Purus gettin me shredded by smacking my fatt

Page 6 of 8 First ... 45678 Last

  1. Quote Originally Posted by bmftisftw

    No homo?
    Can you post a video of those jump ropes?
    "Dynamic Trio's Superior Third"


  2. I will next week when I do them again

  3. lol vids vids vids!!!
    Prosupps Forum Rep!!
    OG Avenger-HULK SMASHING TIME!
    PACKERS10 – 10% off and free shipping
    •   
       


  4. Think I'm getting sick /: going to start supplementing vitamin c and echinaecia that I already had on hand

  5. Quote Originally Posted by bmftisftw
    Think I'm getting sick /: going to start supplementing vitamin c and echinaecia that I already had on hand
    3 people or so @ my job was sick, & I was on a multi; I caught a glimpse of it but nothing major @ all.
    That an I had an orange juice for b/f.
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  6. Quote Originally Posted by AaronJP1

    3 people or so @ my job was sick, & I was on a multi; I caught a glimpse of it but nothing major @ all.
    That an I had an orange juice for b/f.
    Haha I hate flu season

  7. Quote Originally Posted by bmftisftw

    Haha I hate flu season
    Feel awful tonight, got this gut wrenching feeling and it also feels like I always gotta poop even though I don't. And I just feel drained. Not a carb depleted drained but just a weak feeling over all. Meh ..

  8. Ran for about 20 mins tonight it was pretty nice It felt great next time ill do a slower pace for longer. Pushed myself pretty hard for 9 mins probably got a little over a mile. Then slowed down on the way back.

  9. How many pounds ya dropped total?
    Lost how much % in bodyfat?
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  10. Quote Originally Posted by AaronJP1
    How many pounds ya dropped total?
    Lost how much % in bodyfat?
    11 total so far, not sure on fat% but im the leanest I've ever been!! I feel great. So light and strong. It feels good to be free of a "beer belly". I look more defined too!

  11. This picture was taken pretty fast cause my battery was dying but this shows some of my shoulder separation.. I look A LOT more defined!! I'll get a better pic later

    Name:  ForumRunner_20121011_001409.png
Views: 34
Size:  304.0 KB

  12. Hell ya bro! Got the crossrifles eh?
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  13. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Hell ya bro! Got the crossrifles eh?
    hell yeah bro!

  14. 'murica

  15. U can def see the progress, man once you hit your target weight goals and stuff you gonna be a freak of nature.
    Prosupps Forum Rep!!
    OG Avenger-HULK SMASHING TIME!
    PACKERS10 – 10% off and free shipping

  16. Quote Originally Posted by packers6211 View Post
    U can def see the progress, man once you hit your target weight goals and stuff you gonna be a freak of nature.
    I just want a six pack.. i got some slinshot coming my way so i should be drying up pretty hard

  17. Quote Originally Posted by bmftisftw

    I just want a six pack.. i got some slinshot coming my way so i should be drying up pretty hard
    FTW!
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  18. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post
    FTW!
    thank you purus!!!


    oh and question, do you know if i would be able to use alphamine or would that interfere with the slinshot log?

  19. Quote Originally Posted by bmftisftw

    thank you purus!!!

    oh and question, do you know if i would be able to use alphamine or would that interfere with the slinshot log?
    Naw it shouldn't...
    Two different products.
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  20. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post
    Naw it shouldn't...
    Two different products.
    Right, i just figured since slinshot can also be used for fat loss, and alphamine is for fat burning.. idk haha i just cant wait

  21. Quote Originally Posted by bmftisftw

    Right, i just figured since slinshot can also be used for fat loss, and alphamine is for fat burning.. idk haha i just cant wait
    SLINshot is in my top 3 of Purus products. Probably my top 2 haha...
    Love it before any high cal/carb meal.
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  22. Quote Originally Posted by AaronJP1

    SLINshot is in my top 3 of Purus products. Probably my top 2 haha...
    Love it before any high cal/carb meal.
    Bro I just love you guys (:

  23. Quote Originally Posted by bmftisftw View Post
    Bro I just love you guys (:
    Dolan PLS
    TWITTER.COM/DJBEANPOLE
    YOUTUBE.COM/DJBEANPOLEREVIEWS
    DJBEANPOLE.COM

  24. Quote Originally Posted by DJBeanPole

    Dolan PLS
    Haha I'm so drunk like for real

  25. Quote Originally Posted by bmftisftw

    Haha I'm so drunk like for real
    Not sure if srs... Typing is too good
    TWITTER.COM/DJBEANPOLE
    YOUTUBE.COM/DJBEANPOLEREVIEWS
    DJBEANPOLE.COM

  26. Quote Originally Posted by DJBeanPole

    Not sure if srs... Typing is too good
    Haha I have a video of Me dancing .........lol

  27. What the hell are we waiting for!!! Post the vid already!!!
    Prosupps Forum Rep!!
    OG Avenger-HULK SMASHING TIME!
    PACKERS10 – 10% off and free shipping

  28. Quote Originally Posted by packers6211 View Post
    What the hell are we waiting for!!! Post the vid already!!!
    hahaaha i have to upload it from my phone to youtube and its been gay lately will get that up here in a minute

  29. Quote Originally Posted by bmftisftw

    I've been acting gay lately...
    Dude, we know.... We know...
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  30. Quote Originally Posted by AaronJP1

    Dude, we know.... We know...
    Lol Aaron's catchin on to quote editing! That's two funny ones in a row haha
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  31. Quote Originally Posted by Danb2285

    Lol Aaron's catchin on to quote editing! That's two funny ones in a row haha
    I've been picking up a lot of good & bad habits.
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  32. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post
    Dude, we know.... almost as gay as me..
    Bro..

  33. Alright guys, here is the video of me super wasted... glad it was after everyone had left the party, we had the basketball team over and a few of the volleyball girls over plus a few of my co-workers.. about 30 people showed up
    we had card games, 2 bp tables going, and beer bong races
    it was bawss


  34. Quote Originally Posted by bmftisftw
    Alright guys, here is the video of me super wasted... glad it was after everyone had left the party, we had the basketball team over and a few of the volleyball girls over plus a few of my co-workers.. about 30 people showed up
    we had card games, 2 bp tables going, and beer bong races
    it was bawss

    YouTube Link: https://www.youtube.com/watch?v=dvb8zbC7jl4&feature=pl cp
    A little part of me just died....
    "Dynamic Trio's Superior Third"

  35. The way i set up is pretty weird, but i like it, i pull my back across the bench while pulling my lats together to get the foundation..also bringing my feet up close to the bench. then when im about to start i put my butt down on the bench



    Chest day

    Bench
    135x5 195x5 205x5 215x5 225x6

    Pushups / 70 lb cable facepulls

    40/10 20/10 20/10 20/10 20/10 20/10

    DB rows
    90x7 95x6 100x6

  36. Quote Originally Posted by R3ACTION View Post
    I have the wierdest boner right now
    gay

  37. Quote Originally Posted by bmftisftw

    gay
    Tosh.O here we come
    "Dynamic Trio's Superior Third"

  38. Quote Originally Posted by R3ACTION

    Tosh.O here we come
    do it

  39. Becoming naturally more vascular.. awesome!!! Didn't even workout today

    Name:  ForumRunner_20121013_152116.png
Views: 36
Size:  285.0 KB

  40. Better pics
    Right
    Name:  ForumRunner_20121013_152802.png
Views: 37
Size:  272.5 KB


    Left
    Name:  ForumRunner_20121013_152823.png
Views: 50
Size:  297.4 KB
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. Make me a stack from my stash..........
    By D8685 in forum Anabolics
    Replies: 28
    Last Post: 06-27-2007, 06:51 PM
  2. Replies: 14
    Last Post: 05-08-2007, 03:33 PM
  3. help me out with extending my cycle?
    By superman15 in forum Anabolics
    Replies: 12
    Last Post: 11-16-2004, 09:55 PM
  4. Will this make me "Shredded"?
    By bigpetefox in forum Supplements
    Replies: 22
    Last Post: 08-10-2004, 07:03 AM
Log in
Log in