Onlychevy6 - Leaning up with some M1P, Subres and DAA-HCG (Sponsored)

Page 3 of 23 First 12345 ... Last

  1. Moving sucks, we move on the 28th of this month, going to be nuts.
    PES REPRESENTATIVE
    pescience.com
    http://pescience.com/insider


  2. Quote Originally Posted by BPjohn123 View Post
    Moving sucks, we move on the 28th of this month, going to be nuts.
    Coming to the states or staying in Canada?
    Chaos and Pain -Rep

    Use Discount code: onlychevy620 for your 20% off
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by Onlychevy6 View Post
    Coming to the states or staying in Canada?
    Here, we bought a new house
    PES REPRESENTATIVE
    pescience.com
    http://pescience.com/insider

  4. Quote Originally Posted by BPjohn123 View Post
    Here, we bought a new house
    Congrats..
    Chaos and Pain -Rep

    Use Discount code: onlychevy620 for your 20% off

  5. Quote Originally Posted by Onlychevy6 View Post
    Congrats..
    Thanks.
    PES REPRESENTATIVE
    pescience.com
    http://pescience.com/insider
    •   
       


  6. Oh ok..thats cool. I was just wondering. Works for me buddy..By trhe way...your doing a hellava job man. Not just in this thread but in general!

    RECOVERBRO



  7. Quote Originally Posted by JoHNnyNuTZ
    Oh ok..thats cool. I was just wondering. Works for me buddy..By trhe way...your doing a hellava job man. Not just in this thread but in general!
    Thank you. That means a lot.
    Chaos and Pain -Rep

    Use Discount code: onlychevy620 for your 20% off
  8. Dr. Albert Scott Representative for FINAFLEX
    www.finaflex.com
    Redefine Yourself..... REDEFINE EVERYTHING!

  9. Ok today is day 3 of taking m1p. First saturday was 3 doses at one time pre workout. Monday 1 dose every three hours from 6 am - 6 pm, so far today same as yesterday. Haven't really felt any different than normal. The taste was a bit odd at first. Easy to get used to. Letting this sit under your tongue for a minute is tuff when everyone and there mother has question at the office. Lol.. I pull out the bottle shake it up and all they see is a bottle and what looks like a syringe. I say no it is not something you inject. They are like is it vitamins I say yup.
    Chaos and Pain -Rep

    Use Discount code: onlychevy620 for your 20% off

  10. Quote Originally Posted by Onlychevy6 View Post
    Ok today is day 3 of taking m1p. First saturday was 3 doses at one time pre workout. Monday 1 dose every three hours from 6 am - 6 pm, so far today same as yesterday. Haven't really felt any different than normal. The taste was a bit odd at first. Easy to get used to. Letting this sit under your tongue for a minute is tuff when everyone and there mother has question at the office. Lol.. I pull out the bottle shake it up and all they see is a bottle and what looks like a syringe. I say no it is not something you inject. They are like is it vitamins I say yup.
    Still early, thanks for the update.
    PES REPRESENTATIVE
    pescience.com
    http://pescience.com/insider

  11. Quote Originally Posted by BPjohn123

    Still early, thanks for the update.
    Oh yeah I don't expect to see much change with the exception of bloating until the end of week 2 mid week 3.
    Chaos and Pain -Rep

    Use Discount code: onlychevy620 for your 20% off

  12. Keep up the good work!

  13. A little late but in on this man. Interested in Taurus products. Good luck. Kill it.

  14. Quote Originally Posted by Onlychevy6 View Post
    Oh yeah I don't expect to see much change with the exception of bloating until the end of week 2 mid week 3.
    Are you bloating from this?
    PES REPRESENTATIVE
    pescience.com
    http://pescience.com/insider

  15. Quote Originally Posted by BPjohn123
    Are you bloating from this?
    Just a tad. I started at 244 and this morning I was 247. And only had 1 workout since starting. I am only on the 3rd day so not to worried about it. yet
    Chaos and Pain -Rep

    Use Discount code: onlychevy620 for your 20% off

  16. Quote Originally Posted by Onlychevy6 View Post
    Just a tad. I started at 244 and this morning I was 247. And only had 1 workout since starting. I am only on the 3rd day so not to worried about it. yet
    Right on, I'm bloated a bit today too, but Ive been hitting holiday treats and eggnog all week
    PES REPRESENTATIVE
    pescience.com
    http://pescience.com/insider

  17. Eggnog....MMMM. I love that stuff. Im getting bloated just thinking about it.

    RECOVERBRO



  18. Quote Originally Posted by JoHNnyNuTZ
    Eggnog....MMMM. I love that stuff. Im getting bloated just thinking about it.
    Haha!! Can you believe... I've never had it... Lol.
    RecoverBro ELITE

  19. Quote Originally Posted by mattrag View Post
    Haha!! Can you believe... I've never had it... Lol.
    WTF!!! Wow...Wish I could send you some without it getting spoiled..man oh man..I thought I heard it all!!!

    RECOVERBRO



  20. Quote Originally Posted by mattrag

    Haha!! Can you believe... I've never had it... Lol.
    You don't know what your missing. I plan on having some for xmas. Lol
    Chaos and Pain -Rep

    Use Discount code: onlychevy620 for your 20% off

  21. Quote Originally Posted by BPjohn123

    Right on, I'm bloated a bit today too, but Ive been hitting holiday treats and eggnog all week
    Mmmm sounds good. Do you drink just egg nog or mix it with alcohol?
    Chaos and Pain -Rep

    Use Discount code: onlychevy620 for your 20% off

  22. Eggnog is amazing, although I would definitely get sick of it if it was year round.

  23. Doing good bro just a little pissy latley. I usually hit gym btw 4-6 days a week, but had some kids sick, then work with treaty coming in from NATO for inspection. I don't like excuses but hell when you work 10-14 hrs a day to get those things done I have just enough time to eat and zzz lol. My shoulder started acting up and will be having an MRI done shortly.

    Quote Originally Posted by Onlychevy6 View Post
    Wow look who showed up. How have you been?
    OG Avenger-HULK SMASHING TIME!

  24. Quote Originally Posted by Onlychevy6 View Post
    Mmmm sounds good. Do you drink just egg nog or mix it with alcohol?
    Rum and eggnog.
    PES REPRESENTATIVE
    pescience.com
    http://pescience.com/insider

  25. Quote Originally Posted by packers6211
    Doing good bro just a little pissy latley. I usually hit gym btw 4-6 days a week, but had some kids sick, then work with treaty coming in from NATO for inspection. I don't like excuses but hell when you work 10-14 hrs a day to get those things done I have just enough time to eat and zzz lol. My shoulder started acting up and will be having an MRI done shortly.
    I feel your pain. Hope the kids are feeling better. And get that darn shoulder taken care of.
    Chaos and Pain -Rep

    Use Discount code: onlychevy620 for your 20% off
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. Replies: 230
    Last Post: 11-30-2011, 07:09 PM
  2. Replies: 336
    Last Post: 10-25-2011, 02:04 PM
  3. Replies: 537
    Last Post: 09-28-2011, 06:03 PM
Log in
Log in