Mattys4 2013 Competition Season

Page 12 of 24 First ... 1011121314 ... Last

  1. Quote Originally Posted by snagencyV2.0
    one of them closet pill-poppers eh?
    lulz
    shes sneaky in the food department tho especially peanut butter
    All posts by mattys4 are the result of a very creative imagination and should not be considered advice nor taken seriously


  2. Lmao. My wife is the same way with PB.
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by mattys4 View Post
    Nope shes not in the.closet about it she logs on here screen name docbrown lol
    oh - did not know!

  4. Quote Originally Posted by Danb2285 View Post
    Lmao. My wife is the same way with PB.
    This^^^

    Know the feeling bro. Im always smelling that shyt throughout the house at odd hours!
    Independent Review

  5. Quote Originally Posted by mattys4 View Post
    Its.crazy ive been getting lost in the mirror lol.

    Food pump last night from 4 eggs 2 gluten free waffles and a tbs of blueberry jam
    DAMN!
    Independent Review
    •   
       


  6. Your prep is getting me excited to cut. Is that weird?!?!?

    Not to mention Bean an his log.
    Serious Nutrition Solutions Representative

  7. Yeah I keep seeing these ****ers cutting and I'm trying to clean bulk till next summer! Gotta unsub from this stuff! And stuff my face jk
    Use Code Montego15 for 15% off at milehighkratom.com

  8. Quote Originally Posted by Distilled Water View Post
    Your prep is getting me excited to cut. Is that weird?!?!?

    Not to mention Bean an his log.
    Haha come join the fun lol

    Quote Originally Posted by Montego1 View Post
    Yeah I keep seeing these ****ers cutting and I'm trying to clean bulk till next summer! Gotta unsub from this stuff! And stuff my face jk
    Haha enjoy brother I'm struggling with the diet right now for some reason

    Bean's 1st contest prep (Lecheek last 8 weeks)
    Independent

  9. Quote Originally Posted by bean5er View Post

    Haha enjoy brother I'm struggling with the diet right now for some reason

    Bean's 1st contest prep (Lecheek last 8 weeks)
    When I get like that its usually time for a day off from the gym and diet. chinese food, ice cream and getting fat on the couch.
    All posts by mattys4 are the result of a very creative imagination and should not be considered advice nor taken seriously

  10. Quote Originally Posted by Danb2285 View Post
    Lmao. My wife is the same way with PB.
    not gonna lie I do it too LOL

    Quote Originally Posted by snagencyV2.0 View Post
    oh - did not know!
    yup docbrown = mrs matty

    Quote Originally Posted by PalmFist View Post
    This^^^

    all day food pumps I love it

    Know the feeling bro. Im always smelling that shyt throughout the house at odd hours!
    she killed a 1/2 can of jelly the other day when I wasnt paying attention, then was all wierd like she was gettting high in the bathroom

    Quote Originally Posted by Distilled Water View Post
    Your prep is getting me excited to cut. Is that weird?!?!?

    Not to mention Bean an his log.
    whatever you need for motivation cutting sucks but being shredded is fun sometimes
    All posts by mattys4 are the result of a very creative imagination and should not be considered advice nor taken seriously

  11. active recovery day

    45 minutes LISS treadmill, abs, calves, tanning
    All posts by mattys4 are the result of a very creative imagination and should not be considered advice nor taken seriously

  12. Where's the updated pics?
    How you liking the products?

    Have you increased cals? How much has it helped this prep compared to last so far?

  13. How's the clomid treating you bro? Any tears yet?
    Independent Review

  14. By the way Matt I went tanning for the first time ever this past Saturday. 15 mins and I'm burnt! Was thinking about checking out some melanotan but now remember how easily I become brown! Ha. Lol
    Independent Review

  15. Quote Originally Posted by EBF Inc View Post
    Where's the updated pics?
    How you liking the products?

    Have you increased cals? How much has it helped this prep compared to last so far?
    Ive added 25g carbs ea day. Im hoping to add another 25 next week depending on progress if already just the extra 25 on my low days (60 scheduled carbs) is a huge help. If I can add another 25 and still continue to lean out I would be thrilled.

    Quote Originally Posted by PalmFist View Post
    How's the clomid treating you bro? Any tears yet?
    no havent gotten any emotional sides yet thankfully second day at 50 I feel awesome

    Quote Originally Posted by PalmFist View Post
    By the way Matt I went tanning for the first time ever this past Saturday. 15 mins and I'm burnt! Was thinking about checking out some melanotan but now remember how easily I become brown! Ha. Lol
    Im in there every other day man I just consider it part of my workout LOL

    Congrats on the finaflex gig I had a feeling about that
    All posts by mattys4 are the result of a very creative imagination and should not be considered advice nor taken seriously

  16. lil over 9 weeks out

    PCT day 8

    Clomid 50mgs
    DPOL 1 scoop pre
    Natural Strength 3x daily
    Natural PCT 2x daily
    Recompadrol 6x daily 1 cap before ea meal
    AAV2 6x daily
    Versa1 1 cap pre
    MAX PUMP 4 caps with my final meal

    LIL different workout today I loved it all SS chest/back

    decline bench with wide grip pull ups
    135x20 / 15
    185x15 / 12
    225x12 / 10
    245x8 / 10
    265x6 / 10

    Incline smith with tbar rows
    dont remember weights reps but worked up to drop set super sets LOL
    225>>>185>>>135 180>>>135>>>90>>>45

    cable flys with seated rows
    4 sets each used an incline bench in the middle of the crossover machine worked good

    pullovers MD style
    4 sets of 15

    Cardio 30 minutes

    NOTES
    * I felt awesome at the gym
    * 1hr 15 minutes total including cardio!!!!!
    * craziest pump
    * 9 weeks out 205 depleted
    Attached Images Attached Images  
    All posts by mattys4 are the result of a very creative imagination and should not be considered advice nor taken seriously

  17. Quote Originally Posted by mattys4 View Post
    lil over 9 weeks out

    PCT day 8

    Clomid 50mgs
    DPOL 1 scoop pre
    Natural Strength 3x daily
    Natural PCT 2x daily
    Recompadrol 6x daily 1 cap before ea meal
    AAV2 6x daily
    Versa1 1 cap pre
    MAX PUMP 4 caps with my final meal

    LIL different workout today I loved it all SS chest/back

    decline bench with wide grip pull ups
    135x20 / 15
    185x15 / 12
    225x12 / 10
    245x8 / 10
    265x6 / 10

    Incline smith with tbar rows
    dont remember weights reps but worked up to drop set super sets LOL
    225>>>185>>>135 180>>>135>>>90>>>45

    cable flys with seated rows
    4 sets each used an incline bench in the middle of the crossover machine worked good

    pullovers MD style
    4 sets of 15

    Cardio 30 minutes

    NOTES
    * I felt awesome at the gym
    * 1hr 15 minutes total including cardio!!!!!
    * craziest pump
    * 9 weeks out 205 depleted
    Lookin straight swole!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  18. Quote Originally Posted by PalmFist View Post
    By the way Matt I went tanning for the first time ever this past Saturday. 15 mins and I'm burnt! Was thinking about checking out some melanotan but now remember how easily I become brown! Ha. Lol
    yo dude clear your PMs LOL
    All posts by mattys4 are the result of a very creative imagination and should not be considered advice nor taken seriously

  19. k....
    Independent Review

  20. Lookin jacked man
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  21. Quote Originally Posted by Danb2285 View Post
    Lookin jacked man
    thanks bro Im happy with where im at being 9 weeks out but I definitly got fat over the winter LOL.
    Great recomp over the last 6 weeks started at like 205 and pretty fat stayed the same weight and leaned out nice Ill try and post day 1 and today pics side by side
    All posts by mattys4 are the result of a very creative imagination and should not be considered advice nor taken seriously

  22. wow...a lot going on here!!!
    GOD, FAMILY, COUNTRY!!!

  23. Quote Originally Posted by thebigt View Post
    wow...a lot going on here!!!
    Theres the man!!!! whats up BigT glad you found your way here
    All posts by mattys4 are the result of a very creative imagination and should not be considered advice nor taken seriously

  24. Looking jacked bro!

  25. Quote Originally Posted by Lukef2000 View Post
    Looking jacked bro!
    thanks bro

    Killed a leg workout today CNS overload LOL

    PCT day 9

    Clomid 50mgs
    DPOL 1 scoop pre
    Natural Strength 3x daily
    Natural PCT 2x daily
    Recompadrol 6x daily 1 cap before ea meal
    AAV2 6x daily
    Versa1 1 cap pre
    MAX PUMP 4 caps with my final meal
    Ostanish 20mgs

    I got some s4 and today too dont know what im going to do with it LOL any suggestions????? also have some clen
    So ya killed a leg workout

    defecit deads with a new PR!!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=MYJsQBgoZs0

    then hit the squat machine Ive really been enjoying
    http://www.youtube.com/watch?v=qmiBwWbJgxc

    pretty much done after these CNS overload tried some extensions but was pretty much done
    hit the treadmill for 20 minutes then some calves

    NOTES
    * intensity was crazy today I felt awesome
    * pushed so hard my day pretty much ended after the gym 730am LOL havent gotten off the couch since
    All posts by mattys4 are the result of a very creative imagination and should not be considered advice nor taken seriously
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. DW Off-Season 2012-2013
    By Distilled Water in forum Workout Logs
    Replies: 522
    Last Post: 05-05-2013, 02:34 PM
  2. First day of trout season...
    By lifted in forum General Chat
    Replies: 6
    Last Post: 04-20-2004, 01:32 PM
  3. Competition Diet Advice
    By Sparty2QP in forum Weight Loss
    Replies: 17
    Last Post: 03-13-2004, 01:42 PM
  4. Seasonal Affect Disorder (SAD) and food cravings
    By Rhapsody in forum Anabolics
    Replies: 1
    Last Post: 11-19-2003, 12:18 AM
  5. New Picīs 3 weeks before competition!
    By serkan in forum Pics
    Replies: 9
    Last Post: 04-22-2003, 11:02 AM
Log in
Log in