Eviscerate vs. dermatherm

Page 4 of 5 First ... 2345 Last

  1. Quote Originally Posted by Celorza

    Didn't you just finish SD PCT like a week or 2 ago bro?
    It's beeeen... Bout a month lol
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net


  2. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    It's beeeen... Bout a month lol
    Time on cycle + time on pct = time off?? Come on bro, don't risk it! Just weight like another month...Not worth risking the cardiovascular health-risks and also senior-life-quality declining due to this!
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by Celorza

    Time on cycle + time on pct = time off?? Come on bro, don't risk it! Just weight like another month...Not worth risking the cardiovascular health-risks and also senior-life-quality declining due to this!
    Maybe a lil over actually... I'll be fine... Also made a promise awhile back. It's on... Gonna get some bloodwork done throughout this one...
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  4. I know Ima get flamed for it but atleast I'm not going through with not comin off haha was gonna cruise
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  5. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Oh hell yea! I'm totally down with that! It will be after my test run comin in 8 or 7 days
    Sounds awesome to me. Always wanted to do this. Give me a heads up with some time so I can get the goodies!
    EvoMuse Products Rep

    PM me with any questions!

  6. Quote Originally Posted by Geoforce

    Sounds awesome to me. Always wanted to do this. Give me a heads up with some time so I can get the goodies!
    Def! Will let you know in advance! We can see what results we can pull off!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  7. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Maybe a lil over actually... I'll be fine... Also made a promise awhile back. It's on... Gonna get some bloodwork done throughout this one...
    Nothing wrong with cruise and blast imo

  8. Quote Originally Posted by Rhadam

    Nothing wrong with cruise and blast imo
    Haha thanks Rhadam... What u mean by blast?
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  9. Quote Originally Posted by Airborne42

    Haha thanks Rhadam... What u mean by blast?
    Blast & cruisin on test....
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  10. Hmm...
    PEScience Representative
    http://pescience.com/insider http://facebook.com/pescience
    •   
       


  11. Oh its on!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  12. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Ima have to pick up a bottle as well to try both. Do u work at hq
    Matt does work for PP as an in house employee.

    Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Maybe a lil over actually... I'll be fine... Also made a promise awhile back. It's on... Gonna get some bloodwork done throughout this one...
    Get bloodwork pre-cycle and make sure health is in check. Time on + PCT = time off doesn't mean anything. It is bloodwork that tells you where you are at. I used to push that equation too, until I realized it is a flawed logic.

    Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    I know Ima get flamed for it but atleast I'm not going through with not comin off haha was gonna cruise

    Flamed for what? ****ing do it. B&C is what I would love to do, just have my personal reasons why I haven't.

    Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Oh its on!
    Just inject.
    Facebook:
    www.facebook.com/heretostudy

  13. Quote Originally Posted by HereToStudy

    Matt does work for PP as an in house employee.

    Get bloodwork pre-cycle and make sure health is in check. Time on + PCT = time off doesn't mean anything. It is bloodwork that tells you where you are at. I used to push that equation too, until I realized it is a flawed logic.

    Flamed for what? ****ing do it. B&C is what I would love to do, just have my personal reasons why I haven't.

    Haha thank you brother! Yea def my plans exactly. I'm chasing my strongman career! Halotestin, test and sd
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  14. I cruise and might blast occasionally --- well I a damn sure will be blasting when I compete again next October!-Matt

  15. Quote Originally Posted by MattPorter View Post
    I cruise and might blast occasionally --- well I a damn sure will be blasting when I compete again next October!-Matt
    Excited to follow that journey.
    Just inject.
    Facebook:
    www.facebook.com/heretostudy

  16. Should be cool.

    All I can wish for is improvement. All the time off and consistency to pay off....

    I mean if it did not amount to anything....how depressing would that be lol

    -Matt

  17. Quick Update on the DermaTherm. I have been using it for several days now. The application is very quick and easy. Dries very fast and a nice tingle but no to much.

  18. Quote Originally Posted by liftin4fun View Post
    Quick Update on the DermaTherm. I have been using it for several days now. The application is very quick and easy. Dries very fast and a nice tingle but no to much.
    I am definitely a fan of the gel carrier. Thanks for updating us.
    Just inject.
    Facebook:
    www.facebook.com/heretostudy

  19. topical dermatherm yohimbe
    Serious Nutrition Solutions | Online Representative
    Growth Factor XT-GROW! Need Cycle Support? Check out Liver XT.
    Follow SNS on Facebook for more promos!

  20. I have some eviscerate on the way...
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  21. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post
    I have some eviscerate on the way...
    Good stuff. Can't wait to see how you like it.
    EvoMuse Products Rep

    PM me with any questions!

  22. Quote Originally Posted by Geoforce

    Good stuff. Can't wait to see how you like it.
    Ooooooh yeeeaaaH!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  23. I expressed shipped it, hopefully be here before the week is up.
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  24. Quote Originally Posted by HereToStudy View Post
    I am definitely a fan of the gel carrier. Thanks for updating us.
    Ya the new carrier is second to none very impressive


  25. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Ooooooh yeeeaaaH!
    Lol. Macho Man. How's the run treating you brother? Haven't checked out the log in a bit. Might go do that.
    EvoMuse Products Rep

    PM me with any questions!

  26. Quote Originally Posted by Geoforce

    Lol. Macho Man. How's the run treating you brother? Haven't checked out the log in a bit. Might go do that.
    Bro let's just say I can see Abs again when I couldn't 2 weeks ago... Give or take I was takin Anabeta, Alphamine and Evicerate. I am constantly on a bulking diet and I do no cardio. The pics are there haha
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  27. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Bro let's just say I can see Abs again when I couldn't 2 weeks ago... Give or take I was takin Anabeta, Alphamine and Evicerate. I am constantly on a bulking diet and I do no cardio. The pics are there haha
    I hate following your logs I take an hour nap and bam, 10 pages to catch up on! Nice work bro. Glad you're enjoying the Eviscerate. My pics are happening tomorrow night after my girl gets here. Hoping they turn out with some abs!

    And I'm still holding you to a Clenviscerate experiment with me sometime in the future!
    EvoMuse Products Rep

    PM me with any questions!

  28. Quote Originally Posted by Geoforce

    I hate following your logs I take an hour nap and bam, 10 pages to catch up on! Nice work bro. Glad you're enjoying the Eviscerate. My pics are happening tomorrow night after my girl gets here. Hoping they turn out with some abs!

    And I'm still holding you to a Clenviscerate experiment with me sometime in the future!
    Haha right! Sometimes I hate following my own logs X-D def ready to see those pics no homo

    As for the experiment I have some liquid clen on its way. Was 30% off haha had to. It will be ready after my cycle
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  29. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Bro let's just say I can see Abs again when I couldn't 2 weeks ago... Give or take I was takin Anabeta, Alphamine and Evicerate. I am constantly on a bulking diet and I do no cardio. The pics are there haha
    I still need to give that alphamine a try.
    Just inject.
    Facebook:
    www.facebook.com/heretostudy

  30. Quote Originally Posted by HereToStudy

    I still need to give that alphamine a try.
    Def good stuff! U try ConDense yet?
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. Eviscerate or Dermatherm Target?
    By glsa17 in forum Weight Loss
    Replies: 10
    Last Post: 08-05-2010, 02:40 AM
  2. Eviscerate/Lipoburn/Dermatherm Target?
    By good2Badawg in forum Supplement Logs
    Replies: 1
    Last Post: 07-21-2010, 03:42 AM
  3. Eviscerate vs. Suppress-C vs. Formestane
    By fatburner2007 in forum Weight Loss
    Replies: 26
    Last Post: 01-02-2010, 02:37 PM
  4. Replies: 0
    Last Post: 11-26-2009, 12:03 PM
  5. napalm VS dermatherm
    By dollar662 in forum Supplement Logs
    Replies: 14
    Last Post: 03-18-2009, 04:48 PM
Log in
Log in