Beastmode=on....first test cycle

Page 10 of 16 First ... 89101112 ... Last

  1. Quote Originally Posted by technique88

    He uses the fiats as DBs lol
    I've been known for that... Lol jk jk
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net


  2. Upped the FSXR to 1 pill with breakfast and 2 in the after noon. Weigh in on Friday. I think I decided to stay around 2500 Cals on gym
    Days and 2200 on off days. But up my carbs on both by 25-30 which will still keep me well under 100 a day. And refeed at 175 once a week. Probably the day before squats. I've said it about 5 times in this thread but I'm going to say it again...I love test lol..nothing like hitting PR's on a carb/calorie deficit. My next cycle my BF is going to be low enough I can do an all out bulk and not worry about gaining BF. 6.5 months away though

    DB shoulder press
    50-10wu
    75-10
    75-8
    75-8

    Flat bench (feelin strong couldn't help it lol)
    275-5
    285-5
    315-2

    DB lat raise
    20-10
    25-8
    25-8

    Hammer strength MTS shoulder press
    180-10
    200-8
    220-6

    St bar front raise
    30-10
    30-8
    30-8

    Rear delt cable flys
    15-15
    20-8
    20-7

    Arnolds
    55-8
    55-8
    55-8

    Neutral grip bw pull ups- 3 sets to failure

    Step mill for cardio.

    Diet today is 2430 Cals 70f/75c/380p.
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by Danb2285
    Upped the FSXR to 1 pill with breakfast and 2 in the after noon. Weigh in on Friday. I think I decided to stay around 2500 Cals on gym
    Days and 2200 on off days. But up my carbs on both by 25-30 which will still keep me well under 100 a day. And refeed at 175 once a week. Probably the day before squats. I've said it about 5 times in this thread but I'm going to say it again...I love test lol..nothing like hitting PR's on a carb/calorie deficit. My next cycle my BF is going to be low enough I can do an all out bulk and not worry about gaining BF. 6.5 months away though

    DB shoulder press
    50-10wu
    75-10
    75-8
    75-8

    Flat bench (feelin strong couldn't help it lol)
    275-5
    285-5
    315-2

    DB lat raise
    20-10
    25-8
    25-8

    Hammer strength MTS shoulder press
    180-10
    200-8
    220-6

    St bar front raise
    30-10
    30-8
    30-8

    Rear delt cable flys
    15-15
    20-8
    20-7

    Arnolds
    55-8
    55-8
    55-8

    Neutral grip bw pull ups- 3 sets to failure

    Step mill for cardio.

    Diet today is 2430 Cals 70f/75c/380p.
    Nice bro!!! I feel you man test is amazing! I love the power and aggression in the gym
    Email me for free prodigy samples
    [email protected]
    www.pni-online.com

  4. Quote Originally Posted by howwedo107

    Nice bro!!! I feel you man test is amazing! I love the power and aggression in the gym
    Honestly I just love the fact that I'm on a huge calorie deficit and haven't lost any muscle. Actually gaining a little. That's why I've never cut before because everytime I started I would lose so much muscle mass in the first 2-3 weeks I would just stop cutting. Curious to see how the next 5 weeks go.
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  5. Hit back and bi's today. Feeling great in the gym. Still putting up decent numbers. Decided to go with a little more of a volume day to switch it up a little focusing most on rows and pull ups/pull downs.

    Db row

    95-12
    100-10
    110-8

    Alt db curl
    35-15
    35-12
    35-10

    T bar pull downs
    180-10
    200-8
    220-7

    Olympic st bar curl
    95-7
    100-5
    100-6

    Hammer strength ISO row
    3 plates each side-10/8/6

    Db pullover
    70-10
    75-8
    75-6

    Hammer strength preacher curl
    75-10
    85-8
    90-6

    T bar row
    200-10
    200-8
    200-7

    Good mornings 70-3x8

    Did 8 sets of bw Pullups to failure alternating between wide grip and close Nuetral grip.

    Step mill for cardio. Diet today is 2450 Cals 96f/63c/335p.
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  6. Quote Originally Posted by Danb2285
    Hit back and bi's today. Feeling great in the gym. Still putting up decent numbers. Decided to go with a little more of a volume day to switch it up a little focusing most on rows and pull ups/pull downs.

    Db row

    95-12
    100-10
    110-8

    Alt db curl
    35-15
    35-12
    35-10

    T bar pull downs
    180-10
    200-8
    220-7

    Olympic st bar curl
    95-7
    100-5
    100-6

    Hammer strength ISO row
    3 plates each side-10/8/6

    Db pullover
    70-10
    75-8
    75-6

    Hammer strength preacher curl
    75-10
    85-8
    90-6

    T bar row
    200-10
    200-8
    200-7

    Good mornings 70-3x8

    Did 8 sets of bw Pullups to failure alternating between wide grip and close Nuetral grip.

    Step mill for cardio. Diet today is 2450 Cals 96f/63c/335p.
    Pretty damn fine macros bro I haven't even been keeping track lol I just know in my head what's what since I eat the same stuff mostly and use to track it for years so once in awhile I'll do the math in my head then actually do it on my app and I'm always insanely close
    Email me for free prodigy samples
    [email protected]
    www.pni-online.com

  7. Thank you bro. It's second nature anymore lol first thing I do everyday is plan my meals out and enter them in lol
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  8. Strength was through the roof for me today. Hit PR's on almost everything I touched. Felt awesome. Chest was toast at the end couldn't even crank out that many push ups haha. Ran into a buddy I haven't seen for a few months and he was like OMG man I can't believe how much bigger/leaner you look. So I was feeling pretty confident. Weighed 217.8 yesterday morning Down about 9 pounds which is about 3 pounds a week since I started cutting. Which is about exactly how I wanted to hit it so I dont lose too fast and lose muscle mass along with bf. so after three weeks strength is up weight is down I think I'm doing this right so far haha. Snapped a picture real quick before I left the gym.


    Name:  image-3059456277.jpg
Views: 110
Size:  365.0 KB

    Flat bench
    155-15
    240-8
    330-1(pr)
    275-5

    Incline db
    90-15(pr)
    95-12(pr)
    100-8

    Seated French press 70-3x12

    Peck deck
    270-10
    280-7
    280-5

    Y bar tri press down
    85-12
    85-11
    85-7

    Incline db fly (chest was fried by this point)
    50-8
    50-8
    50-8

    Tri rope pushdown
    57.5-12
    57.5-10
    57.5-8

    Push ups-45 sec rest
    20
    15
    13
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  9. Way bigger!!!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  10. Quote Originally Posted by Danb2285
    Strength was through the roof for me today. Hit PR's on almost everything I touched. Felt awesome. Chest was toast at the end couldn't even crank out that many push ups haha. Ran into a buddy I haven't seen for a few months and he was like OMG man I can't believe how much bigger/leaner you look. So I was feeling pretty confident. Weighed 217.8 yesterday morning Down about 9 pounds which is about 3 pounds a week since I started cutting. Which is about exactly how I wanted to hit it so I dont lose too fast and lose muscle mass along with bf. so after three weeks strength is up weight is down I think I'm doing this right so far haha. Snapped a picture real quick before I left the gym.

    <img src="http://anabolicminds.com/forum/attachment.php?attachmentid=66 561"/>

    Flat bench
    155-15
    240-8
    330-1(pr)
    275-5

    Incline db
    90-15(pr)
    95-12(pr)
    100-8

    Seated French press 70-3x12

    Peck deck
    270-10
    280-7
    280-5

    Y bar tri press down
    85-12
    85-11
    85-7

    Incline db fly (chest was fried by this point)
    50-8
    50-8
    50-8

    Tri rope pushdown
    57.5-12
    57.5-10
    57.5-8

    Push ups-45 sec rest
    20
    15
    13
    Looking pretty damn big bro way bigger then your starting pics!!! Well done sir
    Email me for free prodigy samples
    [email protected]
    www.pni-online.com
    •   
       


  11. Looking f**king beefy bro! Nice job really putting on quality mass.
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  12. Thanks guys I really appreciate the words of encouragement. Fuel for the fire lol. I texted my wife today and told her I hit 330 finally...she said "that's cool" I was WTF lol
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  13. Quote Originally Posted by Danb2285
    Thanks guys I really appreciate the words of encouragement. Fuel for the fire lol. I texted my wife today and told her I hit 330 finally...she said "that's cool" I was WTF lol
    The ladies just don't understand the weight, they only reap the visual and physical benefits lol.
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  14. Quote Originally Posted by technique88

    The ladies just don't understand the weight, they only reap the visual and physical benefits lol.
    This is very true. I remember when I hit 300 on bench I texted her and said.."I finally hit 300 today" she replied with "that's Cool What'd u weigh last week?" lol I was think yea I just gained 80 lbs in a week...foolish women
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  15. Quote Originally Posted by Danb2285

    This is very true. I remember when I hit 300 on bench I texted her and said.."I finally hit 300 today" she replied with "that's Cool What'd u weigh last week?" lol I was think yea I just gained 80 lbs in a week...foolish women
    Hahahahaha that's amazing
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  16. Quote Originally Posted by technique88

    Hahahahaha that's amazing
    Lmfao!!!!
    Email me for free prodigy samples
    [email protected]
    www.pni-online.com

  17. Looking big bro!

  18. Quote Originally Posted by Lukef2000
    Looking big bro!
    Thanks man. I was wondering if you were still following along or not haha
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  19. Quote Originally Posted by Danb2285

    Thanks man. I was wondering if you were still following along or not haha
    Always quietly observing bro!

  20. Quote Originally Posted by Lukef2000

    Always quietly observing bro!
    Haha good deal man.
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  21. Shoulders were a little off today. I'm assuming from killing chest yesterday. Just fatigued faster than usual on presses.

    Seated db press
    60-12wu
    60-8wu
    70-12
    70-10
    70-7

    Db lat raise
    25-10
    25-10
    25-8

    St bar front raise
    40-8
    40-8
    40-7

    Db shrugs
    70-15
    75-12
    75-10

    Hammer strength shoulder press
    200-8
    200-8
    220-8

    Rear delt pec deck
    130-10
    150-8
    150-8

    Did incline treadmill walk/jog Burnt 450 Cals.
    Diet today is 2300 Cals 89f/66c/315p
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  22. Just kinda felt off all day today...I don't know if I'm comin down with a bug or just need some rest. But I felt run down in the gym today. Still got done what I needed to get done, but felt like I was dragging ass the whole time. Outta the gym til Sunday. Hopefully the time off will help.

    WG Pullups BW+25
    8
    7
    6

    Bb row
    135-15 wu
    205-10
    215-8
    225-8

    Incline alt db curl
    35-10
    35-8
    35-8

    Deadlift (never letting weight touch the ground and pausing at the bottom holding for 3 seconds) never done DL's like this before and it kicked my ass!
    225 3x8

    Db pull over
    70-10
    70-9
    70-8

    Hammer strength ISO row
    3 plates each side
    3x8

    Good mornings 95 -3 sets

    Ex bar curl
    Bar+25's 12/11/10

    BW Nuetral grip pull ups- 3 sets to failure

    Single DB row
    100-10
    100-10
    110-8
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  23. Quote Originally Posted by Danb2285
    Just kinda felt off all day today...I don't know if I'm comin down with a bug or just need some rest. But I felt run down in the gym today. Still got done what I needed to get done, but felt like I was dragging ass the whole time. Outta the gym til Sunday. Hopefully the time off will help.

    WG Pullups BW+25
    8
    7
    6

    Bb row
    135-15 wu
    205-10
    215-8
    225-8

    Incline alt db curl
    35-10
    35-8
    35-8

    Deadlift (never letting weight touch the ground and pausing at the bottom holding for 3 seconds) never done DL's like this before and it kicked my ass!
    225 3x8

    Db pull over
    70-10
    70-9
    70-8

    Hammer strength ISO row
    3 plates each side
    3x8

    Good mornings 95 -3 sets

    Ex bar curl
    Bar+25's 12/11/10

    BW Nuetral grip pull ups- 3 sets to failure

    Single DB row
    100-10
    100-10
    110-8
    Dude I feel the same I can't drag my ass to the gym lol I keep finding stuff to do to not go lol I'll get there at some point but your not the only one that's off today bro
    Email me for free prodigy samples
    [email protected]
    www.pni-online.com

  24. Quote Originally Posted by howwedo107

    Dude I feel the same I can't drag my ass to the gym lol I keep finding stuff to do to not go lol I'll get there at some point but your not the only one that's off today bro
    Well at least it's not just me lol... Hopefully your session goes better than mine. I don't think I've ever actually wanted to get out of the gym so bad.
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  25. Quote Originally Posted by Danb2285
    Strength was through the roof for me today. Hit PR's on almost everything I touched. Felt awesome. Chest was toast at the end couldn't even crank out that many push ups haha. Ran into a buddy I haven't seen for a few months and he was like OMG man I can't believe how much bigger/leaner you look. So I was feeling pretty confident. Weighed 217.8 yesterday morning Down about 9 pounds which is about 3 pounds a week since I started cutting. Which is about exactly how I wanted to hit it so I dont lose too fast and lose muscle mass along with bf. so after three weeks strength is up weight is down I think I'm doing this right so far haha. Snapped a picture real quick before I left the gym.

    <img src="http://anabolicminds.com/forum/attachment.php?attachmentid=66 561"/>

    Flat bench
    155-15
    240-8
    330-1(pr)
    275-5

    Incline db
    90-15(pr)
    95-12(pr)
    100-8

    Seated French press 70-3x12

    Peck deck
    270-10
    280-7
    280-5

    Y bar tri press down
    85-12
    85-11
    85-7

    Incline db fly (chest was fried by this point)
    50-8
    50-8
    50-8

    Tri rope pushdown
    57.5-12
    57.5-10
    57.5-8

    Push ups-45 sec rest
    20
    15
    13
    Just catching up on your log, looking big bro no joke! Nice work on all the pr and damn 330? Awesome!

  26. Quote Originally Posted by Danb2285

    Well at least it's not just me lol... Hopefully your session goes better than mine. I don't think I've ever actually wanted to get out of the gym so bad.
    Sh*tty days are going to come around bro, on steroids or not. I've read some good articles on how to train on these days. Keep your work outs short but heavy. For example it's chest day and you feel like crap, try doing 6 sets of 2 reps on the flat bench nice and heavy to ts a weight you can only press 2 times. Try the same for one more chest lift of your choice and honestly sh*tty day it not that seems like Good work out. Going heavy with extremely low reps doesn't require the muscle endurance or energy needed to high reps with high intensity. Adapt to your moods and how our body feels and the gains will really shine no matter what kind of day you have.
    My muscles are pharmaceutically enhanced.

  27. Quote Originally Posted by BigShadow

    Just catching up on your log, looking big bro no joke! Nice work on all the pr and damn 330? Awesome!
    Thank you man. It's crazy I'm about the exact weight I was when I started my cycle but feel twice as big lol. And yeah 330 is awesome for me. That puts my at a 55 pound gain on bench during this cycle. I'd like to hit 350 by the end. But I realize on this cut it's kinda unlikely haha. I can sure as hell try though! 3 more weeks of injections so we'll see
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  28. Quote Originally Posted by technique88

    Sh*tty days are going to come around bro, on steroids or not. I've read some good articles on how to train on these days. Keep your work outs short but heavy. For example it's chest day and you feel like crap, try doing 6 sets of 2 reps on the flat bench nice and heavy to ts a weight you can only press 2 times. Try the same for one more chest lift of your choice and honestly sh*tty day it not that seems like Good work out. Going heavy with extremely low reps doesn't require the muscle endurance or energy needed to high reps with high intensity. Adapt to your moods and how our body feels and the gains will really shine no matter what kind of day you have.
    Thanks for the suggestion broseph. I'll give it a try sometime. I do love lifting heavy! I got everything done I wanted to today just didn't wanna be there at all! Which isn't like me at all. I usually only leave because I have to go to work haha
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  29. Hit legs this morning. Had some pretty sharp pains in my hips when I was doing Romanian DL's so I cut them short. It was a very strange pain and only got it when I set the bar down? No pain on the way up though. Weight was 217.8 this morning.

    Squats
    135-10
    185-8
    225-6
    245-5
    265-4
    275-3

    Romanian DL
    135-8
    225-8
    315-6
    315-5
    315-2
    225-3

    Calf ext
    150-12
    150-12
    150-12
    150-12

    Leg ext
    135-12
    135-12
    135-10

    Did 35 mins incline treadmill cardio starting on speed 3.2 and finishing on 4.4.
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  30. Quote Originally Posted by Danb2285 View Post
    Hit legs this morning. Had some pretty sharp pains in my hips when I was doing Romanian DL's so I cut them short. It was a very strange pain and only got it when I set the bar down? No pain on the way up though. Weight was 217.8 this morning.

    Squats
    135-10
    185-8
    225-6
    245-5
    265-4
    275-3

    Romanian DL
    135-8
    225-8
    315-6
    315-5
    315-2
    225-3

    Calf ext
    150-12
    150-12
    150-12
    150-12

    Leg ext
    135-12
    135-12
    135-10

    Did 35 mins incline treadmill cardio starting on speed 3.2 and finishing on 4.4.
    seems pretty nice...any pain now?
    Email me for free prodigy samples
    [email protected]
    www.pni-online.com
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. Replies: 0
    Last Post: 09-03-2010, 06:34 AM
  2. starting my first test cycle
    By EctoMorphius in forum Pics
    Replies: 11
    Last Post: 02-21-2007, 05:27 AM
  3. first test cycle
    By feelingfizzy in forum Anabolics
    Replies: 3
    Last Post: 03-16-2006, 06:39 PM
  4. first test cycle
    By ripped22 in forum Anabolics
    Replies: 7
    Last Post: 01-16-2006, 09:52 AM
  5. Replies: 26
    Last Post: 10-29-2004, 04:14 PM
Log in
Log in