Airborne's Quest to PowerLifting (and whatever he's on ATM)

Page 159 of 175 First ... 157158159160161 ... Last

  1. Quote Originally Posted by Lukef2000 View Post

    Your a puss c if you don't
    Mmm puss c
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net


  2. Quote Originally Posted by msrider View Post
    Your such a friggen Beast Bro!

    Im on the pumpx myself brother and must say its damn good. The decca has my face a little puffey but the rest of me is getting veiny haha When is your next competition?
    Thank you bro... June 13 I think not sure that or the 23
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  3. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Mmm puss c
    Wish that was free Lol
    Always open light. Itís not what you open with, itís what you finish with. Louie Simmons
    •   
       


  4. Quote Originally Posted by AZMIDLYF View Post

    Wish that was free Lol
    It is Greybush... It is lol
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  5. Oh it costs you plenty one way or the other big man. Lmao
    Always open light. Itís not what you open with, itís what you finish with. Louie Simmons

  6. No such thing as free titties
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  7. Lol
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  8. Hahaha, that is very true!

  9. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Thank you bro... June 13 I think not sure that or the 23
    Oh hell yeah! Good luck Brother and Kill that ****!

  10. Quote Originally Posted by Danb2285 View Post
    No such thing as free titties
    To quote Casablanca: "maybe not today maybe not tomorrow but soon and for the rest of your life"
    http://anabolicminds.com/forum/powerlifting-strongman/240580-road-derby-cup.html

  11. ****.. so when tren runs out... The pin after do I throw back to blast test dosage if I'm still in a blast? It's tren e... Uh oh
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  12. Tren is gone :-(
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  13. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Tren is gone :-(
    That sounds like a terrible experience.

  14. Here you go... My close to 2 year transformation!
    Attached Images Attached Images  
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  15. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Here you go... My close to 2 year transformation!
    50lbs later???

  16. Quote Originally Posted by iparatroop View Post
    50lbs later???
    more like 100! he cant be more than 175 there
    Formutech Nutrition Rep----------------Check out my CONQU3R log!:
    www.formutechnutrition.com------------- http://goo.gl/G8a4Ss
    www.facebook.com/fnutrition

  17. Quote Originally Posted by cswalczakny View Post

    more like 100! he cant be more than 175 there
    Roidz

  18. Quote Originally Posted by jimbuick View Post
    Roidz
    you shut your whore mouth!! AB is 110% au naturale! :P
    Formutech Nutrition Rep----------------Check out my CONQU3R log!:
    www.formutechnutrition.com------------- http://goo.gl/G8a4Ss
    www.facebook.com/fnutrition

  19. Haha cell tech Bitches
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  20. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Haha cell tech Bitches
    My bets were muscle tech. Close enough I guess lol lookin large big fella
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  21. Quote Originally Posted by Danb2285 View Post

    My bets were muscle tech. Close enough I guess lol lookin large big fella
    Straight cell tech and nutra systems lol

    Thanks big Dawg
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  22. Quote Originally Posted by cswalczakny View Post

    you shut your whore mouth!! AB is 110% au naturale! :P
    Name:  300.jpeg
Views: 65
Size:  29.0 KB
    http://anabolicminds.com/forum/powerlifting-strongman/240580-road-derby-cup.html

  23. Fuggin eh man - beast mode in effect: monster transformation
    http://anabolicminds.com/forum/powerlifting-strongman/240580-road-derby-cup.html

  24. Quote Originally Posted by LizKing531 View Post
    Fuggin eh man - beast mode in effect: monster transformation
    Haha thanks king
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  25. Awesome work AB! Well done
    Independent

  26. Quote Originally Posted by bean5er View Post
    Awesome work AB! Well done
    Thank you brother
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  27. Quote Originally Posted by LizKing531 View Post

    <img src="http://anabolicminds.com/forum/attachment.php?attachmentid=82 060"/>
    ROFL!!
    Formutech Nutrition Rep----------------Check out my CONQU3R log!:
    www.formutechnutrition.com------------- http://goo.gl/G8a4Ss
    www.facebook.com/fnutrition

  28. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Here you go... My close to 2 year transformation!
    Just awesome bro, 2 years, and you are at a place that most people who lift will never achieve, size or strength wise. How does that feel?
    Purus Labs Rep
    www.puruslabs.net

  29. Quote Originally Posted by Randoja View Post

    Just awesome bro, 2 years, and you are at a place that most people who lift will never achieve, size or strength wise. How does that feel?
    Well let me tell you Doja, it feels great... You know just eat all you can eat, lift heavy ****, blowjobs and hormones hahaha
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  30. Your massive bro! You know your my idle haha Keep killing it brotha You will reach 300lb bw one day lol

  31. Quote Originally Posted by msrider View Post
    Your massive bro! You know your my idle haha Keep killing it brotha You will reach 300lb bw one day lol
    Haha thank you my brother! Your makin one hell of a comeback!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  32. Nice work there AB!! How much weight difference in dem pics?

  33. That's some crazy gainzz bud

  34. Quote Originally Posted by Lukef2000 View Post
    Nice work there AB!! How much weight difference in dem pics?
    Bout 100 lol
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  35. Quote Originally Posted by mmorton View Post
    That's some crazy gainzz bud
    Thank u bro
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  36. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post

    Bout 100 lol
    I called that sh*t!
    Formutech Nutrition Rep----------------Check out my CONQU3R log!:
    www.formutechnutrition.com------------- http://goo.gl/G8a4Ss
    www.facebook.com/fnutrition

  37. Quote Originally Posted by cswalczakny View Post

    I called that sh*t!
    Damnit Swanky
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  38. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post

    Damnit Swanky
    I should work at a carnival doing that weight guessing thing
    Formutech Nutrition Rep----------------Check out my CONQU3R log!:
    www.formutechnutrition.com------------- http://goo.gl/G8a4Ss
    www.facebook.com/fnutrition

  39. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Well let me tell you Doja, it feels great... You know just eat all you can eat, lift heavy ****, blowjobs and hormones hahaha
    Sign me up for this^^^ Lmao
    Always open light. Itís not what you open with, itís what you finish with. Louie Simmons

  40. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Here you go... My close to 2 year transformation!
    That first one was the last time your Army shirt fit correctly! You are a...


    By the way this is a great song to lift PR's too!

    Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Well let me tell you Doja, it feels great... You know just eat all you can eat, lift heavy ****, & give blowjobs for hormones...
    Wow you really give head...



































    and shoulders above the rest to obtain your goals. I think I will settle for lifting heavy weights!
    Live Hard, Laugh Hard, Love Hard and Heal Fast! - KLEEN
    Current Log:
    http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/256911-kleen-cuts-back.html
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. Binge's Quest to 250 and Back
    By BingeAndPurge in forum Workout Logs
    Replies: 9
    Last Post: 12-17-2009, 03:12 PM
  2. new to powerlifting
    By Sanosuke in forum Exercise Science
    Replies: 37
    Last Post: 02-20-2003, 07:30 PM
  3. New to BDC and have a few ?'s
    By Daniel97Cobra in forum Weight Loss
    Replies: 35
    Last Post: 12-06-2002, 07:20 AM
  4. New to BDC and have a few ?'s
    By Daniel97Cobra in forum Supplements
    Replies: 6
    Last Post: 11-20-2002, 11:28 AM
Log in
Log in