Panthers Path to the Cup with Intra-Test Xtreme and Speed Xtreme! (Sponsored)

Page 2 of 3 First 123 Last

  1. Quote Originally Posted by pantherdude63
    What's up fellas? Started out my day with a PT test and a scoop of Speed Extreme and it went pretty damn good from there on. Didn't break my fast until 1 p.m. so I had 800 cals then and then went to the gym at 3. I really can't describe how awesome it is leaving the gym at 430 p.m. and knowing you can take in 3000 cals lol Anyway here's todays workout

    07MAR12
    Seated calf raise- 14 rep straight set with 140
    Sumo incline leg press- 25 rep rest pause set with 300
    Squat- 20 rep widowmaker with 250
    Close grip EZ bar curl- 23 rep rest pause set with a 90 pound bar and a 25 sec static hold
    F. Arm curls with a straight bar- 16 rep straight set with a 75 pound bar

    Macros for today: Cals 3500, 43% carbs, 37% pro, 19% fat

    Everything in the gym is going great with the Lecheek supps! I'm not going all that hard on my quads/hams I've decided. As much as I enjoy squatting heavy they're at 26" and that's plenty big enough for me right now. So I'll probably stick around that weight for the widow makers and see how it goes. Running just ruins all the fun.
    Glad you are enjoying the Lecheek supps man!


  2. Haha thanks man, I'm glad too! Word for today was sore though. My lower body is feeling it after squats and that pt test run, hopefully tomorrow brings better things. We had a pt that was decent so I took it easy on the off day cardio. Just did a nice 3 mile bike ride and Interval training with a jump rope.

    Macros for today: 3000 cals, 49% pro, 32% fat, 19% carbs.

    I went about 800 over so I guess I'll just cut that off of my cals tomorrow, I just couldn't keep from having another serving of peanut butter and protein sludge lol
    "Complacency is mediocrity"
    Follow my Lecheek nutrition log here!: http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/194958-panthers-path-cup.html#post3256104
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by pantherdude63 View Post
    Haha thanks man, I'm glad too! Word for today was sore though. My lower body is feeling it after squats and that pt test run, hopefully tomorrow brings better things. We had a pt that was decent so I took it easy on the off day cardio. Just did a nice 3 mile bike ride and Interval training with a jump rope.

    Macros for today: 3000 cals, 49% pro, 32% fat, 19% carbs.

    I went about 800 over so I guess I'll just cut that off of my cals tomorrow, I just couldn't keep from having another serving of peanut butter and protein sludge lol

    Im about to have a reeses chocolate blizzard im just saying lol oh yes a large
    Vein Nutrition Forum Rep
    https://www.veinnutrition.com/ CODE: marms10
    IG-veinnutrition give us a follow

  4. That sounds so damn good lol it's been forever since I've had one. One treat I do get after every workout though, 4 servings of blue bell low fat no sugar added ice cream with 2 scoops of whey and 10 oz. of almond milk... I love leangains haha
    "Complacency is mediocrity"
    Follow my Lecheek nutrition log here!: http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/194958-panthers-path-cup.html#post3256104

  5. Quote Originally Posted by pantherdude63 View Post
    That sounds so damn good lol it's been forever since I've had one. One treat I do get after every workout though, 4 servings of blue bell low fat no sugar added ice cream with 2 scoops of whey and 10 oz. of almond milk... I love leangains haha

    What a bad idea it was so stay away lol. Im paying for it today
    Vein Nutrition Forum Rep
    https://www.veinnutrition.com/ CODE: marms10
    IG-veinnutrition give us a follow
    •   
       


  6. Another good workout today.

    09MAR12

    Pullups- 21 rep rest pause set and 20 sec static hold (slowly but surely getting a little bit better with my back)
    BB Row- 14 rep straight set with 160 and a 15 sec static
    DB Pullover- 23 rep rest pause set with a 75 and then a 15 sec static
    BB Mil press- 21 rep rest pause with 160 and a 20 sec static (the most I've ever used on military press, definitely weighing around 200)
    Overhead cable extension with a straight bar 18 rep straight set with 145 and a 15 sec static

    1.5 mile run at a 7:30 pace after for cardio. I'll probably go on another run when I walk my dog tonight

    The weather is beautiful in Oklahoma today, class is all done, and it's about an hour until meal numero dos.. life is good haha Have a good weekend everybody!
    "Complacency is mediocrity"
    Follow my Lecheek nutrition log here!: http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/194958-panthers-path-cup.html#post3256104

  7. Quote Originally Posted by Marms View Post
    What a bad idea it was so stay away lol. Im paying for it today
    Haha I won't. My mom was a personal trainer and would always say "A moment on the lips, a lifetime on the hips" for that type of stuff... But they are delicious.
    "Complacency is mediocrity"
    Follow my Lecheek nutrition log here!: http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/194958-panthers-path-cup.html#post3256104

  8. ^^^^HHHAHAHAHAHAH^^^^^^
    Vein Nutrition Forum Rep
    https://www.veinnutrition.com/ CODE: marms10
    IG-veinnutrition give us a follow

  9. Ahhh.. Another good day to be a gangsta haha Thank god I foam rolled, stretched thoroughly last night, and for some reason took about 1/2 a scoop of speed extreme when I woke up because PT today was kind of a b*tch. We ran around the campus of our university to all the towers and then ran up and down them. Not exactly the best warmup for a leg day, but oh well. Here it is:

    Smith machine calf raise on a box: 14 rep straight set with 255
    Straight leg deadlift on a box: 25 rep rest pause with 170
    Leg press: 17 rep straight set with 450
    Straight bar curl: 22 rep rest pause with a 90 pound bar and then a 22 sec static hold
    Reverse cable curl: 12 rep straight set with 60

    We'll see how sore I am tomorrow, should be a good test for the Intra-Test!
    "Complacency is mediocrity"
    Follow my Lecheek nutrition log here!: http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/194958-panthers-path-cup.html#post3256104

  10. Man, that looks like a rough day on the legs. Way to push through. From my experience, the intraTest will have you feeling great in the morning though.
    I can do all this through Him who gives me strength.
    OG AVENGER

  11. Yeah man I've been keeping up with your log and you seem to be recovering really well with it! I've had times when I've been pretty sore so far but I usually get over it fairly quickly
    "Complacency is mediocrity"
    Follow my Lecheek nutrition log here!: http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/194958-panthers-path-cup.html#post3256104

  12. Quote Originally Posted by CaptHowdy5150 View Post
    Man, that looks like a rough day on the legs. Way to push through. From my experience, the intraTest will have you feeling great in the morning though.
    Quote Originally Posted by pantherdude63 View Post
    Yeah man I've been keeping up with your log and you seem to be recovering really well with it! I've had times when I've been pretty sore so far but I usually get over it fairly quickly

    Glad to see you guys are on getting pretty good reults so far. Keep up the good work
    Vein Nutrition Forum Rep
    https://www.veinnutrition.com/ CODE: marms10
    IG-veinnutrition give us a follow

  13. Well I'm sore from yesterday but considering how sore other people are after doing just the PT, I feel pretty good about my relatively low amount of pain after the stair runs and a good leg workout afterwards. We didn't have PT today, so heres todays conditioning work:

    5 mile bike ride @ level 7 and an average of 90-94 rpm (it took about 18 minutes)
    10 HIIT interval sessions with a jumprope (25 seconds high, 40 seconds low)

    I've been foam rolling my ass off and it feels really good. I'm just ready to lift and eat tomorrow haha I think my partner and I are going to max and I may do 225 for reps. If I think I can hit more than 20 I'll video it and post it to my log
    "Complacency is mediocrity"
    Follow my Lecheek nutrition log here!: http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/194958-panthers-path-cup.html#post3256104

  14. Quote Originally Posted by pantherdude63 View Post
    I've been foam rolling my ass off and it feels really good. I'm just ready to lift and eat tomorrow haha I think my partner and I are going to max and I may do 225 for reps. If I think I can hit more than 20 I'll video it and post it to my log
    Sounds like a plan
    I can do all this through Him who gives me strength.
    OG AVENGER

  15. So apparently us cadets really f'd up last week lol we've had 2 pt's of getting smoked this week. We ran and ran stairs on Monday and today we broke up into 2 groups; 1 group did pushups/situps/ and a 400 meter timed run while the other did 2 50 meter medicine ball carries/ a 2 man 100m litter run that probably weighed 80lbs/ and then a 100m run with full 5 gallon military water jugs... We cycled that for about an hour and fifteen minutes (skipped stretching because of no time, smart right?) then did 4 or 5 400 meter timed runs trying to beat 2 minutes.

    Had to relay all of that so I could ask this, what's the best fast break/per workout meal? I like to make 4 pieces whole grain toast and then use a serving of natty pb to make 2 pb sandwiches and then about an hour drink a protein shake with waxy maize. Sound good or can I do something better?
    "Complacency is mediocrity"
    Follow my Lecheek nutrition log here!: http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/194958-panthers-path-cup.html#post3256104

  16. So even though PT was pretty taxing, the workout today went really well

    14MAR12

    Rack Chins: 22 rep rest pause set with a 45 pound bar and a 20 sec static
    Deadlift: 14 rep rest pause with 340 (My grip sucked today so I had to go 7/4/3 with very small breaks in between)
    DB Bench: 24 rep rest pause with 90's (Most I've ever used)
    Standing Arnold Press: 21 rep rest pause with 70's and a 20 sec static (Most I've ever used)
    Skull Crushers: 19 rep straight set with 110

    Messed around on bench and got 325. I didn't try for any more but I think when we start doing flat bench in DC I'll be at 340 pretty quickly. I wanted to record doing 225 for reps but we didn't even do it today because of PT and my spotter couldn't multitask haha but I did have him record my first 7 dead lifts

    http://youtu.be/zyB9eAAv0B0
    "Complacency is mediocrity"
    Follow my Lecheek nutrition log here!: http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/194958-panthers-path-cup.html#post3256104

  17. How come I cant see the vid?
    Vein Nutrition Forum Rep
    https://www.veinnutrition.com/ CODE: marms10
    IG-veinnutrition give us a follow

  18. Quote Originally Posted by Marms View Post
    How come I cant see the vid?
    My bad, you should be able to now
    "Complacency is mediocrity"
    Follow my Lecheek nutrition log here!: http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/194958-panthers-path-cup.html#post3256104

  19. It was one of those days where I seriously felt like if I didn't have my speed extreme I probably would have stayed in bed haha Slept through my alarm for PT and woke up pretty groggy. Took a half scoop of speed extreme for my morning individual fitness class (awesome class right?haha) and thank god it perked me up. Ran 7:15 mile in it and that was basically it because we took a "fitness assessment" then went to my last class for the day and sat on ass until about 8:30 this evening. Went back (had to get another half scoop of speed extreme, motivation was hard to come by) and did 4 miles on the bike and 10 sets of HIIT jump rope. Ready to wake up and kill legs tomorrow! 225lb walking lunges. Hell yeah!haha
    "Complacency is mediocrity"
    Follow my Lecheek nutrition log here!: http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/194958-panthers-path-cup.html#post3256104

  20. Good luck with the lunges
    Vein Nutrition Forum Rep
    https://www.veinnutrition.com/ CODE: marms10
    IG-veinnutrition give us a follow

  21. 225lb walking lunges...I applaude you sir.
    I can do all this through Him who gives me strength.
    OG AVENGER

  22. I can't say it was the most enjoyable thing I've ever done, but my sh*t ain't snapped up so it's all good haha
    "Complacency is mediocrity"
    Follow my Lecheek nutrition log here!: http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/194958-panthers-path-cup.html#post3256104

  23. Quote Originally Posted by pantherdude63 View Post
    I can't say it was the most enjoyable thing I've ever done, but my sh*t ain't snapped up so it's all good haha
    Always a good day when you avoid "Snap City"
    I can do all this through Him who gives me strength.
    OG AVENGER

  24. As Ice Cube once said, "today was a good day" haha it's been a pretty good week actually. Here's today's workout

    16MAR12

    Calf press: Straight set of 14 with 300lbs
    Walking lunges: rest pause set of 20 (each leg) with 225 (It was heavy enough that I'll stay at that weight the next time I do it. 1st rep was one of those "dammit" moments)
    Split squats: straight set of 15 with 115
    Preacher curl: rest pause set of 25 with 75lb easy curl bar and a 20 sec static
    Behind the back F. Arm curl: straight set of 18 with a 80lb straight bar.

    Spring break has begun which is awesome since there's no school, but sucks because I'm losing my gym and cafeteria Oh well. Get to make some money and I'll find a gym somehow. Plus, idk if you guys are gun buffs but tomorrow I might buy a Springfield Armory M1A Socom 2.. Exciting times for a kid from boring Oklahoma haha
    "Complacency is mediocrity"
    Follow my Lecheek nutrition log here!: http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/194958-panthers-path-cup.html#post3256104

  25. Read the first line now it will be stuck in my head all day.
    Vein Nutrition Forum Rep
    https://www.veinnutrition.com/ CODE: marms10
    IG-veinnutrition give us a follow
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. CopyCat Reviews Speed Xtreme, OxyECA, & Intra Test Xtreme
    By CopyCat in forum Supplement Logs
    Replies: 1
    Last Post: 02-22-2012, 07:17 PM
  2. Lecheek Speed Xtreme/Intra review
    By phatmike0704 in forum Supplement Logs
    Replies: 1
    Last Post: 02-12-2012, 08:49 AM
  3. Speed Xtreme (sponsored log)
    By raulob72 in forum Supplement Logs
    Replies: 40
    Last Post: 05-29-2011, 12:21 PM
  4. Speed Xtreme pre workout/Melt Xtreme fat burner (free samples)
    By vitaminstore3 in forum Company Promotions
    Replies: 29
    Last Post: 03-09-2011, 09:03 PM
Log in
Log in