Airborne42 cuts it up and Leans out with AI & PES!

Page 11 of 16 First ... 910111213 ... Last

  1. Quote Originally Posted by Airborne42
    Prog pics! Feedback helps :-D
    Nice progress. Guess they don't have any tanning beds in Oregan. Jk lol.


  2. Dam bro looking shredded!!!!
    "Difficult things take a long time, impossible things take a little longer."
    OG Punjabi Avenger
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by scw538

    Nice progress. Guess they don't have any tanning beds in Oregan. Jk lol.
    Lol they do but cautious bout my tatts X-D we get no sun here either... Or barely. I miss sac town lol Thank you bros!!! Gettin there slowly but surely. I'm maintaining muscle but the Bf is melting Haha love it
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  4. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Prog pics! Feedback helps :-D
    Lower abs get's those done! 6 pack almost there!

  5. Definitely see your putting in work on those abs man! Nice job!
    PEScience Representative
    http://pescience.com/insider http://facebook.com/pescience
    •   
       


  6. Quote Originally Posted by MrMarc

    Lower abs get's those done! 6 pack almost there!
    Haha almost
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  7. Quote Originally Posted by LiveToLift
    Definitely see your putting in work on those and man! Nice job!
    Thanks yall :-)
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  8. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Lol they do but cautious bout my tatts X-D we get no sun here either... Or barely. I miss sac town lol Thank you bros!!! Gettin there slowly but surely. I'm maintaining muscle but the Bf is melting Haha love it
    Use the miama ink sunblock. its like 6 or 7 bucks. They wont fade at all. I got a **** load of tatts and they have never faded a bit from tanning.

    Whats your weight down to now? and bf estimate??

  9. Looking leaner man !!!! Persistence and patience and sweat bro
    ...::: Olympus Labs Athlete & Representative :::...
    Crossfit - DEMIGOD -

  10. Quote Originally Posted by BeastMode 1

    Use the miama ink sunblock. its like 6 or 7 bucks. They wont fade at all. I got a **** load of tatts and they have never faded a bit from tanning.

    Whats your weight down to now? and bf estimate??
    Hmm ill check it out :-) I'm 248 now and no idea on Bf hoping below 15 Haha
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  11. Quote Originally Posted by runner_79
    Looking leaner man !!!! Persistence and patience and sweat bro
    Lol word bro I have nothin but time ;-) I drink lots of water so sweat too ;-)
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  12. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Hmm ill check it out :-) I'm 248 now and no idea on Bf hoping below 15 Haha
    You def seem below 15% in your newest pics. Prolly between 12-14 if i hadta guess. Keep it up Bro Namath. haha.

  13. Thanks Tom BROkaw Lmao!!!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  14. My buddy BRO Dirt Lmao
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  15. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Prog pics! Feedback helps :-D

    You are leaning out big time!

  16. lookin shredded, at say 13% my be 12%. nice work
    Christopher
    http://anabolicminds.com/forum/old-school-hormone/239904-csa2179s-hulk-mirror.html#post4289751

  17. You're looking pretty beast bro.
    I'm just a dude chasing a dream

  18. Haha thank u all! Cuttin is hard work Lmao its more of a recomp for me tho... I think its better :-)
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  19. Gettin ready for leg day tonight... First leg day in 2 weeks. Hopefully I atleast kept my strength. Muscle marinade with 2 motivates pre and 4 caps of Agmatine and of course Stoked and AT2! Lovin life!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  20. Quote Originally Posted by Airborne42
    Gettin ready for leg day tonight... First leg day in 2 weeks. Hopefully I atleast kept my strength. Muscle marinade with 2 motivates pre and 4 caps of Agmatine and of course Stoked and AT2! Lovin life!
    Damn! Full scoop of marinade with 2 motivate caps?

    Holy moly, I couldn't do that.
    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  21. Quote Originally Posted by AaronJP1

    Damn! Full scoop of marinade with 2 motivate caps?

    Holy moly, I couldn't do that.
    I do admit. MM is my fav pwo but with Motivate... It's king! Squatting 5 plates right now
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  22. Quote Originally Posted by Airborne42

    I do admit. MM is my fav pwo but with Motivate... It's king! Squatting 5 plates right now
    Bro you Squatting and replying at the same time...Dam you are very talented
    "Difficult things take a long time, impossible things take a little longer."
    OG Punjabi Avenger

  23. Lmfao u know it
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  24. Shoulder workout went amazing today! My left shoulder is giving out I think but strength is up in all lifts which is crazy after not being in gym for a week. Can't wait till wife loses her stitches cuz libido is high! Feelin a little lethargic lately but I kill it with motivate. I think its work related. Anyways strength up today and weight is steady ;-)
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  25. Quote Originally Posted by Airborne42
    Shoulder workout went amazing today! My left shoulder is giving out I think but strength is up in all lifts which is crazy after not being in gym for a week. Can't wait till wife loses her stitches cuz libido is high! Feelin a little lethargic lately but I kill it with motivate. I think its work related. Anyways strength up today and weight is steady ;-)
    Great update bro!!! I need to take you to a strip club
    "Difficult things take a long time, impossible things take a little longer."
    OG Punjabi Avenger

  26. Quote Originally Posted by punjabimunde

    Great update bro!!! I need to take you to a strip club
    U guys going to see the chip n dales or what ever?


    Hardcore Purus Labs {Rep}
    Lift the fücking weight from the floor, or leave it on the ground. The thoughts are supposed to be daunting. The pain is meant to be tormenting.

  27. Quote Originally Posted by AaronJP1

    Im going to see the chip n dales or what ever?

    Fixed!!! Wow bro didn't know
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  28. Quote Originally Posted by Airborne42

    Fixed!!! Wow bro didn't know
    "Difficult things take a long time, impossible things take a little longer."
    OG Punjabi Avenger

  29. Quote Originally Posted by AaronJP1

    Im guys going to see the chip n dales or what ever...

    Forgot to remove the ? Mark lol
    "Difficult things take a long time, impossible things take a little longer."
    OG Punjabi Avenger

  30. Lol yall crack me up
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Wilpit leans out with Daa-HCG
    By Wilpit in forum Supplement Logs
    Replies: 93
    Last Post: 04-14-2012, 08:59 PM
  2. Leans gains... How's my plan looking to all who does it?
    By Machwon1 in forum Nutrition / Health
    Replies: 1
    Last Post: 06-18-2011, 10:20 AM
  3. BEST for cuts
    By lorden24 in forum Supplements
    Replies: 24
    Last Post: 05-29-2011, 03:26 AM
  4. <<< Dom Cuts the Fat >>>
    By Domenic in forum Workout Logs
    Replies: 8
    Last Post: 09-18-2008, 10:43 PM
Log in
Log in