AndroLean + AndroMass ??

Page 3 of 5 First 12345 Last

  1. Quote Originally Posted by Luisciphr1 View Post
    So the world is now exploding? Just saw it was pushed back to June 28th.
    Oh damn...
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep


  2. Quote Originally Posted by Celorza View Post
    Oh damn...
    Christ....this is why I need to stop talking until I see tracking numbers.

    Sorry guys, just reporting it as it comes to me.
    Just inject.
    Facebook:
    www.facebook.com/heretostudy
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by HereToStudy View Post
    Christ....this is why I need to stop talking until I see tracking numbers.

    Sorry guys, just reporting it as it comes to me.
    I gotta seriously tell you bro...the only PH I wanna ever try (because of the low risks and safe PCT) is PP PHs hehe xD they seem to be the best bang for your buck if you think about health and side effects !
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep

  4. 8 caps of AHV3 PD + 8 caps of AMV3 PD + AndroEnhance = Thor

  5. Quote Originally Posted by HereToStudy View Post
    Christ....this is why I need to stop talking until I see tracking numbers.

    Sorry guys, just reporting it as it comes to me.
    lol Well, while I'm pretty disappointed that this has happened yet again, it's certainly not your fault. Or is it? You're not secretly hoarding all the Androlean for yourself are you? At least it can't be delayed much more, as the raw materials came in. Hopefully it's just a slight setback in production and not a problem with the raw materials themselves not being what they're supposed to be.
    •   
       


  6. Quote Originally Posted by HereToStudy View Post
    Christ....this is why I need to stop talking until I see tracking numbers.

    Sorry guys, just reporting it as it comes to me.
    L O L ! ! !

    I remember that chat or email ..... I have heard funny instances like that used for AndroLean a few times --- "unless Patrick Arnold dies for some unknown reason this week, the 11-oxo will be converted to 11KT"

    Then the last one about world exploding.......You see why Pp has been laying low-ish lately? The more we talk the more trouble we get into --- not intentional, it's just very unfortunate timing of events happening.....it really is a crappy situation.

    However -- the good news is --- AL has already been prototyped and is tested now, Same with AndroEnhance --- its just the final products we are getting concluded.

    -Matt

  7. Quote Originally Posted by HereToStudy
    Christ....this is why I need to stop talking until I see tracking numbers.

    Sorry guys, just reporting it as it comes to me.
    You guys owe me a free bottle!!!
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  8. Quote Originally Posted by halfhuman View Post
    You guys owe me a free bottle!!!

    Just inject.
    Facebook:
    www.facebook.com/heretostudy

  9. Was just about to make a thread about Androlean.


    I wanted to get this v3 back in Feb.
    They pushed it back to May; Now it's end of June?!

    Hopefully it's damn good. What's the price HTS? I'll finally be done with all these "bulk" cycles I keep doing an be able to lean out.

    BTW, what's supposed to be new and improved over the last version of AndroLean vs this new version?

    I responded well to AndroMass v2. Got bloated for sure though, I had 4 bottles lined up. Had to sell the last too cause of bad bloat. Gains were great though. I'm a believer in PP. Eventually I will try Bulk & V3 Mass (as long as they aren't wet/bloated compounds).

    I'm eyeballing that lean now & possibly hard....
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  10. & when is PP making a GDA?
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  11. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post
    Was just about to make a thread about Androlean.


    I wanted to get this v3 back in Feb.
    They pushed it back to May; Now it's end of June?!

    Hopefully it's damn good. What's the price HTS? I'll finally be done with all these "bulk" cycles I keep doing an be able to lean out.

    BTW, what's supposed to be new and improved over the last version of AndroLean vs this new version?

    I responded well to AndroMass v2. Got bloated for sure though, I had 4 bottles lined up. Had to sell the last too cause of bad bloat. Gains were great though. I'm a believer in PP. Eventually I will try Bulk & V3 Mass (as long as they aren't wet/bloated compounds).

    I'm eyeballing that lean now & possibly hard....
    The formula is completely different than the prior Lean, and honestly should be a hell of a lot better, imo. Check the product page here for description.

    Price is retailed at 129.99. Hit up a rep for a coupon.
    Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post
    & when is PP making a GDA?
    None in the works at this time afaik
    Just inject.
    Facebook:
    www.facebook.com/heretostudy

  12. I may chaulk up the lean and go either bulk or mass v3.

    I used v2 and I was tired and had insane bloat! Is the same thing to be expcected with mass v3 or Bulk?
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  13. I've been dyiiiiiiing to do a hard/lean stack. Been trying to keep up to date with the status of lean.

    Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh
    Romans 8:38-39

    Save sorrow for the souls in doubt

  14. Quote Originally Posted by Natestreo View Post
    I've been dyiiiiiiing to do a hard/lean stack. Been trying to keep up to date with the status of lean.

    Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh
    BRO , you know how I almost always am the typical "Holier than thou" Kinda guy about PH's when at such a young age...I seriously wanna be able to order 2 packs of AL , 1 of Andro Drive and just go on the heaviest bulk ever for at least 6 months , and then use those to cut with 6 caps a day AL + 3 caps a day AD and then just use TRS for PCT...seriously...this is where I break my holiness without regret >> but it just doesn't come out!!
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep

  15. Quote Originally Posted by Celorza

    BRO , you know how I almost always am the typical "Holier than thou" Kinda guy about PH's when at such a young age...I seriously wanna be able to order 2 packs of AL , 1 of Andro Drive and just go on the heaviest bulk ever for at least 6 months , and then use those to cut with 6 caps a day AL + 3 caps a day AD and then just use TRS for PCT...seriously...this is where I break my holiness without regret >> but it just doesn't come out!!
    I can remember contemplating the Andro series of H-Drol for my first PH cycle a couple years ago. Ever since then I've wondered how the PP products are
    Romans 8:38-39

    Save sorrow for the souls in doubt

  16. I said I was going to do a cut, but I'm like forget it.... I wanna pack on some more size haha
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  17. Quote Originally Posted by AaronJP1
    I may chaulk up the lean and go either bulk or mass v3.

    I used v2 and I was tired and had insane bloat! Is the same thing to be expcected with mass v3 or Bulk?
    I noticed less bloat and no lethargy on v3, v2 was opposite. Aaron you change your mind to often it makes it hard for your body to gain or lose! Pick something and stick with it bro, results don't happen over night. Just my 2 cents brother from another.
    PEScience Representative
    http://pescience.com/insider http://facebook.com/pescience

  18. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post
    I said I was going to do a cut, but I'm like forget it.... I wanna pack on some more size haha
    Size is addictive...and cutting is easy bro haha...All I want is more size now xD and keep lifting heavier , my goals are to finally be able to bench around 245 , and DL over 315lbs...get some nice 70's-80's for incline DB...some good old heavy weighted pull ups going...its just...what makes us feel alive I guess , seeing heavier iron going up and down with only OUR RAW strength pushing it haha...f*ck cutting , as long as I don't start going up in pants size again I'm fine!
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep

  19. Quote Originally Posted by LiveToLift

    I noticed less bloat and no lethargy on v3, v2 was opposite. Aaron you change your mind to often it makes it hard for your body to gain or lose! Pick something and stick with it bro, results don't happen over night. Just my 2 cents brother from another.
    True man. I do change. I have been saying I was going to lean out for a bit, then before I started M1D pops up. Then I said after that I try and cut down, but I don't know man.... I don't want to.
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  20. Quote Originally Posted by Celorza

    Size is addictive...and cutting is easy bro haha...All I want is more size now xD and keep lifting heavier , my goals are to finally be able to bench around 245 , and DL over 315lbs...get some nice 70's-80's for incline DB...some good old heavy weighted pull ups going...its just...what makes us feel alive I guess , seeing heavier iron going up and down with only OUR RAW strength pushing it haha...f*ck cutting , as long as I don't start going up in pants size again I'm fine!
    Yeah man. V2 was a fun cycle for sure. Saw best gains from almost anything I have used. Strength was way higher. I was eating 4000+ calories too. I just never really tried a full cut before. I may, I may not. Doubt it though. Think my problem is once I see the scale increase a bit it kind of worries me & it took a while for me to get that bloat down man!
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  21. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post
    Yeah man. V2 was a fun cycle for sure. Saw best gains from almost anything I have used. Strength was way higher. I was eating 4000+ calories too. I just never really tried a full cut before. I may, I may not. Doubt it though. Think my problem is once I see the scale increase a bit it kind of worries me & it took a while for me to get that bloat down man!
    Oh man my problem is backwards :S If I don't eat more every week my poundage staggers or even drops :S!! I sweat a lot without even using thermogenics , specially in my afternoon naps I wake up drenched in sweat X_X! And it just seems my body wants more and more carbs now...though when I'm cutting I just go robot mode , and caveman mode , its easy for me to drop anywhere from 2-2.5% BF in 6-8 weeks , just depends how fast I want to lean out and I just stick to working out twice a day , 2 cardios a day plus 3 times a week lifting with whole body workouts...thats my cutting sweetspot.
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep

  22. Quote Originally Posted by Celorza

    Oh man my problem is backwards :S If I don't eat more every week my poundage staggers or even drops :S!! I sweat a lot without even using thermogenics , specially in my afternoon naps I wake up drenched in sweat X_X! And it just seems my body wants more and more carbs now...though when I'm cutting I just go robot mode , and caveman mode , its easy for me to drop anywhere from 2-2.5% BF in 6-8 weeks , just depends how fast I want to lean out and I just stick to working out twice a day , 2 cardios a day plus 3 times a week lifting with whole body workouts...thats my cutting sweetspot.
    Yeah understood. Never really tried to drop body fat so to speak. Everytime I say I do or will, I wind up trying to gain mass/strength. It's pretty easy for me to gain though, that's the plus on my end. I just need to make sure I actually do cardio to keep fat gain off.
    A lot people have to remember it's tough to get 195lbs and still look somewhat slim for me that is. A lot of guys have deep cuts & are 175lbs, by all means. I think the reality of it is though, I'd rather and try and get as big as I can then try and lose the b/f. Still want to keep the gains some what lean along the way though.
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  23. Quote Originally Posted by AaronJP1

    True man. I do change. I have been saying I was going to lean out for a bit, then before I started M1D pops up. Then I said after that I try and cut down, but I don't know man.... I don't want to.
    Lol, your like my ole lady!!
    PEScience Representative
    http://pescience.com/insider http://facebook.com/pescience

  24. Quote Originally Posted by LiveToLift

    Lol, your like my ole lady!!
    Is she damn near 195lbs with tattoos?
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  25. Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post
    Yeah understood. Never really tried to drop body fat so to speak. Everytime I say I do or will, I wind up trying to gain mass/strength. It's pretty easy for me to gain though, that's the plus on my end. I just need to make sure I actually do cardio to keep fat gain off.
    A lot people have to remember it's tough to get 195lbs and still look somewhat slim for me that is. A lot of guys have deep cuts & are 175lbs, by all means. I think the reality of it is though, I'd rather and try and get as big as I can then try and lose the b/f. Still want to keep the gains some what lean along the way though.
    Yeah I feel yah on that , losing gains while cutting really depresses many , I just tough through it and remember you can not grow on a caloric deficit and you can mostly just KEEP , unless some given enhancements are added to supplementation that is...hahaha , lucky you you gain pretty easy , I kinda have a hard time gaining in the arms , but legs , back and pecs are fine !
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Recomp cycle with AndroMass + Androlean?
    By dubplate6 in forum Anabolics
    Replies: 17
    Last Post: 07-29-2011, 09:54 AM
  2. Epi bridged with Andromass? Or Androlean
    By halfhuman in forum Anabolics
    Replies: 8
    Last Post: 02-16-2011, 04:37 AM
Log in
Log in