The Liquid Trifecta Stack Experience!

Page 10 of 12 First ... 89101112 Last




  1. DTP LEGS

    Leg Press
    50,40,30,20,10,10,20,30,40,50 reps
    110lb, 180lb, 270lb, 360lb, 450lb, 450lb, 360lb, 270lb, 180lb, 110lb

    SUPERSET
    Calf Press
    40,30,20,15,10,10,15,20,30,40 reps
    110lb, 180lb, 270lb, 360lb, 450lb, 450lb, 360lb, 270lb, 180lb, 110lb

    Decline Sit Ups
    4 Sets of
    50 reps, 10lb plate for 30 reps, 10lb plate 30 reps, 25lb plate 33reps


    Few notes:
    Last week when I did DTP for the first time my presses were 90lb, 140lb, 180lb, 270lb, 360lb 360lb, 270, 180, 140, 90. Went beyond it today and got it done.
    Guy was a smart ass while I was doing it and when he asked if he could jump in I yelled no.
    Decline sit ups are meant to do with the small barbell weight but I did with plates so I could keep a much better form and keep my back completely straight.
    Taking dose number 4 of Forma right now.
    Army Veteran. OEF.


  2. Ronnie Coleman got the bars bending.
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post
    You got the bars bending.
    Yep I sure did =D.
    Army Veteran. OEF.

  4. Quote Originally Posted by KingLeonidas9
    Yep I sure did =D.


    Got to rep ya 4 that 1!
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  5. Haha I love the pics you put in your log, if I was in charge with a supplement company i'd let you log something every month just to see the content in your logs! Great job dude!

    And 10lbs in 4 weeks...holy fuark....im taking our MMv3 / TesTren combo right now...only a few days in.
    *LG Sciences Board Rep*
    Changing Lives is what I crave.
    •   
       


  6. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post


    Got to rep ya 4 that 1!
    =D

    Quote Originally Posted by TheHardOne View Post
    Haha I love the pics you put in your log, if I was in charge with a supplement company i'd let you log something every month just to see the content in your logs! Great job dude!

    And 10lbs in 4 weeks...holy fuark....im taking our MMv3 / TesTren combo right now...only a few days in.
    Thanks man. I got a PM a while back saying the admins blocked a few guys for posting half naked pics. That is the only reason why there is no ass picture at the end of every log update lol.

    I wasn't going to weigh myself at all till the end but I wanted to see how much I was at since I'm doing a transformation thing on another forum so I wanted to see how much fat and weight I would lose after cutting down on my food intake and doing cardio every other day.

    Put in a good word for me with the LG bosses if they ever need a logger.

    =P
    Army Veteran. OEF.

  7. Quote Originally Posted by AaronJP1

    1. I don't think I've used a high enough weight....
    Going back to DTP.
    You nut! I might bust that out again once a month. Def gotta make sure there's nobody lurking around your machine or anyone who needs those plates piled up by the machine, only PITA about DTP.
    BOARD TYRANT | TEAM GET DIESEL | GETDIESEL.COM
    FeFiFo.com support
    DIESEL TEST = Underground Kings of Test elevation!


  8. Quote Originally Posted by Piston Honda

    You nut! I might bust that out again once a month. Def gotta make sure there's nobody lurking around your machine or anyone who needs those plates piled up by the machine, only PITA about DTP.
    True, I'm go when it's quiet in there. DTP seems to work, it's simple yet brutal.
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  9. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post
    True, I'm go when it's quiet in there. DTP seems to work, it's simple yet brutal.
    Holy Godness of ASS! Leave that avi Aasron!
    Army Veteran. OEF.

  10. Quote Originally Posted by KingLeonidas9 View Post
    =D


    Thanks man. I got a PM a while back saying the admins blocked a few guys for posting half naked pics. That is the only reason why there is no ass picture at the end of every log update lol.

    I wasn't going to weigh myself at all till the end but I wanted to see how much I was at since I'm doing a transformation thing on another forum so I wanted to see how much fat and weight I would lose after cutting down on my food intake and doing cardio every other day.

    Put in a good word for me with the LG bosses if they ever need a logger.

    =P
    ROFL hahahah that gif image thing made me laugh.

    And don't worry bro, you got a good reputation, keep your eyes open for future promos!
    *LG Sciences Board Rep*
    Changing Lives is what I crave.

  11. Cardio time today! Already got the sauna suit on!

    Army Veteran. OEF.

  12. Since yesterday I been craving food... like more than just eggs, chicken, tuna and veggies.... I'm only 6 days into my cut and I'm already going nuts. I'm controlling myself though. But I'm going to suck up the lil b!tch in me and keep on cutting hard. MAYBE in a week I'll have a plate like this

    or this

    JUST MAYBE!
    But till than.. Gotta hit chest and back NOW!
    Army Veteran. OEF.



  13. Today was suppose to be CHEST and BACK. But been having a crappy week and day.... tried a pre workout sample today that made me yawn while doing my 3rd exercise and didn't stop so instead of having a crappy back workout I just did Chest.

    Dumbbell Press
    36lb, 45lb, 55lb, 60lb, 65lb
    15,*12, 12, 10, 8 reps

    Incline Dumbbell Press
    40lb, 50lb, 60lb
    15,*12, 7 reps

    Wide Iso Press Machine
    45lb, 70lb, 90lb each side
    15, 12, 8 reps

    Cable Cross Over
    10lb, 20lb, 30lb
    15, 12, 10 reps.

    Went to shop rite and got this lean turkey ground beef to try out

    Paid $7.50 for that **** and I will never ever buy that **** again. I'm a cheap guy I won't deny that but one thing I never do is starve because I'm not cheap when it comes to food. I'll go to a place and have a $40 steak if I see it and crave it, I won't deny myself food but $7.50 for that was too much. I just made it, eat half of that thing with veggies and still hungry.

    I'm going f'n nuts here. I'm stressed... Got so much crap in my head. I'm tired all the time. I guess its cuz I cut the carbs in my daily intake. I miss not eat pasta, rice, beef and steak.

    Can't wait for December 4th so I can get down to Brasil already and toast under the 90 degrees sun that they got there right now. And get laaaaaaaaaid!
    Army Veteran. OEF.

  14. Shouldn't have to go to Brazil to get laid.

    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  15. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post
    Shouldn't have to go to Brazil to get laid.

    Here is my problem though. Here where I live in Jersey is FULL of hispanics, doesn't help that I look like one and I hate when people come speaking spanish to me. I don't give a **** if if I look like one, don't come up to me speaking Spanish. Ok rant over. My problem, with all the hispanics here women ignore them all. Only the ugly bishes that look like a broomstick sees you but still when you go for it they don't want none.

    The good:
    I go out with my friends and cousins and we have a whole game plan, I'm Brazilian but speak no portuguese because I moved to the US when I was 6. I'm this mma fighter from Jersey that trains with Frankie Edgar and Renzo Gracie. I'm in Brasil to train with some of the big names before my first pro fight. Their eyes glow and I don't even have to say single word in Portuguese to get laid. They hear english, USA, mma(ufc) and they think rich. So i'm in. lol

    did the one in pink


    did blonde milf and chick in white


    lost count with her


    the one in all white


    my first time with more than one chick lol


    met this chick before i met the 3 but of course I left with the other girls. next afternoon she showed up at the hotel i was staying in


    I know they are not all pretty faces but they all had assssss for dayssssssss and they all freaky bishes. I got laid in Brasil in 3 month more than I did a year here in Jersey lol
    Army Veteran. OEF.

  16. Bad ass bro!!!
    I like that thick chick in all white.
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  17. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post
    Bad ass bro!!!
    I like that thick chick in all white.
    She is RICH! Like RICH! She bought a house in Orlando and she never came to the US before. She paid for her sister to come, see the house, take pictures and make a video to show her so she could buy it. CASH.

    The one that I'm wearing blue, she is a lawyer. Studying to be a judge. RICH and in love. Never paid **** whenever we went out lol.
    Army Veteran. OEF.

  18. Quote Originally Posted by KingLeonidas9

    She is RICH! Like RICH! She bought a house in Orlando and she never came to the US before. She paid for her sister to come, see the house, take pictures and make a video to show her so she could buy it. CASH.

    The one that I'm wearing blue, she is a lawyer. Studying to be a judge. RICH and in love. Never paid **** whenever we went out lol.
    Orlando?
    That's too hours away, I wanna hit it.

    Srs
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  19. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post
    Orlando?
    That's too hours away, I wanna hit it.

    Srs

    mine lol.
    Army Veteran. OEF.

  20. Quote Originally Posted by KingLeonidas9

    mine lol.
    Word, don't bring her around me haha...
    I'd phuck her DTP style! 10x10.
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  21. Quote Originally Posted by AaronJP1

    Word, don't bring her around me haha...
    I'd phuck her DTP style! 10x10.
    Lol that what im talking bout

  22. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post
    Word, don't bring her around me haha...
    I'd phuck her DTP style! 10x10.
    I hardly EVER let my booty calls meet my friends.

    Plus this year I think I'm going to get down there looking a lil more defined. And I'm going to Rio as well where I haven't been to yet so should get some new asses. =D
    Army Veteran. OEF.




  23. BACK!

    Wide pull downs
    90lb, 110lb, lb
    10, 10, 8 reps

    reverse pull downs
    90lb, 100lb, 110lb
    10, 8, reps

    dumbbell rows
    50lb, 60lb, 70lb, 75lb
    10, 10, 10, reps

    seated cable rows
    60lb, 90lb, 120lb, 130lb
    15, 12, 9, 7 reps

    Again with a bad day. Now I'm getting pissed because its messing with my workout. I'm going to rest tomorrow. Its been over a 10 days since I took a day off from the gym. So tomorrow will be that day. Can't guarantee that I wont go workout at least ABS but I know I'll be angry if I don't workout. Maybe all this bad days are my body saying to take a mof'ing break already.. We'll see what happens.
    Army Veteran. OEF.

  24. I change my avi you change yours?

    Anyways... This log has been long & I'm following a million logs ATM.
    With that being said what's the deal with the stack? What do you feel you got out of it?
    Any weight gain?
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  25. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post
    I change my avi you change yours?

    Anyways... This log has been long & I'm following a million logs ATM.
    With that being said what's the deal with the stack? What do you feel you got out of it?
    Any weight gain?
    So let me get this straight... All of a sudden you are TOO GOOD to keep following my log? Just because I'm lacking in life and pissed off all the time you cant stay here still!!?!??? Is that it?


    About 8 to 10 pounds.
    I'll know exactly how much I got on the 25th when the 7 weeks will be up.

    Lunch today btw.
    Army Veteran. OEF.
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Replies: 333
    Last Post: 10-23-2012, 01:32 AM
  2. LG Needs Loggers for our NEW LIQUID TRIFECTA STACK
    By DiabeticLiftr in forum Company Promotions
    Replies: 135
    Last Post: 09-08-2012, 07:07 PM
  3. LG Liquid Trifecta Stack
    By lukehayd in forum Anabolics
    Replies: 0
    Last Post: 08-10-2012, 02:40 PM
  4. I was thinking about running the Trifecta stack with???
    By ceomuscle58 in forum LG Sciences
    Replies: 1
    Last Post: 06-24-2009, 12:01 AM
  5. trifecta stack suppin mmv2 for the liquid
    By lindo in forum Supplement Logs
    Replies: 1
    Last Post: 08-11-2008, 05:14 PM
Log in
Log in