PX Black when you go black youll never go back!

Page 2 of 3 First 123 Last

  1. Quote Originally Posted by MrKleen73 View Post
    They went out yesterday so you should have yours Thursday or Friday at the latest.
    awesome, am wont let me post my youtube via post count, ill send you the link and can you post in here my man?

  2. Live Hard, Laugh Hard, Love Hard and Heal Fast! - KLEEN
    Current Training Log -
    http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/276206-kleen-strong-body.html
    •   
       


  3. Live Hard, Laugh Hard, Love Hard and Heal Fast! - KLEEN
    Current Training Log -
    http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/276206-kleen-strong-body.html

  4. Yeah!!!

    thx man!

  5. Quote Originally Posted by Nico1 View Post
    Yeah!!!

    thx man!
    You are handling those 120 nicely brutha!
    Live Hard, Laugh Hard, Love Hard and Heal Fast! - KLEEN
    Current Training Log -
    http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/276206-kleen-strong-body.html
    •   
       


  6. use them weight locks bubba!

    nice stuff man - lovin vids & the effort

  7. day 6

    one 30 min hiit session first thing in morning with 2 caps px black, nothing new to report

  8. You sweat a lot with this doing the HIIT? I mean any more noticeably than usual?
    Live Hard, Laugh Hard, Love Hard and Heal Fast! - KLEEN
    Current Training Log -
    http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/276206-kleen-strong-body.html

  9. wholly fug yah now that's how to press db's ...
    Unremarkable is no way to go through life... Doug

  10. Quote Originally Posted by MrKleen73 View Post
    You sweat a lot with this doing the HIIT? I mean any more noticeably than usual?
    ALOT more than usual

  11. day 7

    heavy ass high volume back workout, 35 sets, placed pr's on everything.....sweated like crazy today during my morning cardio session and my workout, aggression is high, mood is really really good! at my bodyfat i know its going to take awhile to see any significant change lol, but ill keep yall posted

  12. max pump came in today, pretty good pump! i would like to know are their nitrates in it?

  13. Quote Originally Posted by Nico1 View Post
    max pump came in today, pretty good pump! i would like to know are their nitrates in it?
    Link me up in my log Nico

    -Chris
    EBF Rep
    Mobile App
    ...::: Olympus Labs Athlete & Representative :::...
    Crossfit - DEMIGOD -

  14. day 8 ....doin 4 caps a day now, moved my cardio to pm...2 am 2 pm.

    i love how you dont feel like your on crack like most stim based products do, this is a perfect blend, did about 30 sets for delts today, weight is up to 213? awesome, abs seem even more defined

  15. Quote Originally Posted by Nico1 View Post
    day 8 ....doin 4 caps a day now, moved my cardio to pm...2 am 2 pm.

    i love how you dont feel like your on crack like most stim based products do, this is a perfect blend, did about 30 sets for delts today, weight is up to 213? awesome, abs seem even more defined
    None of our products ever had that effect.. the old was strong but smooth, I imagine this is similar. I will pick mine up tonight so will know tomorrow.
    Unremarkable is no way to go through life... Doug

  16. Nice your weight went up but you are getting leaner have to love that. Oh and the ingredients in MAX PUMP are top secret, no can tell!
    Live Hard, Laugh Hard, Love Hard and Heal Fast! - KLEEN
    Current Training Log -
    http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/276206-kleen-strong-body.html

  17. day 9
    after a few meals 30 min hiit cardio
    appetite is pretty much gone lol

    i feel like a boss while using px black

  18. Quote Originally Posted by Nico1 View Post
    i feel like a boss while using px black
    it shows in your use of bold typeset

  19. day 10 ...wow it seems like everyday it hits even harder? just 2 caps pre cardio today felt like way too much, still got the job done, though, 20 mins hiit cardio morning, no weights today, took another 2 caps later during the day to fight off my boring day lol, kept me absolutely alert, positive mood

  20. Awesome. No jitters from anybody it sounds like. No trouble sleeping or anything?

  21. I'm gold...
    No sleep problems. Just the occasional wake up to piss

    -Chris
    EBF Rep
    Mobile App
    ...::: Olympus Labs Athlete & Representative :::...
    Crossfit - DEMIGOD -

  22. day 11 rest, family day, not even any cardio

    sleep is still perfect! no changes......only a couple workouts into the max pump, cant tell any differences yet


    week 1 px black
    ''incredible energy
    ''really good "i wanna work out" mood
    "'works better everyday? like the stimulant effect gets stronger everyday.....i could barely handle 1 cap today! i was doing 2 caps am pm...may change that again lol
    ''aggression is up?
    ''doesnt kill my pump in the gym (like other stim based products do around the market)

  23. Quote Originally Posted by Nico1 View Post
    day 11 rest, family day, not even any cardio

    sleep is still perfect! no changes......only a couple workouts into the max pump, cant tell any differences yet


    week 1 px black
    ''incredible energy
    ''really good "i wanna work out" mood
    "'works better everyday? like the stimulant effect gets stronger everyday.....i could barely handle 1 cap today! i was doing 2 caps am pm...may change that again lol
    ''aggression is up?
    ''doesnt kill my pump in the gym (like other stim based products do around the market)
    The getting stronger thing is cool, I experienced the same thing with ignite2. Must be the mood enhancers need to build up in your system a bit.
    Unremarkable is no way to go through life... Doug

  24. PEA is a helluva drug

    :::imrickjamesbiatch:::

    -Chris
    EBF Rep
    Mobile App
    ...::: Olympus Labs Athlete & Representative :::...
    Crossfit - DEMIGOD -

  25. Quote Originally Posted by runner_79 View Post
    PEA is a helluva drug

    :::imrickjamesbiatch:::

    -Chris
    EBF Rep
    Mobile App
    Haha nice..lol
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. How to go to hell when you die.
    By lozgod in forum General Chat
    Replies: 27
    Last Post: 07-07-2009, 11:02 PM
  2. What happens when you go off creatine?
    By calidood in forum Supplements
    Replies: 27
    Last Post: 10-15-2008, 02:20 AM
  3. Replies: 2
    Last Post: 02-17-2004, 06:18 PM
  4. How big were your arms when you first started..
    By andro69 in forum General Chat
    Replies: 18
    Last Post: 04-17-2003, 12:52 AM
  5. Replies: 9
    Last Post: 02-24-2003, 08:24 PM
Log in
Log in