R U Ready for some FOOTBALL??? Lecheek Sunday Night contest

Page 13 of 24 First ... 1112131415 ... Last

  1. Congrats dude! That's what I went w/too!

    Sent from my purple Tapatalk using http://www.swoldiers.net/


  2. Quote Originally Posted by Budman7811
    Thanks going with the AD-3 PCT perfect to wing I was just looking to buy something and this should be a good all around.
    Be sure to post a link of your log/review.
    By believing passionately in something that still does not exist, we create it. The nonexistent is whatever we have not sufficiently desired.
    Franz Kafka

  3. Quote Originally Posted by OrganicShadow View Post
    Be sure to post a link of your log/review.
    If you would not mind posting it here as well we would appreciate it.
    Log Links
    FOCUSED Nutrition Lead Rep
    •   
       


  4. Mine will be here for the log.. Ill give it a review as well
    Virgin here!

    Sent from my purple Tapatalk using http://www.swoldiers.net/

  5. It's a shame o haven't won bc I could definitely use oxy eca black right now.. The fat burner I've been using for the last week is causing severe nausea and the shakes and cold sweats!
    Olympus Labs - Turning Men Into Demigods
    www.olympus-labs.com

  6. Quote Originally Posted by chedapalooza View Post
    It's a shame o haven't won bc I could definitely use oxy eca black right now.. The fat burner I've been using for the last week is causing severe nausea and the shakes and cold sweats!
    What is it ?
    FOCUSED Nutrition Lead Rep

  7. Quote Originally Posted by Marms

    What is it ?
    The new hydroxy hardcore w green coffee bean. I wasn't planning on using one this month then decided to try something simple, I got it free from a friend and gave it a whirl... It "works" but i have to eat to alleviate the nausea and shakes.. A tad counterproductive lol
    Olympus Labs - Turning Men Into Demigods
    www.olympus-labs.com

  8. congrats man!!!!enjoy!

  9. funny u say taht about hydroxy cuz i tried a serving once and felt fine after taking it but a fewhours later felt horrible!

  10. Quote Originally Posted by mkretz
    funny u say taht about hydroxy cuz i tried a serving once and felt fine after taking it but a fewhours later felt horrible!
    Yaa I used to use the og hardcore back in 06... Got banned tho lol and had kidney damage from it! :/ this stuff is just like crack pills with negative sides.. Make my nose run makes me twitchy and anxious and nauseous
    Olympus Labs - Turning Men Into Demigods
    www.olympus-labs.com

  11. Quote Originally Posted by chedapalooza View Post
    Yaa I used to use the og hardcore back in 06... Got banned tho lol and had kidney damage from it! :/ this stuff is just like crack pills with negative sides.. Make my nose run makes me twitchy and anxious and nauseous
    That sux to hear.
    FOCUSED Nutrition Lead Rep

  12. Quote Originally Posted by chedapalooza View Post
    Yaa I used to use the og hardcore back in 06... Got banned tho lol and had kidney damage from it! :/ this stuff is just like crack pills with negative sides.. Make my nose run makes me twitchy and anxious and nauseous
    Yeahhh I'm not a fan of that kinda thing.

    -OS-Team AppNut
    By believing passionately in something that still does not exist, we create it. The nonexistent is whatever we have not sufficiently desired.
    Franz Kafka

  13. Week 10

    Texans @ da bears

    ****ler 218
    Olympus Labs - Turning Men Into Demigods
    www.olympus-labs.com

  14. Quote Originally Posted by chedapalooza
    Week 10

    Texans @ da bears

    ****ler 218
    See what I did there? a strategically placed 'n'
    Olympus Labs - Turning Men Into Demigods
    www.olympus-labs.com

  15. Cutler 285 yrds!
    Prosupps Forum Rep!!
    OG Avenger-HULK SMASHING TIME!
    PACKERS10 10% off and free shipping

  16. DA BEARS!Name:  untitled.png
Views: 58
Size:  94.3 KB
    FOCUSED Nutrition Lead Rep

  17. Cutler 230

  18. Jay for 272

    Sent from my purple Tapatalk using http://www.swoldiers.net/

  19. Schaub 300
    MY I-FORCE NUTRITION INTIMIDATE/REVERSITOL V2 SPONSORED LOG (PICS)

    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/202817-here-we-go-2.html

  20. im goin houston !!! shaub 206

  21. I will not count any guess against my BEARS valid !!!!!

    Tillman better play this weekend.
    FOCUSED Nutrition Lead Rep

  22. Only going with Texans cuz my Niners play your Bears soon! Gonna be a hell of a game man
    MY I-FORCE NUTRITION INTIMIDATE/REVERSITOL V2 SPONSORED LOG (PICS)

    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/202817-here-we-go-2.html

  23. Quote Originally Posted by theniteman
    Only going with Texans cuz my Niners play your Bears soon! Gonna be a hell of a game man
    Niners ftw!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  24. Quote Originally Posted by Airborne42

    Niners ftw!
    All day AB!
    MY I-FORCE NUTRITION INTIMIDATE/REVERSITOL V2 SPONSORED LOG (PICS)

    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/202817-here-we-go-2.html

  25. Quote Originally Posted by theniteman

    All day AB!
    It's our year this year for sure!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  26. Quote Originally Posted by Airborne42

    It's our year this year for sure!
    I'm feeling it too man! So close last year!

    I was so disappointed when I went to the niner vs. giants game this year. Spent 500 on tix just to watch em not even show up! Lol
    MY I-FORCE NUTRITION INTIMIDATE/REVERSITOL V2 SPONSORED LOG (PICS)

    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/202817-here-we-go-2.html

  27. DA BEARSName:  untitled.png
Views: 42
Size:  91.6 KB
    FOCUSED Nutrition Lead Rep

  28. Quote Originally Posted by chedapalooza View Post
    Week 10

    Texans @ da bears

    ****ler 218
    Quote Originally Posted by packers6211 View Post
    Cutler 285 yrds!
    Quote Originally Posted by funkd0c View Post
    Cutler 230
    Quote Originally Posted by texasfinest2 View Post
    Jay for 272

    Sent from my purple Tapatalk using http://www.swoldiers.net/
    Quote Originally Posted by theniteman View Post
    Schaub 300
    Quote Originally Posted by mkretz View Post
    im goin houston !!! shaub 206

    First batch for tonight.
    FOCUSED Nutrition Lead Rep

  29. Shaub 287
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  30. Cutler 281
    PEScience Representative
    http://www.pescience.com/insider
    http://www.selectprotein.com

  31. The Bears and Cutler for 245

  32. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Shaub 287
    Quote Originally Posted by kbayne View Post
    Cutler 281
    Quote Originally Posted by Tomahawk88 View Post
    The Bears and Cutler for 245
    2nd batch
    FOCUSED Nutrition Lead Rep

  33. Game time! I'm watching the Canadian Football League because the Jets and Eagles games are blow outs. How is it that everytime the Pats play the Bills its like 60+ total score?
    By believing passionately in something that still does not exist, we create it. The nonexistent is whatever we have not sufficiently desired.
    Franz Kafka

  34. Cutler with concussion and out for game. So Campbell with 132 in second half lol
    PEScience Representative
    http://www.pescience.com/insider
    http://www.selectprotein.com

  35. Quote Originally Posted by kbayne View Post
    Cutler with concussion and out for game. So Campbell with 132 in second half lol
    Haha I JUST asked about what if this happened.

  36. Quote Originally Posted by Tomahawk88

    Haha I JUST asked about what if this happened.
    Doesn't really matter bc they lost lol but still good to know ...
    Olympus Labs - Turning Men Into Demigods
    www.olympus-labs.com

  37. Quote Originally Posted by kbayne View Post
    Cutler with concussion and out for game. So Campbell with 132 in second half lol
    Quote Originally Posted by Tomahawk88 View Post
    Haha I JUST asked about what if this happened.
    I think if this happens again and the QB is out for the majority of the game(only plays a 1/4 or 1/2)
    If that team wins and the yards for the qb pulled are low we will take the people who picked that team and QB and have just them guess on Monday nights game???? Sound fair enough ?
    FOCUSED Nutrition Lead Rep

  38. Mkretz looks like you won again.
    FOCUSED Nutrition Lead Rep

  39. Quote Originally Posted by Marms

    I think if this happens again and the QB is out for the majority of the game(only plays a 1/4 or 1/2)
    If that team wins and the yards for the qb pulled are low we will take the people who picked that team and QB and have just them guess on Monday nights game???? Sound fair enough ?
    Sounds good and seems fair to me
    PEScience Representative
    http://www.pescience.com/insider
    http://www.selectprotein.com

  40. Quote Originally Posted by Marms

    I think if this happens again and the QB is out for the majority of the game(only plays a 1/4 or 1/2)
    If that team wins and the yards for the qb pulled are low we will take the people who picked that team and QB and have just them guess on Monday nights game???? Sound fair enough ?
    Sounds good
    Platinum Nutraceuticals company rep
    Xcel Sports Nutrition Sponsored Athlete
    National Level NPC Competitor, C.P.T, S.S.N Inbox me any questions
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. Getting ready for football competition
    By benmayro in forum Training Forum
    Replies: 0
    Last Post: 07-22-2012, 06:13 PM
  2. Getting ready for football
    By 1one_two2 in forum Supplements
    Replies: 4
    Last Post: 04-10-2011, 11:06 AM
  3. Ready for some new, hot products???
    By NutraPlanet CS in forum Nutraplanet
    Replies: 36
    Last Post: 06-21-2007, 11:14 AM
  4. ok, gettin ready for next cycle one question
    By alittlewhiteboy in forum Anabolics
    Replies: 6
    Last Post: 07-16-2003, 10:32 PM
  5. Getting ready for my trip to the Vet....
    By Cyrus in forum Anabolics
    Replies: 11
    Last Post: 02-27-2003, 08:50 PM
Log in
Log in