Contest Prep Domination featuring the whole Lecheek lineup (Sponsored)

Page 4 of 23 First ... 23456 ... Last

  1. Quote Originally Posted by thebigt View Post
    sounds like it's time for some transdermals, lol.
    haha ya i could think of a few!!!

    So going to drop to 300p/200c/75f for this upcoming week see how that goes. Ive also added in testox9 and ad3 going to hold out a few more weeks for HT2. So new dosing/meal plan is this

    330am protein carbs shake testoX9
    430am oxyeca black bcaas agmatine cit mal.
    5-7 workout
    7 protein carbs shake
    730 meal one with carbs
    1030meal two with carbs
    130 meal three with carbs
    300 1/2 protein shake
    400-430 bcaas cardio 65-75%
    430 1/2 shake
    530 meal four no carbs
    730 casein shake plus peanut butter as needed
    800 massHGH, ad3pct
    All posts by mattys4 are the result of a very creative imagination and should not be considered advice nor taken seriously


  2. Sweeeet add on's!! Gonna be even more Epic!
    OG Avenger-HULK SMASHING TIME!
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by packers6211 View Post
    Sweeeet add on's!! Gonna be even more Epic!
    Yup I was going to wait until 4 weeks out to add them but I really wanna see what they can do if I run them the whole 8.
    All posts by mattys4 are the result of a very creative imagination and should not be considered advice nor taken seriously

  4. Quote Originally Posted by packers6211 View Post
    Sweeeet add on's!! Gonna be even more Epic!
    Agreed!
    Vein Nutrition Forum Rep
    https://www.veinnutrition.com/ CODE: marms10
    IG-veinnutrition give us a follow

  5. Quote Originally Posted by mattys4 View Post
    haha ya i could think of a few!!!

    So going to drop to 300p/200c/75f for this upcoming week see how that goes. Ive also added in testox9 and ad3 going to hold out a few more weeks for HT2. So new dosing/meal plan is this

    330am protein carbs shake testoX9
    430am oxyeca black bcaas agmatine cit mal.
    5-7 workout
    7 protein carbs shake
    730 meal one with carbs
    1030meal two with carbs
    130 meal three with carbs
    300 1/2 protein shake
    400-430 bcaas cardio 65-75%
    430 1/2 shake
    530 meal four no carbs
    730 casein shake plus peanut butter as needed
    800 massHGH, ad3pct
    nice protocal...very well planned, imo.
    GOD, FAMILY, COUNTRY!!!
    •   
       


  6. Quote Originally Posted by thebigt View Post
    nice protocal...very well planned, imo.
    Thanks man im kinda just winging it
    All posts by mattys4 are the result of a very creative imagination and should not be considered advice nor taken seriously

  7. Quote Originally Posted by mattys4 View Post
    Thanks man im kinda just winging it
    lol...you sound just like my old friend celc5, he would research the hell out of stuff. never seen a guy plan stuff out so much!!!!
    GOD, FAMILY, COUNTRY!!!

  8. Quote Originally Posted by thebigt View Post
    lol...you sound just like my old friend celc5, he would research the hell out of stuff. never seen a guy plan stuff out so much!!!!
    Haha I dont know if thats a good thing
    All posts by mattys4 are the result of a very creative imagination and should not be considered advice nor taken seriously

  9. Quote Originally Posted by thebigt View Post
    lol...you sound just like my old friend celc5, he would research the hell out of stuff. never seen a guy plan stuff out so much!!!!
    Ya you can totally tell thats Matty lol. Its a good thing !!!
    G.I JOE knowing is half the battle
    Vein Nutrition Forum Rep
    https://www.veinnutrition.com/ CODE: marms10
    IG-veinnutrition give us a follow

  10. Quote Originally Posted by Marms View Post
    Ya you can totally tell thats Matty lol. Its a good thing !!!
    G.I JOE knowing is half the battle
    Haha thanks man

    So today was day 4 back on testox9 and ad3 and IDK man but im already getting that familiar really good testox9 feel today was an awesome day all around and I was super busy at work and had a killer workout this morning I should be beat but I feel great.

    todays workout (forgot my notebook at work so I may not get all the numbers right but youll grt the idea)

    flat bench worked up to 245 then 185 for 10 195x10 205x6-2
    db incline 60x10 70x10 80x10 85x6-2
    incline flys 30x12 35x15,15

    barbell rows 185x10 225x10 245x8 PR 225x8
    rack chins 15,12,10
    cable rows 130x15 150x15 180x10

    MPs 65x12 95x12 115x8 125x6-4
    W press 30x12 35x10,10
    lat raises 25x12 30x10 35x15
    rear delts 15x15,15,15 gotta video this started doing something weird here but it feels awesome
    shrugs 225x15 185x15,15

    bis-tris supersets

    ez curls-overhead dumbell extension
    45x10 55x10
    55x10 65x10
    65x10 75x10
    75x8 85x10

    hammer curls-skull crushers
    30x10 65x10
    35x10 75x10
    35x8 75x10
    35x10 75x10

    great day today sorry about the no videos lately gotta get on that for you guys!!!
    All posts by mattys4 are the result of a very creative imagination and should not be considered advice nor taken seriously

  11. Well I'm no Olympic judge but I'd give that workout a freaking 10.0!!!!!!!!!!!! Killing again brother I hear yah!
    OG Avenger-HULK SMASHING TIME!

  12. are those behind the head tri extensions...i thought i was the only one who still did those....form is important-keep the elbows as tight to the ears as you can!!!!
    GOD, FAMILY, COUNTRY!!!

  13. Another PR
    Vein Nutrition Forum Rep
    https://www.veinnutrition.com/ CODE: marms10
    IG-veinnutrition give us a follow

  14. Quote Originally Posted by packers6211 View Post
    Well I'm no Olympic judge but I'd give that workout a freaking 10.0!!!!!!!!!!!! Killing again brother I hear yah!
    Thanks brother I felt awesome after that.

    Quote Originally Posted by thebigt View Post
    are those behind the head tri extensions...i thought i was the only one who still did those....form is important-keep the elbows as tight to the ears as you can!!!!
    Ya i love these I feel like there really isnt any excersize that hits the tri the same. Ill video next time so you can check my form for me.

    Quote Originally Posted by Marms View Post
    Another PR
    OH YEAH
    All posts by mattys4 are the result of a very creative imagination and should not be considered advice nor taken seriously

  15. try doing tri extensions seated, for me it really seems to put more work on the tri's...i guess it's because i tend to bounce them up somewhat when i am standing???
    GOD, FAMILY, COUNTRY!!!

  16. Ill try them seated thursday I think I bounce them up also.

    rack pulls 135x10 225x10 315x5 385x1 455fail 435 fail 315x10,10,10
    I was pretty gassed after that last set of 10 at 315
    frt squats 135x10 185x10, 6, 4
    leg press 8 platesx20 10x15,12,10
    wobbly big time now but still feeling strong
    dumbell stiff leg deads 90sx15,12,10
    extensions 3 sets of 15
    standing calf raises 3 sets of 15
    seated calf raises 3 sets of 15.
    All posts by mattys4 are the result of a very creative imagination and should not be considered advice nor taken seriously

  17. Quote Originally Posted by mattys4 View Post
    Ill try them seated thursday I think I bounce them up also.

    rack pulls 135x10 225x10 315x5 385x1 455fail 435 fail 315x10,10,10
    I was pretty gassed after that last set of 10 at 315
    frt squats 135x10 185x10, 6, 4
    leg press 8 platesx20 10x15,12,10
    wobbly big time now but still feeling strong
    dumbell stiff leg deads 90sx15,12,10
    extensions 3 sets of 15
    standing calf raises 3 sets of 15
    seated calf raises 3 sets of 15.
    looking strong...nice workout!!!
    GOD, FAMILY, COUNTRY!!!

  18. thats brother
    All posts by mattys4 are the result of a very creative imagination and should not be considered advice nor taken seriously

  19. Today was a nice CNS break day much needed took me awhile to get going.

    cardio 25 minutes full incline 75% HR
    abs
    weighted leg raises +10 15,15,15 thanks again BigT these things are killer
    weighted cable crunches 120 on the stack 15,15,15
    seated barbell torso rotations 55lbsx20,20,40
    barbell rollouts 15,15,15

    wife and I did about 45 minutes of posing practice after this definite improvement since last week need much more practice. Ill post a vid after work for critique.....just take it easy on me and yes I know I need a haircut
    All posts by mattys4 are the result of a very creative imagination and should not be considered advice nor taken seriously

  20. lol...just wait until tomorrow!!!! you are gonna hate me.....
    GOD, FAMILY, COUNTRY!!!

  21. Quote Originally Posted by thebigt View Post
    lol...just wait until tomorrow!!!! you are gonna hate me.....
    haha uh-oh. If its anything bad ill have excuses prepared so i can blame everything on bad camera, bad camera operator, bad lighting etc
    All posts by mattys4 are the result of a very creative imagination and should not be considered advice nor taken seriously

  22. Quote Originally Posted by mattys4 View Post
    haha uh-oh. If its anything bad ill have excuses prepared so i can blame everything on bad camera, bad camera operator, bad lighting etc
    lol...i used to have a pair of 30lb each ankle weights, one time i went crazy and did 6 sets of 10 reps....i had to call in sick to work-something i very rarely ever do!!!
    GOD, FAMILY, COUNTRY!!!

  23. Quote Originally Posted by thebigt View Post
    lol...i used to have a pair of 30lb each ankle weights, one time i went crazy and did 6 sets of 10 reps....i had to call in sick to work-something i very rarely ever do!!!
    lol
    Vein Nutrition Forum Rep
    https://www.veinnutrition.com/ CODE: marms10
    IG-veinnutrition give us a follow

  24. ya man those things are killer they definitly really hit the lower abs better then anyhing ive been doing. The abs were nice and sore from them last week I cant remember the last time that happened
    All posts by mattys4 are the result of a very creative imagination and should not be considered advice nor taken seriously

  25. Quote Originally Posted by mattys4 View Post
    ya man those things are killer they definitly really hit the lower abs better then anyhing ive been doing. The abs were nice and sore from them last week I cant remember the last time that happened
    i am a yardsale freak....my basement is full of stuff. i even have a ab lounger, i do my leg raises then jump right on the ab lounger-believe it or not it's pretty damned effective. also i learned a long time ago the best time to do abs is right after cardio-give that a try!!!!
    GOD, FAMILY, COUNTRY!!!
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Replies: 279
    Last Post: 02-09-2010, 09:04 PM
  2. Replies: 49
    Last Post: 01-31-2008, 10:51 AM
  3. Replies: 97
    Last Post: 11-24-2006, 10:23 PM
  4. contest prep advice
    By WiNgS in forum Weight Loss
    Replies: 1
    Last Post: 04-28-2003, 11:13 AM
Log in
Log in