Erase mini review

  1. Erase mini review


    Ok well i was very excited for this product after all its rave reviews...but it let me down. I had a bad gyno flare which i cleaned up with letro and decided to use erase to switch off the letro onto to avoid rebound and keep estro in check. Im sure the product helps in cortisol and all that but i had a very bad gyno rebound after the letro and the erase doesnt seem to be helping. Ill say it didnt work for the purpose i bought it for but it is a nice natural supp.


  2. How long did you run Letro and at what dosage?

  3. it was
    .5mg
    1mg
    1.5mg
    2mg
    2.5mg for 12 days
    2mg
    1.5mg
    1mg+3 erase
    1mg+3 erase
    .5gmg+3 erase
    .25mg+3erase
    3 erase onward
    •   
       


  4. Letro bound is very very strong. Crushing your estrogen causes a real big spike when you stop taking it. Should have gotten a SERM. To be honest, I don't think this reflects on Erase, the product simply can't be used to taper off of letro. Go with Nolva next time.

  5. right i said it was good and i enjoy the product for other reasons. but it did not do well for this purpose, i was just sharing my personal experience. I still use it anyways. But not taken, which would be best? nolva im guessing?

  6. Quote Originally Posted by T50 View Post
    Letro bound is very very strong. Crushing your estrogen causes a real big spike when you stop taking it. Should have gotten a SERM. To be honest, I don't think this reflects on Erase, the product simply can't be used to taper off of letro. Go with Nolva next time.
    Agreed...Letro is as strong as it gets. To taper off of something like that a SERM would be needed
    HIGH VOLUME - Supreme Stim-Free Nitric Oxide Matrix
    SELECT Protein
    - Ultra-Premium Blend
    ALPHAMINE - Thermogenics...Redefined

  7. well sheesh, wish i would have known as i have to rerun letro, i hate the effects on libido and how long they last, oh well lol

  8. yeah looks like you crushed estrogen possibly and then it all came back in your face. Thats a bummer wish it worked out. hope you get fixed up man.

  9. Quote Originally Posted by bigwhiteguy29 View Post
    yeah looks like you crushed estrogen possibly and then it all came back in your face. Thats a bummer wish it worked out. hope you get fixed up man.
    thanks man. My plan as of now is to prob run letro then nolva but wait to get my trt dose increased, so my libido can survive lol. I may run low dose epi with this for the libido too. Prob wont since im not tryin to cycle anymore.

  10. yeah epi wont be strong enough and libido reasons while your on TRT?

    try torem instead of nolva possibly.

    Ive heard things good about Ferma as an AI as well.

  11. erase dose not keep estrogen at bay for me. i ran it with daa and ive tried with testopro and my nipples got puffy. im gunna get rid of both bottles of erase and daa. might just run testopro with novedex

  12. I love PES and natty is the man. But I have a hard time taking erase for some reason. I like some of the effects I get from it. Like increased strength and it doesn't hurt my joints unlike most other AIs. But for some reason I get really moody and kind of a jerk when I take two caps of the stuff. I know what most people will be thinking and it's not placebo. I do wish I could take it without the aggressive mood shift. I may experiment and try it again with a supplement that boost mood. Really looking forward to the natty anabolic though natty the logs look impressive.

  13. Quote Originally Posted by flightposite View Post
    I love PES and natty is the man. But I have a hard time taking erase for some reason. I like some of the effects I get from it. Like increased strength and it doesn't hurt my joints unlike most other AIs. But for some reason I get really moody and kind of a jerk when I take two caps of the stuff. I know what most people will be thinking and it's not placebo. I do wish I could take it without the aggressive mood shift. I may experiment and try it again with a supplement that boost mood. Really looking forward to the natty anabolic though natty the logs look impressive.
    Actually my initial thoughts were damn, you're lucky, it must be suppressing e and you are therefore getting extra T....explains the aggressive mood shift...

  14. Quote Originally Posted by flightposite View Post
    I love PES and natty is the man. But I have a hard time taking erase for some reason. I like some of the effects I get from it. Like increased strength and it doesn't hurt my joints unlike most other AIs. But for some reason I get really moody and kind of a jerk when I take two caps of the stuff. I know what most people will be thinking and it's not placebo. I do wish I could take it without the aggressive mood shift. I may experiment and try it again with a supplement that boost mood. Really looking forward to the natty anabolic though natty the logs look impressive.
    Just dose some clomid to get the weepys!
    The Historic PES Legend

  15. Quote Originally Posted by codered5 View Post
    Actually my initial thoughts were damn, you're lucky, it must be suppressing e and you are therefore getting extra T....explains the aggressive mood shift...
    Yeah I guess it wouldn't be a bad thing if I could just live in the gym lol. But with some annoying coworkers and a sweet wife and daughter at home I like to be a little more chill instead of an ass.
    Quote Originally Posted by DAdams91982 View Post
    Just dose some clomid to get the weepys!
    Lol good idea. Except I was thinking more in line with something like SAMe or pea

  16. Quote Originally Posted by flightposite View Post
    Yeah I guess it wouldn't be a bad thing if I could just live in the gym lol. But with some annoying coworkers and a sweet wife and daughter at home I like to be a little more chill instead of an ass.


    Lol good idea. Except I was thinking more in line with something like pea
    Personally a nice ice cold pint of Hefeweizen calms me down!
    The Historic PES Legend

  17. I have loved erase when I used it with a t-booster, and now in an EC cut. Lost fat, gained strength, truly great results and my diet was kinda spotty.

    Thing is as I come off the stims, and other stuff, Erase also, Im afraid of an estrogen rebound I have been taking 3 pills per day. Should I taper down?

    edit: and btw the only side I got was crazy aggression, increasing my already some what established reputation as an *******. Increased when I went from 2 per day to 3.

  18. Quote Originally Posted by mrball33 View Post
    erase dose not keep estrogen at bay for me. i ran it with daa and ive tried with testopro and my nipples got puffy. im gunna get rid of both bottles of erase and daa. might just run testopro with novedex
    You must have pre existing gyno.

    Testopro should not give you gyno even solo. you dont need any estoblocker with that.

    Daa can up your prolactin levels and erase doesnt deal with that.

    Nolvadex because you can testopro is absurd. I am shocked about this.

    Sounds too me your body jsut isnt down with these or maybe just DAA.

  19. Quote Originally Posted by EArch View Post
    I have loved erase when I used it with a t-booster, and now in an EC cut. Lost fat, gained strength, truly great results and my diet was kinda spotty.

    Thing is as I come off the stims, and other stuff, Erase also, Im afraid of an estrogen rebound I have been taking 3 pills per day. Should I taper down?

    edit: and btw the only side I got was crazy aggression, increasing my already some what established reputation as an *******. Increased when I went from 2 per day to 3.
    Great stuff - thanks for the feedback; I agree with all of it

    No need to taper Erase - there shouldn't be any rebound.

    ~Rosie~
    Contact Me for INDIVIDUALIZED TRAINING AND NUTRITION

    "Think like a Champion. Train like a Warrior. Live with a Purpose." - Rosie Chee

  20. Quote Originally Posted by EArch View Post
    I have loved erase when I used it with a t-booster, and now in an EC cut. Lost fat, gained strength, truly great results and my diet was kinda spotty.

    Thing is as I come off the stims, and other stuff, Erase also, Im afraid of an estrogen rebound I have been taking 3 pills per day. Should I taper down?

    edit: and btw the only side I got was crazy aggression, increasing my already some what established reputation as an *******. Increased when I went from 2 per day to 3.
    You do not need to taper down with erase.
    The Historic PES Legend

  21. IMO, people truly underestimate how long letro much be tapered down for.

    Mike
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. Mini Review- Erase and T2
    By TheLastRonin in forum PES
    Replies: 5
    Last Post: 04-28-2011, 03:49 PM
  2. KJ Mini Log/Weekly Review of Erase/Alpha T-2
    By kjscatch in forum Supplement Logs
    Replies: 3
    Last Post: 03-20-2011, 10:32 PM
  3. Controlled Labs Samples Review (mini review)
    By SouthernCharm in forum Supplement Logs
    Replies: 2
    Last Post: 05-21-2010, 11:12 PM
  4. purple wraath v3 mini mini mini review
    By dlew308 in forum Controlled Labs
    Replies: 9
    Last Post: 04-20-2007, 02:17 PM
Log in
Log in