BPS's NEWEST product, FORMASURGE, sponsored log, CHECK IT OUT!

Page 3 of 4 First 1234 Last

  1. Quote Originally Posted by thebigt

    farther is a indiana derivitive of further. like do you know who your farther is?
    Oh, okay, some southern slang yea, I'm gonna make it my biitch though.
    OLYMPUS UK REP
    30% OFF OLYMPUS UK USING JBUK30 GET SWOLE!


  2. Quote Originally Posted by jbryand101b View Post
    Oh, okay, some southern slang yea, I'm gonna make it my biitch though.
    nope...you can't have it!!!

  3. Quote Originally Posted by thebigt View Post
    nope...you can't have it!!!
    besides indiana is north of kentucky......best kentucky joke ever:

    the toothbrush was invented in kentucky.....if it were invented anywhere else it would be a teethbrush!!!!
    •   
       


  4. thats old school right there.
    OLYMPUS UK REP
    30% OFF OLYMPUS UK USING JBUK30 GET SWOLE!

  5. Getting low gong to have to order some of this before is gone. Good stuff
    OLYMPUS UK REP
    30% OFF OLYMPUS UK USING JBUK30 GET SWOLE!

  6. just got back from a nice 45min run outside. kept my heart rate in zone 3 (173-182) for about 35 of those minutes, with the average hr at 178, and the highest at 195bpm.

    long story short, i was all red an sweaty, even after the shower.

    applied the formasurge, as the blood vessels near the skin were all full, whooo, what a heat rush. good stuff.
    OLYMPUS UK REP
    30% OFF OLYMPUS UK USING JBUK30 GET SWOLE!

  7. loving the log, boss. keep doing it big!
    Millennium Sport Technologies Representative
    www.millenniumsport.net
    Enter promo code "JWA" and receive 50% off your next MST order!

  8. winding down, prob have about 5 days or so if i were to use it every day. but im going to be using it every 2 days till it's gone.

    this is some good stuff, and If one was to plan a test boosting stack, with this in it, it would be extremely effective for sure.
    OLYMPUS UK REP
    30% OFF OLYMPUS UK USING JBUK30 GET SWOLE!

  9. Quote Originally Posted by jbryand101b View Post
    winding down, prob have about 5 days or so if i were to use it every day. but im going to be using it every 2 days till it's gone.

    this is some good stuff, and If one was to plan a test boosting stack, with this in it, it would be extremely effective for sure.
    Good to hear that you like it.
    If my direct and cynical approach bothers you, just ignore it. I'm just saying what you need to hear ;).

  10. My wife dislikes the smell though. I think it's refreshing....
    OLYMPUS UK REP
    30% OFF OLYMPUS UK USING JBUK30 GET SWOLE!

  11. i guess, it's citrus like.
    OLYMPUS UK REP
    30% OFF OLYMPUS UK USING JBUK30 GET SWOLE!

  12. Quote Originally Posted by jbryand101b View Post
    i guess, it's citrus like.
    I am curious if it is like abliderate advanced. It has a slight smell but not bad at all; its the same carrier though.
    If my direct and cynical approach bothers you, just ignore it. I'm just saying what you need to hear ;).

  13. Got 18 plates on the prowler yesterday.
    Quote Originally Posted by jbryand101b
    My first video I've put together...

    YouTube Link: http://www.youtube.com/watch?v=xzCEMRTstYY

    didn't think I was gonna be able to walk up stairs after that last push. good times.
    OLYMPUS UK REP
    30% OFF OLYMPUS UK USING JBUK30 GET SWOLE!

  14. nice bro!
    Millennium Sport Technologies Representative
    www.millenniumsport.net
    Enter promo code "JWA" and receive 50% off your next MST order!

  15. Quote Originally Posted by jbryand101b
    My wife dislikes the smell though. I think it's refreshing....
    Yeh. I thought it smelled good, the wife though it stank
    GAME ON! MOVAH FUKAZ!
    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/231867-man-sports-gameday.html#post4047619

  16. Quote Originally Posted by murk01

    Yeh. I thought it smelled good, the wife though it stank
    Same here, girlfriend hates the smell. I think it smells like a lot like CELs formestane just not as strong smelling and not as greasy..
    Psalms 62:1-62:2
    Body Performance Solutions Rep

  17. Quote Originally Posted by murk01 View Post
    Yeh. I thought it smelled good, the wife though it stank
    Pleasing a woman is about as fruitless and activity as I can think of, especially something as subjective as smell. I am sure it didn't stop you using it though!
    If my direct and cynical approach bothers you, just ignore it. I'm just saying what you need to hear ;).

  18. nope, sure didn't.
    OLYMPUS UK REP
    30% OFF OLYMPUS UK USING JBUK30 GET SWOLE!

  19. Damn son! 18 plates is killing it!
    BPS Representative
    PM me with any product questions!
    www.bulkperformancesolutions.c om

  20. Quote Originally Posted by tallguy34
    Damn son! 18 plates is killing it!
    That's outrageous.
    GAME ON! MOVAH FUKAZ!
    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/231867-man-sports-gameday.html#post4047619

  21. 18 plates is a good day on leg press for me, pushing it on a sled is serious. Then again I guess we push SUVs in the parking lot occasionally so I know it can be done.
    If my direct and cynical approach bothers you, just ignore it. I'm just saying what you need to hear ;).

  22. i want to get 21 plates, that'll be 990 in 45's, plus 70lb for the prowler, and put me for over 1 ton.
    OLYMPUS UK REP
    30% OFF OLYMPUS UK USING JBUK30 GET SWOLE!

  23. You're a mad man bro! Keep killin it
    Millennium Sport Technologies Representative
    www.millenniumsport.net
    Enter promo code "JWA" and receive 50% off your next MST order!

  24. Quote Originally Posted by jbryand101b View Post
    i want to get 21 plates, that'll be 990 in 45's, plus 70lb for the prowler, and put me for over 1 ton.
    Impressive that your back is holding out with that weight but I assume you have been working hard to get to there for a while.
    If my direct and cynical approach bothers you, just ignore it. I'm just saying what you need to hear ;).

  25. I started pushing the prowler in july.

    first time i pushed it, the 2nd push for 8 plates (4 each side) i puked.
    OLYMPUS UK REP
    30% OFF OLYMPUS UK USING JBUK30 GET SWOLE!

  26. Quote Originally Posted by jbryand101b View Post
    I started pushing the prowler in july.

    first time i pushed it, the 2nd push for 8 plates (4 each side) i puked.
    No video of that one huh?? Lol
    Nice progress bubba.
    Always open light. Itís not what you open with, itís what you finish with. Louie Simmons

  27. Quote Originally Posted by AZMIDLYF

    No video of that one huh?? Lol
    Nice progress bubba.
    LOL.
    GAME ON! MOVAH FUKAZ!
    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/231867-man-sports-gameday.html#post4047619

  28. I got to push an F-250 yesterday for almost a block in 110 degree heat. I wanted to puke afterwards. It was insanely hard... Idk if I'd voluntarily push a prowler loaded down with plates during the summer after doing that.
    BPS Representative
    PM me with any product questions!
    www.bulkperformancesolutions.c om

  29. Quote Originally Posted by tallguy34
    I got to push an F-250 yesterday for almost a block in 110 degree heat. I wanted to puke afterwards. It was insanely hard... Idk if I'd voluntarily push a prowler loaded down with plates during the summer after doing that.
    F-250 push?
    Isn't that part of the redneck Olympics?
    GAME ON! MOVAH FUKAZ!
    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/231867-man-sports-gameday.html#post4047619

  30. Quote Originally Posted by murk01 View Post
    F-250 push?
    Isn't that part of the redneck Olympics?

    I believe so!
    Millennium Sport Technologies Representative
    www.millenniumsport.net
    Enter promo code "JWA" and receive 50% off your next MST order!

  31. lol, red neck olympics. thats funny.

    I wish I had video of me puking, it was pretty funny. i've never puked from working out before.
    OLYMPUS UK REP
    30% OFF OLYMPUS UK USING JBUK30 GET SWOLE!

  32. Quote Originally Posted by murk01 View Post
    F-250 push?
    Isn't that part of the redneck Olympics?
    It wouldn't surprised me! Red-necks have freakish strength considering the majority of them sit on their fat a$$ and drink beer! Lol

    Jbry, you've NEVER puked due to a workout until then? Damn, lol. If I'm trying to keep from tossing my cookies then I know it's been a good day in the gym. Otherwise I haven't worked out hard enough.
    BPS Representative
    PM me with any product questions!
    www.bulkperformancesolutions.c om

  33. Many a yak on leg days for sure.
    Always open light. Itís not what you open with, itís what you finish with. Louie Simmons

  34. Quote Originally Posted by AZMIDLYF View Post
    Many a yak on leg days for sure.
    I'm 99% more likely to lose it then than any other day. I did a couple weeks ago. God damn DC training legs. Lol
    BPS Representative
    PM me with any product questions!
    www.bulkperformancesolutions.c om

  35. probably helps to train in 100 plus degree whether.

    now i've felt like yak'ing a few times, but mainly when I have pre w/o still in my stomach, mixed with a high body temp.
    OLYMPUS UK REP
    30% OFF OLYMPUS UK USING JBUK30 GET SWOLE!

  36. Quote Originally Posted by jbryand101b View Post
    probably helps to train in 100 plus degree whether.

    now i've felt like yak'ing a few times, but mainly when I have pre w/o still in my stomach, mixed with a high body temp.
    This would be true! No matter how cold the gym is you walk outside during the summer here in AZ and you wanna throw up. Lol
    BPS Representative
    PM me with any product questions!
    www.bulkperformancesolutions.c om

  37. Yup.
    OLYMPUS UK REP
    30% OFF OLYMPUS UK USING JBUK30 GET SWOLE!

  38. Not too much longer boys and the weather is gorgeous!!
    Always open light. Itís not what you open with, itís what you finish with. Louie Simmons

  39. Hahahahaha! You said gorgeous and weather in the same sentence with reference to Arizona!! I'm just kidding! Yeah, couple more months, as in December, and we will start cooling down.
    BPS Representative
    PM me with any product questions!
    www.bulkperformancesolutions.c om
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. New Log started, mostly MST products - Come check it out!
    By Gutterpump in forum Millennium Sport Technologies
    Replies: 2
    Last Post: 07-02-2011, 09:36 AM
  2. PP 1-T Solo log!! Check it sucka!
    By joshweights in forum Supplement Logs
    Replies: 0
    Last Post: 01-06-2009, 10:48 PM
  3. Texas on the homestrech of his Hypertrop-x log!! check it out!!
    By TexasLifter89 in forum Advanced Muscle Science
    Replies: 5
    Last Post: 07-07-2008, 10:12 PM
  4. Focused247s 3ad log with pics (I know rare) check it out
    By focused247 in forum Supplement Logs
    Replies: 5
    Last Post: 06-05-2008, 10:16 PM
Log in
Log in