Airborne42 cuts it up and Leans out with AI & PES!

Page 10 of 16 First ... 89101112 ... Last

  1. Another day of heat and moving furniture around and what not for new place. Constantly sweatin but loving it. Diet is back on track. Will be starting normal workout reg on Thursday other than this full body ****. I am bigger it seems to appear. Arms are a little over 18. Deeper cuts and strength remains on major lifts all others is up.
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net


  2. Quote Originally Posted by Airborne42
    Another day of heat and moving furniture around and what not for new place. Constantly sweatin but loving it. Diet is back on track. Will be starting normal workout reg on Thursday other than this full body ****. I am bigger it seems to appear. Arms are a little over 18. Deeper cuts and strength remains on major lifts all others is up.
    Nice!!!! Man ur arms are huge lol
    "Difficult things take a long time, impossible things take a little longer."
    OG Punjabi Avenger
    •   
       


  3. Ya they are just Bulky lol your biceps are spartanish Lmao
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  4. Quote Originally Posted by Airborne42
    Ya they are just Bulky lol your biceps are spartanish Lmao
    Nah not even bro...you can't compare 180lbs guy to 250+lbs beast...
    "Difficult things take a long time, impossible things take a little longer."
    OG Punjabi Avenger

  5. Quote Originally Posted by punjabimunde

    Nah not even bro...you can't compare 180lbs guy to 250+lbs beast...
    Bs Lmao you could be 250 huge... Drop fat and be 220 lol I'm just adding lean mass while dropping Bf at low cals. It's wierd. My body is tricky Haha
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  6. Quote Originally Posted by Airborne42

    Bs Lmao you could be 250 huge... Drop fat and be 220 lol I'm just adding lean mass while dropping Bf at low cals. It's wierd. My body is tricky Haha
    Lol...nah bro I'm good at 180lbs...just wanna drop some more bf%...but you are a BEAST!!! Lol
    "Difficult things take a long time, impossible things take a little longer."
    OG Punjabi Avenger

  7. Quote Originally Posted by punjabimunde

    Lol...nah bro I'm good at 180lbs...just wanna drop some more bf%...but you are a BEAST!!! Lol
    You and I both brother lol
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  8. Quote Originally Posted by Airborne42

    You and I both brother lol
    Yea...lol
    "Difficult things take a long time, impossible things take a little longer."
    OG Punjabi Avenger

  9. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Another day of heat and moving furniture around and what not for new place. Constantly sweatin but loving it. Diet is back on track. Will be starting normal workout reg on Thursday other than this full body ****. I am bigger it seems to appear. Arms are a little over 18. Deeper cuts and strength remains on major lifts all others is up.
    BAM!

  10. Looking awesome dude!!! Congrats on the baby and the bf going away lol
    Email me for free prodigy samples
    [email protected]
    www.pni-online.com
    •   
       


  11. Quote Originally Posted by jiggamanbill

    BAM!
    Blam blam snap!!!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  12. Quote Originally Posted by howwedo107
    Looking awesome dude!!! Congrats on the baby and the bf going away lol
    Thanks brother u too :-) big change in your pics
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  13. Alright brothers! Airborne is back for good! I've been on everyday but feels like I have been away lol took yesterday off to rest up! Today I go back to normal routine. Chest and Tris tonight. Just to give you insight on how good Stoked and AT2 work. Diet has been off... Things have been gettin hectic and well I'm lookin A LOT more defined and vascular, libido is still sky high, I'm dense, I even got bigger! Tonight I will weigh in and the final test is to see if my strength is the same or up. Will get a pic up here in a lil. Lookin better each day that I can almost point out somethin new in what I look like.
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  14. Alright just got home from an Intense workout. Very fatigued lol a week off hurts but!!!! Good news! Strength is up on all but bench press. Which is still at 430. For instance lol walks up to biggest dude in gym "hey bro, you mind if I get a spot?" He says "ya bro no problem"... Looks at weight and says "if I CAN help" Lmao great feeling. Pumps are even more wicked and to top it off I'm sitting 5 pounds lighter ;-) Airborne is back in FULL effect!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  15. Dude your looking pretty cut what's your body mass index?

  16. Quote Originally Posted by sal
    Dude your looking pretty cut what's your body mass index?
    I have no idea ill check when I get home on the chart. I'm 6 ft and 248 pounds now
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  17. Back and Bis today! Kicked ass!!! For my pwo today I did a scoop of Craze and two AI Motivate with some Agmatine!!! Great combo! Next will be Muscle Marinade and two Motivate with Agmatine. I think that will be my fav pwo ever! Pumps were insane!!! Strength was up quite a bit! Was able to do alternate dumbell bicep curls 3 sets at 12/8/8 with 55/70/70. 3 sets of pull ups for 15 reps each which is not bad for a 248 pound guy lol people have been complimenting on my physique and women been staring. Wife is comin on to me a lot more as well. Loving life bros!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  18. Good to hear that confidence bro! Craze, Agmatine worked wonders for me today.
    PEScience Representative
    http://pescience.com/insider http://facebook.com/pescience

  19. Quote Originally Posted by LiveToLift
    Good to hear that confidence bro! Craze, Agmatine worked wonders for me today.
    Oh u know it bro! Confidence is key. You went into your comp with confidence! Ur winning imo. Keep killing it. You have changed A LOT!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  20. Quote Originally Posted by Airborne42

    Oh u know it bro! Confidence is key. You went into your comp with confidence! Ur winning imo. Keep killing it. You have changed A LOT!
    Thanks man! Have to go into anything with a winning attitude man!
    PEScience Representative
    http://pescience.com/insider http://facebook.com/pescience

  21. Quote Originally Posted by LiveToLift

    Thanks man! Have to go into anything with a winning attitude man!
    True story broha
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  22. Nice man...

    Well, craze is just another focus product that is in its own league. I love focus XT but craze IMHO is superior...sorry SNS

    Methyldrene 25 eph is also pretty good... I did 1/2 scoop with 1 scoop craze and that was pretty smooth.

    But simple, craze and some agmatine and COP
    ...::: Olympus Labs Representative :::...
    Crossfit - DEMIGOD -

  23. Quote Originally Posted by runner_79
    Nice man...

    Well, craze is just another focus product that is in its own league. I love focus XT but craze IMHO is superior...sorry SNS

    Methyldrene 25 eph is also pretty good... I did 1/2 scoop with 1 scoop craze and that was pretty smooth.

    But simple, craze and some agmatine and COP
    Hell ya. Love sns as well but never tried focus xt I'm planning on it :-)
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  24. It's damn good man. There line is good!!!! Legit.
    I'm sure some reps may be able to help ya out
    ...::: Olympus Labs Representative :::...
    Crossfit - DEMIGOD -

  25. Quote Originally Posted by runner_79
    It's damn good man. There line is good!!!! Legit.
    I'm sure some reps may be able to help ya out
    Word bro good lookin out. Always in to finding new products. U have people always sayin one products the best and stuff but in reality everyone is diff and diff products effect people diff lol my fav pwo now since craze is muscle marinade. Great stuff
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  26. Quote Originally Posted by Airborne42

    Word bro good lookin out. Always in to finding new products. U have people always sayin one products the best and stuff but in reality everyone is diff and diff products effect people diff lol my fav pwo now since craze is muscle marinade. Great stuff
    SNS focus xt is a great product....haven't tried craze but I have a tub sitting in my cabinet...I'm gonna try it soon
    "Difficult things take a long time, impossible things take a little longer."
    OG Punjabi Avenger

  27. Do it bro I dare u ;-)
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  28. Quote Originally Posted by Airborne42
    Do it bro I dare u ;-)
    Don't egg him on man hahah the reviews should do that instead
    ...::: Olympus Labs Representative :::...
    Crossfit - DEMIGOD -

  29. Quote Originally Posted by runner_79

    Don't egg him on man hahah the reviews should do that instead
    Lol true :-P
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  30. Prog pics! Feedback helps :-D
    Attached Images Attached Images   
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. Wilpit leans out with Daa-HCG
    By Wilpit in forum Supplement Logs
    Replies: 93
    Last Post: 04-14-2012, 08:59 PM
  2. Leans gains... How's my plan looking to all who does it?
    By Machwon1 in forum Nutrition / Health
    Replies: 1
    Last Post: 06-18-2011, 10:20 AM
  3. BEST for cuts
    By lorden24 in forum Supplements
    Replies: 24
    Last Post: 05-29-2011, 03:26 AM
  4. <<< Dom Cuts the Fat >>>
    By Domenic in forum Workout Logs
    Replies: 8
    Last Post: 09-18-2008, 10:43 PM
Log in
Log in