PES releases preworkout "Enhanced"- have they done it again?

Page 2 of 30 First 1234 ... Last

  1. Quote Originally Posted by cbarbarian23
    Is it available at nutria planet ?
    Nutraplanet will have it after release. We will have an insider special, sign up for the insider email at pescience.com
    PES REPRESENTATIVE
    pescience.com
    http://pescience.com/insider


  2. Quote Originally Posted by Geoforce View Post

    Was hoping the links made the sarcasm easy enough to spot The stuff builds up interest because they release products that works. You're right it's a very simple formula.

    The good thing about this release though is PES doesn't really just do another "yeah we got one of those" type of products. So it's a pretty good bet this pre-workout will do something different (or better) than others because if not they wouldn't release it.
    I got the sarcasm.
    I started a new log at:
    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/228939-fumoney-takes-ironmag.html

  3. Release date?
    •   
       


  4. Quote Originally Posted by Ice4534 View Post
    Having been a huge fan of the Erase Pro, Anabeta Elite, and Alphamine, I can only imagine what new innovative product "Enhanced" will truly be. PES has been a company always looking to get a ahead of the game and tip the scales. any ideas what you all think this new product will conatin?!!!!
    Thank you for the kind words. Innovation will still be apparent in the formula.

    Quote Originally Posted by runner_79 View Post
    I asked and Ben said Bobby would send his bears on me. Gotta wait it out bud...sucks balls

    -Chris
    EBF Rep
    Mobile App
    Bobby's pet bear can bench press 525lbs now. He has made a 25lb gain since I last made this joke.

    Quote Originally Posted by T-Bone View Post
    Hoping it doesn't have any form of Yohimbine/Yohimbe in it. The stuff in Alphamine freaked me out.
    You can order the EU version of Alphamine which is yohimbine free. PM me if you would like the details.

    Quote Originally Posted by mr.cooper69 View Post
    Good god, you are so far off from reality it's shocking. Are you aware that weightlifting is an ANAEROBIC activity and that oxygen is not limiting? Increased vasodilation helps prevent acidosis and facilitates removal of waste products, NOT delivering nutrients to the muscles. Arginine has been proven ineffective if administered orally. Citrulline has been proven effective if administered orally. Alpha-ketoglutarate has absolutely nothing to do with this discussion.

    Josh hasn't commented on your advocation of arginine because he doesn't want to lose a customer, but it's quite clear that the PES preworkout, created by a company hinged on innovation and effective ingredients, ​is not going to include arginine.
    Weightlifting is anaerobic? You obviously haven't done my 1000 reps per set challenge. Each set lasts 20 minutes.

    Quote Originally Posted by kateean2 View Post
    Hoping it doesn't have any form of Yohimbine/Yohimbe in it.
    You can also order yohimbine free Alphamine if you would like. PM me if you want to.

    Quote Originally Posted by Geoforce View Post
    Was hoping the links made the sarcasm easy enough to spot The stuff builds up interest because they release products that works. You're right it's a very simple formula.

    The good thing about this release though is PES doesn't really just do another "yeah we got one of those" type of products. So it's a pretty good bet this pre-workout will do something different (or better) than others because if not they wouldn't release it.
    Thank you for the kind words. Innovation takes a long time so our product turnover is not very high. Some companies have dozens of products and constantly change formulas. We like to make something that works the first time and won't need reformulating. Alphamine Version 5 anyone?

    Quote Originally Posted by cbarbarian23 View Post
    Is it available at nutria planet ?
    Not yet. It hasn't been released! Soon...
    PES Representative
    http://pescience.com/insider
    http://selectprotein.com

  5. Just got PES insider email for this release.....WOW you guys mean business! Sick deal.
    I made two orders, and probably going to have my friends order me more before it ends tonight!
    Hope the fruit punch tastes alright though, I've had some bad experiences in the past

  6. Quote Originally Posted by FL3X MAGNUM View Post
    Just got PES insider email for this release.....WOW you guys mean business! Sick deal.
    I made two orders, and probably going to have my friends order me more before it ends tonight!
    Hope the fruit punch tastes alright though, I've had some bad experiences in the past
    Serious...or no? Havent recieved it yet... :/ waiting.....

  7. Quote Originally Posted by FL3X MAGNUM View Post
    Just got PES insider email for this release.....WOW you guys mean business! Sick deal.
    I made two orders, and probably going to have my friends order me more before it ends tonight!
    Hope the fruit punch tastes alright though, I've had some bad experiences in the past
    I didn't get it yet
    SERIOUS NUTRITION SOLUTIONS
    mack @ seriousnutritionsolutions.com
    "Revolutionizing Sports Nutrition, One Product At A Time"

  8. Quote Originally Posted by good2Badawg View Post
    Serious...or no? Havent recieved it yet... :/ waiting.....
    No, he is not serious. He likes to sabotage other company's promotions.

    It is very rude!
    PES Representative
    http://pescience.com/insider
    http://selectprotein.com

  9. Quote Originally Posted by bdcc View Post
    No, he is not serious. He likes to sabotage other company's promotions.

    It is very rude!
    Omg,he is getting negged for sure!
    SERIOUS NUTRITION SOLUTIONS
    mack @ seriousnutritionsolutions.com
    "Revolutionizing Sports Nutrition, One Product At A Time"

  10. Quote Originally Posted by FL3X MAGNUM View Post
    Just got PES insider email for this release.....WOW you guys mean business! Sick deal.
    I made two orders, and probably going to have my friends order me more before it ends tonight!
    Hope the fruit punch tastes alright though, I've had some bad experiences in the past
    I'm an insider and did not get this, maybe later, I hope!

  11. Quote Originally Posted by bdcc View Post

    No, he is not serious. He likes to sabotage other company's promotions.

    It is very rude!
    Hahaha...had me refreshing my email for a while...
    I started a new log at:
    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/228939-fumoney-takes-ironmag.html

  12. Quote Originally Posted by FL3X MAGNUM View Post
    Just got PES insider email for this release.....WOW you guys mean business! Sick deal.
    I made two orders, and probably going to have my friends order me more before it ends tonight!
    Hope the fruit punch tastes alright though, I've had some bad experiences in the past
    hahahahahahaha
  13. AnabolicMinds Site Rep
    MidwestBeast's Avatar

    Quote Originally Posted by bdcc View Post
    No, he is not serious. He likes to sabotage other company's promotions.

    It is very rude!
    Pish posh!

  14. Still waiting on the insider email ! Can't wait to order some!

  15. Quote Originally Posted by cbarbarian23 View Post
    Still waiting on the insider email ! Can't wait to order some!
    Pretty sure Fl3X was screwing with everyone. They will let us know when the insider e-mails ship.
    EvoMuse Products Rep

    PM me with any questions!

  16. Quote Originally Posted by cbarbarian23 View Post
    Still waiting on the insider email ! Can't wait to order some!
    There's no insider email yet... when there is everyone will be talking about it.
    PEScience Representative
    http://www.pescience.com/insider
    http://www.selectprotein.com

  17. Damn you fl3x!
    HIGH VOLUME - Supreme Stim-Free Nitric Oxide Matrix
    SELECT Protein
    - Ultra-Premium Blend
    ALPHAMINE - Thermogenics...Redefined

  18. Quote Originally Posted by nattydisaster View Post
    Damn you fl3x!
    i know,had me freaking out i didnt get it,i refreshed my email for like 30min,and even went back on site to make sure i was still on the list.
    SERIOUS NUTRITION SOLUTIONS
    mack @ seriousnutritionsolutions.com
    "Revolutionizing Sports Nutrition, One Product At A Time"

  19. Fell for it too... Smh lol
    MY I-FORCE NUTRITION INTIMIDATE/REVERSITOL V2 SPONSORED LOG (PICS)

    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/202817-here-we-go-2.html

  20. Alpha t2, S4, GW, erase pro FTW

  21. Damn. I just checked my email...twice. Ain't nobody got time for that.

  22. Quote Originally Posted by southpaw23 View Post
    Damn. I just checked my email...twice. Ain't nobody got time for that.
    haha,just thought of that women in that video! "Aint nobody got time for that" lmfao
    SERIOUS NUTRITION SOLUTIONS
    mack @ seriousnutritionsolutions.com
    "Revolutionizing Sports Nutrition, One Product At A Time"

  23. ohhh lord jesus itsa fiire

  24. Quote Originally Posted by steppinRazor View Post
    ohhh lord jesus itsa fiire
    lmfao,that video never gets old to me!one of the best in a while.
    SERIOUS NUTRITION SOLUTIONS
    mack @ seriousnutritionsolutions.com
    "Revolutionizing Sports Nutrition, One Product At A Time"

  25. rofl yeah its up there with the leprechaun in mobile alabama vid

  26. gotta love her name too.Sweet Brown!classic!
    SERIOUS NUTRITION SOLUTIONS
    mack @ seriousnutritionsolutions.com
    "Revolutionizing Sports Nutrition, One Product At A Time"

  27. Quote Originally Posted by steppinRazor View Post
    ohhh lord jesus itsa fiire
    I raaaaan downstairs to check my email. I didn't grab no shoes or nothin' Jesus. Then I come to find out, I ain't got no email. Ain't nobody time for that!

  28. Quote Originally Posted by southpaw23 View Post
    I raaaaan downstairs to check my email. I didn't grab no shoes or nothin' Jesus. Then I come to find out, I ain't got no email. Ain't nobody time for that!
    gotta love the fun in here!i just watched it again.
    SERIOUS NUTRITION SOLUTIONS
    mack @ seriousnutritionsolutions.com
    "Revolutionizing Sports Nutrition, One Product At A Time"

  29. Quote Originally Posted by nattydisaster View Post
    Damn you fl3x!
    I just wanted to get you guys some more subscribers.<3

  30. Justin is a bad man!

    Got me for sure.
    PES Representative
    http://pescience.com/insider http://facebook.com/pescience

  31. Quote Originally Posted by FL3X MAGNUM View Post
    I just wanted to get you guys some more subscribers.<3
    you are terrible!
    SERIOUS NUTRITION SOLUTIONS
    mack @ seriousnutritionsolutions.com
    "Revolutionizing Sports Nutrition, One Product At A Time"

  32. Quote Originally Posted by LiveToLift View Post
    Justin is a bad man!

    Got me for sure.
    Got me too and I'm not even signed up on the mailing list...yet
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  33. i just wanna see a product give clean energy. i get a pump even when i dont take a pre workout so i could care less about that. just a focus/energy. man, i really miss Lit Up
    Iron Forged Nutrition Rep

    use code "R1balla" to receive a discount

  34. Quote Originally Posted by bdcc View Post
    No, he is not serious. He likes to sabotage other company's promotions.

    It is very rude!
    i guess its the Alpha bunk, i mean bulk, hes been taking
    Iron Forged Nutrition Rep

    use code "R1balla" to receive a discount

  35. Quote Originally Posted by R1balla View Post
    i just wanna see a product give clean energy. i get a pump even when i dont take a pre workout so i could care less about that. just a focus/energy. man, i really miss Lit Up
    I have a bottle with only one serving missing.

  36. Quote Originally Posted by jimbuick View Post

    I have a bottle with only one serving missing.
    As with all supplements, if you don't build muscles after one serving its safe to assume it's bunk.

  37. Quote Originally Posted by FL3X MAGNUM View Post

    As with all supplements, if you don't build muscles after one serving its safe to assume it's bunk.
    Negatron.

    Bought it to use eventually but couldn't resist trying it to see how it tasted.

    Just haven't gotten the chance to go back to it yet.

  38. Quote Originally Posted by FL3X MAGNUM

    As with all supplements, if you don't build muscles after one serving its safe to assume it's bunk.
    Lol
    PES REPRESENTATIVE
    pescience.com
    http://pescience.com/insider

  39. Subscribed for more Enhanced details.
    Product Educator | USPowders
    Statements made by this online persona are the sole property of the owner, and do not necessarily reflect USPowders’ opinion as a whole.

  40. Subbed as well!
    Core Nutritionals Representative
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. NBC Olympic Coverage - have they lost their minds?
    By David Dunn in forum General Chat
    Replies: 11
    Last Post: 08-18-2012, 12:51 PM
  2. Replies: 0
    Last Post: 06-03-2009, 01:52 PM
  3. skydiving have you done it?
    By Cellardude in forum General Chat
    Replies: 39
    Last Post: 06-09-2008, 11:42 AM
  4. Replies: 9
    Last Post: 07-26-2005, 03:09 PM
  5. How many cycles have you done this year?
    By bigbadboss101 in forum Cycle Info
    Replies: 3
    Last Post: 03-02-2003, 07:32 PM
Log in
Log in