Dans Purus PCT stack

Page 2 of 10 First 1234 ... Last

  1. Quote Originally Posted by Blue Reflex
    Didn't win it but I'm in it
    Good to have ya bro. Stick around and apply for more logs you'll get one
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html


  2. I'm in bro!!
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by Danb2285 View Post
    Good to have ya bro. Stick around and apply for more logs you'll get one
    Oh yesszirr!

  4. Quote Originally Posted by Lukef2000
    I'm in bro!!
    Welcome brother
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  5. Indy love up in this beeotch! I thought there was more than corn in Indiana, Dan?
    TWITTER.COM/DJBEANPOLE
    YOUTUBE.COM/DJBEANPOLEREVIEWS
    DJBEANPOLE.COM
    •   
       


  6. Recycle is pretty much good all the time. I went with 4 in the morning with 3 d-pol then 2 more later in the day.
    Purus Labs Rep
    www.puruslabs.net

  7. Quote Originally Posted by DJBeanPole
    Indy love up in this beeotch! I thought there was more than corn in Indiana, Dan?
    That's a myth literally nothing but corn in Indiana. Lol welcome bro!
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  8. Quote Originally Posted by Randoja
    Recycle is pretty much good all the time. I went with 4 in the morning with 3 d-pol then 2 more later in the day.
    Got it thanks buddy
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  9. Off day today supped up this morning. The doorbell rang and this was at my door



    Name:  image-1282013373.jpg
Views: 61
Size:  592.1 KB

    Best day ever lol
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  10. Quote Originally Posted by Danb2285
    Off day today supped up this morning. The doorbell rang and this was at my door

    <img src="http://anabolicminds.com/forum/attachment.php?attachmentid=68 797"/>

    Best day ever lol
    Whoa!! I want one of those kits! Haha. Sick man!

  11. Did you order that shirt? And if so, those are all the extra goodies you got with it?!

  12. Quote Originally Posted by soul0wner
    Did you order that shirt? And if so, those are all the extra goodies you got with it?!
    Ha yeah I ordered the shirt and all those samples came with it
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  13. I got an "extra" gray large...
    But it has Doja's name on it.

    Is that a shag longer decal?
    Goes to show, that's why when every1 PM me for samples I direct em to corporate.
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  14. Austin Powers deliver that...Yeah Baby Yeah
    Always open light. It’s not what you open with, it’s what you finish with. Louie Simmons

  15. Quote Originally Posted by AaronJP1
    I got an "extra" gray large...
    But it has Doja's name on it.

    Is that a shag longer decal?
    Goes to show, that's why when every1 PM me for samples I direct em to corporate.
    Haha yeah it says shag longer shag harder lol
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  16. Quote Originally Posted by Danb2285

    Haha yeah it says shag longer shag harder lol
    In b4 someone ask what shag means.
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  17. Quote Originally Posted by AaronJP1

    In b4 someone ask what shag means.
    Lol it's carpet right
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  18. Quote Originally Posted by Danb2285

    Lol it's carpet right
    For munchin'
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  19. Quote Originally Posted by AaronJP1

    For munchin'
    Lol
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  20. Haha, oh man. I should be getting one of these shirts in the near future

  21. Quote Originally Posted by soul0wner
    Haha, oh man. I should be getting one of these shirts in the near future
    Get the blk & grey while their hot.
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  22. Everyone has a Purus shirt in their avatar these days... its ALL the rage
    TWITTER.COM/DJBEANPOLE
    YOUTUBE.COM/DJBEANPOLEREVIEWS
    DJBEANPOLE.COM

  23. Quote Originally Posted by DJBeanPole
    Everyone has a Purus shirt in their avatar these days... its ALL the rage
    I want one! Haha

  24. Dan just ordered me some dpol, mm foor me and condense for the wife (actualy I wanted to try it too, but she's always excited to get something new so I will say its hers, haha).

    Just wondering how your energy level is throughout the day, with not being on test. And how is the recycle, I'm not up to date on what its purpose is but been recommended to get some aswell. Anyways br looks like a damn good layout for pct, keep at it my man.

  25. Quote Originally Posted by msrider
    Dan just ordered me some dpol, mm foor me and condense for the wife (actualy I wanted to try it too, but she's always excited to get something new so I will say its hers, haha).

    Just wondering how your energy level is throughout the day, with not being on test. And how is the recycle, I'm not up to date on what its purpose is but been recommended to get some aswell. Anyways br looks like a damn good layout for pct, keep at it my man.
    Your going to love the mm man. Try the dpol 1/2 scoop MM 1/2 scoop condense. I hear that's the ticket haha.

    As far as energy goes I feel drained! I was going to do an update this weekend but ill go ahead and do one today when I get back from the gym.
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  26. Nice work,in for this.

  27. Quote Originally Posted by Danb2285

    Your going to love the mm man. Try the dpol 1/2 scoop MM 1/2 scoop condense. I hear that's the ticket haha.

    As far as energy goes I feel drained! I was going to do an update this weekend but ill go ahead and do one today when I get back from the gym.
    Sucks ur drained bro, maybe u will stary getting more energy the longer these supps are in ya. Yeah I'm stoked to try these supps but don't wanna have to go light on pct, but if that's what I need to do I will.

    its prolly good cause I will b going on an all out bulk next, so better recover and heal a bit. Its hell on ur body when ur not use to pushing it to the max.

  28. Quote Originally Posted by Mack411
    Nice work,in for this.
    Welcome bro
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  29. Alright quick update. So day 3 of pct and so far I've expieranced all of the normal pct signs haha had headaches on and off since Sunday and have had zero energy in the mornings until about 2 hours after I wake up. Weight has held steady at 216.4 since Sunday. Another thing I've noticed is I've been STARVING constantly no matter how much I eat I'm still hungry afterwards. So far Tylenol isn't helping the headaches. I believe it's still too early to tell anything from the supps but hopefully they kick in soon. Went In and hit back and shoulders today. Felt a little better after the gym

    WG lat pull down
    140-10
    160-10

    Db shoulder press
    50-10
    55-10

    DL-all super light form work

    Db row
    65-10
    65-10

    Hammer strength iso shoulder press
    (Weight is each hand)
    110-10
    110-10

    Hammer strength iso row
    2 plates each side
    10
    10

    DB lat raise
    15-2x10

    St bar lat press down
    50-10
    50-10

    NG pull ups
    8
    8

    Arnold's
    40-10
    40-10
    Purus labs Rep
    doin it mountain dog style in here come along for the shred fest-http://anabolicminds.com/forum/workout-logs/229302-danbs-mountain-dog.html

  30. Nice work bro.
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Good Pct Stack?
    By AuggieC in forum Supplements
    Replies: 29
    Last Post: 06-07-2007, 03:05 PM
  2. What do you think of this PCT stack?
    By wrestler119 in forum Post Cycle Therapy
    Replies: 7
    Last Post: 03-13-2007, 04:30 PM
  3. OTC PCT Stack~Hmm
    By kasket in forum Post Cycle Therapy
    Replies: 0
    Last Post: 03-07-2006, 08:37 PM
  4. the perfect pct stack
    By hogiejoe in forum Anabolics
    Replies: 8
    Last Post: 03-17-2004, 10:51 PM
Log in
Log in