getting beastly-'beast mode'

Page 1 of 3 123 Last
  1. getting beastly-'beast mode'


    after a long wait i was told that the best mode i won in a beast nutrition promo has finally been sent.....i hope to get it today or tomorrow if it was sent when i was told it was...real excited to try this, i haven't used any beast products before, but the ing panel on beast mode looks real interesting....i have tried nearly every pre workout and stim that is available-i don't workout without them, so looking forward to how beast mode stacks up...just coming off a cycle where i gained 13lbs, so i will be doing a lot of high rep, high volume workouts with lots of cardio-mainly i like weighted stairclimbing, and treadmill for cardio, but if weather holds up i am going to include outdoor activities like basketball and tennis........hope it comes today!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  2. This product sounds promising!


  3. Quote Originally Posted by StakedCop View Post
    This product sounds promising!
    yeah, i think so too. excited to try it [been waiting since dec 22 to get it, lol].
    •   
       


  4. well the mail came....guess what....yup, no beast mode....c.mon beast, i want my beast mode!!!!!!

  5. When did ship? Maybe it got lost in the mail? Did you get a tracking number? I would message a rep..


  6. i was told it shipped 12-22...then fl3x told me early last week a mistake was made, and it was being shipped...just not getting it....i have been very patient....up to now!!!! i know fl3x has my back, but can only do so much.....waiting for a beast rep to chime in and verify that it has actually been shipped or if i am just wasting my time waiting......too bad to, i was really excited to try it!!!!!!!!!

  7. Get this guy his beast mode !!!! He is old and grumpy !!!! Hahah

  8. Quote Originally Posted by stopstalking View Post
    Get this guy his beast mode !!!! He is old and grumpy !!!! Hahah
    damn straight, lol....thanks, ss!!!!

  9. I wanna see how this works for you. I know you like your stims. So if you like it I'm buying some !

  10. Quote Originally Posted by stopstalking View Post
    I wanna see how this works for you. I know you like your stims. So if you like it I'm buying some !


    i just hope i do get to try it, lol.

  11. Hopefully you get your beastmode.

  12. Quote Originally Posted by PrepNwa23 View Post
    Hopefully you get your beastmode.
    thank you, i appreciate that!!!

  13. In for this!! Good luck Tom!
    PES REPRESENTATIVE
    pescience.com
    http://pescience.com/insider

  14. Quote Originally Posted by BPjohn123 View Post
    In for this!! Good luck Tom!
    thank you, i appreciate the support!!!

  15. Quote Originally Posted by thebigt View Post
    thank you, i appreciate the support!!!
    Always buddy
    PES REPRESENTATIVE
    pescience.com
    http://pescience.com/insider

  16. sitting here waiting for the mail.....hoping my beast mode might actually come today, lol.

  17. oh well, no beast mode.......again.........

  18. sitting here waiting for mail to come, hoping today might be the day my beast mode actually comes!!!!

  19. Quote Originally Posted by thebigt
    sitting here waiting for mail to come, hoping today might be the day my beast mode actually comes!!!!
    It will show up someday lol

  20. Fingers crossed for Beast Mode.....

  21. nothing.......no beast mode, AGAIN!!!!

  22. Poor bigt ! Lol

  23. In, you're already a beast lol

  24. Quote Originally Posted by thebigt View Post
    i was told it shipped 12-22...then fl3x told me early last week a mistake was made, and it was being shipped...just not getting it....i have been very patient....up to now!!!! i know fl3x has my back, but can only do so much.....waiting for a beast rep to chime in and verify that it has actually been shipped or if i am just wasting my time waiting......too bad to, i was really excited to try it!!!!!!!!!
    I bet a member of the New England Patriots stole it since you are in Indy. Probably Tom Brady... that b@st@rd.

  25. Subbed I loved my samples
    It is not the kind of car you drive. It is whether you can flip it.

  26. Quote Originally Posted by D2footballjrc View Post
    I bet a member of the New England Patriots stole it since you are in Indy. Probably Tom Brady... that b@st@rd.
    At least we know it wasn't the ravens, or they would have dropped it.....or kicked it wide left....
    PES REPRESENTATIVE
    pescience.com
    http://pescience.com/insider

  27. thanks for following along guy's, hopefully beast really has[will]send me the beast mode so i can do this log and the beast mode justice!!!

  28. No beastmode?


  29. Quote Originally Posted by StakedCop View Post
    No beastmode?
    da nada, nein, walang ani mo....nothing.....no damn beast mode AGAIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!

  30. Quote Originally Posted by thebigt View Post
    da nada, nein, walang ani mo....nothing.....no damn beast mode AGAIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
    I won a bunch of samples, it took awhile to get them. (A bit over 2 weeks) I bet you get them. Remember a watched pot never boils!

  31. Tomtom, if I don't hear any positive word back tomorrow I am going to send you the rest of my current tub to get you started at very least. Should be about 2 weeks left in it. I am obligated to a log right now and wont be able to use it so it's all yours buddy.

  32. Quote Originally Posted by FL3X MAGNUM View Post
    Tomtom, if I don't hear any positive word back tomorrow I am going to send you the rest of my current tub to get you started at very least. Should be about 2 weeks left in it. I am obligated to a log right now and wont be able to use it so it's all yours buddy.
    no way, my friend...you are not who i hold responsible!!! it was a beast promo, not a fl3x magnum promo...i am ok with waiting, as long as i know it really, truely, actually, honest to goodness is coming, lol.

  33. Hmmm. I don't remember seeing that Team Chevy6 had to wait too long. Could have missed that though. Either way it sucks! Here's hoping for tomorrow or Monday!
    "But as for you, be strong and do not give up, for your work will be rewarded."

  34. hoping it comes today!!!

  35. Quote Originally Posted by thebigt View Post
    hoping it comes today!!!
    Waiting sucks..
    PES REPRESENTATIVE
    pescience.com
    http://pescience.com/insider

  36. Quote Originally Posted by BPjohn123 View Post
    Waiting sucks..
    yeah, even more when it doesn't come....nothing today-AGAIN!!! now i have to wait until monday aftrnoon to even have another shot at getting it....that is if it were ever sent in the 1st place!!! i guess the higherups at beast sports are too busy over at bb.. to care about us peons here at AM? only person at beast that seems to give a crap is fl3x, and now they aren't returning his calls, lol.
  37. Lightbulb


    Quote Originally Posted by lukehayd View Post
    Hmmm. I don't remember seeing that Team Chevy6 had to wait too long. Could have missed that though. Either way it sucks! Here's hoping for tomorrow or Monday!
    longhorn said in the thread that all of the packages had been sent on or before dec 22!!!! no way a package sent then would not have arrived by now...just saying............besides, chevy made a mistake on his addy that caused his delay, i have given fl3x my addy twice to confirm!!! only conclusion i can come up with is that it never shipped in the 1st place!!!

  38. BigT is cranky! He needs his breastmilk... I mean beast mode! :-p


  39. Quote Originally Posted by StakedCop View Post
    BigT is cranky! He needs his breastmilk... I mean beast mode! :-p
    not cranky, lol...it's just an agreement was made!!!!!!!

  40. Quote Originally Posted by thebigt View Post
    not cranky, lol...it's just an agreement was made!!!!!!!
    True .
    PES REPRESENTATIVE
    pescience.com
    http://pescience.com/insider
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. Mattrag goes BEAST MODE in PCT
    By mattrag in forum Supplement Logs
    Replies: 60
    Last Post: 04-02-2012, 09:54 PM
  2. Onlychevy6 - Goes Beast Mode (Sponsored)
    By Onlychevy6 in forum Supplement Logs
    Replies: 103
    Last Post: 03-07-2012, 08:28 AM
  3. BEAST Sports round 2, Beast Mode giveway + other goodies!
    By FL3X MAGNUM in forum Company Promotions
    Replies: 120
    Last Post: 02-11-2012, 09:12 PM
  4. 1st cycle.......beast mode!!
    By dess in forum Old School Hormone Use
    Replies: 13
    Last Post: 02-09-2010, 01:06 AM
Log in
Log in