HWD gets vanilLEAN with BPS

Page 15 of 18 First ... 1314151617 ... Last

  1. Lol you guys are funny my nuts are still plenty big hahaha today was my rest day after a rough leg day! Back and chest tomorrow
    Email me for free prodigy samples
    Ricky@pni-online.com
    www.pni-online.com


  2. Quote Originally Posted by howwedo107 View Post
    Lol you guys are funny my nuts are still plenty big hahaha today was my rest day after a rough leg day! Back and chest tomorrow
    Haha....had some fun at your expense.
    I started a new log at:
    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/228939-fumoney-takes-ironmag.html

  3. Quote Originally Posted by howwedo107 View Post
    Lol you guys are funny my nuts are still plenty big hahaha today was my rest day after a rough leg day! Back and chest tomorrow
    Not from what I saw last night from the bushes across the street...
    The advice I give is just that... Advice, purely my opinion. Not medical advice
    •   
       


  4. Quote Originally Posted by howwedo107 View Post
    Lol you guys are funny my nuts are still plenty big hahaha today was my rest day after a rough leg day! Back and chest tomorrow
    Pics or lies.
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  5. Quote Originally Posted by Danb2285 View Post

    Pics or lies.
    We have pics..........oops !
    I started a new log at:
    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/228939-fumoney-takes-ironmag.html

  6. Haha I love it when threads get off track randomly
    The advice I give is just that... Advice, purely my opinion. Not medical advice

  7. Lol I surprised they are still around haha forgot I started alphaburn today I noticed decrease in appetite...some smelly gas lol and I'm more motivated and I'm in a good mood it's pretty good will see how I treats me with VL tomorrow for GVT back and chest
    Email me for free prodigy samples
    Ricky@pni-online.com
    www.pni-online.com

  8. Pics that's baby **** I got vids!!!!! Hardcore I might say!
    Prosupps Forum Rep!!
    OG Avenger-HULK SMASHING TIME!

  9. Quote Originally Posted by packers6211 View Post
    Pics that's baby **** I got vids!!!!! Hardcore I might say!
    Hulks on a war path!
    "no failure is final, nor is any success"

  10. Quote Originally Posted by chedapalooza View Post

    Hulks on a war path!
    Lol right! Maybe he doesn't need that d test after all
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  11. haha I knew that was coming!! I need something called methshred!! I've been feeling bloated for some damn reason.
    Prosupps Forum Rep!!
    OG Avenger-HULK SMASHING TIME!

  12. Quote Originally Posted by packers6211 View Post
    haha I knew that was coming!! I need something called methshred!! I've been feeling bloated for some damn reason.
    Aren't you on Msten? Could be electrolyte retention or Estro related... You runnin an AI?
    Bulk Performance Solutions
    --No Proprietary Blends, All Performance--

    ***NOW @ NP***

  13. http://youtu.be/qX9FSZJu448


    Seriously this video is one of the best motivators I've ever seen...47 year old disable vet wow
    Email me for free prodigy samples
    Ricky@pni-online.com
    www.pni-online.com

  14. for sure! that's an amazing motivator
    Millennium Sport Technologies Representative
    www.millenniumsport.net
    Enter promo code "JWA" and receive 50% off your next MST order!

  15. Hey Ricky, is that vanilean causing any digestive system distress for you?
    Formutech Nutrition Rep----------------Check out my CONQU3R log!:
    www.formutechnutrition.com------------- http://goo.gl/G8a4Ss
    www.facebook.com/fnutrition

  16. Quote Originally Posted by cswalczakny View Post
    Hey Ricky, is that vanilean causing any digestive system distress for you?
    It had its moments but it wasn't to bad when it came to heart burn or anything
    Email me for free prodigy samples
    Ricky@pni-online.com
    www.pni-online.com

  17. Quote Originally Posted by howwedo107 View Post
    It had its moments but it wasn't to bad when it came to heart burn or anything
    eh, I'm talking bout lower down in the system. IDK if its the Vanilean or the PX Black but something has been tearing me up the past few days. But shoot this combo works really well! I can barely look at food!
    Formutech Nutrition Rep----------------Check out my CONQU3R log!:
    www.formutechnutrition.com------------- http://goo.gl/G8a4Ss
    www.facebook.com/fnutrition

  18. Quote Originally Posted by cswalczakny View Post
    eh, I'm talking bout lower down in the system. IDK if its the Vanilean or the PX Black but something has been tearing me up the past few days. But shoot this combo works really well! I can barely look at food!
    Drop one for a couple of days, then the other. Should help you figure out where the problem is originating.
    Bulk Performance Solutions
    --No Proprietary Blends, All Performance--

    ***NOW @ NP***

  19. Quote Originally Posted by Resolve View Post
    Drop one for a couple of days, then the other. Should help you figure out where the problem is originating.
    I'm just about positive its the PX. It happens around 11am every day, about 4 hours after taking my double dose of the PX.
    Formutech Nutrition Rep----------------Check out my CONQU3R log!:
    www.formutechnutrition.com------------- http://goo.gl/G8a4Ss
    www.facebook.com/fnutrition

  20. Quote Originally Posted by Resolve View Post
    Aren't you on Msten? Could be electrolyte retention or Estro related... You runnin an AI?
    No was going to run it with BPS vanilllean but awaiting on the vanilllean to get here cause apprantley I ordered when they had already ran out lol
    Prosupps Forum Rep!!
    OG Avenger-HULK SMASHING TIME!

  21. Quote Originally Posted by packers6211 View Post

    No was going to run it with BPS vanilllean but awaiting on the vanilllean to get here cause apprantley I ordered when they had already ran out lol
    You know it works when they can't keep it in stock
    The advice I give is just that... Advice, purely my opinion. Not medical advice

  22. Tooth gets better and I wake up with pink eye....
    Email me for free prodigy samples
    Ricky@pni-online.com
    www.pni-online.com

  23. Quote Originally Posted by howwedo107 View Post
    Tooth gets better and I wake up with pink eye....
    Damn dude your a walking medical dictionary lol hope you get better soon bud
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  24. Quote Originally Posted by howwedo107 View Post
    Tooth gets better and I wake up with pink eye....
    stop picking your butt and wiping your eye with the same finger. duh!
    Formutech Nutrition Rep----------------Check out my CONQU3R log!:
    www.formutechnutrition.com------------- http://goo.gl/G8a4Ss
    www.facebook.com/fnutrition

  25. In for pink eye and Dan punching babies in the face..
    PES Representative
    http://pescience.com/insider http://facebook.com/pescience

  26. Quote Originally Posted by LiveToLift View Post
    In for pink eye and Dan punching babies in the face..
    let the show begin!
    Formutech Nutrition Rep----------------Check out my CONQU3R log!:
    www.formutechnutrition.com------------- http://goo.gl/G8a4Ss
    www.facebook.com/fnutrition

  27. You know you're a teacher when Pink Eye is an occupation hazard.

    Get better man.
    Bulk Performance Solutions
    --No Proprietary Blends, All Performance--

    ***NOW @ NP***

  28. It's from the abscessed tooth the doc said so that stupid thing really messed me up lol but the main thing is it did not screw up lifting
    Email me for free prodigy samples
    Ricky@pni-online.com
    www.pni-online.com

  29. Quote Originally Posted by DangerDave View Post
    Bullish*t you have been following his logs so long you knew that... you are creeping on him lol. Do you watch him with binoculars at night? Haha I do, we can have a creeping party together
    Japanese...or FAPanese?
    Evolutionary Muse - Inspire to Evolve
    Flawless Skin Couture - We give you the tools to make you Flawless

  30. Quote Originally Posted by cswalczakny View Post
    stop picking your butt and wiping your eye with the same finger. duh!
    Isn't that called a Blackbeard? Get poop on your finger, rub it in her eye and say "Arrrrrrrr"
    Evolutionary Muse - Inspire to Evolve
    Flawless Skin Couture - We give you the tools to make you Flawless

  31. Quote Originally Posted by dsade View Post
    Isn't that called a Blackbeard? Get poop on your finger, rub it in her eye and say "Arrrrrrrr"
    lol!!
    Formutech Nutrition Rep----------------Check out my CONQU3R log!:
    www.formutechnutrition.com------------- http://goo.gl/G8a4Ss
    www.facebook.com/fnutrition

  32. Quote Originally Posted by dsade View Post
    Isn't that called a Blackbeard? Get poop on your finger, rub it in her eye and say "Arrrrrrrr"
    Hahaha
    The advice I give is just that... Advice, purely my opinion. Not medical advice

  33. Damn bro gota get some good rest and lots of sex get you healthy!!!
    Prosupps Forum Rep!!
    OG Avenger-HULK SMASHING TIME!

  34. Quote Originally Posted by howwedo107 View Post
    It's from the abscessed tooth the doc said so that stupid thing really messed me up lol but the main thing is it did not screw up lifting
    Gotcha. Well, as secondary illnesses go, pink eye's not that bad. Feel better nonetheless!
    Bulk Performance Solutions
    --No Proprietary Blends, All Performance--

    ***NOW @ NP***

  35. Hey brothers sorry for the lack of updates I've been really cracking down on the gym and cardio and my diet prepping for this shoot ill do a formal update later
    Email me for free prodigy samples
    Ricky@pni-online.com
    www.pni-online.com

  36. Quote Originally Posted by howwedo107 View Post
    Hey brothers sorry for the lack of updates I've been really cracking down on the gym and cardio and my diet prepping for this shoot ill do a formal update later
    I was sure you were leaving murder scenes. I'm waiting impatiently for updates....
    The advice I give is just that... Advice, purely my opinion. Not medical advice

  37. Quote Originally Posted by howwedo107 View Post
    Hey brothers sorry for the lack of updates I've been really cracking down on the gym and cardio and my diet prepping for this shoot ill do a formal update later
    Keep killing it bro...
    FINAFLEX REP
    Visit our website at finaflex.com

  38. Checking with you...I'm leaning at a great pace for Arnold weekend with my weight, at times, going up. How about you? I'm at 227 gaining muscle and leaning out.
    Evolutionary Muse - Inspire to Evolve
    Flawless Skin Couture - We give you the tools to make you Flawless

  39. Quote Originally Posted by dsade View Post
    Checking with you...I'm leaning at a great pace for Arnold weekend with my weight, at times, going up. How about you? I'm at 227 gaining muscle and leaning out.
    Yeah I'm in a full on cut/pre photo shoot mode now that I'm 6 weeks out but yeah I'm still at 214lbs lol up from 208 when I started VL and I have more abs and I had some bad stretches of super bulking days haha aside from the fat burning properties the sleep and overall well being was pretty awesome...now with stacking the alphaburn it's taking heat to a new meaning....I live in PA and it's like 10 degrees here...and I'm sleeping with just a sheet lol it's hot very hot....
    Email me for free prodigy samples
    Ricky@pni-online.com
    www.pni-online.com

  40. lol man I sleep nude but's that's bc this hulk's HOT!!! I was just about to text your sweet bootie see if you were alive!! jk bro hope you n the Mrs. had a great Vday.
    Prosupps Forum Rep!!
    OG Avenger-HULK SMASHING TIME!
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. BP gets REFINED with Formutech LEAN EFX
    By bpclipper10 in forum Supplement Logs
    Replies: 61
    Last Post: 02-01-2013, 10:09 PM
  2. Getting Serious with this.. need advice
    By HondaR95 in forum Anabolics
    Replies: 1
    Last Post: 07-09-2006, 08:02 PM
  3. The brain gets 'mellow' with age
    By yeahright in forum News and Articles
    Replies: 0
    Last Post: 06-18-2006, 03:29 PM
  4. Best way to get started with homebrew chemistry?
    By The Doberman in forum Anabolics
    Replies: 1
    Last Post: 09-13-2005, 09:56 AM
  5. Will my gyno get worse with PHs?
    By DieTrying in forum Anabolics
    Replies: 3
    Last Post: 05-15-2003, 09:24 PM
Log in
Log in