SNS keeps Airborne healthy and focused!

Page 4 of 5 First ... 2345 Last

  1. Squats today... Will report after. BP checked well last night. So no issues with that. Makes me happy...
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net


  2. Strength is up a lil, weight remains the same at +10
    Mood is not well. Short update today. Sorry
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  3. Gonna go wreck chest! A lil tired but nothin a pwo won't fix ;-)
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
    •   
       


  4. Update after dinner! Things are Killin! Ordered more Cycle Assist. Focus XT review still comin. Just been busy
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  5. So this is what I'm noticing... I have been stuck at 260... Every time... Don't know what's up with that... I look pumped up around the clock which makes me look bigger but also holding a lil bit of water. BUT my strength increases are in fact steroidal.
    Pin went well I believe #7 at 750mg a week and I still got plenty in that one vial. Thanks to Antaeus Labs my shoulders feel better then they have in a long while. Almost like new.
    Today was bench day so I put it to the test.

    Bench: worked my way up and Maxed at 475 which was 8 sets in. Went to do heavy dumbells but... My chest was done at this point.

    Incline Bench: did a few sets of light work for the range of motion. Felt good and stretch me out a lil.

    Tricep pressdowns: once again I max out every machine there is on these. Was doin sets of 8-12 with 260 for 6

    Reverse single arm tri pressdown: sets of 5-8 with 80/90/100 lbs

    Single arm OH tri ext: 50s for 8. 3 sets

    Shoulder did not budge or hurt at all and matter infact is still lubed.

    Still healthy as can be! Checked bp again and it hasn't spiked at all. Headaches are gone. Lethargy is still there but I think due to not takin as much stims. Prostate feels fine which is always a prob I usually have ON. Lots of pressure but not this time. Will keep at it!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  6. Focus XT:
    Can't get over this product... Tried many nootropics and didn't feel them like I do with this. Not to mention the flavor of Fruit Punch is delicious and I don't usually like FP flavored supps. I like that this come in Caffeine free as well. For those that want a stim break or for those that want to mix it with a stim based pwo. For example mixing it with my ConDense. Energy, Focus and Pumps. Noticed an uplifted mood. Relieved tons of stress over the time of using. For workouts I was able to pay attention to all aspects of form while still going heavy. Video games I didn't miss a beat... Precise and tactical while playing COD. Studying, found it more enjoyable and also to retain into. Sex... Well everything haha def can't wait to try cotton candy at some point when I'm not such a broke bitch. Haha I raise a fam by myself so its limited. The only negative thing I have to say about this product is feeling the need to drop a load mid workout. Haha a little bit of an upset stomach but subsided. All around I live this product and I will recommend it to others! Thank you SNS! You guys kickass
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  7. Glad to see you are lovin it man.

    Insane lifts btw.
    Serious Nutrition Solutions Representative
    X-GELS THE Prohormone alternative!
    anabolicminds.com/forum/supplements/246394-arachidonic-acid-help.html

  8. Quote Originally Posted by warbird01
    Glad to see you are lovin it man.

    Insane lifts btw.
    Thank you brother! You guys rock! Today I'm back in the gym. Couldn't feel better! Today Ima pull!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  9. I pulled this morning...wait doh
    Always open light. Itís not what you open with, itís what you finish with. Louie Simmons

  10. Quote Originally Posted by AZMIDLYF
    I pulled this morning...wait doh
    What did u pull haha
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  11. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Focus XT:
    Can't get over this product... Tried many nootropics and didn't feel them like I do with this. Not to mention the flavor of Fruit Punch is delicious and I don't usually like FP flavored supps. I like that this come in Caffeine free as well. For those that want a stim break or for those that want to mix it with a stim based pwo. For example mixing it with my ConDense. Energy, Focus and Pumps. Noticed an uplifted mood. Relieved tons of stress over the time of using. For workouts I was able to pay attention to all aspects of form while still going heavy. Video games I didn't miss a beat... Precise and tactical while playing COD. Studying, found it more enjoyable and also to retain into. Sex... Well everything haha def can't wait to try cotton candy at some point when I'm not such a broke bitch. Haha I raise a fam by myself so its limited. The only negative thing I have to say about this product is feeling the need to drop a load mid workout. Haha a little bit of an upset stomach but subsided. All around I live this product and I will recommend it to others! Thank you SNS! You guys kickass
    Agreed with all said!Cotton Candy FTW!
    SERIOUS NUTRITION SOLUTIONS
    mack @ seriousnutritionsolutions.com
    "Revolutionizing Sports Nutrition, One Product At A Time"

  12. Still sad about no Focus XT... But time to go kill ****! Feelin good other then bein tired.
    Urine is a lil yellowish but seems I need to up water today. Haven't got what I usually got in.
    Going to go do some Deads!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  13. Kill that water and go kill some deads bro!
    SERIOUS NUTRITION SOLUTIONS
    mack @ seriousnutritionsolutions.com
    "Revolutionizing Sports Nutrition, One Product At A Time"

  14. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Focus XT:
    Can't get over this product... Tried many nootropics and didn't feel them like I do with this. Not to mention the flavor of Fruit Punch is delicious and I don't usually like FP flavored supps. I like that this come in Caffeine free as well. For those that want a stim break or for those that want to mix it with a stim based pwo. For example mixing it with my ConDense. Energy, Focus and Pumps. Noticed an uplifted mood. Relieved tons of stress over the time of using. For workouts I was able to pay attention to all aspects of form while still going heavy. Video games I didn't miss a beat... Precise and tactical while playing COD. Studying, found it more enjoyable and also to retain into. Sex... Well everything haha def can't wait to try cotton candy at some point when I'm not such a broke bitch. Haha I raise a fam by myself so its limited. The only negative thing I have to say about this product is feeling the need to drop a load mid workout. Haha a little bit of an upset stomach but subsided. All around I live this product and I will recommend it to others! Thank you SNS! You guys kickass
    Thanks for the feedback Airborne! Focus XT is one of the most versatile products on the market

    Serious Nutrition Solution ~~

    mw at seriousnutritionsolutions dot com

  15. Quote Originally Posted by mw1
    Thanks for the feedback Airborne! Focus XT is one of the most versatile products on the market
    Could not agree more! I like to experiment with it any way possible.
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  16. K well I'm lost on wtf is goin on... I'm eating like crazy, lifting like a beast. Strength was not at all there today... Meaning I had a hard time pulling 600. Not only that but I'm at +1 pound... I don't ****in understand... I'm harder with constant pump but no visible fat loss... I'm not gonna get into it... Methastadrol is garbage SD. I know I'm only on week 4 of Test... I just don't know.
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  17. Would you say that you are working harder in the weight room now than ever before?
    Always open light. Itís not what you open with, itís what you finish with. Louie Simmons

  18. Quote Originally Posted by AZMIDLYF
    Would you say that you are working harder in the weight room now than ever before?
    Yes very much so! Maxin out almost everytime. Frank brought it to my attention on deads tho about CNS that makes sense. Next week I might wanna go for reps. Who knows. My coach wants me to try a suit
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  19. My opinion of course but you aren't eating enough big man. LTL is probably not going to far in his workout from where he usually goes. You on the other hand have entered a whole new level and have begun using some better supplements. Lol What you ate before was enough...time to pick up the grub big man or going backwards is a worry.
    Always open light. Itís not what you open with, itís what you finish with. Louie Simmons

  20. Quote Originally Posted by AZMIDLYF
    My opinion of course but you aren't eating enough big man. LTL is probably not going to far in his workout from where he usually goes. You on the other hand have entered a whole new level and have begun using some better supplements. Lol What you ate before was enough...time to pick up the grub big man or going backwards is a worry.
    Great way to put it! I am pickin it up... All night just gorged. Felt like I was gonna puke haha
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  21. I watched a video of this powerlifter talking about how he has to eat 12,000 cals a day and that he gags when trying to get the food down. You are going to have to work hard here AB.
    Always open light. Itís not what you open with, itís what you finish with. Louie Simmons

  22. Quote Originally Posted by AZMIDLYF
    I watched a video of this powerlifter talking about how he has to eat 12,000 cals a day and that he gags when trying to get the food down. You are going to have to work hard here AB.
    12,000!!!!!! DaFuq!!!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  23. Guy weighed like 350 so that plays into it.
    Always open light. Itís not what you open with, itís what you finish with. Louie Simmons

  24. Quote Originally Posted by AZMIDLYF
    Guy weighed like 350 so that plays into it.
    Oh **** haha yea 350 is literally monsterous
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  25. Shoulder workout!!!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  26. This is him: Scott Mendelson

    Name:  4925112248_a84bca313e.jpg
Views: 29
Size:  46.7 KB
    Always open light. Itís not what you open with, itís what you finish with. Louie Simmons

  27. Dudes huge Lmao
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  28. You might be looking at that in the mirror soon big man.
    Always open light. Itís not what you open with, itís what you finish with. Louie Simmons

  29. Quote Originally Posted by AZMIDLYF
    You might be looking at that in the mirror soon big man.
    Haha one day Grey, one day! Haha
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  30. One cycle at a time right? Lol
    Always open light. Itís not what you open with, itís what you finish with. Louie Simmons

  31. Quote Originally Posted by AZMIDLYF
    One cycle at a time right? Lol
    Yea my coach gives me choices but he says since I'm young to cruise haha
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  32. How old are you 28?
    Always open light. Itís not what you open with, itís what you finish with. Louie Simmons

  33. Quote Originally Posted by AZMIDLYF
    How old are you 28?
    Eh 24 lol
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  34. No sh!t! Damn big man you are still clay. Lol Your coach is going to mold a monster out of you.
    Always open light. Itís not what you open with, itís what you finish with. Louie Simmons

  35. Quote Originally Posted by AZMIDLYF
    No sh!t! Damn big man you are still clay. Lol Your coach is going to mold a monster out of you.
    Lmfao I'm hoping! It's def a learning experience! I remember before gettin coached by him, I was tellin him that I'm self taught... He said that's the wrong way haha
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  36. Great shoulder workout! No pain which means heavy next week!!! New Shrug bar kicked ass but harder then standard barbell.

    Ok so I totally read the scale wrong yesterday or somethin... I'm +12 pounds empty. I'm more dense with a little bit of size. Wife pointed out a web of new stretch marks. Definitely feel better!

    I had the biggest pump in my today which was wierd due to hittin shoulders. Puffy and firm. Not to mention acne I had and new hair growth. Hormonal spurt? :-P
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  37. Blood pressure has been great. No spike at all which I usually have even with HB. I'm thinkin the Celery Seed eleviates it immediately
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  38. Squatting today! Got plenty of sleep so feelin good.

    Tomorrow is last day of SD.

    20mg SD
    1 fish oil
    1 multi
    2 scoops ConDense
    1 Monster
    Heavy weights...

    Pwo haha
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  39. No spotter or nothin... I just went balls to the wall. Little bit of a headache but from the bloodshot eyes its from pushing.

    Squats: 5/5/3/3/2
    405
    500
    550
    600
    650... The second rep was just parallel. The first was below.

    Box squats: 3/3/3
    450
    450
    450

    Front squats: 5/5/5
    315
    315
    315

    Machine calf press: 15/15/15
    400
    450
    450

    Leg ext - laying leg curl superset: 10/10/10
    240,160
    250,160
    250,160

    Hip and thigh abductor superset: 10/10/10
    160,120
    170,140
    180,150

    Inside of thighs a small sharp burn but went away after some higher rep. Achilles is working magic! Hands down best investment
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  40. 30mg SD... All gone
    375mg Test E
    2 scoops ConDense
    1 packet Purple Wrath intra
    1 multi
    1 Fish Oil

    Chest today... I might add in biceps when I hit my tris. Gonna take back off this week. Let it fully recover. Get money bitches!!!

    Shoulders feel great but we will see!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. SNS Agmatine and Focus XT review
    By LiveToLift in forum Serious Nutrition Solutions
    Replies: 24
    Last Post: 06-17-2012, 12:58 PM
  2. Healthy and back to the gym Log
    By ASUWrestler in forum Supplement Logs
    Replies: 2
    Last Post: 01-10-2008, 10:28 PM
  3. How long can you keep test E and..
    By NAS in forum Anabolics
    Replies: 1
    Last Post: 02-21-2007, 08:23 PM
  4. Replies: 2
    Last Post: 01-31-2007, 06:12 PM
  5. Log for SNS Creatine E2 matrix and Arg. E2
    By buffhunk29 in forum Supplement Logs
    Replies: 56
    Last Post: 02-21-2006, 07:26 PM
Log in
Log in