Airborne turns green with Purus Labs entire line!!!

Page 7 of 46 First ... 56789 ... Last

  1. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Lmfao glad to have you brother Haha
    Yeaaaaa buddy haha... I was hoping you knew I was joking but just in case I put in EXTRA smilies!

    But I guess its OK I can't bench 225 for more than a few reps...








    Name:  203558_198793320176932_6451596_n.jpg
Views: 46
Size:  11.4 KB











    Name:  okay-its-not-okay.jpg
Views: 54
Size:  19.8 KB

    I will beat it one day!

    TWITTER.COM/DJBEANPOLE
    YOUTUBE.COM/DJBEANPOLEREVIEWS
    DJBEANPOLE.COM


  2. Benching 405 is weak for you?? Lol

    Wish I could say the same bro!
    PEScience Representative
    http://pescience.com/insider http://facebook.com/pescience
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by DJBeanPole

    Yeaaaaa buddy haha... I was hoping you knew I was joking but just in case I put in EXTRA smilies!

    But I guess its OK I can't bench 225 for more than a few reps...

    <img src="http://anabolicminds.com/forum/attachment.php?attachmentid=59 144"/>

    <img src="http://anabolicminds.com/forum/attachment.php?attachmentid=59 145"/>

    I will beat it one day!

    U will get there bro. Try my layout for flat press for a couple weeks ;-)
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  4. Quote Originally Posted by LiveToLift
    Benching 405 is weak for you?? Lol

    Wish I could say the same bro!
    Considering I did 450 last week hahah
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  5. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Considering I did 450 last week hahah
    You don't happen to weigh 170lbs and recently attended Cambridge, eh?
    TWITTER.COM/DJBEANPOLE
    YOUTUBE.COM/DJBEANPOLEREVIEWS
    DJBEANPOLE.COM
    •   
       


  6. Quote Originally Posted by DJBeanPole

    You don't happen to weigh 170lbs and recently attended Cambridge, eh?
    Lol Naw
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  7. Repping 350 like its nothing is pretty damn impressive...you're a savage.

    I don't see how my body could ever manage 400 (or 450) no matter how big I got. Keep tearing it up brother. You'll be putting it up for reps by the end of this.
    PEScience Representative
    http://pescience.com/insider
    http://selectprotein.com

  8. Quote Originally Posted by breezy11
    Repping 350 like its nothing is pretty damn impressive...you're a savage.

    I don't see how my body could ever manage 400 (or 450) no matter how big I got. Keep tearing it up brother. You'll be putting it up for reps by the end of this.
    Haha guaranteed! Staying positive and listening to your body is where its at. Genetics play huge role... My dads a big fuggin dude... Scares me
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  9. Quote Originally Posted by breezy11
    Repping 350 like its nothing is pretty damn impressive...you're a savage.

    I don't see how my body could ever manage 400 (or 450) no matter how big I got. Keep tearing it up brother. You'll be putting it up for reps by the end of this.
    Your a beast period bro. You have a Damn near perfect physique (i say Damn near cuz EVERYONE needs improvement... Kill it bro
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  10. Quote Originally Posted by Airborne42

    Your a beast period bro. You have a Damn near perfect physique (i say Damn near cuz EVERYONE needs improvement... Kill it bro
    Thanks man, I appreciate it. I've actually never put much care into how training effects my looks. I started training to get ahead in athletics and still find progress in performance more of a motivating factor than aesthetics.

    I can relate to the father situation. My dad looks pretty intimidating as well, and my friends were always afraid of him when we were younger.
    PEScience Representative
    http://pescience.com/insider
    http://selectprotein.com

  11. Quote Originally Posted by breezy11

    Thanks man, I appreciate it. I've actually never put much care into how training effects my looks. I started training to get ahead in athletics and still find progress in performance more of a motivating factor than aesthetics.

    I can relate to the father situation. My dad looks pretty intimidating as well, and my friends were always afraid of him when we were younger.
    Hell ya bro I'm the same way... As a fighter I got to maintain strength, stamina and speed. **** looks... Women love skill. I'm not toned really I'm buff but not cut. I can still outrun someone skinny and I can lay some hands on you before u even think bout throwing that first. Haha
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  12. Quote Originally Posted by Airborne42

    Hell ya bro I'm the same way... As a fighter I got to maintain strength, stamina and speed. **** looks... Women love skill. I'm not toned really I'm buff but not cut. I can still outrun someone skinny and I can lay some hands on you before u even think bout throwing that first. Haha
    Hopefully you can get a link to you're next fight. I'd love to see you stomp someone. I thought about getting into fighting years ago, but decided against it since I've already had too many concussions.
    PEScience Representative
    http://pescience.com/insider
    http://selectprotein.com

  13. Just grabbed the last 2 slinshots on NP =)

    How many should I take post wo?
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  14. Quote Originally Posted by Airborne42

    Hell ya bro I'm the same way... As a fighter I got to maintain strength, stamina and speed. **** looks... Women love skill. I'm not toned really I'm buff but not cut. I can still outrun someone skinny and I can lay some hands on you before u even think bout throwing that first. Haha




    Yo your right, imagine a big block party, and you got a big dude who needs to straighten someones azz out; looks ain't going to mean shyt in a situation like that....




    Quote Originally Posted by breezy11

    Hopefully you can get a link to you're next fight. I'd love to see you stomp someone. I thought about getting into fighting years ago, but decided against it since I've already had too many concussions.
    If I land this jay oh bee, I'm take some boxing or MMA lessons cause I'll be dealing with dudes like Airborne, 6+ feet tall & +220 =a big problem hahaha.


    Quote Originally Posted by technique88
    Just grabbed the last 2 slinshots on NP =)

    How many should I take post wo?
    I'm going to let Airborne tell ya how to dose it....
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  15. Quote Originally Posted by LiveToLift View Post
    Benching 405 is weak for you?? Lol

    Wish I could say the same bro!
    Who else here would like to see Airborne flat press some little people?

    faux realz bro, the midget press would be killer

  16. Quote Originally Posted by Slappy244

    Who else here would like to see Airborne flat press some little people?

    faux realz bro, the midget press would be killer
    Airborne, if you take a picture of yourself benching a man or woman of 350 pounds or better, what about another order of the Purus Line for a job well done?

    #InB4Pix.

    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  17. Quote Originally Posted by breezy11

    Hopefully you can get a link to you're next fight. I'd love to see you stomp someone. I thought about getting into fighting years ago, but decided against it since I've already had too many concussions.
    Lol for sure, prolly not a good idea Haha
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  18. Quote Originally Posted by technique88
    Just grabbed the last 2 slinshots on NP =)

    How many should I take post wo?
    It doesn't have to be directly post. I mean I do cuz your muscles are hungry as fack post and that added Slin for a spike oh man lol take 15-30 minutes before a really high carb meal! 20 is my sweet spot. I get all kinds of swole. Definitely a great addition for bulk, recomp or cut. Use those carbs don't store for fat ;-)
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  19. Quote Originally Posted by AaronJP1





    Yo your right, imagine a big block party, and you got a big dude who needs to straighten someones azz out; looks ain't going to mean shyt in a situation like that....




    If I land this jay oh bee, I'm take some boxing or MMA lessons cause I'll be dealing with dudes like Airborne, 6+ feet tall & +220 =a big problem hahaha.

    I'm going to let Airborne tell ya how to dose it....
    Haha your the man Animal! Yea looks don't do ****... I found that out the easy way Haha I don't fight outside of cage anymore... I'm grown up now... I mean unless I have to but yea some guys think they are bad cuz they went to prison or buff or blah w e. Anyone can be dropped...
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  20. Quote Originally Posted by Slappy244

    Who else here would like to see Airborne flat press some little people?

    faux realz bro, the midget press would be killer
    Haha if there were midgets here
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  21. Quote Originally Posted by AaronJP1

    Airborne, if you take a picture of yourself benching a man or woman of 350 pounds or better, what about another order of the Purus Line for a job well done?

    #InB4Pix.

    Lmfao dude I'd take that bet... Don't associate with balugas or however u spell it X-D Maybe I can pick a plumper up at bar X-D UGH Ima throw up
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  22. Quote Originally Posted by Airborne42

    Haha your the man Animal! Yea looks don't do ****... I found that out the easy way Haha I don't fight outside of cage anymore... I'm grown up now... I mean unless I have to but yea some guys think they are bad cuz they went to prison or buff or blah w e. Anyone can be dropped...
    True. That's why I'm always packing a pistol, so
    If I get out my car and he's bigger than me or has a special skill & my life could be @ stake then you have to resort to that gun.
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  23. Ya know what phuck it;

    #InB4 I start to juice and learn to fight and I look similar to Brock Lesnar.

    Haha
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  24. Quote Originally Posted by AaronJP1

    True. That's why I'm always packing a pistol, so
    If I get out my car and he's bigger than me or has a special skill & my life could be @ stake then you have to resort to that gun.
    Lmfao pack that heater for when its cold outside. I do still Haha
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  25. Quote Originally Posted by AaronJP1

    True. That's why I'm always packing a pistol, so
    If I get out my car and he's bigger than me or has a special skill & my life could be @ stake then you have to resort to that gun.
    Guns easier imo... just as fun too...
    I'm just a dude chasing a dream

  26. Alright my A.M. Fam! Who wants to Smack their Fat??? Purus is generous enough to do another promo on FatSmack XR!!! Get in here! I see some great candidates! Did I forget to mention this product kicks ass? Get in there and try it for yourself!!!

    If You Want Your Fat Smacked by Purus Get In Here!!!!

    Animal is the MAN
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  27. Quote Originally Posted by Airborne42
    Alright my A.M. Fam! Who wants to Smack their Fat??? Purus is generous enough to do another promo on FatSmack XR!!! Get in here! I see some great candidates! Did I forget to mention this product kicks ass? Get in there and try it for yourself!!!

    If You Want Your Fat Smacked by Purus Get In Here!!!!

    Animal is the MAN
    Thanks for the promo link man!
    I know your logs brings lot of attention, listen to Airborne folks, he's your captain out there now.
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  28. I need to log fatsmack. Currently logging forged dmz . And of course airborne is not following my log.

  29. Quote Originally Posted by scw538
    I need to log fatsmack. Currently logging forged dmz . And of course airborne is not following my log.
    Bro I've BEEN in yours! So busy with work, Purus and lifting... Not to mention a baby Haha I'm watching bro!!!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  30. Quote Originally Posted by AaronJP1

    Thanks for the promo link man!
    I know your logs brings lot of attention, listen to Airborne folks, he's your captain out there now.
    You got it bro! Haha
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Replies: 491
    Last Post: 10-02-2012, 07:35 PM
  2. Purus Labs: the entire line (sponsored)
    By breezy11 in forum Supplement Logs
    Replies: 517
    Last Post: 07-14-2012, 10:34 PM
  3. Entire Line on sale NOW
    By CTDeuce in forum Millennium Sport Technologies
    Replies: 4
    Last Post: 01-04-2011, 08:34 AM
  4. Entire Line of LG Sciences now at THE PLANET!
    By stryder in forum Nutraplanet
    Replies: 39
    Last Post: 02-15-2010, 03:43 PM
  5. ** Entire PAL line on Sale @ NUtra!..haha**
    By john123131 in forum Supplements
    Replies: 40
    Last Post: 08-09-2007, 12:35 PM
Log in
Log in