Sponsors for the meet! That would be ****ing epic! This may have turned into something epic!
    Founder & Owner
    Aspire. Train. Perform. Nutrition
    "More than a supplement company."

  28. Quote Originally Posted by Valdez View Post
    Sponsors for the meet! That would be ****ing epic! This may have turned into something epic!
    I already know! Getting stoked for this.
    Purus Labs Rep
    www.puruslabs.net

  29. Hella!!! I gotta finish sleeping lol just Seein how my brothers are doin! Talk to yall in a few
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
  30. AnabolicMinds Site Rep
    Spaniard's Avatar

    Quote Originally Posted by Airborne42
    Hella!!! I gotta finish sleeping lol just Seein how my brothers are doin! Talk to yall in a few
    Slumber young beast for when you arise, the shenanigans will be right here awaiting your return.
    Founder & Owner
    Aspire. Train. Perform. Nutrition
    "More than a supplement company."
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. SuppJudge's 2011 N2BM,RLS and PES Super Natty Stack!!
    By SuppJunkie in forum Supplement Logs
    Replies: 96
    Last Post: 12-19-2011, 10:07 AM
  2. im during a natty stack and need more ECDY!!!
    By massolic in forum I-Force Nutrition
    Replies: 2
    Last Post: 05-05-2011, 10:19 AM
  3. can you stack fat burner and nitric oxide
    By val5 in forum Supplements
    Replies: 14
    Last Post: 06-17-2008, 12:12 AM
  4. Fat Burners and Stacking help.
    By RyanDownie in forum Supplements
    Replies: 4
    Last Post: 03-10-2008, 03:54 PM
  5. One+ and Boldione Stack
    By Kühn in forum Anabolics
    Replies: 2
    Last Post: 02-19-2003, 05:05 PM
Log in
Log in