Jack3d no good?

Page 2 of 2 First 12

  1. I like monster better, a friend of mine works for Red Bull and gives them to me but I will buy a monster lol


  2. I'm like a gerbil on meth if I drink that crap. Although when I'm bartending it helps keep my social sanity and pace up. It's hard to be everyone's buddy behind the bar sometimes when you just wanna stuff broken glass in their pants and give em a wedgy!
    •   
       


  3. i think jack3d is waaaay overrated to say the least.

  4. ehh i honestly wasnt really impressed with jack3d nor c-4 but when i got craze ok now that **** is intense

  5. Quote Originally Posted by Jethro52185

    I've found that if I'm tired, a couple sets in the gym wakes me up plenty to get a good session. And if not, I just do a couple of double bicep poses in the mirror and that will wake me up for sure. Lol
    Lmao ru like that dude of silence of the lambs that fancies him self in the mirror lolololol just jokin mate keep kissing then guns dude uve earned it lol
    •   
       


  6. Loved jacked for working out but I crash hard as a mofo afterwards.

  7. Just did heavy bag sesh with one scoop that bag was spitting feathers, I take it back jack3d is good in small doses lol only thing I don't like it kills my appetite but managed to get 2 chick breast down me. Not something I would take all the time tho but definitely gave me that edge felt powerfull fast and had alot more stamina than usual so yea I recommend Jack3d in moderation.

  8. Jack3d is pretty strong, but it is good stuff over all. The orange c4 works well and taste great. Also black powder delivers well in your workouts. If it makes you feel like that, i would just try a different pre workout. Goodluck.
    Lets get JACKED!!!!!!!

  9. The stuff only has 4 ingredients so it must be loaded up with a ton of caffeine to get all jittery from it. I have never tried it but I have tried every ingredient that is in it.

  10. Quote Originally Posted by larrybailey View Post
    You have to stack them for it to work but the guy at G n C did not tell me so I took it by it self. Not that good! Lol do I switched to C-4 and I read where you have to stack it lol

    Wow!. You really believe that?. You are a supplement retailers wet dream!

  11. Jack3d is $20 at NutraPlanet
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  12. Quote Originally Posted by T-Bone View Post
    Good price

  13. Quote Originally Posted by T-Bone

    Wow!. You really believe that?. You are a supplement retailers wet dream!
    What I was saying was, that I took Jack 3D and could not tell I was taking it, I then switched to C-4 and stopped taking the Jacked 3D. I then read where you have to stack Jacked 3D with yok 3D for it to work.

  14. C-4 was better IMO, but that being said I have noticed the same reaction from a friend of mine anytime he gets either too many stims in him or yohimbine. He already has high BP and I suspect that these things bring it up even more and give him this reaction. just my 2cents

  15. Quote Originally Posted by larrybailey View Post
    What I was saying was, that I took Jack 3D and could not tell I was taking it, I then switched to C-4 and stopped taking the Jacked 3D. I then read where you have to stack Jacked 3D with yok 3D for it to work.

    That's hilarious!

  16. everyone is different guys, no hating but for me jack3d literally makes me sleepy...thats for e but i do give it props since it is so good for other people it just aint for me
    The difference between who you are and who you want to be is what you do.

  17. Quote Originally Posted by T-Bone View Post
    Wow.

    That stuff looks good.

    Wish I would have known about it before I stocked up on pre-workout supps!

  18. i have tried jack3d back when it hit the market, although price is a main priority for alot of people there are much better products out...

  19. Quote Originally Posted by DGA3 View Post
    Wow.

    That stuff looks good.

    Wish I would have known about it before I stocked up on pre-workout supps!
    Yeah I love it and no prop blend!

  20. Jack3d at good price at NP. 20 bucks is a deece deal...but poo if your tolerant to stims and would probably get only 15 servings out of the deal. My two loves right now at the iForce Maximize v2/Hemavol combo and c4 in blue razzzz num num num. Maximize Intense is just crazy. Good taste/clean energy. Yall are gonna love it! But yeah iforce/c4 way to be!
    iForce Nutrition Representative
    iTrain. iCompete. iDominate…iForce!
    www.iforcenutrition.com

  21. I really don't rate jack3d got nothing off it what so ever. I also experienced stim dick, anyone else experience this ?
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. AT2/Jack3d Stack ~ Get Jack3d for $10!
    By nattydisaster in forum Company Promotions
    Replies: 13
    Last Post: 07-30-2010, 06:29 PM
  2. Best time to take EndoAmp? Good with Jack3d?
    By jlip in forum Supplements
    Replies: 8
    Last Post: 06-07-2010, 04:33 PM
  3. The ONE + Jack3d = One Jack3d Review/log
    By Afrochowder in forum Supplement Logs
    Replies: 46
    Last Post: 06-05-2009, 08:05 PM
Log in
Log in