$53 for protein wtf!!! - AnabolicMinds.com - Page 2

$53 for protein wtf!!!

Page 2 of 2 First 12
  1. Senior Member
    bigdavid's Avatar
    Stats
    6'2"  250 lbs.
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2,274
    Rep Power
    19617

    Reputation

    why does everyone hate concentrate? Its the same thing as isolate it just has some fat and lactose. If you are bulking and can digest lactose then it will give u the same gains as isolate.. it's still whey

  2. Sunz out, Gunz out...
    AaronJP1's Avatar
    Stats
    5'10"  183 lbs.
    Join Date
    Jul 2011
    Age
    30
    Posts
    18,596
    Rep Power
    2410150

    Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation

    Quote Originally Posted by bigdavid
    why does everyone hate concentrate? Its the same thing as isolate it just has some fat and lactose. If you are bulking and can digest lactose then it will give u the same gains as isolate.. it's still whey
    Protein is protein for me I don't give a shít
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.
    www.InsaneVeins.com
  3. Banned
    WARBIRDWS6's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    5,134
    Rep Power
    0

    Reputation Reputation Reputation

    Quote Originally Posted by bigdavid View Post
    why does everyone hate concentrate? Its the same thing as isolate it just has some fat and lactose. If you are bulking and can digest lactose then it will give u the same gains as isolate.. it's still whey
    well you answered your own question with the part about lactose, many people seem to have a hard time digesting that....so it would pay to use the isolate. also...in my case...i'm kinda bourgie (bourgeoisie) and use the best stuff available
    •   
       

  4. Senior Member
    bigdavid's Avatar
    Stats
    6'2"  250 lbs.
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2,274
    Rep Power
    19617

    Reputation

    Quote Originally Posted by WARBIRDWS6 View Post
    well you answered your own question with the part about lactose, many people seem to have a hard time digesting that....so it would pay to use the isolate. also...in my case...i'm kinda bourgie (bourgeoisie) and use the best stuff available
    Lactose intolerance is one reason yes..but a lot of people can digest lactose and still have an issue with concentrate... lactose and some fat are not "bad" for you... so I do not see how isolate is superior to concentrate or a mix of concentrate/isolate. But I am a college student so I guess when I am older and have more money maybe Ill buy the the pure stuff..but prob not lol
  5. Sunz out, Gunz out...
    AaronJP1's Avatar
    Stats
    5'10"  183 lbs.
    Join Date
    Jul 2011
    Age
    30
    Posts
    18,596
    Rep Power
    2410150

    Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation

    I make damn decent money and I buy what ever I want supplement wise... Does get out of hand when that happens I do a flash sale, but Bird was a browser he didn't purchase anything
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.
    www.InsaneVeins.com
  6. Banned
    WARBIRDWS6's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    5,134
    Rep Power
    0

    Reputation Reputation Reputation

    Quote Originally Posted by bigdavid View Post
    Lactose intolerance is one reason yes..but a lot of people can digest lactose and still have an issue with concentrate... lactose and some fat are not "bad" for you... so I do not see how isolate is superior to concentrate or a mix of concentrate/isolate. But I am a college student so I guess when I am older and have more money maybe Ill buy the the pure stuff..but prob not lol
    whey is (probably) whey....but I suppose a lot of it comes from the fact that many people want "the best" form of whatever they buy..... even if it doesn't make sense....I used to always buy isolate, then said WTF am I doing and went with regular ON whey blend....but lately I have been trying to figure out what the hell is wrong with my digestion so I have been trying to eliminate anything I can that might upset that issue. you can't eliminate everything unless you are super strict, but I figure may as well eliminate what I can. Plus I take the whey PWO only at this time, so why not buy the isolate I figure....
  7. Banned
    WARBIRDWS6's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    5,134
    Rep Power
    0

    Reputation Reputation Reputation

    Quote Originally Posted by AaronJP1 View Post
    I make damn decent money and I buy what ever I want supplement wise... Does get out of hand when that happens I do a flash sale, but was a browser he didn't purchase anything
    are you counting your job + drug proceeds? or just job, or just drug money? LMFAO
  8. Senior Member
    bigdavid's Avatar
    Stats
    6'2"  250 lbs.
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2,274
    Rep Power
    19617

    Reputation

    Quote Originally Posted by WARBIRDWS6 View Post
    whey is (probably) whey....but I suppose a lot of it comes from the fact that many people want "the best" form of whatever they buy..... even if it doesn't make sense....I used to always buy isolate, then said WTF am I doing and went with regular ON whey blend....but lately I have been trying to figure out what the hell is wrong with my digestion so I have been trying to eliminate anything I can that might upset that issue. you can't eliminate everything unless you are super strict, but I figure may as well eliminate what I can. Plus I take the whey PWO only at this time, so why not buy the isolate I figure....
    yeah for digestive issues isolate could deff be of benefit.. and maybe I could see the argument that since there is no fat in isolate itl absorb faster after a workout compared to concentrate. I generally use the whey protein in shakes with milk and oats so Im just adding lactose to more lactose lol. and good example of wanting the best of something is how many damn versions of creatine there are now lol
  9. Sunz out, Gunz out...
    AaronJP1's Avatar
    Stats
    5'10"  183 lbs.
    Join Date
    Jul 2011
    Age
    30
    Posts
    18,596
    Rep Power
    2410150

    Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation

    Quote Originally Posted by bigdavid

    yeah for digestive issues isolate could deff be of benefit.. and maybe I could see the argument that since there is no fat in isolate itl absorb faster after a workout compared to concentrate. I generally use the whey protein in shakes with milk and oats so Im just adding lactose to more lactose lol. and good example of wanting the best of something is how many damn versions of creatine there are now lol
    Lots of creatine, it's like everything people who get into it when newer stuff is available use the newer stuff and people who used the previous stuff usually stick with that....

    I'm saying old use the old, new use the new.
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.
    www.InsaneVeins.com
  10. Banned
    WARBIRDWS6's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    5,134
    Rep Power
    0

    Reputation Reputation Reputation

    Quote Originally Posted by bigdavid View Post
    yeah for digestive issues isolate could deff be of benefit.. and maybe I could see the argument that since there is no fat in isolate itl absorb faster after a workout compared to concentrate. I generally use the whey protein in shakes with milk and oats so Im just adding lactose to more lactose lol. and good example of wanting the best of something is how many damn versions of creatine there are now lol
    yeah that is one of the many things I have not taken out of my diet....milk, I need to drink it with certain things. Its just how it is LOL. so there goes the lactose for the day if I drink milk. but I don't drink it that much, I go on kicks where I drink it a lot....then a week where I barely touch it.
  11. Sunz out, Gunz out...
    AaronJP1's Avatar
    Stats
    5'10"  183 lbs.
    Join Date
    Jul 2011
    Age
    30
    Posts
    18,596
    Rep Power
    2410150

    Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation

    Quote Originally Posted by WARBIRDWS6

    yeah that is one of the many things I have not taken out of my diet....milk, I need to drink it with certain things. Its just how it is LOL. so there goes the lactose for the day if I drink milk. but I don't drink it that much, I go on kicks where I drink it a lot....then a week where I barely touch it.
    I used that with weight gainers I've since removed it
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.
    www.InsaneVeins.com
  12. Banned
    WARBIRDWS6's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    5,134
    Rep Power
    0

    Reputation Reputation Reputation

    well with anything chocolate or cookies I need milk, with PB and crackers I need it, I just ate some waffles with syrup....need milk with that....there are a lot of things i "need" milk with
  13. Senior Member
    bigdavid's Avatar
    Stats
    6'2"  250 lbs.
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2,274
    Rep Power
    19617

    Reputation

    I ****ing love milk I drink 6 cups per day easily lol
  14. Banned
    WARBIRDWS6's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    5,134
    Rep Power
    0

    Reputation Reputation Reputation

    Quote Originally Posted by bigdavid View Post
    I ****ing love milk I drink 6 cups per day easily lol
    I like it ice cold though....but it tastes good as a muthafuqa LOL.....
  15. Elite Member
    criticalbench's Avatar
    Stats
    5'1"  0 lbs.
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    7,829
    Rep Power
    767474

    Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation

    lol i just bought a TON over 100lbs of lg sciences lipo protein for less than 10 bucks for 5lbs.. it was like 17 but with my discount code.. i got it for 9. I got so many damn tubs.. will be stacked for my next bulking cycle.

    Mike
  16. Senior Member
    BigRigg's Avatar
    Stats
    5'8"  185 lbs.
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    1,260
    Rep Power
    150942

    Reputation Reputation Reputation Reputation

    Quote Originally Posted by criticalbench
    lol i just bought a TON over 100lbs of lg sciences lipo protein for less than 10 bucks for 5lbs.. it was like 17 but with my discount code.. i got it for 9. I got so many damn tubs.. will be stacked for my next bulking cycle.

    Mike
    I'm jealous wtf hahah
    Always willing to learn :D
  17. Diamond Member
    MidwestBeast's Avatar
    Stats
    6'1"  228 lbs.
    Join Date
    May 2010
    Age
    29
    Posts
    10,037
    Rep Power
    3092031

    Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation

    In before "this chicken was not from a GMP facility" and "is my chicken fake?"
    Psalm 34:10 - "The lions may grow weak and hungry, but those who seek the Lord lack no good thing."
    EvoMuse Rep | This is what we've been workin on... | Inspire to Evolve
  18. Diamond Member
    MidwestBeast's Avatar
    Stats
    6'1"  228 lbs.
    Join Date
    May 2010
    Age
    29
    Posts
    10,037
    Rep Power
    3092031

    Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation

    Quote Originally Posted by criticalbench View Post
    lol i just bought a TON over 100lbs of lg sciences lipo protein for less than 10 bucks for 5lbs.. it was like 17 but with my discount code.. i got it for 9. I got so many damn tubs.. will be stacked for my next bulking cycle.

    Mike
    Now please list address and times you'll be away from your home.

    Also, if you would like to disclose which rock is the fake one with the key under it, that would be appreciated to


    Psalm 34:10 - "The lions may grow weak and hungry, but those who seek the Lord lack no good thing."
    EvoMuse Rep | This is what we've been workin on... | Inspire to Evolve
  19. Diamond Member
    Irish Cannon's Avatar
    Stats
    5'8"   lbs.
    Join Date
    May 2006
    Age
    27
    Posts
    12,615
    Rep Power
    74317

    Reputation Reputation

    ATW protein (ProteinCo) is $33 for the blend.
  20. New Member
    rhgunner's Avatar
    Stats
    5'9"  202 lbs.
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    140
    Rep Power
    5477

    Reputation

    SAN 100% Pure Platinium Whey 1.97lbs. $11.99
  21. New Member
    D3Baseball's Avatar
    Stats
    6'1"  196 lbs.
    Join Date
    Jun 2011
    Age
    23
    Posts
    467
    Rep Power
    9702

    Reputation

    There are some overall health benefits that come with WPC that people seem to neglect because a few can't deal with lactose.
  22. The BPS Rep
    Resolve's Avatar
    Stats
    6'4"  280 lbs.
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    8,062
    Rep Power
    350690

    Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation

    Quote Originally Posted by criticalbench View Post
    lol i just bought a TON over 100lbs of lg sciences lipo protein for less than 10 bucks for 5lbs.. it was like 17 but with my discount code.. i got it for 9. I got so many damn tubs.. will be stacked for my next bulking cycle.

    Mike
    I did this a few years ago - oh man was I sick of that protein by the end of it!!!
    Bulk Performance Solutions
    --No Proprietary Blends, All Performance--

    ***NOW @ NP***
  23. Elite Member
    schizm's Avatar
    Stats
    6'0"  190 lbs.
    Join Date
    Dec 2009
    Age
    38
    Posts
    5,555
    Rep Power
    2235450

    Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation

    Quote Originally Posted by Loudy Rowdy View Post
    boys and girls....

    get your credit cards ready..... possible another Protean sale? maybe....just sign up for our iForce newsletter and get FULLY AWARE...

    Chocolate Truffle is some damn good chit
    What's this now? I missed out on the first sale....'Tell me more' Zucko!

    Name:  danny-zuko-150x150.jpg
Views: 84
Size:  6.6 KB
    ~SNS~ Serious Nutrition Solutions- Rep
    Cortisol control:ReduceXT/Test Boost:DAA (bulk&caps)/Pump/N.O.:Agmatine(bulk & caps)/Test/sleep support:ZMA **RB** Est Post #22
  24. The BPS Rep
    Resolve's Avatar
    Stats
    6'4"  280 lbs.
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    8,062
    Rep Power
    350690

    Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation

    Quote Originally Posted by schizm View Post
    What's this now? I missed out on the first sale....'Tell me more' Zucko!

    Name:  danny-zuko-150x150.jpg
Views: 84
Size:  6.6 KB
    And friggin' release the Mint and Red Velvet already!
    Bulk Performance Solutions
    --No Proprietary Blends, All Performance--

    ***NOW @ NP***
  25. Diamond Member
    MidwestBeast's Avatar
    Stats
    6'1"  228 lbs.
    Join Date
    May 2010
    Age
    29
    Posts
    10,037
    Rep Power
    3092031

    Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation

    Quote Originally Posted by Resolve View Post
    And friggin' release the Mint and Red Velvet already!
    And name the mint. More specifically, choose one of my names! lol

    I actually had a dream (no clue why this was on my mind) a week or so ago that iMint was being used in retail. Let's see if that's foreshadowing or not.
    Psalm 34:10 - "The lions may grow weak and hungry, but those who seek the Lord lack no good thing."
    EvoMuse Rep | This is what we've been workin on... | Inspire to Evolve
  26. Board Sponsor
    AE14's Avatar
    Stats
    5'10"  200 lbs.
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    12,381
    Rep Power
    956429

    Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation Reputation

    Quote Originally Posted by WARBIRDWS6 View Post
    Those chickens are good, assloads of protein.....I eat a half of one at a time, that is like 70-80 grams protein minimum...a whole chicken is a bit much for me. But its pretty easy to get 200-240 grams of protein from food alone if you make even a small effort. You just gotta make the right choices for protein sources. Only reason I ever really need protein powders is for PWO or morning time when I first wake up and am not hungry/in a rush.
    agreed, people gotta remember that shakes are supplements....which means supplemental to your diet

    although, the MGN deal is damn good. As is that roasted chicken
    Controlled Labs Head Board Rep
    adam @ ControlledLabs.com
    CONTROLLED LABS products are produced in a GMP for Sport certified facility
  27. Banned
    WARBIRDWS6's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    5,134
    Rep Power
    0

    Reputation Reputation Reputation

    Quote Originally Posted by AE14

    agreed, people gotta remember that shakes are supplements....which means supplemental to your diet

    although, the MGN deal is damn good. As is that roasted chicken
    I'll say that when taking in 2X BW in protein? like 350-400 grams or more...protein powders are a godsend lol 200-250 grams ain't no thang though
  28. Senior Member
    BigRigg's Avatar
    Stats
    5'8"  185 lbs.
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    1,260
    Rep Power
    150942

    Reputation Reputation Reputation Reputation

    I want red velvet cake!
    Always willing to learn :D
  29. New Member
    allieninja's Avatar
    Stats
    5'4"  123 lbs.
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    171
    Rep Power
    1184

    Reputation

    Quote Originally Posted by schizm View Post
    I...don't see this listed anywhere or on the SAN site...do you mean 'Platinum Whey'?
    Yup lmao. Thanks for the fact check.
  30. New Member
    D3Baseball's Avatar
    Stats
    6'1"  196 lbs.
    Join Date
    Jun 2011
    Age
    23
    Posts
    467
    Rep Power
    9702

    Reputation

    Quote Originally Posted by allieninja View Post
    Yup lmao. Thanks for the fact check.

    ****'s weak/10
  31. Advanced Member
    jiggamanbill's Avatar
    Stats
    6'3"  210 lbs.
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    933
    Rep Power
    17971

    Reputation

    Quote Originally Posted by Tboz View Post
    I just went and got my 5lb jug of ON Whey price went up again cant believe this ****..


    Been taking protein powder regularly for a few yrs now.. Thinking about not taking at all....
    Its getting crazy!
  32. Senior Member
    DerickVonD's Avatar
    Stats
    6'0"  225 lbs.
    Join Date
    Jan 2009
    Age
    26
    Posts
    2,322
    Rep Power
    21268

    Reputation

    What about rice protein? It seems cheap, but is it junk? Or Pea protein?
  33. Advanced Member
    th3futur3's Avatar
    Stats
    6'0"  230 lbs.
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    809
    Rep Power
    4891

    Reputation

    Love me some whole foods anyway...wait...those are going up to CRAP!
    iForce Nutrition Representative
    iTrain. iCompete. iDominate…iForce!
    www.iforcenutrition.com
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Replies: 0
    Last Post: 07-20-2009, 12:06 AM
  2. Replies: 6
    Last Post: 04-16-2009, 08:42 PM
  3. For Sale: LG lipo protein...5 lb protein (Protein)
    By spres444 in forum Supplement Auction
    Replies: 0
    Last Post: 12-28-2008, 07:57 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Log in
Log in