supps

Page 2 of 2 First 12

  1. Quote Originally Posted by leasky33 View Post
    cheers i se there is a mention of erase am i better with the pro or the normal version
    In my experiences with both products, I would only use erase pro for a part of a post cycle and stuff like that. Regular erase at 3 caps is a very good product and at the price, no need to get erase pro.

    If you haven't used both before, start with regular erase then in the future try erase pro and you will know which one you like best
    Performax Labs Product Specialist



  2. Quote Originally Posted by R1balla View Post

    In my experiences with both products, I would only use erase pro for a part of a post cycle and stuff like that. Regular erase at 3 caps is a very good product and at the price, no need to get erase pro.

    If you haven't used both before, start with regular erase then in the future try erase pro and you will know which one you like best
    My exact reasons for my suggestions
    ...::: Olympus Labs Athlete & Representative :::...
    Crossfit - DEMIGOD -
    •   
       


  3. cheers

  4. what about adding burn24 or something similar

  5. Quote Originally Posted by leasky33 View Post
    what about adding burn24 or something similar
    Recompadrol, aav2 and alphamine would suffice this without going overboard.basic, simple and you can wait for black Friday sale as I'm sure my boss will have our products listed for the sale ;D
    ...::: Olympus Labs Athlete & Representative :::...
    Crossfit - DEMIGOD -
    •   
       


  6. Quote Originally Posted by EBF_2356 View Post
    Recompadrol, aav2 and alphamine would suffice this without going overboard.basic, simple and you can wait for black Friday sale as I'm sure my boss will have our products listed for the sale ;D
    I hope so. I wanna pick up some aav2 and metabolic powder. Iv read good reviews

  7. Quote Originally Posted by Mrbolt84 View Post
    I hope so. I wanna pick up some aav2 and metabolic powder. Iv read good reviews
    X2 and some Recompadrol
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  8. Quote Originally Posted by halfhuman View Post
    X2 and some Recompadrol
    Just started my first bottle of recompadrol a few weeks ago. Stuff is legit!

  9. Quote Originally Posted by Mrbolt84 View Post
    Just started my first bottle of recompadrol a few weeks ago. Stuff is legit!
    Reading what u wrote makes me want to try it even more.
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  10. If you have any questions, fire away
    ...::: Olympus Labs Athlete & Representative :::...
    Crossfit - DEMIGOD -

  11. Quote Originally Posted by EBF_2356 View Post
    If you have any questions, fire away
    Yea, when it's gonna be in stock lol
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  12. Quote Originally Posted by halfhuman View Post

    Yea, when it's gonna be in stock lol
    Zach is trying to get it there for Black Friday. If not, we can always work something out so its advantageous to you guys
    ...::: Olympus Labs Athlete & Representative :::...
    Crossfit - DEMIGOD -

  13. Quote Originally Posted by EBF_2356 View Post
    Zach is trying to get it there for Black Friday. If not, we can always work something out so its advantageous to you guys
    Awesome. GREAT to hear. :-)
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to

  14. well going to bite the bullet and purchase a stack for weight loss over the Xmas period, so its time to go shopping

    stim or stim free fat burner stack not sure about that yet

    think i try burn 24 as Xmas is coming up so wanna try keep the weight off

    any more help be great

  15. Quote Originally Posted by leasky33 View Post
    well going to bite the bullet and purchase a stack for weight loss over the Xmas period, so its time to go shopping stim or stim free fat burner stack not sure about that yet think i try burn 24 as Xmas is coming up so wanna try keep the weight off any more help be great
    Get some Alphamine it's on sale also some green coffee I forgot what else is on sale
    Black Lion Representative
    I'm a Brooklyn boy I may take some gettin' use to
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. if your ordering any supps before 4-22, READ
    By ralph4u2c in forum General Chat
    Replies: 11
    Last Post: 02-21-2003, 07:39 PM
  2. supps ive tried
    By sage in forum Supplements
    Replies: 3
    Last Post: 01-30-2003, 09:44 AM
  3. Replies: 15
    Last Post: 01-27-2003, 09:05 AM
  4. bad supps while using ph
    By sage in forum Supplements
    Replies: 13
    Last Post: 12-30-2002, 11:54 PM
Log in
Log in