New Pay Rules Starting on June 15th

Page 2 of 4 First 1234 Last

  1. Haha, this was a good one


  2. I was trying to remember my Pay Pal info. I havent logged into that for a LONG time.

  3. Bravo!!!
    •   
       


  4. hahaha

  5. lmao i was thinking as i was reading, i cant wait to read every post after this,
    "their gonna rip this guy!" lmao. good one

  6. hhahahahhaha that was a good one

  7. OH MY GOD......I WAS ABOUT TO SAY WTTTFFFFFFFFF

  8. yep got me too, what's worse i'd completely forgotten it was april fools! better recheck those emails i've been responding to all morning with people winding me up at work

  9. haha, this morning I was thinking "hmm nobody is doing anything stupid for april fools day, I bet if they do I won't fall for it". This however got me haha.

  10. Ha, You got me last year with this, never again! LOL

  11. Can I prepay ?
    Sleep Supplement 3Z BCAA: Red Raspberry and Lemon flavors
    HGH/sleep enhancer: HGHpro
    Test Booster: TestoPRO and STOKED!
    Preworkout: MANIAC Fruit Punch and Pink Lemonade

  12. I was just about to close my account!
  13. Smile


    Quote Originally Posted by EasyEJL View Post
    isn't this the same as last year? or the year before?
    Ha Ha I got it too But, it NEVER gets old

  14. Nice!
    Arnold Classic: 2009 - 2015
    Comments by this person are their own personal opinion and should be taken as that. Unless quoted from a different source.

  15. O NOES

    oh wait.....

  16. Quote Originally Posted by EasyEJL View Post
    isn't this the same as last year? or the year before?
    hahaa yeah I remember it from '08 too..

    dang, makes me feel old.

  17. Thought for sure I was getting canned there for a second...




    good one AnabolicMinds !

    haha
    IBE/PHF Boladrol - The Most Potent PH in the World - Available Now!

  18. Wow that had me going!! Great April fool!
  19. Red face


    actually i thought that it was a good idea, until i heard that the penalty wouldnt be that large.
    나는 2000년 10월 매들린 올브라이트 전 미 국무장관 매들린 사랑, 그 중 한 뜨거운 젠장!

  20. I admit it, you got me. I was mumbling to myself in anger as I read that...lol

  21. might have worked if today wasnt april fools.

  22. wow got me...

  23. LOL

    I thought I posted something I shouldn't.
    then immediately thought of the date.

    A+

  24. HAHAHAHAH wow.

    Im gullible...I would have paid too. Is that sad?

  25. got me on this one too ...







    ...but it's really not a bad idea

  26. Add it to my tab

  27. You got me
  28. amtnz
    amtnz's Avatar

    BASTARDS!!!!
  29. Never enough
    EasyEJL's Avatar

    Quote Originally Posted by Wyatt Earp View Post
    Two years ago...aren't you special....
    it was very deja vu
    Animis Rep
    facebook.com/xAnimis
    animis.org/forum

  30. Where's my anti-cort supplement!! Arrrrg Nice job guys.
    Always open light. Itís not what you open with, itís what you finish with. Louie Simmons

  31. Mother trucker!

  32. damn... got me

  33. jaja thats was a fast one ..one minute im reading a thread on 7-keto and then im reading that...im like wtf...scroll down and say to myself "doh" ....google.com got me too with there standard voicemail thing on google voice....tricksters bunch of tricksters

  34. that was a good one

  35. nice one, you got me Mr. W.E. I was like oh snap what did i do now. I thought i had did something wrong for a minute

  36. That was great indeed...I thought maybe I had done something, or someone did some really bad sh*t. Anyway...it worked!!
  37. Unbreakable
    David Dunn's Avatar

    Quote Originally Posted by EasyEJL View Post
    it was very deja vu
    "This is like deja vu all over again."

    "You lousy corksuckers. You have violated my farging rights. Dis somanumbatching country was founded so that the liberties of common patriotic citizens like me could not be taken away by a bunch of fargin iceholes...like yourselves."

    "You fargin sneaky bastage!"
    The fool says in his heart ďThere is no God."

    I vehemently support your right to take offense to anything I post.

  38. My initial reaction was "WTF did I do..." when I saw the admin wants you to read this message.
    Just inject.
    Facebook:
    www.facebook.com/heretostudy
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. almost the 15th.
    By Nightwanderer in forum General Chat
    Replies: 8
    Last Post: 04-13-2008, 04:25 PM
  2. 77lbs lost since Feb 15th 07
    By 601 blues in forum Weight Loss
    Replies: 27
    Last Post: 01-24-2008, 09:55 AM
Log in
Log in