Who wants some R&R?

Page 3 of 6 First 12345 ... Last

  1. Quote Originally Posted by snagencyV2.0 View Post
    ^^ ahh, black hills, very cool
    love driving thru that place
    Oh nice, you've been up here huh??
    Life's a garden, dig it


  2. Quote Originally Posted by niners4reggie View Post
    Oh nice, you've been up here huh??
    when I lived out that way and drove out west a few time..see mount rushmore there, enjoy the beautiful scenery..very cool, nice route to take
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by niners4reggie View Post
    <img src="http://anabolicminds.com/forum/attachment.php?attachmentid=85 611"/><img src="http://anabolicminds.com/forum/attachment.php?attachmentid=85 612"/><img src="http://anabolicminds.com/forum/attachment.php?attachmentid=85 613"/>
    Black Hills of South Dakota
    I hear there's gold in them there hills.

  4. Quote Originally Posted by snagencyV2.0 View Post
    when I lived out that way and drove out west a few time..see mount rushmore there, enjoy the beautiful scenery..very cool, nice route to take
    I'm about 16 miles from Mt Rushmore. I agree it's a beautiful area!!
    Life's a garden, dig it

  5. Quote Originally Posted by iparatroop View Post
    I hear there's hold in them there hills.
    There is lol!!
    Life's a garden, dig it
    •   
       


  6. Name:  ImageUploadedByTapatalk1374545075.570477.jpg
Views: 37
Size:  57.6 KBMmm G8 and Apple Fusion!! Get ready to sleep like a baby whoever wins.
    Life's a garden, dig it

  7. Some of my favorite driving was in the USA.

    Vegas to the Grand Canyon and back was awesome.
    Vegas up to Reno and then over to San Fran and some coastal driving on the Big Sur.
    FINAFLEX REP
    Visit our website at finaflex.com

  8. Quote Originally Posted by wasme View Post
    Some of my favorite driving was in the USA.

    Vegas to the Grand Canyon and back was awesome.
    Vegas up to Reno and then over to San Fran and some coastal driving on the Big Sur.
    Someday I'll go there....road trip through the US.

    Maybe my father in law would like to join me. Motor trip, route66

    Born to be wild....
    OLYMPUS UK REP

  9. Quote Originally Posted by edje007 View Post
    Motor trip, route666

    Born to be evil-child....

  10. Quote Originally Posted by snagencyV2.0 View Post
    Ghost rider.....
    OLYMPUS UK REP

  11. Alright jokers, we got some quality apps in here so far. This promo can't last forever though. We're gonna close it by COB tomorrow and announce the lucky winners shortly thereafter. Get your apps in while you can, if you've been waiting for the last minute.
    Good luck to all who have entered and will enter.

  12. Thanks iparatroop, would be sweet to win this opportunity.. as well as Monte's
    FINAFLEX REP
    Visit our website at finaflex.com

  13. Let's go on ahead and put this at the top of the list.

  14. What is the problem here!? Where are all the pics!
    FINAFLEX PRODUCT EDUCATOR ---- WWW.FINAFLEX.COM

    Use code Montego15 for 15% off at MileHighKratom.com

  15. Quote Originally Posted by Montego1 View Post
    What is the problem here!? Where are all the pics!
    People gotta work! Ain't nobody got time for that! I had 6 days off then back to work 48 hours on, 48 off.
    Controlled Labs Board Rep
    [email protected]
    CONTROLLED LABS products are produced in a GMP for Sport certified facility.

  16. Quote Originally Posted by Sean1332 View Post
    People gotta work! Ain't nobody got time for that! I had 6 days off then back to work 48 hours on, 48 off.
    fireman, or what?
    that is crazy talk, those shifts

  17. Quote Originally Posted by snagencyV2.0 View Post
    fireman, or what?
    that is crazy talk, those shifts
    USCG. Pretty much like a fire house, but boats

    2on 2off for 3 more years here, my last unit was the same schedule for almost 5 years. FML
    Controlled Labs Board Rep
    [email protected]
    CONTROLLED LABS products are produced in a GMP for Sport certified facility.

  18. Quote Originally Posted by Sean1332 View Post
    USCG. Pretty much like a fire house, but boats

    2on 2off for 3 more years here, my last unit was the same schedule for almost 5 years. FML
    ahh yeah, hats off to you sir
    I like you for this promo - my only fear would be, you falling asleep too deeply on G8 while on call duty

  19. Quote Originally Posted by snagencyV2.0 View Post
    ahh yeah, hats off to you sir
    I like you for this promo - my only fear would be, you falling asleep too deeply on G8 while on call duty
    hahahah nah, I've taken HGHPro, melatonin, high dosed GABA and v-root on duty and still was able to wake up when the alarm sounds at 3am (not all together lol) Adrenaline supersedes supplementation. I keep caffeine pills in my gear bag anyways :P
    Controlled Labs Board Rep
    [email protected]
    CONTROLLED LABS products are produced in a GMP for Sport certified facility.

  20. Alright boys, we're gonna close this one a little early. And the winners are...

    Edje007
    Montego1
    snagencyV2.0
    3clipseGT
    MrKleen73
    DreamWeaver
    iparatroop

    Everyone else, thanks for your entries and better luck next time.




















    Just kidding. Winners posted shortly, don't get your panties in a bunch just yet.

  21. Quote Originally Posted by iparatroop View Post
    Alright boys, we're gonna close this one a little early. And the winners are...

    Edje007
    Montego1
    snagencyV2.0
    3clipseGT
    MrKleen73
    DreamWeaver
    iparatroop

    Everyone else, thanks for your entries and better luck next time.




















    Just kidding. Winners posted shortly, don't get your panties in a bunch just yet.
    Hahahaha
    E-Pharm Rep... PM me with any questions or concerns

  22. Quote Originally Posted by iparatroop View Post
    Alright boys, we're gonna close this one a little early. And the winners are...

    Edje007
    Montego1
    snagencyV2.0
    3clipseGT
    MrKleen73
    DreamWeaver
    iparatroop

    Everyone else, thanks for your entries and better luck next time.




















    Just kidding. Winners posted shortly, don't get your panties in a bunch just yet.
    Lol!!!!!
    Life's a garden, dig it

  23. Quote Originally Posted by iparatroop View Post
    Alright boys, we're gonna close this one a little early. And the winners are...

    Edje007
    Montego1
    snagencyV2.0
    3clipseGT
    MrKleen73
    DreamWeaver
    iparatroop
    .
    Terrible choices! Do they even lift! Come on FInaflex, find some "real" lifters! Bump.

  24. Lol. I was like wait....what?
    FINAFLEX PRODUCT EDUCATOR ---- WWW.FINAFLEX.COM

    Use code Montego15 for 15% off at MileHighKratom.com

  25. Quote Originally Posted by Montego1 View Post
    Lol. I was like wait....what?
    I am rather partial to the list myself..

  26. Quote Originally Posted by iparatroop View Post
    Alright boys, we're gonna close this one a little early. And the winners are...

    Edje007
    Montego1
    snagencyV2.0
    3clipseGT
    MrKleen73
    DreamWeaver
    iparatroop
    .
    LOL, those would be some fine logs!
    FINAFLEX REP
    Visit our website at finaflex.com

  27. Great logs indeed. I like that list actually. Throw wasme in there and boom
    Independent

  28. Quote Originally Posted by bean5er View Post
    Great logs indeed. I like that list actually. Throw wasme in there and boom
    Thanks bro.. would be a sweet one to log.
    FINAFLEX REP
    Visit our website at finaflex.com

  29. Quote Originally Posted by wasme View Post

    Thanks bro.. would be a sweet one to log.
    Yup I'm a fan of both! Always try and have Finaflex bcaas on hand when I run out of my watermelon mbcaa +.
    Independent

  30. G8 is some of the best sleep I have gotten lately. Just can't have it every night, when I only have a few hours to sleep.
    Good luck to the applicants!
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. It's time SH*Z got REAL! Who wants some VOLATILE? 5 needed!!
    By TheSwanks in forum Company Promotions
    Replies: 105
    Last Post: 05-02-2013, 11:12 AM
  2. Who wants some FST7?!?!?!
    By Distilled Water in forum Workout Logs
    Replies: 28
    Last Post: 03-13-2012, 10:26 PM
  3. Replies: 6
    Last Post: 03-23-2009, 07:40 PM
  4. Who wants some candy??
    By nosnmiveins in forum Anabolics
    Replies: 39
    Last Post: 03-21-2008, 03:10 PM
Log in
Log in