Androseries/Tren/Superdrol recomp results!!!

  1. Registered User
    FL3X MAGNUM's Avatar
    Stats
    6'5"  220 lbs.
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Michigan
    Age
    28
    Posts
    11,387
    Rep Power
    4152956

    Androseries/Tren/Superdrol recomp results!!!


    I ran an 8 weeker layed out like this:

    AndroMass V3- 6/6/6/6/9/9/9/12 AndroHardV3- 3/3/3/3/3/3/3/3 Superdrol- 10/10/20/30 Super Tren- 90/90/90/120/120/150

    Transdermal DHEA/Pregnenolone patches, HCGenerate, N2Slin, Taurine, Forged joint Repair, fish oil, Cabergolean at 8/day, LCLT throughout cycle. Transaderm at half dose first 4 weeks, then switched to FormaStanzol last 4 weeks. Cabergoline caps at .5/twice a week throughout tren usage. DAA Hcg from Taurus first 4 weeks (quit due to GI issues).

    Results: Weight went from 211 lbs to 206 lbs BF% went from 13% to 8-9% Strength remained the same


    Before pics:



    And here are last week's pics:



    Kinda blurry but tell me what you guys think!! I will try to get final pics soon. I am looking a bit leaner and pecs looking a bit fuller than last week, abs separated a bit more now too.
    Genomyx Rep
    www.genomyx.com

  2. Registered User
    Celorza's Avatar
    Stats
    5'6"  150 lbs.
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Edinburg, Texas
    Age
    23
    Posts
    9,552
    Rep Power
    2428706

    1st

    Oh damn thought it was a log >> its just before and after pics haha xD fix em up FL3XY can't see em :3
    Last edited by Celorza; 06-12-2012 at 08:56 AM. Reason: god damn...
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep
  3. Registered User
    FL3X MAGNUM's Avatar
    Stats
    6'5"  220 lbs.
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Michigan
    Age
    28
    Posts
    11,387
    Rep Power
    4152956

    Damn...alright, got it fixed now, check again!
    Genomyx Rep
    www.genomyx.com
    •   
       

  4. Running with the Big Boys
    Board Sponsor
    Marms's Avatar
    Stats
    5'9"  218 lbs.
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    IL
    Posts
    6,320
    Rep Power
    2848063

    So that is where you have been !
  5. Registered User
    Celorza's Avatar
    Stats
    5'6"  150 lbs.
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Edinburg, Texas
    Age
    23
    Posts
    9,552
    Rep Power
    2428706

    Quote Originally Posted by FL3X MAGNUM View Post
    Damn...alright, got it fixed now, check again!
    No pics now FL3XY-pooh!!
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep
  6. Running with the Big Boys
    Board Sponsor
    Marms's Avatar
    Stats
    5'9"  218 lbs.
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    IL
    Posts
    6,320
    Rep Power
    2848063

    Quote Originally Posted by Celorza View Post
    No pics now FL3XY-pooh!!
    Ya cant see them
  7. Registered User
    FL3X MAGNUM's Avatar
    Stats
    6'5"  220 lbs.
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Michigan
    Age
    28
    Posts
    11,387
    Rep Power
    4152956

    WTF!!! I can see them just fine. Nobody else can see them??
    Genomyx Rep
    www.genomyx.com
  8. Registered User
    FL3X MAGNUM's Avatar
    Stats
    6'5"  220 lbs.
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Michigan
    Age
    28
    Posts
    11,387
    Rep Power
    4152956

    Well damn it all!
    Once my attachment manager starts working again guess I'll have to go that route instead of links.
    Genomyx Rep
    www.genomyx.com
  9. Running with the Big Boys
    Board Sponsor
    Marms's Avatar
    Stats
    5'9"  218 lbs.
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    IL
    Posts
    6,320
    Rep Power
    2848063

    Quote Originally Posted by FL3X MAGNUM View Post
    WTF!!! I can see them just fine. Nobody else can see them??
    Nope! You can see them ? Are you looking at MWB's phone ? Is there where you sent them ?
  10. Registered User
    Celorza's Avatar
    Stats
    5'6"  150 lbs.
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Edinburg, Texas
    Age
    23
    Posts
    9,552
    Rep Power
    2428706

    Quote Originally Posted by FL3X MAGNUM View Post
    Well damn it all!
    Once my attachment manager starts working again guess I'll have to go that route instead of links.
    You could always PM bro! Just keep the Ben-like pics back and don't throw in speedo content ;p!
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Test + Superdrol + Tren (real tren)
    By Libertarian in forum Anabolics
    Replies: 38
    Last Post: 05-18-2012, 02:45 AM
  2. Recomp cycle results & conclusions
    By UnrealMachine in forum Anabolics
    Replies: 109
    Last Post: 07-28-2010, 10:55 AM
  3. 4 week recomp with 1-tren
    By diezel in forum Cycle Info
    Replies: 4
    Last Post: 08-12-2009, 07:27 PM
  4. epi/1-t tren recomp log
    By Buff9895 in forum Cycle Info
    Replies: 92
    Last Post: 07-14-2009, 11:07 PM
  5. epistane/tren bridged to superdrol/tren??
    By rocketman123 in forum Anabolics
    Replies: 0
    Last Post: 06-07-2009, 03:49 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Log in

Log in