Chaos and Pain is giving you Carnies some Candy with this giveaway !

Page 2 of 3 First 123 Last

  1. How do you post videos on AM...
    Training & everything else log: http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/275307-bam-bam-goes-30.html


  2. Quote Originally Posted by Juicedeez utz View Post
    Nice! Love me some heavy rack pulls!!!! I'm only hitting 570 though -_-
    Thanks man. Last year I dislocated my clavicle doing 595 so I'm being cautious, but definitely growing stronger
    •   
       


  3. Last day ladies !! Get your entries in
    Alpha20 - Chaos and Pain 20% off your order today.
    PM with any questions bros!
  4. AnabolicMinds Site Rep
    The Solution's Avatar

    Quote Originally Posted by BamBam0319 View Post
    How do you post videos on AM...
    Upload to Youtube ---> Copy link

    265 x 6 on Incline Bench BW Around 170
    Anabolic Minds Site Rep
    www.anabolicminds.com

  5. IM IN! Just hit weighted dips @135lbs for 6 reps
    •   
       


  6. Awwww man I wanna hit a new weight just so I can post a vid now haha

  7. Already posted that I was in but didn't post OR, just that it will be nice during rehab.
    So.....
    Came in for a back day today and just started throwing in db deadlifts the past couple of weeks or so....
    So today went for heavy and hit 135 in each hand for a double. May not be a lot for most but I'm ****ing stoked and hit them with a torn labrum and cartilage in the right shoulder

  8. Quote Originally Posted by Alpha1agreda View Post
    Last day ladies !! Get your entries in
    Gonna be some happy people
    I'm in love with the new ferox !!!!

  9. Quote Originally Posted by BloodManor View Post
    Gonna be some happy people
    I'm in love with the new ferox !!!!
    You're making it worse for me, can't seem to find the new formula online here!

  10. Quote Originally Posted by The Solution View Post
    Upload to Youtube ---> Copy link

    265 x 6 on Incline Bench BW Around 170
    Ooh, not sure I wanna put my ugly ass on YouTube. Might blind some people.
    Training & everything else log: http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/275307-bam-bam-goes-30.html
  11. AnabolicMinds Site Rep
    The Solution's Avatar

    Quote Originally Posted by BamBam0319 View Post
    Ooh, not sure I wanna put my ugly ass on YouTube. Might blind some people.
    If you blind people. I kill people...
    Ginger kids are not pretty.
    Anabolic Minds Site Rep
    www.anabolicminds.com

  12. Quote Originally Posted by The Solution View Post
    If you blind people. I kill people...
    Ginger kids are not pretty.
    Alright you convinced me.
    https://m.youtube.com/watch?v=iwL8vMJe7h0
    It said its "processing" so it might not work yet.
    Training & everything else log: http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/275307-bam-bam-goes-30.html

  13. Quote Originally Posted by BamBam0319 View Post
    Alright you convinced me.
    https://m.youtube.com/watch?v=iwL8vMJe7h0
    It said its "processing" so it might not work yet.
    Yeahhhhhhhh buddyyyyyy

  14. Quote Originally Posted by Juicedeez utz View Post
    Yeahhhhhhhh buddyyyyyy
    I'm 10 pounds lighter now than I was in that video, but stronger... I just don't lift that heavy anymore!
    Training & everything else log: http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/275307-bam-bam-goes-30.html

  15. Quote Originally Posted by BamBam0319 View Post
    Alright you convinced me.
    https://m.youtube.com/watch?v=iwL8vMJe7h0
    It said its "processing" so it might not work yet.
    BAM



    BAM
    GOD, FAMILY, COUNTRY!!!

  16. Nice ! Gunna be picking in a few and announcing tomorrow ! Stay tuned
    Alpha20 - Chaos and Pain 20% off your order today.
    PM with any questions bros!

  17. Quote Originally Posted by Alpha1agreda View Post
    Nice ! Gunna be picking in a few and announcing tomorrow ! Stay tuned
    So it to it brotha!

  18. Quote Originally Posted by BamBam0319 View Post
    Alright you convinced me.
    https://m.youtube.com/watch?v=iwL8vMJe7h0
    It said its "processing" so it might not work yet.
    Boom ! My boy BamBam send me out your address and email please ! Looks like you went the extra mile for us so we got something for you.
    Alpha20 - Chaos and Pain 20% off your order today.
    PM with any questions bros!

  19. Quote Originally Posted by Alpha1agreda View Post
    Boom ! My boy BamBam send me out your address and email please ! Looks like you went the extra mile for us so we got something for you.
    Ayyy now that's what I'm talking about! I appreciate it! PM coming your way.
    Training & everything else log: http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/275307-bam-bam-goes-30.html
  20. Chaos and Pain is giving you Carnies some Candy with this giveaway !


    Quote Originally Posted by BamBam0319 View Post
    Ayyy now that's what I'm talking about! I appreciate it! PM coming your way.
    Awesomely quick!

    I'll share my PR from today with you guys as well 365x3 after 325x5 and 345x5 felt great
    https://instagram.com/p/BVcwvAwFdJo/
    Alpha20 - Chaos and Pain 20% off your order today.
    PM with any questions bros!

  21. Quote Originally Posted by BamBam0319 View Post
    Ayyy now that's what I'm talking about! I appreciate it! PM coming your way.
    I think you will like ferrox reloaded...I did, I miss it, lol...might have to get more!!!
    GOD, FAMILY, COUNTRY!!!

  22. Quote Originally Posted by Alpha1agreda View Post
    Awesomely quick!

    I'll share my PR from today with you guys as well 365x3 after 325x5 and 345x5 felt great
    https://instagram.com/p/BVcwvAwFdJo/
    Damn!! Most I've ever gotten is 385x1 and I don't think I can even do that anymore lol
    Training & everything else log: http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/275307-bam-bam-goes-30.html

  23. Quote Originally Posted by Alpha1agreda View Post
    Awesomely quick!

    I'll share my PR from today with you guys as well 365x3 after 325x5 and 345x5 felt great
    https://instagram.com/p/BVcwvAwFdJo/
    345x4 was my all time best and I weighed close to 260 back then....of course up to that point I had always been 100% natty-never even used a test booster back then, lol.
    GOD, FAMILY, COUNTRY!!!

  24. Quote Originally Posted by BamBam0319 View Post
    Damn!! Most I've ever gotten is 385x1 and I don't think I can even do that anymore lol
    Lol that's my all time max when I was this same weight but holding a crap ton of fat , but haven't attempted higher yet. Just hit 375 last week for one that was so easy I was pissed I didnt go heavier lol
    Quote Originally Posted by thebigt View Post
    345x4 was my all time best and I weighed close to 260 back then....of course up to that point I had always been 100% natty-never even used a test booster back then, lol.
    Haha same thing here as of now my all time max was 385 before any supps but I was 220 probably 30% bf
    Alpha20 - Chaos and Pain 20% off your order today.
    PM with any questions bros!

  25. Quote Originally Posted by Alpha1agreda View Post
    Lol that's my all time max when I was this same weight but holding a crap ton of fat , but haven't attempted higher yet. Just hit 375 last week for one that was so easy I was pissed I didnt go heavier lol


    Haha same thing here as of now my all time max was 385 before any supps but I was 220 probably 30% bf
    Nothing like fatty strength bro.
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Replies: 69
    Last Post: 06-27-2017, 10:01 AM
  2. Replies: 14
    Last Post: 08-26-2015, 07:37 PM
  3. Replies: 26
    Last Post: 08-24-2015, 12:16 PM
  4. Chaos and Pain is AMPed on INFERNO!(global giveaway)
    By pyrobatt in forum Company Promotions
    Replies: 15
    Last Post: 06-01-2015, 06:57 AM
  5. Chaos and Pain is now a partner with ****************
    By CNPWayne in forum Chaos & Pain
    Replies: 0
    Last Post: 02-03-2014, 06:41 PM
Log in
Log in