ruthless sups-adderlin

Page 3 of 3 First 123
  1. Diamond Member
    thebigt's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    28,504
    Rep Power
    10751776
    Level
    118
    Lv. Percent
    28.42%
    Achievements Activity AuthorityActivity ProActivity VeteranActivity RoyaltyActivity God

    Quote Originally Posted by BarbellBeast View Post
    holy sh*t bigt!
    yeah, i know, right?


    i don't care what anyone says, running benadryl with ephedra really helps.



    thoughts on addrenallin-i still say this is the best ephedra stacker yet, ingredients were made for each other.
    BPS REP-DERMACRINE/ENDOSURGE TURBO/ELIMISTANE/MACAPRO....COMBUSTION/DCP 2.0/ADRENOSURGE

  2. Senior Member
    Rahl's Avatar
    Stats
    5'9"  190 lbs.
    Join Date
    Sep 2010
    Age
    39
    Posts
    2,382
    Rep Power
    121922
    Level
    37
    Lv. Percent
    41.07%
    Achievements Activity ProPosting Pro

    I'm changing your name to BigStiM.

  3. Professional Member
    BarbellBeast's Avatar
    Stats
    5'10"  205 lbs.
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    4,086
    Rep Power
    5376
    Level
    46
    Lv. Percent
    59.35%
    Achievements Activity ProPosting Pro

    For sure bigstim lol
    •   
       

  4. Diamond Member
    thebigt's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    28,504
    Rep Power
    10751776
    Level
    118
    Lv. Percent
    28.42%
    Achievements Activity AuthorityActivity ProActivity VeteranActivity RoyaltyActivity God

    well, it's true...i do like my stims, lol.
    BPS REP-DERMACRINE/ENDOSURGE TURBO/ELIMISTANE/MACAPRO....COMBUSTION/DCP 2.0/ADRENOSURGE
  5. New Member
    lartinos's Avatar
    Stats
    6'0"  185 lbs.
    Join Date
    May 2010
    Posts
    222
    Rep Power
    7162
    Level
    14
    Lv. Percent
    20.43%

    Quote Originally Posted by thebigt View Post
    yeah, i know, right?


    i don't care what anyone says, running benadryl with ephedra really helps.



    thoughts on addrenallin-i still say this is the best ephedra stacker yet, ingredients were made for each other.
    think I'm gonna give the stack a try tonite.
  6. Diamond Member
    thebigt's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    28,504
    Rep Power
    10751776
    Level
    118
    Lv. Percent
    28.42%
    Achievements Activity AuthorityActivity ProActivity VeteranActivity RoyaltyActivity God

    Quote Originally Posted by lartinos View Post
    think I'm gonna give the stack a try tonite.
    it really ups the ante, imo. great results!
    BPS REP-DERMACRINE/ENDOSURGE TURBO/ELIMISTANE/MACAPRO....COMBUSTION/DCP 2.0/ADRENOSURGE
  7. Elite Member
    RickRock13's Avatar
    Stats
    5'9"  185 lbs.
    Join Date
    Apr 2010
    Age
    40
    Posts
    9,352
    Rep Power
    989353
    Level
    67
    Lv. Percent
    23.27%
    Achievements Activity ProActivity AuthorityPosting ProPosting Authority

    Quote Originally Posted by thebigt View Post
    it really ups the ante, imo. great results!
    I agree! I'm sold on it..
    Recoverbro Elite
    "This is what we've been working on"
  8. Professional Member
    BarbellBeast's Avatar
    Stats
    5'10"  205 lbs.
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    4,086
    Rep Power
    5376
    Level
    46
    Lv. Percent
    59.35%
    Achievements Activity ProPosting Pro

    Don't know what it is that gives me the chills from Adderllin? Maybe the Yohimbe? You guys have any idea? With 1 pill it's not too bad, but still there. 2 Pills and I'm freezing and sweating at the same time lol

    Only other person to say they've experienced this was Lartinos.. He calls em the "Adderllin Chills"
  9. Diamond Member
    thebigt's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    28,504
    Rep Power
    10751776
    Level
    118
    Lv. Percent
    28.42%
    Achievements Activity AuthorityActivity ProActivity VeteranActivity RoyaltyActivity God

    Quote Originally Posted by BarbellBeast View Post
    Don't know what it is that gives me the chills from Adderllin? Maybe the Yohimbe? You guys have any idea? With 1 pill it's not too bad, but still there. 2 Pills and I'm freezing and sweating at the same time lol

    Only other person to say they've experienced this was Lartinos.. He calls em the "Adderllin Chills"
    it must be the yohimbine.
    BPS REP-DERMACRINE/ENDOSURGE TURBO/ELIMISTANE/MACAPRO....COMBUSTION/DCP 2.0/ADRENOSURGE
  10. Elite Member
    RickRock13's Avatar
    Stats
    5'9"  185 lbs.
    Join Date
    Apr 2010
    Age
    40
    Posts
    9,352
    Rep Power
    989353
    Level
    67
    Lv. Percent
    23.27%
    Achievements Activity ProActivity AuthorityPosting ProPosting Authority

    Quote Originally Posted by BarbellBeast View Post
    Don't know what it is that gives me the chills from Adderllin? Maybe the Yohimbe? You guys have any idea? With 1 pill it's not too bad, but still there. 2 Pills and I'm freezing and sweating at the same time lol

    Only other person to say they've experienced this was Lartinos.. He calls em the "Adderllin Chills"
    The Yohimbe would be my guess.

    Ever taken any other products with yohimbe before? And if you have then did you have the chills with it?
    Recoverbro Elite
    "This is what we've been working on"
  11. Professional Member
    BarbellBeast's Avatar
    Stats
    5'10"  205 lbs.
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    4,086
    Rep Power
    5376
    Level
    46
    Lv. Percent
    59.35%
    Achievements Activity ProPosting Pro

    Quote Originally Posted by RickRock13 View Post
    The Yohimbe would be my guess.

    Ever taken any other products with yohimbe before? And if you have then did you have the chills with it?
    Nope never used anything with Yohimbe. Hmmmmm...
  12. New Member
    lartinos's Avatar
    Stats
    6'0"  185 lbs.
    Join Date
    May 2010
    Posts
    222
    Rep Power
    7162
    Level
    14
    Lv. Percent
    20.43%

    Quote Originally Posted by BarbellBeast View Post
    Nope never used anything with Yohimbe. Hmmmmm...
    There is only a small amount of it in there, something else must be making the effect more dramatic in it. I have taken research grade yohimbe in large amounts and I don't think I've ever gotten the chills as bad.
  13. Diamond Member
    thebigt's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    28,504
    Rep Power
    10751776
    Level
    118
    Lv. Percent
    28.42%
    Achievements Activity AuthorityActivity ProActivity VeteranActivity RoyaltyActivity God

    Quote Originally Posted by lartinos View Post
    There is only a small amount of it in there, something else must be making the effect more dramatic in it. I have taken research grade yohimbe in large amounts and I don't think I've ever gotten the chills as bad.
    the chills are very interesting, i haven't gotten them. but i do notice some very nice thermo effect going on.


    getting close to end of bottle, so far weight loss is at 7 pounds-damned good, imo.
    BPS REP-DERMACRINE/ENDOSURGE TURBO/ELIMISTANE/MACAPRO....COMBUSTION/DCP 2.0/ADRENOSURGE
  14. Professional Member
    BarbellBeast's Avatar
    Stats
    5'10"  205 lbs.
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    4,086
    Rep Power
    5376
    Level
    46
    Lv. Percent
    59.35%
    Achievements Activity ProPosting Pro

    Quote Originally Posted by thebigt View Post
    the chills are very interesting, i haven't gotten them. but i do notice some very nice thermo effect going on.


    getting close to end of bottle, so far weight loss is at 7 pounds-damned good, imo.
    Ya, not sure what causes it for me.. Good job on the weight loss bud.
  15. Diamond Member
    thebigt's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    28,504
    Rep Power
    10751776
    Level
    118
    Lv. Percent
    28.42%
    Achievements Activity AuthorityActivity ProActivity VeteranActivity RoyaltyActivity God

    Quote Originally Posted by BarbellBeast View Post
    Ya, not sure what causes it for me.. Good job on the weight loss bud.
    if i can control my appetite, i have an easy time losing weight. adderllin is very good at controlling appetite, imo.

    thanks, bb!!!
    BPS REP-DERMACRINE/ENDOSURGE TURBO/ELIMISTANE/MACAPRO....COMBUSTION/DCP 2.0/ADRENOSURGE
  16. Diamond Member
    thebigt's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    28,504
    Rep Power
    10751776
    Level
    118
    Lv. Percent
    28.42%
    Achievements Activity AuthorityActivity ProActivity VeteranActivity RoyaltyActivity God

    adderllin is done- thank you **** for the opportunity to try it. i will purchase it again when i need to cut some weight. imo it is one of the best appetite suppressors i have tried, and would stack with virtually anything.
    BPS REP-DERMACRINE/ENDOSURGE TURBO/ELIMISTANE/MACAPRO....COMBUSTION/DCP 2.0/ADRENOSURGE
  17. Elite Member
    RickRock13's Avatar
    Stats
    5'9"  185 lbs.
    Join Date
    Apr 2010
    Age
    40
    Posts
    9,352
    Rep Power
    989353
    Level
    67
    Lv. Percent
    23.27%
    Achievements Activity ProActivity AuthorityPosting ProPosting Authority

    Quote Originally Posted by thebigt View Post
    adderllin is done- thank you **** for the opportunity to try it. i will purchase it again when i need to cut some weight. imo it is one of the best appetite suppressors i have tried, and would stack with virtually anything.

    and thank you Big T!! appreciate the nice feedback bro
    Recoverbro Elite
    "This is what we've been working on"
  18. Diamond Member
    thebigt's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    28,504
    Rep Power
    10751776
    Level
    118
    Lv. Percent
    28.42%
    Achievements Activity AuthorityActivity ProActivity VeteranActivity RoyaltyActivity God

    Quote Originally Posted by RickRock13 View Post
    and thank you Big T!! appreciate the nice feedback bro
    very happy for the opportunity-thank you!!!
    BPS REP-DERMACRINE/ENDOSURGE TURBO/ELIMISTANE/MACAPRO....COMBUSTION/DCP 2.0/ADRENOSURGE
  19. New Member
    lartinos's Avatar
    Stats
    6'0"  185 lbs.
    Join Date
    May 2010
    Posts
    222
    Rep Power
    7162
    Level
    14
    Lv. Percent
    20.43%

    Finally tried it with ephedrine and that combo is eye opening... really lol.
  20. Professional Member
    BarbellBeast's Avatar
    Stats
    5'10"  205 lbs.
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    4,086
    Rep Power
    5376
    Level
    46
    Lv. Percent
    59.35%
    Achievements Activity ProPosting Pro

    Quote Originally Posted by lartinos View Post
    Finally tried it with ephedrine and that combo is eye opening... really lol.
    I'd say...
  21. Diamond Member
    AZMIDLYF's Avatar
    Stats
    6'0"  215 lbs.
    Join Date
    Apr 2008
    Age
    55
    Posts
    14,717
    Rep Power
    4928430
    Level
    92
    Lv. Percent
    15.07%
    Achievements Activity ProActivity AuthorityActivity VeteranPosting ProPosting Authority

    Quote Originally Posted by lartinos View Post
    Finally tried it with ephedrine and that combo is eye opening... really lol.
    More like pupil opening!!
    Always open light. Itís not what you open with, itís what you finish with. Louie Simmons
  22. Diamond Member
    thebigt's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    28,504
    Rep Power
    10751776
    Level
    118
    Lv. Percent
    28.42%
    Achievements Activity AuthorityActivity ProActivity VeteranActivity RoyaltyActivity God

    Quote Originally Posted by lartinos View Post
    Finally tried it with ephedrine and that combo is eye opening... really lol.
    bigt don't bullshiit, lol.
    BPS REP-DERMACRINE/ENDOSURGE TURBO/ELIMISTANE/MACAPRO....COMBUSTION/DCP 2.0/ADRENOSURGE
  23. Elite Member
    RickRock13's Avatar
    Stats
    5'9"  185 lbs.
    Join Date
    Apr 2010
    Age
    40
    Posts
    9,352
    Rep Power
    989353
    Level
    67
    Lv. Percent
    23.27%
    Achievements Activity ProActivity AuthorityPosting ProPosting Authority

    Quote Originally Posted by lartinos View Post
    Finally tried it with ephedrine and that combo is eye opening... really lol.
    Abso....fockin....lutely!!

    It is the shizz!!
    Recoverbro Elite
    "This is what we've been working on"
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. For Sale: ****/Ruthless PhytoSerm-347 (Testosterone Boosters)
    By delsolrob in forum Supplement Auction
    Replies: 3
    Last Post: 07-13-2011, 12:54 PM
  2. Nutraplanet+****+Ruthless.inc= awesome products and awesome deals.
    By needtogetmuscle in forum Company Promotions
    Replies: 28
    Last Post: 01-15-2011, 07:37 PM
  3. Trifecta Stack and other Sups? What Sups?
    By dudeguzman in forum Anabolics
    Replies: 0
    Last Post: 06-02-2009, 05:03 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Log in
Log in