MSRIDER taking on PCT with PURUS

Page 1 of 7 123 ... Last
  1. MSRIDER taking on PCT with PURUS


    What's up Peeps! Just got done running my first AAS cycle. Now its time for the fun part, PCT! To be honest I'm ready for the challenge of keeping my gains....WITH PURUS LABS!

    Little info: I'm 31 years young, 6ft 2", and as of today 233lbs, and close to 10 %bf. I've been lifting almost 2 years now. I was once a Junky/crackhead. I've abused my body as a youngster and Now its time to create a Machine!

    Here's what Purus Products I'm Taking:
    Muscle Marinade
    Condense
    D-Pol

    My actual PCT looks like this:
    Clomid 100/100/50/50
    Dpol 3 caps pre
    MM 1 scoop pre
    Condense half scoop if wife isn't around lol its her fav!
    3 fish oil
    Multi 2 pills
    Liv52 2
    Liv J 1 cap (extra help)
    Adex .5 mg eod
    Swoll-N 3 caps pre

    I would like to say I've never used the Dpol till today and I've been using the MM and Condense a little over a week. I love the pwo!

    Special thanks to AB and JP for always responding quickly when I had inquired about these prods and they had great knowledge of Purus Products!

    Thanks for all who subsribe and follow I will try not too dissapoint. I would apreciate all feedback good or bad. Let's Do this SH*T!



    Name:  ForumRunner_20121114_213300.png
Views: 617
Size:  345.9 KB


  2. What a beautiful sight Lmao
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by Airborne42
    What a beautiful sight Lmao
    Hellz yeah! Gots too get me killing it again.

  4. Let's rock those gains
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  5. Quote Originally Posted by Airborne42
    Let's rock those gains
    I'm ready to b done with this pct already bro haha 1 day in lmao! I'm taking the next 4 days off due too a pain in my back/glute area I've been nursing for 3 months.
    •   
       


  6. Quote Originally Posted by msrider

    I'm ready to b done with this pct already bro haha 1 day in lmao! I'm taking the next 4 days off due too a pain in my back/glute area I've been nursing for 3 months.
    Oh Damn well rest up bro
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  7. Quote Originally Posted by Airborne42

    Oh Damn well rest up bro
    Gunna c if taking a week off back and legs help, I didn't want to slow down while on cycle haha, its nothing serious, don't feel any discomfort doing excercises. Just a sting the next few days after back....if it don't feel better by next week **** it!

  8. Need to throw some Recycle into that mix! Just saying
    Always open light. Itís not what you open with, itís what you finish with. Louie Simmons

  9. 2 weeks at 100mgs of clomid will be rough bro. After the first 3 days I was wanting to go down to 50.
    I'm just a dude chasing a dream

  10. Quote Originally Posted by AZMIDLYF
    Need to throw some Recycle into that mix! Just saying
    I know, I should've but was lacking money. Hope I make it through ok. My next cycle will b diff. I will have recycle for sure. Thanks for looking out!

  11. Quote Originally Posted by superbeast668
    2 weeks at 100mgs of clomid will be rough bro. After the first 3 days I was wanting to go down to 50.
    Should I lower the 2nd week too 75 mg, I can always split a tab in half?

  12. Quote Originally Posted by msrider

    Should I lower the 2nd week too 75 mg, I can always split a tab in half?
    100/50/50/25 works well
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  13. Quote Originally Posted by Airborne42

    100/50/50/25 works well
    Sweet brotha! That's what I will do. Do u kinda base it off the strength of the steroids or Ph's used?

  14. Quote Originally Posted by msrider

    Sweet brotha! That's what I will do. Do u kinda base it off the strength of the steroids or Ph's used?
    I do yea
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  15. Quote Originally Posted by Airborne42

    I do yea
    Cool brotha! Will just learn as I go haha, first pct starting and many more to come. Gunna blow my **** up!

  16. Quote Originally Posted by msrider

    Sweet brotha! That's what I will do. Do u kinda base it off the strength of the steroids or Ph's used?
    Base it on duration also. I like the idea of 100/75/50/50 because you've been on for almost as long as me. Also, the longer you're shut down, the harder the restart.
    I'm just a dude chasing a dream

  17. Thanks bro! I will kinda play it by feel next week on weather taking 75 or 50. How long did u go? I just went 10 weeks bro

  18. Day 2 of me taking 4 days off from workouts, and I'm getting the shakes lol

  19. Quote Originally Posted by msrider
    Thanks bro! I will kinda play it by feel next week on weather taking 75 or 50. How long did u go? I just went 10 weeks bro
    Oh I thought you matched me. I was 14 weeks. 50 should be fine.
    I'm just a dude chasing a dream

  20. Quote Originally Posted by superbeast668

    Oh I thought you matched me. I was 14 weeks. 50 should be fine.
    Lol yeah I thought u were longer than me brotha. Its all good! I'm gunna go for 50. My next run I will maybe go the max cause I will b running stronger compunds.

  21. In brotha! I read your story, quite a story for sure props to you for overcoming the addiction. This addiction of weights is a lot more rewarding. Kill it bud

    PURUS SlinShot by Bean5er
    Independent

  22. Quote Originally Posted by bean5er
    In brotha! I read your story, quite a story for sure props to you for overcoming the addiction. This addiction of weights is a lot more rewarding. Kill it bud

    PURUS SlinShot by Bean5er
    Thanks Bean! I'm not done with the story just havnt been motivated to add to it with myself trying to follow other logs. And no doubt, its very rewarding! Haha!

  23. This is one vice that will have you looking great! Lol
    Always open light. Itís not what you open with, itís what you finish with. Louie Simmons

  24. In here bro!
    SERIOUS NUTRITION SOLUTIONS
    mack @ seriousnutritionsolutions.com
    "Revolutionizing Sports Nutrition, One Product At A Time"

  25. In brother.
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  26. Quote Originally Posted by AZMIDLYF
    This is one vice that will have you looking great! Lol
    Thanks AZ! I love the pre's for sure. Can't wait for the D-Pol to kick in lol

  27. Quote Originally Posted by Mack411
    In here bro!
    Glad ur here Mack! Try not too dissappoint!

  28. Quote Originally Posted by Danb2285
    In brother.
    Bout time brotha! Jk, glad ur here bro

  29. Quote Originally Posted by msrider View Post
    Glad ur here Mack! Try not too dissappoint!
    You got this,and all the good products helping you can't hurt
    SERIOUS NUTRITION SOLUTIONS
    mack @ seriousnutritionsolutions.com
    "Revolutionizing Sports Nutrition, One Product At A Time"

  30. Quote Originally Posted by Mack411

    You got this,and all the good products helping you can't hurt
    Thanks bro! And yeah me like the puris products for sure. But all the prods I'm taking a great lol
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. PUNJABIMUNDE TAKES ON THE WHOLE PURUS LINE UP!!!!
    By punjabimunde in forum Supplement Logs
    Replies: 515
    Last Post: 07-28-2012, 09:56 AM
  2. Do i need to take a PCT with Epistane?
    By leanmuscle123 in forum Anabolics
    Replies: 14
    Last Post: 07-14-2009, 08:31 PM
  3. taking IGF-1 with novla while for pct
    By bigrich954rr in forum IGF-1/GH
    Replies: 3
    Last Post: 05-14-2004, 06:39 PM
Log in
Log in