GT's Cutting for the summer log!

Page 5 of 6 First ... 3456 Last

  1. Quote Originally Posted by hman85 View Post
    Nice man great progress. Are you going to put any pics up?

    If i can get some good ones i will. My sidekick takes some ****ty pics!
    E-Pharm Rep... PM me with any questions or concerns


  2. Ok guys ive been in the ****tiest mood for the better half of the day. Surprisingly diet was still perfect. Workout sucked, but i was strong still and pump was good. My head just isnt there. This dieting BS is discouraging me. lol.. I seem to ALWAYS hold water for some reason, and i swear its like im running in place.

    I do cardio, i eat right, wtf gives? lol
    E-Pharm Rep... PM me with any questions or concerns
    •   
       


  3. maybe the cut has gone on too long, and you need a whole week or something like that of a light bulk. either that or you've reached a bodily "set point" and the only way to get leaner is to stay at the same weight and gain muscle while loosing fat

  4. Hang in there. I think that when you train as hard as we do that it takes a toll. It seems to be hard on you mentally to push for something that takes so long to achieve. And the physical is a killer to go and push every single day!! But you can do it! I used to text Mace on his phone all the time and he did me too just for that added push.

  5. I hit 3clipse on yahoo IM on his phone
    •   
       


  6. Yea well i did have that type of week where i just didnt eat very well not this passed week but the week before.

    I just am a very impatient person, this is my 5th week total i beleive since i started the diet, 4 being clean, 1 not so clean. I just need to realize it takes time but i wanna see results everyday i guess. Im gonna keep chuggin on but i swear if i dont have a shredded 6 pack by the time week number 10 comes along i will be upset! hahahha
    E-Pharm Rep... PM me with any questions or concerns

  7. Forgot to mention i added NoXidant today after workout.
    E-Pharm Rep... PM me with any questions or concerns

  8. hey you still doing the primal male, hows that treating you?
    GOD, FAMILY, COUNTRY!!!

  9. Quote Originally Posted by 3clipseGT View Post
    Ok guys ive been in the ****tiest mood for the better half of the day. Surprisingly diet was still perfect. Workout sucked, but i was strong still and pump was good. My head just isnt there. This dieting BS is discouraging me. lol.. I seem to ALWAYS hold water for some reason, and i swear its like im running in place.

    I do cardio, i eat right, wtf gives? lol
    I feel you man i had been cutting for a while but the fat loss seems have slowed alot . I like easy's idea of doing a light bulk and see if i can lose some body fat while doing that. I have to take a break I miss carbs to much right now.

  10. Quote Originally Posted by thebigt View Post
    hey you still doing the primal male, hows that treating you?

    I dropped it and stayed with TTE.. Ive got about 6 weeks still of it sitting here. Ill definately come back to it. Its just slow to cme around i guess. Seemed to take forever to see anything from it.
    E-Pharm Rep... PM me with any questions or concerns

  11. do you think you could be overtraining?

  12. Overtraining could definately be a possibility. Im gonna keep doing the same amount of cardio but tone it down. Instead of walking uphill just stay at 0 etc etc. I take the weekends off most of the time tho so I should be good on sleep and rest. Ill keep a close eye on it.

  13. Quote Originally Posted by 3clipseGT View Post
    I dropped it and stayed with TTE.. Ive got about 6 weeks still of it sitting here. Ill definately come back to it. Its just slow to cme around i guess. Seemed to take forever to see anything from it.
    i hear ya on that. i plan to start it last 2 weeks of cycle. i guess primal male is rough on impatient sob's.
    GOD, FAMILY, COUNTRY!!!

  14. Yea no doubt! It takes FOREVER! Its like i need something to kickstart it!

    Anyways guys hada carbup day today, hopefully to throw my body off a bit. Definately filled me up!

    I love me some subway though, 2 footlongs and a bag a chips! Overboard? Probly! Good? YAAAYYUUHHH!!!!


    Anyways today is leg day and cardio after.
    E-Pharm Rep... PM me with any questions or concerns

  15. So will you be updating this as well be throwing your hyperpump observations in here as well or are you going to keep this more diet/motivational cut type stuff?

    So how much more time you figure before you can call a quites to your cut? I know I am starting to feel the effects and getting really worn down counting cals and just in general not getting hyuge lmao. What you planning on broseph?

  16. Quote Originally Posted by OCCFan023 View Post
    So will you be updating this as well be throwing your hyperpump observations in here as well or are you going to keep this more diet/motivational cut type stuff?

    So how much more time you figure before you can call a quites to your cut? I know I am starting to feel the effects and getting really worn down counting cals and just in general not getting hyuge lmao. What you planning on broseph?

    Ill probly just leave this for the cut and diet part. Im not sure bro, im feeling the effects but im gonna back off a bit on the cardio, still keep my diet strict but if i feel i need some time off take it. I ultimately wanna get and stay lean year round. Ive got the "size" already now if i could get lean and just build from there id be stoked. Getting there is the hard part.
    E-Pharm Rep... PM me with any questions or concerns

  17. keep it up bro, good luck.

  18. Quote Originally Posted by 3clipseGT View Post
    Ill probly just leave this for the cut and diet part. Im not sure bro, im feeling the effects but im gonna back off a bit on the cardio, still keep my diet strict but if i feel i need some time off take it. I ultimately wanna get and stay lean year round. Ive got the "size" already now if i could get lean and just build from there id be stoked. Getting there is the hard part.
    Ya I hear ya. I personally want to maintain 7-9% year round with good size. I think it's easier to track LBM gains that way and its overall healthier/just a better feeling walking around at a daily low body fat weight.

  19. Quote Originally Posted by OCCFan023 View Post
    Ya I hear ya. I personally want to maintain 7-9% year round with good size. I think it's easier to track LBM gains that way and its overall healthier/just a better feeling walking around at a daily low body fat weight.

    Exactly. This sounds bad but i want to at any moment be able to take my shirt off and be confident in how i look.
    E-Pharm Rep... PM me with any questions or concerns

  20. Quote Originally Posted by 3clipseGT View Post
    Exactly. This sounds bad but i want to at any moment be able to take my shirt off and be confident in how i look.
    Thats called Alpha Male Status lol. Totally legit.

  21. Quote Originally Posted by OCCFan023 View Post
    Thats called Alpha Male Status lol. Totally legit.

    Hahah heelllll yea!! I think i may go on a slight upper cal for the next couple of days while still doing cardio, throw my body for a little loop.
    E-Pharm Rep... PM me with any questions or concerns

  22. do it! I had pizza for lunch!

  23. Quote Originally Posted by EasyEJL View Post
    do it! I had pizza for lunch!


    Hahaha, chinese is actualy sounding pretty good!
    E-Pharm Rep... PM me with any questions or concerns

  24. Quote Originally Posted by 3clipseGT View Post
    I dropped it and stayed with TTE.. Ive got about 6 weeks still of it sitting here. Ill definately come back to it. Its just slow to cme around i guess. Seemed to take forever to see anything from it.
    regarding primal male and pct- seems it was a wise decision to drop it during pct, seems it does raise test but also shrinks testes, not a good scenario for recovery...ive got 2 bottles but it looks like it will be awhile before i get to it. ive got 2 bottles of mmv2 and 3 of 11oxo to go through.
    GOD, FAMILY, COUNTRY!!!

  25. Quote Originally Posted by thebigt View Post
    regarding primal male and pct- seems it was a wise decision to drop it during pct, seems it does raise test but also shrinks testes, not a good scenario for recovery...ive got 2 bottles but it looks like it will be awhile before i get to it. ive got 2 bottles of mmv2 and 3 of 11oxo to go through.

    That was a very interesting thread to read! I didnt get thru all of it, i wish they had cliff notes ..

    Anyways guys been taking it easy the passed couple of days, getting everything in order really. Monday im hitting it hard again!
    E-Pharm Rep... PM me with any questions or concerns
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Getting Cut for the Summer Season!
    By loganLG in forum LG Sciences
    Replies: 19
    Last Post: 07-25-2015, 09:24 AM
  2. please i need help for the summer
    By RoiD RaGe in forum Anabolics
    Replies: 10
    Last Post: 02-26-2008, 12:01 PM
  3. Cutting for the pool. =)
    By Mason in forum Weight Loss
    Replies: 10
    Last Post: 04-02-2006, 08:37 AM
  4. Should i run SD with S1+ for the summer?
    By Polish_Oak in forum Anabolics
    Replies: 15
    Last Post: 04-16-2005, 12:40 PM
  5. ripping up for the summer
    By hudsong in forum Anabolics
    Replies: 16
    Last Post: 03-06-2004, 10:29 PM
Log in
Log in